فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید عمده از کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

خرید عمده از کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها در تولید انواع اسپان باند بهره می برد و تولیداتش را به صورت عمده و با قیمتی ارزان به بازار عرضه می نماید.

بهترین کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باند در ارتباط هستید، مطمئنا می دانید که این پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و کاربردهای آن ها بسیار زیاد می باشد.
هر کدام از انواع پارچه های اسپان باند، دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی می باشند و در واقع همین موضوع است که موجب می گردد تا دایره ی کاربردهای آن ها را افزایش داده باشد.
هرچه میزان کاربردهای یک محصول زیادتر باشد، به نسبت سطح تولید آن بالاتر می رود و در نهایت فروش بیشتری خواهد داشت.
برای تولید پارچه های اسپان باند، کارخانه های زیادی در کشور در حال فعالیت می باشند که توانسته اند محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید و به بازار عرضه نمایند.
این کارخانه ها در شهرهای گوناگون قرار دارند و برخی از آن ها توانسته اند از نظر کیفیت و قیمت حرف اول را بزنند و از فروش خوبی برخوردار شوند و در میان سایر کارخانه های اسپان باند به عنوان یک برند معروف و از معتبرترین تولیدکنندگان پارچه اسپان باند تلقی گردند.
کارخانه های پارچه های یکبار مصرف در شهرهایی همچون: اصفهان، تهران، یزد، تبریز، کلاردشت، همدان، ملایر می باشند که توانسته اند نسبت به سایر شهرها، محصولاتی بسیار باکیفیت تر تولید کنند و به نوعی جزو پرفروش ها باشند.
اصفهان از جمله شهرهایی می باشد که از دیرباز تا کنون، شغل ساکنین آن تولید پارچه بوده است، در اصل به عنوان تولیدکننده پارچه اسپان باند در اصفهان می باشند، بنابراین در این زمینه تجربه ی بسیار خوبی دارند و توانسته اند باکیفیت ترین پارچه ها را تولید کنند و در اختیار مشتری قرار بدهند.
این تجربه به گونه ای می باشد که اصفهان را به عنوان قلب تولید پارچه ی ایران می شناسند و در این شهر انواع پارچه ها با کیفیت های بسیار بالا تولید می شود.
در این شهر کارخانه های زیادی قرار گرفته اند که می توان با بررسی میزان کیفیت خروجی های آن ها و سایر موارد به این موضوع دست پیدا کرد که بهترین کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان کدام است تا خریدهای خود را به بهترین شکل ممکن از آن ها انجام دهیم.

کارخانه پارچه اسپان باند

انواع پارچه یکبارمصرف و مصارف آن ها در صنایع گوناگون

همان طور که متوجه شدید، پارچه های یکبار مصرف انواع و اقسام گوناگونی دارند که این تفاوت ها را می توان در ویژگی ها و مشخصات آن ها پیدا نمود.
هر پارچه با ویژگی خاصی توانسته است در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد و کاربردهای فراوانی داشته باشد.
پارچه های یکبار مصرف که در بازار ایران با نام های دیگری همچون اسپان باند، نبافته، بی بافت، نبافته ی سوزنی، لایه سوزنی نیز معروف هستند و امکان دارد شما جزو افرادی باشید که این نوع پارچه را با سایر نام های به کار برده شده در این مقاله، مورد شناسایی قرار بدهید.
پارچه های اسپان باند را جهت مصارف در صنایع گوناگون با خصوصیات و ویژگی های مورد نیاز در همان صنعت مورد تولید قرار می دهند و می توان این صنایع را به این صورت بیان نمود: صنایع پزشکی و بهداشتی، صنعت اتومبیل سازی، کشاورزی، روکش و کاور کردن، عمران و راه سازی، دکوراسیون، فیلترسازی و بسیاری موارد دیگر که به موجب استفاده از پارچه هیا اسپان باند در آن ها می توان کارها امور را به بهترین شکل ممکن انجام داد و نتیجه ی خوبی دریافت نمود.
بالاترین میزان مصرف از پارچه های اسپان باند را در حال حاضر، مصارف آن در صنعت پزشکی و بهداشتی در بر گرفته است و می توان گفت که بهترین کاربردها را در این صنعت برخوردار می باشد.

استفاده از این پارچه در صنایع پزشکی و در حوزه ی بیمارستانی بیشتر برای تولید محصولاتی همچون: انواع لباس های مخصوص بیماران، لباس های یکبار مصرف، روکش های کفش و تجهیزاتش، تولید انواع ساک بیمارستانی، کلاه و ماسک های پزشکی، زیرانداز و رواندازهای بیماران، انواع ملحفه های مورد استفاده در بخش های گوناگون و موارد بسیاری از این دست به کار برده می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا پارچه یکبارمصرف اصفهان را بخرم؟

کارخانه های موجود در شهر اصفهان با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید پارچه اسپان باند در کنار برترین متخصصین این حوزه، این توانایی را دارا می باشند که پارچه هایی با کیفیت های بسیار بالا به مشتری تحویل بدهند.
همان طور که اطلاع دارید و واضح می باشد، محیط تمامی بیمارستان ها باید کاملا عاری از هرگونه میکروب و ویروسی باشد و این موضوع به صورت مرتب بررسی می شود و پاکسازی شکل می گیرد.
حال یکی از مواردی که باید توجه بسیاری به آن ها کرد، موضوع لباس های مخصوص پزشکان و پرستاران و همچنین بیماران می باشد.
این لباس ها باید کاملا پاک باشند و میکروبی را به همراه نداشته باشند تا در محیط هایی مانند اتاق های عمل و جراحی، بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.
بنابراین یکی از بهترین راه های جلوگیری از ورود ویروس و میکروب به این مکان ها، استفاده از پارچه های یکبار مصرف می باشد که به صورت کاملا استریلیزه آماده می شود و در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرند و پس از استفاده نیازی به شست و شوی مجدد ندارند و دور انداخته می شوند.
همین که این دغدغه برای افراد وجود نداشته باشد که آیا این لباس ها به صورت کامل شست و شو و ضد عفونی شده است و عاری از هرگونه میکروبی می باشد کافیست تا بتوان با خیالی آسوده از آن ها استفاده کرد.
اصفهان از جمله شهرهایی می باشد که توانسته است با بهترین کیفیت پارچه های یکبار مصرف را تولید کند و ویژگی هایی را در آن ها به کار ببرد تا نیاز مشتری را رفع نماید.
در حال حاضر کارخانه های اصفهان رکورددار تولید پارچه های بیمارستانی و همچنین پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف می باشند و توانایی آن ها در تولید حجم های بالای این موارد بسیار زیاد است.
کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان توانسته است فروش خوبی را تجربه کند و همین مورد سبب گردد تا در کیفیت محصولاتش حساسیت به خرج دهد و آن ها را با برترین مواد اولیه و سایر مواردی که در به دست آوردن یک پارچه ی باکیفیت نقش دارد، تولید نماید.

کارخانه پارچه اسپان باند

فروش به صورت مستقیم پارچه های اسپان باند از درب کارخانه اصفهان

یکی از مهم ترین روش های فروش پارچه های اسپان باند که بسیار پرطرفدار می باشد و افرد تمایل زیادی دارند که خرید خودشان را به این شکل انجام دهند این است که این فرآیند به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت بگیرد.
خرید از درب کارخانه می تواند روش های گوناگونی داشته باشد که می توان از هر روشی با توجه به نوع نیاز مشتری و همچنین شرایطی که در جامعه حاکم است، استفاده نمود و امر خرید و فروش را اجرا کرد.
از جمله روش های خرید به صورت مستقیم از درب کارخانه اصفهان این است که به صورت حضوری به درب خود کارخانه مراجعه کنیم و هر نوع سفارشی که داریم را از این طریق به آن جا بدهیم.
این روش از روش های قدیمی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد و مهم ترین عامل مورد پسندیده واقع شدن آن، حذف واسطه می باشد که افراد ترجیح می دهند وقتی می خواهند یک محصول را خریداری کنند، واسطه ای در کار نباشد تا بتوانند با قیمت بهتری آن را خریداری نمایند و سود بهتر و بیشتری را به دست بیاورند.
در این روش معایب بسیاری هم نهفته است، برای این که بتوان هم مزایای آن را داشت و هم معایبش را از بین برد، لازم است تا از روش های مدرن تری برای انجام خریدهای خود اقدام کنیم.
این روش مدرن می تواند به صورت خرید اینترنتی و آنلاین باشد که کاملا امروزی است و توانسته است در مدت کوتاهی نظر افراد زیادی را به خودش جلب نماید.
مردم زیادی هستند که با استفاده از این روش، تمامی خریدهای خود را سفارش می دهند و از جمله مزایای آن این است که محدودیتی را از نظر زمان سفارش و همچنین مکان آن ندارند و تمامی امور ثبت سفارش و دریافتش به صورت آنلاین انجام می گیرد.
در حال حاضر که محدودیت های ارتباطی در دنیا به خاطر وجود ویروس کرونا وجود دارد، تولید کنندگان پارچه اسپان باند بر این ترجیح هستند که محصولاتشان را با این روش به فروش برسانند که سطح ارتباطی کمتری را طلب می نماید.

روش های به دست آوردن آخرین تغییرات قیمتی پارچه یکبار مصرف

برای این که بتوانید لیست قیمت محصولات یکبار مصرف را به دست بیاورید لازم است که از قبل با ویژگی ها و مشخصات این پارچه ها آشنا شوید تا راحت تر بتوانید قیمت های دریافت شده را با میزان کیفیت آن ها تطبیق بدهید.
داشتن اطلاع از این موضوع که یک محصول باکیفیت است و چه میزان افزایش قیمتی به آن می خورد، می تواند در این مورد که فرد کمتر درگیر افراد کلاهبردار شود، موثر باشد.
برای به دست آوردن آخرین تغییرات قیمتی با توجه به عدم ثبات قیمت ها و همچنین نوسانات موجود در بازار، لازم است از روشی استفاده نمایید تا راحت تر بتوان به آن اعتماد کرد و این را باور داشت که قیمت های ارائه شده با این روش با واقعیت بیشتر تطابق دارد.
استعلام از طریق اینترنت و وبسایت های اینترنتی می تواند یکی از بهترین راه ها باشد که راحتی انجام این کار و این که هیچ گونه هزینه ی اضافی پرداخت نمی شود و زمان زیادی را از فرد اشغال نمی نماید، از جمله مواردی است که فرد را ترغیب می نماید تا از این راه بهره ببرد.
با استفاده از این روش شما می توانید همزمان از چندین سایت و کارخانه و یا نمایندگی، استعلام قیمت کنید و در میان آن ها یکی را مورد انتخاب قرار بدهید و خریدهای خود را به این شکل ثبت نمایید.
از آن جایی که این لیست قیمت ها با توجه به اخرین تغییرات روز آپدیت می شوند، نسبت به سایر روش ها از اعتبار بالاتری برخوردار است و اطلاعاتی کاملا به روز را در اختیار شما قرار می دهد.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا کیفیت پارچه های اسپان باند بیمارستانی مهم است؟

شایان ذکر است که کیفیت پارچه های بیمارستانی مورد بسیار مهمی می باشد زیرا این مورد به صورت مستقیم با فرد بیمار و کارکنانی قرار دارد که راحتی آن ها جزو یکی از موارد مهم می باشد.
فرد بیمار خود به اندازه ی کافی در شرایطی قرار دارد که در حال اذیت شدن است و ما به عنوان یک انسان لازم است تا شرایطی را برای وی فراهم کنیم تا مثلا از موردی مثل لباس های مورد استفاده اش، دیگر آزاری نبیند و در آن ها احساس راحتی داشته باشد.
این لباس ها باید از مواد باکیفیت تهیه شده باشند و بدن نما نباشند و در عین حال گرم هم نباشند که فرد در آن عرق کند و دچار مشکل بشود.
بنابراین همه چیز باید بر روی اصول طی شود تا بتوان پارچه ای باکیفیت تولید نمود که در مصارف پزشکی و بیمارستانی اسپان باندها به خوبی از آن استفاده شود.
این مورد در پزشکان و پرستاران و همچنین کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی هم صادق می باشد که می بایست از لباس ها و پارچه هایی بهره ببرند که مدت زمان استفاده از آن را برایشان دردناک نکند و در آن حس خوب و راحتی را داشته باشند.

مشخصات و ویژگی های انواع پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند دارای یک سری ویژگی ها هستند که خود آن ها را از هم تفکیک می نماید و می توان آن موارد را به این شکل بیان کرد:
وزن و گرماژی که هر نوع اسپان باند دارا می باشد با دیگری تفاوت دارد، عرض هر پارچه و طول هر رول آن با نوع دیگرش متفاوت می باشد و همچنین نوع رنگبندی که هر کدام از اسپان باندها دارا هستند موجب تفاوت آن ها با هم می شود.
در این میان مشخصاتی هستند که با توجه به آن ها، اسپان باندها از سایر پارچه ها تمیز داده می شوند همچون:

  • دارای خواص آنتی یووی
  • آنتی باکتریال
  • لطافت فوق العاده و خوب
  • خاصیت آب دوست و یا آب گریز بودن
  • ضد آب و یا واترپروف بودن اسپان باند
  • سادگی پارچه و یا قابلیت چاپ دار شدن آن

موارد فوق از جمله ویژگی های پارچه های اسپان باند می باشد که می تواند داشته باشند و یا حتی این موارد را نداشته باشند و از هر کدام در تولید محصولات خاصی استفاده می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

سفارش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی

اگر شما هم قصد خرید عمده انواع بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی در تنوع رنگی گوناگون را دارید و نمی دانید که چگونه می توانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید، سایت پارچه پارادا، کمک شایانی به شما خواهد کرد.

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا مرجع رسمی و معتبر عرضه انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بوده که توانسته با شناخت نیاز بازار، خدماتی ویژه را به مشتریان سراسر کشور ارائه دهد. کافیست همین حالا سفارش خرید خود را بدون هیچ واسطه ای در کمترین زمان ممکن به ثبت رسانده و از کیفیت خرید خود راضی باشید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ