فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران بدون واسطه

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران بدون واسطه

فروش پارچه اسپان باند تهران که تولید کارخانجات معتبر است رونق خوبی دارد. همین حالا می توانید در بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران این محصول را بدون واسطه با قیمت مناسب تهیه کنید.

آشنایی با شیوه های تولیدی پارچه اسپان باند در ایران

مراحل تولید پارچه اسپان باند چگونه است؟ کاربردهای پارچه اسپان باند کدامند؟
برخی از فاکتورهای اختصاصی که در پارچه اسپان باند وجود دارد کدام است؟
پارچه اسپان باند در چند لایه تولید می‌ شود؟
پارچه اسپان باند از گروه پارچه های بدون بافت است که بسیار نرم و لطیف می باشد و دارای طیف رنگی بالایی است.
در روند تولید این نوع پارچه از هیچ گونه الیاف طبیعی و تار و پود استفاده نمی شود.
در حال حاضر به دلیل پیشرفت صنایع و تکنولوژی و تولید دستگاه های متنوع محصولات مختلفی در صنعت نساجی تولید می شوند که موارد استفاده آن ها زیاد است.
یکی از محصولاتی که کاربرد فراوان دارد پارچه های اسپان باند می باشد که این پارچه ها در تنوع بسیار زیادی توسط دستگاه های به روز و پیشرفته مطابق با استانداردهای روز دنیا در ایران تولید می شود.
پارچه اسپان باند از پلیمرهای مختلفی تولید می شود که هر پلیمر خواص و ویژگیهای منحصر به فرد برای پارچه تولیدی ایجاد می کند.
پلیمر های مختلف را در دیگ مخصوص ذوب می کنند، پس از ذوب شدن کامل توسط فشار هوا که به وسیله اکسترودر ایجاد می‌ شود مواد ذوب شده به سوزن‌های سرنگ‌ مانند تزریق می ‌شود.
فشار اکسترودر موجب می ‌شود تا مواد به صورت الیاف رشته ای مانند از این سرنگ ها خارج شود.
به این الیاف رشته ای فیلامنت می ‌گویند که پس از سرد شدن آنها را بر روی نوار نقاله کش می دهند تا لایه های اسپان تولید شود.
با کم و زیاد شدن آرایش الیاف در لایه های پارچه ممکن است که ضخامت آنها تغییر پیدا کند به موجب پیدایش پارچه های اسپان باند با ضخامت مختلف می شود.
انواع مختلف پلیمر که در فرایند تولید پارچه اسپان باند و از آنها استفاده می شود عبارتند از:

  • اسپان باند پلی پروپیلن: این پلیمر بیشترین استفاده را در تولید پارچه های بی بافت دارد، پارچه تولید شده از این پلیمر استقامت و پایداری خوبی دارد و تا چندین سال استفاده در محیط باز خواص خود را از دست نمی‌ دهد.
  • اسپان باند پلی اتیلن: تولید پارچه اسپان با این پلیمر از متداول ترین پلیمرها است که با پیشرفت تکنولوژی خصوصیات بی نظیری دارد.
  • اسپان باند پلی اورتان: نوع جدیدی از پارچه های اسپان است که در مصرف پوشاک و کاربردهایی که نیاز به استحکام بالا دارد قابل استفاده می باشد.
    اسپان باند پلی استر پارچه های تولید شده از این پلیمر جزء محصولات گران محسوب می شوند و استحکام کششی و پایداری این پارچه ها بیشتر از سایر نمونه ها است.
  • اسپان باند ریون: با استفاده از رو‌شهای اسپینینگ در شبکه ‌های اسپان باند قابل تهیه است و از مهمترین خصوصیات آن نرمی و لطافت بیشتر این پارچه نسبت به دیگر محصولات می باشد.

فروش پارچه اسپان باند تهران

پارچه های اسپان باند موارد مصرف زیادی دارد و همین موارد مصرف بالا موجب شده تا کارخانه های زیادی اقدام به تولید این محصولات کنند.
برخی از موارد استفاده و کاربرد این پارچه در صنایع مختلف عبارتند از:

  1. صنعت پزشکی: در صنعت پزشکی از این پارچه برای تولید ماسک و گان، شان و همچنین کاور کفش، کلاه و لباس بیمار و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  2. صنایع اتومبیل سازی: در اتومبیل سازی به عنوان درزگیر کاور برای جلوگیری از ورود و خروج صدا و همچنین در تزئینات داخلی خودرو ها استفاده می کنند.
  3. صنایع راه و ساختمان: در صنعت راه و ساختمان برای قالب بندی تولید دیوارهای کاذب برای تثبیت خاک در راه سازی و همچنین روکش ساختمانهای نیمه ساخته و موارد زیاد دیگری به کار می رود.
  4. صنعت تولید فیلتر: برای تولید انواع فیلترهای جاروبرقی، فیلتر هوا همچنین در تولید فیلترهای صنعتی و فیلتر در شیردوشهای مخصوص برای دامداریها مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. صنعت بسته بندی: در صنعت بسته‌بندی کاربرد بسیار گسترده ای در مواد خوراکی، مصرفی، پوشاک، لوازم خانگی، کتاب، لوازم الکترونیک، کامپیوتر و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای دوخت ساک و کاور کت و شلوار بکار می رود.
  6. صنایع مختلف و متفرقه: در صنایع تولید کالای خواب، صنایع نظامی و همچنین تولید چادرهای صنعتی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

مشخصات یک پارچه اسپان باند خوب چیست؟

اگر توسط افرادی هستید که به تازگی با پارچه اسپان باند آشنا شده اید شاید این سوال برای شما به وجود بیایند که مشخصات پارچه اسپان باند خوب چیست؟
در پاسخ به این افراد باید گفت که انواع مختلفی از پارچه اسپان باند تولید می شود که ما از همه ویژگیها و مشخصات این پارچه ها آگاهی نداریم.
پارچه های اسپان باند که به آنها پارچه لایی سوزنی و یا یکبار مصرف نیز گفته می شود که از پلیمرهای مختلفی تولید می شوند و مشخصات و ویژگی های هر کدام مطابق با پلیمر استفاده شده در روند تولید تغییر می کند.
اما به طور کلی یک سری از مشخصات و ویژگی هایی در همه مدلهای پارچه اسپان باند وجود دارد که موجب پرکاربرد شدن این محصول شده است از جمله:

  • کاملا نرم و لطیف و قابل تنفس می باشد.
  • به دو صورت جاذب آب و آب گریز تولید می ‌شود که هر کدام موارد استفاده زیادی دارد.
  • در برابر آتش مقاوم است.
  • می‌ تواند مانع حرارت و نور باشد.
  • در عین نرم بودن از پایداری خوبی برخوردار است.
  • در برابر برش و کشیدگی مقاوم است.
  • به عنوان دافع حشرات کاربرد دارد.
  • قابلیت چاپ پذیری خوبی دارد.

البته ناگفته نماند که تمامی مشخصات ذکر شده در یک نوع از این منسوجات وجود ندارد بلکه ممکن است یک یا چند ویژگی در هر کدام از این پارچه ها موجود باشد.

فروش پارچه اسپان باند تهران

مهم ترین دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف

پارچه های اسپان باند به دلیل داشتن ویژگی های زیاد و مثبت توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود به جا بگذارند به همین جهت افراد زیادی تمایل به تهیه و مصرف این محصولات را دارند.
از مهمترین دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف، کاربرد این پارچه ها در صنایع مختلف می باشد.
استفاده از پارچه یکبار مصرف هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد به همین جهت اغلب افراد تمایل به مصرف این محصول دارند.
برخی از مهم ترین دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف عبارتند از:

  • استفاده راحت و آسان از این محصولات بدون نگرانی از وجود میکروب و ویروس و هر گونه آلودگی بر روی آن می باشد.
  • بازیافت آسان این پارچه ها یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن و پر مصرف بودن این محصولات است.
  • قیمت مناسب این محصول به دلیل هزینه کم در روند تولید آن ها موجب محبوبیت بیشتر این محصولات شده است.
  • با استفاده از این محصولات در مصرف آب و گاز و همچنین مواد شوینده صرفه جویی می شود.
  • مهمترین عامل پرفروش بودن این محصول، کیفیت بالای محصولات تولید شده در داخل کشور است.

پارچه اسپان باند درجه یک برای مصارف بیمارستانی

همانطور که گفته شد پارچه اسپان باند از پرس الیاف پلیمری در ضخامت و وزنهای مختلف تولید می شود به همین دلیل امروزه از آن استقبال زیادی می کنند.
به دلیل اینکه در محیط های بیمارستانی انواع ویروس ها، میکروب ها و عفونتهای مختلف وجود دارد بهتر است تا از پارچه اسپان باند درجه یک استفاده کنند تا از انتقال بیماری به افراد جلوگیری شود.

پارچه اسپان باند در عرض های مختلف تولید می شود که به طور عمده از عرضهای ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر آن بیشتر در مصارف بیمارستانی استفاده می کنند. همچنین پارچه در گرماژهای ۲۰ تا ۱۱۰ گرم یافت می‌ شود که عمدتاً از گرماژهای بالا در مصارف بیمارستانی استفاده می کنند.
استفاده از پارچه یکبار مصرف درجه یک برای محافظت از پرسنل و همچنین بیماران از ویروس ها و عفونت های موجود در محیط های بیمارستانی اهمیت زیادی دارد.
به طور کلی پارچه اسپان باند درجه یک بیمارستانی باید دارای مشخصات و ویژگی های خاصی باشد که عبارتند از:

  1. این پارچه ها کاملا آنتی باکتریال است.
  2. کاملا آنتی یو وی باشد.
  3. دارای نرمی و لطافت خوبی است.
  4. به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.
  5. از گرماژ های ۳۰ تا ۹۰ در مصارف بیمارستانی استفاده می شود.

فروش پارچه اسپان باند تهران

چگونه پارچه اسپان باند پزشکی خوب بخرم؟

پارچه های زیادی در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که پارچه اسپان باند یکی از موارد پرکاربرد می باشد.
اگر شما قصد تهیه پارچه اسپان باند پزشکی را داشته باشید این سوال برایتان به وجود می‌آید که چگونه پارچه اسپان باند پزشکی خوب بخرم؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که توجه به دو نکته مهم موجب می‌ شود تا پارچه اسپان باند پزشکی با کیفیت خوب تهیه کنید:

  1. آشنایی با تمامی مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند از لحاظ نوع پلیمر سازنده، گرماژ و ضخامت پارچه و همچنین عرضهای مختلف این پارچه ها و تنوع رنگ بندی آن موجب می شود تا بهترین پارچه با مشخصات و کیفیت خوب را انتخاب کنید.
  2. شناسایی تمامی مراکز فروش این محصولات که به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع مختلف پارچه اسپان باند را ارائه می دهند موجب می شود تا با خیال راحت تمامی محصولات مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کنید.

ما به شما خرید از این مرکز فروش را توصیه می‌ کنیم زیرا جزء بزرگترین مراکز عرضه پارچه اسپان باند می باشد که این محصولات را با قیمت درب کارخانه عرضه می‌ کند.

چالش های خرید پارچه اسپان باند در بازار تهران

پارچه اسپان باند جزء منسوجات پرکاربرد است که مراکز فروش زیادی مشغول عرضه انواع مختلف این پارچه هستند.
در تهران به دلیل وسعت و زیاد بودن مراکز خرید و فروش، خرید پارچه اسپان باند دچار چالش های مختلفی می شود.
یکی از چالش های مهم که در بازار پارچه اسپان باند تهران اتفاق می افتد شناسایی مراکز خرید معتبر از مراکز متفرقه است که در این زمینه باید مهارت بالایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی این مراکز را تشخیص دهید.
چالش دیگری که ممکن است مهم تلقی شود حضور واسطه ها و دلالان در بازار است که نقش آنها در زیاد شدن قیمت های غیر منصفانه و همچنین عرضه پارچه های باکیفیت پایین به قیمت پارچه های با کیفیت و درجه یک می باشد.
همچنین تشخیص پارچه های کاملا آنتی باکتریال که مناسب برای مصارف بیمارستانی است نیز در این بازار با مشکلات زیادی مواجه می‌ شود.
در نتیجه انتخاب مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران برای تهیه انواع پارچه اسپان باند می تواند یک انتخاب عاقلانه تلقی شود.

فروش پارچه اسپان باند تهران

برترین مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران

در بین مراکز زیادی که مشغول عرضه پارچه اسپان باند می‌باشند انتخاب برترین مرکز فروش این محصولات می تواند برای خریداران مقرون به صرفه باشد.
این نمایندگی جزء برترین مراکز فروش پارچه اسپان باند تهران می باشد که انواع مختلف پارچه اسپان را در گرماژهای متنوع، رنگ بندی های بالا و همچنین عرضهای مختلف عرضه می کند.
مهمترین نگرانی که خریداران پارچه اسپان دارند پس از کیفیت خوب قیمت مناسب و ارزان این نوع پارچه ها می باشد که با مراجعه به این مرکز فروش می توانند با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.
زیرا این مرکز فروش تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی تهیه می‌ کند و معمولاً محصولات خود را با قیمت درب کارخانه عرضه می نماید.

سفارش آسان پارچه های اسپان باند با عرض و گرماژ مناسب

برای سفارش آسان پارچه های اسپان باند با عرض و گرماژ مناسب بهتر است تا از مرکز فروشی این کار صورت بگیرد که این محصول را در تنوع بالا عرضه می‌ کند و همچنین امکان فروش محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری را داشته باشد.
ما در این مرکز فروش با ایجاد فروش به صورت حضوری و غیرحضوری امکان سفارش آسان پارچه های اسپان باند با تنوع بالا را برای مشتریان امکان‌پذیر کرده‌ایم.

این مرکز با ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی موجب شده تا سفارش پارچه از اقصی نقاط کشور به آسانی صورت بگیرد و همه افراد بتوانند با کمک مشاوران آگاه موجود در این مرکز محصولات خود را به صورت غیر حضوری نیز سفارش دهند. همچنین در این مرکز ارسال محصولات تهیه شده در سریع ترین زمان ممکن و به هر نقطه‌ ای که مد نظر شما باشد امکان پذیر است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ