فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی باکیفیت

خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی باکیفیت

خرید پارچه کجراه بیمارستانی بصورت اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی است که روشی آسان را برای تهیه این پارچه باکیفیت و انواع پارچه بیمارستانی مورد نیاز خود پیدا کنند.
پارچه کجراه بیمارستانی در بازارهای داخلی مورد خرید و فروش عمده قرار می گیرد.
علاوه بر این پارچه های مصرفی در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز اغلب چنین قابلیتی داشته و مورد معاملات در متراژ زیاد قرار می گیرند.
خیلی کم پیش می آید که این متراژها محدود شده و مراجعه کنندگان به خرید و فروش های جزیی بسنده کنند، مگر افرادی که تازه کار بوده و از کیفیت پارچه های عرضه شده مطمئن نبوده و قصد نمونه گیری را داشته باشند.
استفاده از انواع پارچه ها برای بیمارستان ها و مراکز درمانی حائز اهمیت بوده و همیشه به این منسوجات نیاز دارند.

خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی

باکیفیت ترین پارچه بیمارستانی را نام ببرید؟

کیفیت و داشتن مرغوبیت زیاد یکی از شاخصه های مهمی است که بیمارستان ها به آن اهمیت زیادی می دهند، چرا که:
در این مراکز اغلب به منظور بهبود و به دست یابی سلامت مجدد و کامل، بستری شده و باید در این اماکن بهداشت بطور کامل، رعایت و اعمال گردد.
کوچکتربن اهمال از بابت بی توجهی به این موضوع می تواند موجب تهدید سلامت بیماران گردد، بنابراین بیمارستان ها الزام به استفاده از وسایل و ابزار و پارچه های باکیفیت و مرغوب دارند.

بسته به بودجه تعیین شده و انتظار و مصرف داشته شده، می توان پارچه های مختلفی را به عنوان انواع پارچه بیمارستانی باکیفیت تعیین نمود.
از نظر طول عمر و زمان استفاده نیز، باکیفیت ترین پارچه بیمارستانی به قرار ذیل است:

پارچه ترگال.

تولید باکیفیت ترین پارچه ترگال بیمارستانی

حال برخی از این کارخانه ها و صنایع نساجی، تولید باکیفیت ترین پارچه بیمارستانی را با بافت ساده انجام داده و به آن، پارچه ترگال بیمارستانی می گویند.
برخی دیگر نیز تولید باکیفیت ترین پارچه مصرفی در بیمارستان را با بافت مورب در ماشین آلات بافندگی خود برنامه ریزی می کند و به پارچه تولیدی، نام پارچه کجراه بیمارستانی را اطلاق می نمایند.

میزان کیفیت و مرغوبیت و سایر پارامترهای شاخص و مهم پارچه کجراه، بیشتر از پارچه ترگال با بافت ساده است، هم چون گرماژ، قیمت و طول عمر.

اگر در شرکت های مربوطه و موجود، پروسه تولید باکیفیت ترین پارچه ترگال مورد استفاده در بیمارستان ها طی گردد، می توان انتظار طول عمر بالا و مفید را برای مدت های مدید از لباس و وسایل دوخته شده از این پارچه داشت، این در حالی است که کوچکترین افت کیفیتی را نمی توانید در زمان استفاده از وسایل دوخته شده از این پارچه ها ببینید و مشاهده نمایید.

پارچه کجراه بیمارستانی

انواع پارچه کجراه بیمارستانی را از چه الیافی تولید می کنند؟

در زمان تولید، نوع باکیفیت پارچه های کجراه بیمارستانی در شرکت های موجود در شهرک های صنعتی شهرهای اختصاصی از ۲ الیاف استفاده می گردد:

  • پلی استر
  • ویسکوز

البته پارچه های دیگر همانند پارچه تترون بیمارستانی نیز از الیاف پلی استر و ویسکوز تولید خواهد شد، با این تفاوت که چله پارچه هایی نظیر تترون، دیگر این ۲ الیاف نبوده و فلامنت می باشد، اما در زمان تولید انواع پارچه ترگال بیمارستانی به ندرت پیش می آید که حتی چله هم فلامنت بوده و بصورت عمده پلی استر ویسکوز می باشد.

انواع پارچه کجراه بخاطر اول تولید شدن از الیاف مرغوب و دوما پروسه رنگرزی خوب و اصولی، جزو باکیفیت ترین پارچه های مورد استفاده در بیمارستان خواهد بود.

خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی

انواع پارچه کجراه بیمارستانی موجود در بازار

انواع پارچه های کجراه بیمارستانی موجود در بازار را براساس کیفیت به ۲ دسته تقسیم بندی می نمایند:

  1. پارچه کجراه آب ژاول
  2. پارچه کجراه ساده

انواع پارچه کجراه ساده، مورد رنگرزی با رنگ های معمولی و طی یک پروسه قرار می گیرد، چنانچه پارچه های آب ژاول پروسه رنگرزی را چندین بار برای دست یابی به ثبات رنگ بالا با رنگ های خارجی و مرغوب در شرکت های نساجی طی می کنند.

پارچه های کجراه جای گرفته در زیر گروه اول یعنی آب ژاول، بیشتر برای دوخت وسایل و لباس مصرفی در اتاق عمل به کار می رود که مورد شست و شو با ضد عفونی کننده های قوی قرار گرفته و وارد دستگاه های استریل می گردد.
در صورتی که پارچه های کجراه ساده، این قابلیت را نداشته و اگر مورد شست و شو با مواد ضد عفونی کننده قوی و حتی اتوکلاو واقع شوند، رنگ خود را ممکن است و به احتمال زیاد از دست می دهند.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت فروش پارچه کجراه بیمارستانی

برای فروش، پارچه های کجراه را در طاقه های ۴۰ متری رول می کنند و در عدل بندی هایی بصورت رایج در متراژ، ۳۲۰ قرار می دهند.
میزان خرید پارچه کجراه بیمارستانی البته که موثر بر قیمت فروش این پارچه خواهد بود، اما عواملی همانند کیفیت و رنگ و گرماژ، تاثیر گزاری بالاتری دارند.

اغلب پارچه های کجراه که مورد خرید و فروش و مصرف در بیمارستان ها قرار می گیرد، رنگ سفید، آبی کاربنی و سبز را دارد یا رنگ هایی همانند مشکی، قهوه ای و سورمه ای.

تناژ رنگ تاثیری زیادی بر تعیین قیمت فروش و خرید پارچه کجراه بیمارستانی دارد، اما از این عامل مهم تر در تعیین قیمت، گرماژ خواهد بود.
انواع پارچه بیمارستانی کجراه موجود در نمایندگی ها که آماده فروش است، وزن بین ۲۶۰ الی ۲۸۰ را دارد.
این پارچه یکی از پارچه های بسیار مناسب برای استفاده در زمینه صادرات به کشورهای دیگر و اطراف می باشد.
چرا که آن ها قادر به تولید پارچه کجراه با این کیفیت بالا نداشته و همواره بازار خرید آن ها، داغ و گرم است.

خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی در بازارهای داخلی براساس کیفیت، گرماژ و البته رنگ تعیین قیمت می گردد.
خرید این پارچه ها و سایر پارچه های بیمارستانی تولید شرکت های نساجی اصفهان بصورت عمده است.

خرید آنلاین پارچه کجراه

خرید آنلاین پارچه کجراه

امروزه یکی از روش های مورد استفاده خریداران برای تهیه پارچه کجراه و انواع پارچه بیمارستانی مورد نیاز آن ها، رجوع به نمایندگی های آنلاینی است که در فضای اینترنت مشغول به عرضه می باشند.
مشتریان می توانند برای خرید انواع پارچه مورد نظر خود با نمایندگی اینترنتی پارچه بیمارستانی در ارتباط باشند، حتی قبل از خرید نیز امکان دریافت مشاوره رایگان وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

خرید آنلاین پارچه کجراه بیمارستانی سفید

خرید پارچه کجراه بیمارستانی رنگی و سفید از طریق درگاه های آنلاین فروشگاه های اینترنتی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ