فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / بهترین لیست قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

بهترین لیست قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در نمایندگی ها و مراجع رسمی فروش، بهترین لیست قیمت رقابتی در میان سایر فروشگاه های موجود در بازار بوده است. آیا قیمت ارزان پارچه بیمارستانی فلامنت را می خواهید؟
این روزها با توجه به افزایش تعداد بیمارستان های دولتی و خصوصی در استان ها و شهرستان های گوناگون در کشور، بی شک تأمین نیاز این مراکز به انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، اهمیت جدی داشته است.
موضوعی جدی که سبب شده همواره بازار فروش انواع پارچه های بیمارستانی، همچنان یکی از پرتقاضاترین و پرمخاطب ترین بازارهای فروش پارچه لقب گرفته باشد.
در تمامی ایام سال، نیاز به پارچه های بیمارستانی احساس می گردد. پس تأمین پارچه های بیمارستانی توسط مراکز فروش گوناگون، همواره مهم بوده هست.
از طرفی شاهد تولید انواع و اقسام جنس و کیفیت از پارچه های بیمارستانی موجود در بازار هستیم که گاها می تواند کار را برای انتخاب پارچه ای مناسب، سخت کرده باشد.
امروزه به طور کلی اغلب کارگاه هایی که در زمینه تولیدات بیمارستانی مشغول به فعالیت اند، بیشتر از پارچه های ذیل استفاده می نمایند:

  • پارچه فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
از آنجا که همواره در بازار فروش پارچه بیمارستانی، پارچه های ارزان قیمت بازار فروش بهتری دارند، در اینجا با یکی از پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت، یعنی پارچه فلامنت آشنا شده و در آخر خریدی مطمئن را برای مشتریان رقم خواهیم زد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

آشنایی بیشتر با انواع پارچه فلامنت

فلامنت از پارچه های تخت بافت در صنعت نساجی است که از نامش پیداست، پارچه ای تولید شده از الیافی با نام فلامنت (فیلامنت) می باشد.
در کارخانجات تولیدی پارچه فلامنت، این پارچه با عرض یک و نیم متر (۱۵۰ سانتی متر)، تهیه و تکمیل می گردد و با گرماژهای معینی با توجه به سفارش مشتریان، روانه بازارهای فروش پارچه، می شود.
شایان ذکر است که به طور کلی پارچه های فلامنت را با توجه به نوع مصارفی که از آن می شود، به چند دسته تقسیم بندی می کنند:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت ورزشی
  3. پارچه فلامنت پرده ای

در این میان البته باید گفت که فلامنت بیمارستانی، زیر مجموعه پارچه فلامنت لباسی بوده که الیاف ریزتری را نسبت به فلامنت های ورزشی داشته است.
پارچه فلامنت ورزشی عمدتا در تولید انواع لباس های ورزشی، مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه فلامنت بیمارستانی، یکی از پرفروش ترین مدل های پارچه فلامنت است که امروزه برای مصارف گوناگون بیمارستانی، از موارد مصرفی خوبی برخوردار بوده هست.
هم اکنون این پارچه را علاوه بر الیاف فلامنت، با الیاف طبیعی پنبه هم تولید می کنند که منعطف پذیری تر بوده و قیمت بیشتری را هم دارا می باشد.
فلامنت بیمارستانی در مدل های ذیل به بازارهای فروش روانه می گردد:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی ساده
  • پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار
  • پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه
  • پارچه فلامنت بیمارستانی راه راه

بنظر می رسد که کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، جهت خرید بهترین کیفیت و قیمت از پارچه های فلامنت بیمارستانی، در بازارهای واسطه گری و پر از تبلیغات امروزی، با چالش هایی مواجه هستند.
آیا می دانید که کارخانجات تأیید شده در تولید پارچه فلامنت بیمارستانی، کدام اند؟
چرا پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در میان طرح های گوناگون پارچه فلامنت، پرفروش تر است؟
چگونه می توان خریدی مطمئن و تضمین شده از کیفیت و قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه را داشت؟

پیشنهاد می کنیم هنوز هم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

کارخانه تولید کننده پارچه فلامنت بیمارستانی

یکی از ابتدایی ترین سوالاتی که برای خریداران هر پارچه ای، اعم از پارچه فلامنت بیمارستانی مطرح می گردد، سوال پیرامون کارخانه تولید کننده آن پارچه بوده است.
بی شک شناخت کارخانجاتی که در این زمینه نام آشنا بوده و امتحان خود را از منظر کیفیت پارچه های بیمارستانی پس داده اند، می تواند در خریدی آگاهانه به مشتریان، کمک شایانی کرده باشد.
امروزه شهر اصفهان که یکی از پایگاه های اصلی در تولید انواع پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی به شمار می رود، شاهد تولید بهترین کیفیت از انواع پارچه های فلامنت بیمارستانی نیز بوده ایم.
از جمله فاکتورهایی که سبب شده تا کارخانجات تولیدی پارچه فلامنت بیمارستانی اصفهان توانسته باشند اطمینان مشتریان خود را جلب کنند، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و درجه یک
  • بسته بندی عالی و باکیفیت
  • طاقه بندی با عرض دقیق پارچه
  • کیفیت رنگ عالی (مواد اولیه عالی در رنگرزی پارچه)
  • بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن
  • استفاده از کادری مجرب در خط تولید کارخانه
  • ارائه انواع پارچه با قیمت متناسب با کیفیت

اگر چه کارخانجات اصفهان که نام آشنا هستند، با هدف رضایتمندی مشتریان خود، تمامی فاکتورهای فوق را در نظر می گیرند، اما گاهی اوقات موضوع متفاوت تر از این حرفاست!
متأسفانه هنگامی که پارچه بیمارستانی قرار است به بازار عرضه گردد، اسیر دست واسطه ها و دلالان پارچه می گردد که دندان تیز کرده تا سود خوبی از فروش این پارچه ها به جیب بزنند.
در این هنگام علاوه بر افزایش قیمتی که برای پارچه ها اتفاق می افتد، اصطلاح دست شدن پارچه نیز سبب می گردد تا حتی کیفیت برخی پارچه ها به قدری پایین آید که اصلا با قیمتی که قرار است خریداری گردد، همخوانی ندارد.
در اینجاست که نقش خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی بیش از پیش نمایان می گردد.
اگر بتوانید نمایندگی های فروش معتبر کارخانجات شناخت سده در زمینه تولید پارچه فلامنت بیمارستانی و سایر پارچه های بیمارستانی را پیدا کنید، قطعا خریدی مطمئن تر در انتظارتان خواهد بود.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه و مشخصات آن

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره شد، یکی از طرح های پرفروش و پرتقاضا در بازار خرید و فروش پارچه فلامنت بیمارستانی، پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه می باشد.
اما چرا پارچه فلامنت چهارخونه نسبت به مدل ساده این پارچه، از نرخ فروش خوبی برخوردار هست؟
در درجه اول باید گفت که رنگرزی فوق العاده پارچه فلامنت چهارخونه بیمارستانی، کیفیت بی نظیری را برای این پارچه رقم زده است.
نکته مهم بعدی، قیمت تولیدی ارزان این پارچه است که باز هم منجر به نرخ فروش بالای این پارچه می گردد.
اما دلیل مهم تر آن است که پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه نسبت به مدل ساده این پارچه، بدن نمایی کمتری دارد.

این یعنی آنکه به راحتی می توان از پارچه فلامنت چهارخونه در دوخت انواع البسه بیماران، بدون آنکه نگران بدن نما بودن آن بود، استفاده کرد.
یک پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه با رنگبندی آبی و صورتی، با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهایی مانند ۱۴۰، ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۷۵ گرمی در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد.
ناگفته نماند که امروزه کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، برای آنکه هزینه های بیمارستان ها کاهش بیابد، از پارچه فلامنت بیمارستانی جهت دوخت لباس فرم بیماران بجای پارچه ای مانند تترون استفاده می نمایند.
اما همانطور که حتما می دانید، بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، حتی بیشتر از سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی، اسیر واسطه ها و دلالان پارچه شده است.
این امر سبب شده تا پیدا کردن نمایندگی و مراکز فروشی که بهترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه را عرضه می کنند، تبدیل به چالشی مهم برای خریداران گردد.
آیا می دانید که چگونه می توان بهترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه را در بازارهای امروزی، سفارش خرید عمده داد؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

بهترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه کجا عرضه می گردد؟

در ابتدا باید گفت که در بازارهای رقابتی امروزی، دیگر مسئله خرید پارچه های بیمارستانی مانند پارچه فلامنت، تک بعدی نیست!
یعنی هم برای فروشندگان و هم برای خریدارن پارچه، تنها مسئله کیفیت و یا تنها مسئله قیمت پارچه، مطرح نبوده است.
امروزه آن دسته از تولید کنندگان و نمایندگی های فروشی که در بازارهای رقابتی خرید و فروش پارچه بیمارستانی، بتوانند دو اصل کیفیت و قیمت را عرضه کنند، همواره از رونق فروش خوبی برخوردار بوده اند.
مشتریان هم هم اکنون تنها به مراکز فروشی از انواع پارچه های بیمارستانی اطمینان می کنند که دو موضوع قیمت و کیفیت پارچه ها را، جدای از هم ندانسته باشند.
بهترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در واقع یعنی اینکه خریداران توانسته باشند بدون هیچ واسطه ای این پارچه را در بهترین درجه کیفی از هر لحاظ (رنگ، گرماژ، عرض دقیق و …) خریداری کرده باشند.
با این وجود بنظر می رسد که قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی، زمانی قیمت خوب و ایده آل برای مشتریان هست که بتوانند قیمت درب کارخانه از این پارچه را خریداری نمایند.
اگر چه ذکر این نکته خالی از لطف نبوده که لیست قیمت پارچه فلامنت برای مصارف بیمارستانی، می تواند بر اساس عوامل گوناگونی، نوساناتی را هم در بازار داشته باشد، مانند:

  1. قیمت مواد اولیه
  2. دسترسی کارخانجات به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تر
  3. گرماژ پارچه
  4. رنگبندی پارچه
  5. کیفیت پارچه

اما آنچه که مهم است، خرید پارچه فلامنت بیمارستانی به صورت عمده، آن هم با قیمت رقابتیست که همان قیمت دست اول کارخانجات معتبر تولیدی می باشد.
آیا می دانید که امروزه، این تنها مراکز فروش و نمایندگی های آنلاین هستند که امکان عرضه مستقیم پارچه های فلامنت بیمارستانی تولید جدید، با قیمت واقعی و بدون واسطه دارند؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

سایت فروش پارچه فلامنت بیمارستانی تولید جدید

فراگیر و همگانی شدن اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروزی، سبب شده تا بازار داغ و پرهیجان خرید و فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی را هم شاهد باشیم.
وجود برخی از نگرانی ها و چالش ها در هنگام مراجعه حضوری به بازارهای فروش پارچه بیمارستانی، سبب شده تا خرید اینترنتی این پارچه ها، بیش از پیش مورد استقبال خریداران قرار گرفته باشد.
طبیعی است که اگر سایت فروشی وجود داشته باشد که دارای مشخصه های ذیل بوده، قطعا مشتریانی بیشتری از آن خرید خواهند کرد:

  • دارا بودن مشاورینی باتجربه در حوزه صنعت نساجی (مهندس نساجی) و دادن مشاوره های دقیق پیرامون پارچه انتخابی
  • دسترسی به بزرگترین و معتبرترین کارخانجات تولیدی انواع پارچه بیمارستانی
  • حدف تمامی واسطه ها میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه
  • ارائه پارچه با قیمت درب کارخانه
  • ارسال نمونه های عدلی واقعی به مشتریان
  • ارسال رایگان کالیته رنگی به سراسر کشور
  • تحویل سفارشات در کمترین روز کاری

تمامی این مزایا، سبب می شوند تا کارگاه های خصوصا تازه تأسیس در حوزه البسه و منسوجات بیمارستانی، بتوانند مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین شیوه خرید نیاز پارچه ای خود را تجربه کرده باشند.
اگر چه ممکن است با ورود به دنیای مجازی، خریداران شاهد فروشگاه های آنلاین گوناگونی شوند، اما کمی تحقیق پیرامون نمایندگی های موجود، می تواند آنان را به سمت خریدی مطمئن از سایت های معتبر، سوق بدهد.

ارسال پارچه فلامنت بیمارستانی به دست تولیدی های لباس بیمارستان

هم اکنون یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع پارچه بیمارستانی، گروه بازرگانی پارچه پاراداست که توانسته از مراکز رسمی فروش اینترنتی پارچه فلامنت بیمارستانی در کشور باشد.
این نمایندگی، با دارا بودن مجموعه سایت های برتر در فروش پارچه بیمارستانی، بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را برای خود رقم زده باشد.
ارسال انواع طرح ها و مدل های پارچه فلامنت بیمارستانی به دست تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، توسط این مجموعه به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، از کارخانه های معتبر، می رسد.
خریدارانی که به دنبال یک روش راحت و آسان برای تأمین نیاز پارچه ای خود می گردند، می توانند حساب ویژه ای روی مجموعه شرکت بازرگانی پارادا کرده باشند.
بهترین پارچه فلامنت بیمارستانی رنگی با قیمت دست اول کارخانه، می تواند تولیدات مرغوب تری را برای کارگاه های تولیدی حاصل نموده باشد.
این موضوع سبب می گردد تا واحدهای تولیدی، با قیمت تمام شده تولیدی خیلی مقرون به صرفه، بتوانند تولیدات بهتر و بیشتری داشته باشند.
در ادامه می توان شاهد افزایش قدرت فروش برای این مراکز تولیدی بود که غالبا طرف قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها بوده اند.

پس اگر می خواهید شما هم یکی از خریداران خوش شانس بهترین قیمت و کیفیت از پارچه های بیمارستانی باشید، این مجموعه را انتخاب کرده و حتی آن را به دیگران نیز معرفی کنید. با این منوال، شما می توانید تبدیل به مشتری با ایمان این مجموعه شده باشید که هم خود خرید کرده و هم با خود مشتری می آورید.

خرید سایر پارچه های بیمارستانی باکیفیت

خرید سایر پارچه های بیمارستانی باکیفیت

هم اکنون این امکان فراهم شده تا مشتریان بتوانند، به شکل تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت، انواع پارچه های تترون، ترگال و اسپان باند بیمارستانی را هم به قیمت روز بازار، سفارش خرید عمده از درب کارخانجات معتبر دهند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی بصورت اینترنتی از مراکز اینترنتی، مورد توجه همه متقاضیان در …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ