فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج | فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج | فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج از طریق بزرگترین مرکز فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی امکان پذیر می باشد. این مرکز انواع مختلف پارچه های اسپان باند کرج را با کیفیت بالا عرضه می کند.

تولید کنندگان پارچه اسپان باند در کشور

پارچه اسپان باند جزء پارچه هایی قرار دارند که به طور معمول از الیاف طبیعی در روند تولید آن استفاده نمی شود، بلکه با کمک الیاف مصنوعی فیلامنت توسط دستگاه های عملیات تولید این پارچه ها انجام می پذیرد.
در کشور ما صنعت نساجی از رونق بسیار خوبی برخوردار است و محصولاتی را تولید می‌ کند که قابل رقابت با بازارهای صادراتی هستند.
با وجود تنوع کارخانجات نساجی تولید کنندگان متعددی نیز در زمینه تولید پارچه های اسپان باند در کشور فعالیت می‌ کنند.
تولید کنندگان این پارچه ها در کشور ما با توجه به وجود مواد اولیه با کیفیت بالا و در دسترس بودن این مواد اولیه پارچه های یکبار مصرف را در بالاترین سطح کیفیتی تولید می نمایند.
تولید کنندگان برای تولید این پارچه ها در کیفیت بالا تلاش می‌ کنند تا دستگاه‌ های خود را مطابق استانداردهای روز دنیا تهیه کنند و دائماً با پیشرفت‌ های این حوزه همگام بوده و دستگاه های خود را به روز می نمایند.
همچنین این افراد با ارتباطات گسترده ای که با پالایشگاه‌های نفتی برقرار می‌ نمایند امکان تهیه با کیفیت ترین پلیمر های مخصوص تولید این پارچه ها را به وجود آورده اند.
از پلیمر های مختلفی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی آمید و بسیاری از پلیمرهای دیگر در روند تولید این پارچه ها می توان استفاده کرد.
خوب است بدانید که این پارچه ها با کمک گرفتن از پلیمرهای پالایشگاهی در کارخانجات نساجی با کمک دستگاه های خاص و بدون استفاده از الیاف تار و پودی فقط با روش های مکانیکی و شیمیایی با کمک فشار و پرس تولید می گردند.
فرآیند تولید الیاف فیلامنت نیز بسیار خاص و ویژه است که توسط دستگاه اکسترودر در کارخانجات شکل می گیرد

تولید کنندگان پس از تهیه الیاف فیلامنت و نازک کردن و یکدست کردن این الیاف تلاش می‌ کنند تا با استفاده از دستگاه های تحت وب پارچه‌ ها را در بالاترین سطح کیفیت و تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ تولید نمایند. امکان تولید پارچه های اسپان باند از گرماژ ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم وجود دارد، به همین سبب به راحتی می‌ توان در بازار این پارچه را در ضخامت های مختلف پیدا کرد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج

مشخصات ویژه پارچه های اسپان باند کدام است؟

با توجه به تنوع بالای کارخانجات تولید کننده می بریم که موارد استفاده از پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است.
تولید کنندگان تلاش می ‌کنند تا این پارچه ‌ها را در بالاترین سطح کیفی با مشخصات و ویژگی ‌های خاص تولید کنند، تا بتوان از این پارچه ها در صنایع مختلف استفاده کرد.
اما به طور کلی پارچه های اسپان باند دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هستند که عبارتند از:

  • این پارچه از مقاومت کششی و سایشی بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی پاره نمی گردد.
  • این پارچه ها به دو صورت هیدروفیل و واترپروف تولید می‌ شود که هر کدام موارد استفاده و کاربرد خاص دارد.
  • به دلیل نوع مواد اولیه و نحوه بافت از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند.
  • در برابر اشعه فرابنفش نورخورشید مقاومت بالایی دارد و به اصطلاح به این پارچه ها آنتی یو وی گفته می شود.
  • در برابر ضربه و فشارهای ناگهانی مقاومت بالایی دارد.
  • از وزن بسیار کمی برخوردار است و در دسته پارچه های سبک قرار می گیرند.

به طور کلی با بررسی ویژگی های این پارچه پی به موارد استفاده متعدد آن می بریم و توجیه می شویم که چرا این پارچه در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

چند نکته مهم راجع به پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

دنیای پارچه های یکبار مصرف اسپان باند بسیار وسیع است و هر چه به بررسی و تحقیق در مورد این پارچه ها بیشتر باشد، به موارد و نکات مهم تری در مورد این پارچه ها دست پیدا می کنید.
می‌ دانید که به پارچه های اسپان باند پارچه های نبافته، لایه سوزنی، یکبار مصرف و پارچه بی بافت نیز گفته می‌شود و به راحتی با نام بردن هر کدام از این اسامی می توانید در بازار به این پارچه ها دست پیدا کنید.
با بررسی نکات مهمی که در مورد پارچه های اسپان باند وجود دارد می توانیم به ویژگی‌ های بیشتر این پارچه ها نیز پی ببریم.
در اینجا چند نکته مهم راجع به پارچه های یکبار مصرف اسپان باند قابل ذکر و بیان می باشد از جمله:

  • می ‌دانیم که پارچه های اسپان باند به شکل آبدوست و آبگریز تولید می‌ شود که در صنعت به این پارچه ها هیدروفیل و واترپروف می گویند.
  • قابلیت چاپ پارچه های اسپان باند یکی از نکات مهمی است که در مورد این پارچه وجود دارد و به راحتی با کمک گرفتن از چاپ فلکسو و سیلک می ‌توان بر روی این پارچه انواع چاپ را انجام داد. اما نکته قابل ذکر در این مورد این است که چاپ فلکسو نسبت به سیلک مقرون به صرفه تر می باشد.
  • نکته مهم دیگر تنوع گرماژ و وزن پارچه های اسپان باند ست که در هنگام خرید باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
  • همچنین طول طاقه های پارچه اسپان باند ارتباط مستقیم با ضخامت و گرماژ این پارچه ها دارد. هرچه ضخامت بیشتر می‌ شود متراژ پارچه کمتر می‌ گردد، به‌طور کلی از ۲۵۰ متر تا ۲۰۰۰ متر طاقه های اسپان باند طول دارند.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه وجود دارد که موارد استفاده پارچه های چند لایه بیشتر در بخش‌ های پزشکی حساس مانند تولید ماسک و گان جراحی است.
  • بازیافت پذیری پارچه های اسپان باند موجب شده تا این پارچه به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نرساند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج

تنوع رنگی پارچه های اسپان باند

در روند تولید پارچه های اسپان باند از پلیمر های مختلفی استفاده می کنند که این پلیمرها خاصیت رنگ پذیری بالایی دارند.
به همین دلیل امکان تولید این پارچه ها در تنوع رنگی خوبی وجود دارد که به راحتی از هر رنگ می توان در موارد و مصارف خاصی استفاده کرد.
پارچه های اسپان باند را مطابق موارد استفاده و کاربرد در رنگ های مختلفی تولید می کنند، که برخی از رنگها در بازار طرفداران بیشتری دارد.
بسته به نوع استفاده از پارچه اسپان باند که در بخش ‌های بیمارستانی و یا تولید کاور و ساک دستی و در بخش‌ های صنعتی باشد این تنوع رنگی تغییر پیدا می ‌کند.
در اینجا قصد داریم که به چندین تنوع رنگی پر طرفدار در بازار و موارد مصرف آنها به اختصار اشاره کنیم از جمله:

  1. رنگ آبی و صورتی بیشترین کاربرد برای تولید لباس بیمار
  2. رنگ سفید بیشترین مورد استفاده برای تولید ماسک پرستاری و جراحی
  3. رنگ سبز و آبی تیره بیشترین مورد استفاده برای تولید انواع گان و شان جراحی
  4. رنگ های کرم، قهوه ای، سبز، سفید و مشکی برای تولید انواع کاور ها و ساک های تبلیغاتی

البته ناگفته نماند که تنوع رنگی پارچه های اسپان باند بسیار گسترده تر از این چند رنگ گفته شده می باشد اما بررسی تمامی رنگ ها و موارد استفاده آنها در این مقال نمی گنجد.
در اینجا تنها به ذکر نمونه های پر کاربرد این رنگ ها در محیط پیرامون خود پرداخته ایم.

خریداران پارچه اسپان باند کدام صنایع اند؟

پارچه های اسپان باند با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند تقریباً در تمامی صنایع نفوذ کرده و مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
استفاده از پارچه های اسپان باند به حدی گسترش پیدا کرده است که به راحتی در محیط اطراف می توان این پارچه ها را مشاهده کرد.
ممکن است سوال برای شما به وجود بیاید که خریداران پارچه اسپان باند کدام صنایع اند.
برای دادن پاسخ به این سوال باید گفت که تقریباً اکثر صنایع از پارچه های اسپان باند در حجم های عمده استفاده می‌ کنند که حذف این پارچه ‌ها از صنایع مختلف امکان پذیر نمی باشد.
می دانیم که خریداران پارچه اسپان باند صنایعی هستند که از این پارچه ها استفاده های گسترده دارند از جمله:

  • در صنعت پزشکی برای استفاده در کلیه بخش های بیمارستانی و درمانی
  • در صنعت کشاورزی در تولید گلخانه ها پرورش قارچ و محافظت از زمین در مقابل یخ زدگی
  • در صنعت اتومبیل سازی به عنوان یک عایق مهم و همچنین تزیین فضای داخلی و در بخش رنگرزی
  • در صنعت تولید فیلتراسیون برای دستگاه های صنعتی و بزرگ مانند دستگاه های نوشابه سازی و دستگاه های صنعتی خانگی مانند دستگاه های شیردوش و تصفیه آب
  • در صنعت تولید کاور و بسته بندی برای تولید کاور کت و شلوار و لباس های مجلسی و همچنین کاور لوازم الکترونیکی و بسته بندی تمام این مواد غذایی خشک مانند قند و برنج و چای
  • در صنعت عمران و راه سازی برای تولید دیوارهای کاذب، قالب بندی ها، دیوارهای پیش ساخته پل ها و همچنین برای روکش ساختمان های نیمه ساز
  • در صنعت تبلیغات برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی و کاور های مختلف.

به طور کلی خوب است بدانید که به غیر از صنایع نام برده شده در اکثر صنایع مختلف دیگر مانند صنعت چرم مصنوعی، دکوراسیون داخلی و همچنین کارخانه تولید کاغذ دیواری و صنایع نظامی و صنعت تولید عایق های بام و بسیاری از صنایع دیگر که ذکر همه آنها میسر نمی باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف چگونه تعیین می گردد؟

خرید پارچه های یکبار مصرف با قیمت های مناسب یکی از اهداف بزرگ خریداران عمده می باشد.
توجه به لیست قیمت پارچه یکبار مصرف در هنگام خرید عمده موجب می شود، تا از لحاظ هزینه ها صرفه جویی شده و خیلی مقرون به صرفه انجام بگیرد.
اما سوال مهم اینجاست که لیست قیمت پارچه یکبار مصرف چگونه تعیین می گردد؟
اغلب خریداران در مورد نحوه قیمت گذاری این پارچه ها اطلاعات درستی ندارند و ممکن است که در بازار خرید و فروش این پارچه با مشکلات عدیده ای روبه رو گردند.
برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است تا با بررسی دقیق عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت این پارچه ها به جواب سوال خود دست پیدا کنید.
در اینجا به برخی از عوامل موثر بر تغییرات قیمتی پارچه اسپان باند اشاره می کنیم از جمله:

  1. ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند مورد توجه ویژه می باشد، زیرا هرچه ضخامت بیشتر شود در نتیجه از مواد اولیه بیشتری در روند تولید استفاده می کنند.
  2. پارچه های اسپان باند در تنوع عرضی بالایی تولید می شود که هر چه عرض پارچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می رود.
  3. تنوع در رنگ بندی های متعدد نیز موجب بالاتر رفتن قیمت این پارچه ها می گردد، زیرا برخی از رنگ ها در شرایط خاصی تولید می‌ شوند و همچنین برخی از رنگ ها در بازار مورد استقبال بیشتری هستند.
  4. کیفیت مواد اولیه در روند تولید این پارچه ها مورد اهمیت می باشد، به عنوان مثال پارچه هایی که از پلیمر پلی استر تولید می شوند قیمت بالاتری دارند.
  5. استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز موجب تولید پارچه های لطیف تر و با کیفیت بالاتر است که می تواند بر قیمت نهایی پارچه ها تاثیر بگذارد.
  6. نحوه خرید و فروش پارچه های اسپان باند و انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه نقش تاثیر گذاری را در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد.
  7. حجم سفارش خرید پارچه های اسپان باند نیز یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت این محصول است.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج

روش های خرید ارزان پارچه های اسپان باند بیمارستانی

با بررسی موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند در یافتیم که بیشترین مورد استفاده از این پارچه در صنعت پزشکی ایت.
در حال حاضر نیز به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا استفاده از این پارچه ها در بخش های مختلف بیمارستانی افزایش چشمگیری دارد.
بدین جهت آشنا بودن با روش های مختلف برای خرید ارزان پارچه های اسپان باند بیمارستانی مورد توجه تولیدکنندگان این منسوجات و مدیران بیمارستان ها قرار می گیرد.
بهترین توصیه ای که به خریداران برای خرید ارزان این پارچه ها می توان کرد این است که از طریق مراکز مستقیم و بدون واسطه اقدام به تهیه این محصول بنمایند.
زیرا هر زمان که پارچه ای در بازار مورد استقبال قرار بگیرد و خرید و فروش آن افزایش پیدا کند دست واسطه ها در ماجرا وارد شده و موجب افزایش قیمت های بی دلیل می گردند.
به خریداران توصیه می شود تا از طریق روش های ارائه شده اقدام به خرید پارچه های اسپان باند با قیمت ارزانتر و کیفیت بالاتر بنمایند از جمله:

  • مراجعه مستقیم به کارخانجات تولیدی این پارچه ها یکی از بهترین راه ها برای خرید این پارچه در تنوع بالا و قیمت مناسب است.
  • انتخاب نمایندگی های معتبر پخش در شهرهای مختلف یکی دیگر از روش های دسترسی به پارچه های اسپان باند با قیمت درب کارخانه می باشد.
  • استفاده از سایت های آنلاین معتبر یکی دیگر از روش های دسترسی به پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان تر قرار می گیرد.

نکته قابل ذکر این است که تمامی این مراکز در مواقع خاصی اقدام به فروش ویژه محصولات خود می نمایند. در صورتی که کاملا آگاه و هوشمند باشید می توانید در این مواقع خرید های خود را به شکل عمده انجام داده تا در هزینه ها به شکل چشمگیری صرفه‌جویی گردد.

البته خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج جزء بهترین روش های انتخابی برای تهیه این پارچه با قیمت ارزان می باشد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج

سفارش خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج

در حال حاضر به دلیل موارد استفاده متعدد دیگر از پارچه های اسپان باند می‌ شود اغلب مراکز تولیدی و صاحبان صنایع ترجیح می دهند تا از این پارچه به شکل عمده خریداری کنند.
اما ممکن است که در راه خرید عمده پارچه اسپان باند کرج دچار چالش‌ هایی مانند واسطه ها و دلالان گردند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج یکی از روش های درست و اصولی برای خرید این محصول با حذف واسطه ها می باشد
اما نکته مهم در خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج این است که باید سایت های آنلاین معتبر در این زمینه را پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.
این مرکز فروش جزء معتبرترین سایت های آنلاینی است که در حوزه فروش پارچه های اسپان باند فعالیت دارد.
سفارش خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج را در کمترین زمان ممکن بدون صرف هزینه و وقت می توانید تنها با فشردن چند دکمه انجام دهید.
مرکز فروش با عرضه پارچه های اسپان باند در تنوع مختلف از لحاظ رنگ، عرض و گرماژ در بالاترین سطح کیفیت امکان انتخاب های گسترده را برای خریداران فراهم می ‌کند.

در صورتی که از این مرکز پارچه های اسپان باند مورد نظر خود را تهیه کنید در کمترین روز کاری این پارچه ها به محل مورد نظر شما ارسال می گردد. همچنین اگر به دنبال خرید اینترنتی پارچه اسپان باند کرج در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن هستید همین حالا با کارشناسان فعال در بخش فروش ما تماس برقرار نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ