فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع در لیست قیمتی کاملا رقابتی و اقتصادی، همین حالا از طریق مرجع رسمی فروش پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت امکان پذیر می باشد.
همانطور که می دانید بیمارستان ها و مراکز درمانی بایستی از هر گونه آلودگی و میکروب به دور بوده تا بتوانند با کیفیت هر چه بهتر و بیشتر، خدمات درمانی خود را به مراجعه کنندگان ارائه داده باشند.
در اینجاست که نقش منسوجات و البسه بیمارستانی می تواند نقش تعیین کننده ای باشد به طوری که این البسه و منسوجات می توانند مانع از ورود این آلودگی ها و میکروب ها به محیط ها و بخش های گوناگون بیمارستانی گردند.
پارچه اسپان باند یکی از مصرفی ترین پارچه ها در مصارف بیمارستانی است که به سبب یکبار مصرف بودنش می تواند از حیث مسائل بهداشتی نیز گزینه مناسبی بوده باشد.
آیا می دانید که با توجه به افزایش میزان تقاضا پیرامون خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی چگونه می توان قیمت و کیفیت خوبی از این پارچه ها را خریداری کرد؟
مخاطبین این موضوع، کارگاه ها یا واحدهای تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی هستند که با ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها قرار داد داشته و بایستی سر موقع سفارشات آنها را در بالاترین کیفیت تحویل دهند.
این کارگاه ها و واحدهای تولیدی می دانند که اگر بتوانند اقتصادی ترین شیوه خرید عمده پارچه اسپان باند را پیدا کرده باشند، تولیدات با قیمت تمام شده کمتری داشته و می توانند سود خوبی را به جیب زده باشند.
در طرف مقابل اگر در انتخاب پارچه مصرفی خود دچار اشتباه گردند، قطعا با خسارات مالی گوناگونی مواجه می گردند که این موضوع بیشتر برای کارگاه ها و واحدهای تازه تأسیس اتفاق می افتد.
به نظر شما بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی چیست؟
در ادامه قصد داریم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه های اسپان باند، بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی را به عنوان یک راز به شما بگوییم.

خرید عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند را بهتر بشناسید

شایان ذکر است که پارچه اسپان باند پارچه ای تولید شده از الیاف پرس و گرانولی با نام پلی پروپیلن است که توسط دستگاه های مخصوص در کارخانجات نساجی پارچه تولید و به عرضه می رسد.
این پارچه را می توان پارچه ای مهم و پرکاربرد در صنعت نساجی نام برد که در دسته پارچه ها و منسوجات بی بافت قرار داشته؛ چرا که هیچ گونه الیافی از تار و پود را شامل نمی گردد.
نکته جالب پیرامون پارچه اسپان باند این است که بر خلاف تصور عده ای زیاد، پارچه اسپان باند قدمتی نزدیک به یک قرن دارد و اولین بار در سال ۱۹۴۰ در شرکتی آمریکایی جهت تولید پشم شیشه مورد استفاده قرار گرفت.
بعد از آن بود که به طور کلی فرآیند تولید پارچه های اسپان باند تعییر یافت و کارخانجات نساجی، منسوجات بی بافت را از ترکیبات پلیمری تولید کردند.
برای تولید پارچه اسپان باند، مواد اولیه در ابتدا وارد دستگاهی به نام اکستوردر شده و در آن مواد پلی پروپیلن به صورت مذاب در می آیند.
سپس نوبت به تولید فیلامنت ها می رسد که با وارد شدن مواد مذاب به یک سری سوزن، فیلامنت ایجاد می گردد و در پایان قبل از آنکه فیلامنت ها روی نوار نقاله قرار گیرند تا لایه های اسپان باند تشکیل شوند، در یک کانال هوا سرد می شوند و به صورت ایرودینامیکی کش داده می گردند.
گفتنی است که ویژگی های خارق العاده ی پارچه اسپان باند این پارچه را تبدیل به پارچه ای محبوب و مصرفی در صنایع گسترده ای نموده است که از مهم ترین این ویژگی ها می توان این موارد را نام برد:

  • هزینه تولیدی تمام شده پارچه اسپان باند ارزان است و بازیافت آن بسیار راحت می باشد.
  • اسپان باند پارچه ای آنتی باکتریال است.
  • این نوع پارچه دارای مشخصه آنتی یو وی است و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد.
  • پارچه های اسپان باند می توانند هم با ویژگی آب دوست بودن و هم با ویژگی آب گریز بودن تولید شوند.
  • این پارچه ها در عرض ها و گرماژهای مختلفی تولید شده و قابلیت تولید از گرماژ ۸ الی ۳۸۰ گرم را هم دارا هستند.
  • قابلبت تولید پارچه اسپان باند در چند لایه نیز از دیگر ویژگی های مهم این پارچه به شمار می آید. پارچه اسپان باند تک لایه با نام S، پارچه اسپان باند دو لایه با نام ۲S و پارچه اسپان باند سه لایه با نام ۳S در بازار خرید و فروش می گردد و هر یک برای مصارف خاصی کاربرد دارند.
  • پارچه های اسپان باند از الیاف پرس تشکیل می گردند و نکته دیگر اینکه این پارچه ها ضد اشعه ی خورشید بوده اند.
  • این پارچه ها قابلیت این را داشته که بر روی آن ها طرح های گوناگونی به چاپ برسد.
  • پارچه اسپان باند با نام های پارچه بی بافت، پارچه سوزنی، پارچه نبافته و پارچه یکبار مصرف در بازار شهرت دارد.

ناگفته نماند که با توجه به این ویژگی هایی که از پارچه اسپان باند نام بردیم، این پارچه در صنایع گوناگون کاربرد داشته که از جمله مهم ترین آن ها می توان این موارد را ذکر کرد:

  1. استفاده در بسته بندی و کاور، مانند بسته بندی کفش، چای، لوازم خانگی، کاور ماشین و غیره
  2. استفاده در صنعت عمران و راهسازی، دیوار کاذب، نما و روکش ساختمان های نیمه ساز
  3. استفاده در صنعت کشاورزی، پوشش گلخانه و مزارع، استفاده در آبیاری و کاهش مصرف آب و غیره
  4. استفاده در صنعت پزشکی و بهداشتی، دستمال مرطوب، ماسک، گان پزشکی، روپوش پزشکی، کلاه یکبار مصرف، زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی، لباس بیماران و …

با توجه به کاربردهای فوق آنچه که مشهود بوده این است که بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند برای صنعت پزشکی و بهداشتی بوده است و اغلب کارخانجات نیز در تلاش اند تا عرض و گرماژ مورد نیاز برای این مصارف را تولید و به دست کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی و بهداشتی برسانند.

خرید عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی در تمامی عرض ها و گرماژها

همانطور که در خطوط فوق گفته شد؛ کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند می توانند این پارچه را در گرماژهای از ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید و جهت کاربردهای گوناگون به عرضه برسانند.
از آنجا که بیشترین استفاده پارچه های اسپان باند برای مصارف پزشکی و بهداشتی یا به طور کلی مصارف بیمارستانی است، کارخانجات تولیدی این پارچه را با عرض ها و گرماژهای ذیل به بازارهای فروش روانه می کنند:

  • عرض پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژهای پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم

پارچه های اسپان باند بیمارستانی با نام پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی شهرت بیشتری داشته و با کالیته رنگی مخصوص سیاست های بیمارستان های دولتی و خصوصی در خط تولید کارخانجات نساجی پارچه، تولید و به عرضه می رسند.
به عنوان مثال رنگبندی آبی، سفید، سبز و صورتی در کالیته پارچه اسپان باند بیمارستانی، بیشترین تناژ تولیدی را به خود اختصاص داده اند و کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات مخصوص بیمارستان ها هم بیشتر از این رنگبندی ها در تولیدات خود بهره می برند.
پیرامون عرض و گرماژ پرفروش پارچه اسپان باند بیمارستانی هم می توان گفت که به طور کلی عرض بیشتر و گرماژهای سبک در راسته ی کار واحدهای تولیدی قرار داشته است.
با این منوال پارچه اسپان باند عرض ۱۶۰ با گرماژهای ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم می تواند بیشترین نرخ فروش را داشته و برای مصارفی که در خطوط فوق بیان شد مناسب تزین گزینه باشد.

خرید عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای ماسک با گرماژ مناسب

همانطور که می دانید امروزه کارخانجات تولیدی ماسک از انواع پارچه های گوناگونی مانند تترون، ترگال ساده و کجراه یا حتی پارچه های تریکو برای تولید انواع ماسک های بهداشتی مخصوص مراکز درمانی و افراد عادی استفاده می کنند.
اما به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از مصرفی ترین و مناسب ترین پارچه ها در تولید انواع ماسک، همین پارچه اسپان باند بیمارستانی بوده است.

پارچه اسپان باند با گرماژ مناسبی چون گرماژ ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم با عرض ۱۶۰ سانتی متر در رنگبندی متنوع سفید، آبی و صورتی و سبز می تواند در تهیه انواع ماسک های بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.
آنچه که برای خرید پارچه اسپان باند برای ماسک یا هر نوع کاربرد دیگر این پارچه مهم بوده، چگونگی خرید عمده پارچه اسپان باند با کیفیت و قیمت واقعی و مناسب می باشد.
به خصوص در زمان ها و شرایط بحرانی مانند زمانی که در جامعه یک ویروس یا بیماری واگیردار شیوع پیدا می کند و طبیعی است که همزمان شاهد میزان تقاضای بالا از انواع ماسک می باشیم.
در این صورت در وهله اول کارخانجات تولیدی ماسک بایستی توانسته باشند پارچه مورد نیاز برای تولیدات خود را در حجم و تناژ بالا خریداری کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان خود و بازارهای کشور یوده باشند.
متأسفانه حتی در این شرایط بحرانی که کشور نیاز به ماسک و در درجه اول انواع پارچه مانند پارچه اسپان باند برای تولید ماسک دارد، با کمبود شدیدی مواجه می گردد، چرا که برخی از عرضه کنندگان سودجو در بازار وجود داشته که دست به احتکار می زنند و یا قیمت های نجومی را به خریداران پیشنهاد می دهند.
در این صورت تمامی مراکز درمانی و حتی مردم عادی نیز متضرر شده و دست یافتن به منسوجات بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک های بهداشتی سخت و سخت تر می گردد.
آیا می دانید که با توجه به این شرایط حاکم، بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی برای مصارف گوناگون بهداشتی و درمانی چیست؟
منطور از بهترین راهکار این است که خریداران توانسته باشند پارچه اسپان باند را به شکل عمده با قیمت متناسب با کیفیت بدون هیچ نگرانی خریداری کرده باشند.

بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند

همانطور که گفته شد متأسفانه بازارهای فروش پارچه اسپان باند در شرایطی که نیاز به این پارچه زیاد بوده، به دلایل گوناگونی مانند حضور دلالان پارچه و عرضه کنندگان نامنصف، خرید آسان و امن چندان امکان پذیر نیست!
کارگاه های تولیدی انواع ماسک و سایر منسوجات بهداشتی که پارچه اسپان باند جزو پارچه های مصرفی آن ها بوده، نمی دانند که از کجا می توانند خرید خوبی داشته باشند.
خریدی که همراه باشد با قیمت و کیفیت خوب و در نهایت تولیدات بیشتر و بهتری را حاصل نماید.

اگر شما هم اکنون در این سایت هستید و قصد پیدا کردن بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند را دارید، پس اولین نفری هستید که راز خرید مطمئن و اقتصادی تر را خواهید دانست.
بله خوشبختانه هم اکنون توسط این مجموعه فروش پارچه های بیمارستانی امکان آن فراهم شده تا تمامی خریداران انواع پارچه اسپان باند بتوانند بهترین کیفیت و قیمت این پارچه ها را بی واسطه خرید کنند.
به این صورت که خریداران پس از مشورت با مشاورین باتجربه در این حوزه، سفارشات خود را ثبت کرده و آن ها را در کمترین زمان ممکن مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی تحویل می گیرند؛ این یعنی خریدی بی واسطه و آسان، با قیمت درب کارخانه و ریر قیمت بازار!

خرید عمده پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی

نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی با دارا بودن ویژگی های ذیل، خدماتی متفاوت تر را در تمامی شرایط بازارهای کشور، به شکل ثابت و بدون تغییر در راستای ضرر مشتری ارائه می نماید:

  1. دارا بودن ارتباط مستقیم با کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه اسپان باند
  2. حذف واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان
  3. ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه برای مشتریان
  4. ثبت سفارشات پس از ارسال کالیته رنگی رایگان بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمد مشتریان
  5. ارسال سفارشات بلافاصله پس از ثبت در کمترین زمان ممکن و پیگیری بابت ارسال بار نا زمان رسیدن به دست مشتریان

بدون شک با وجود این چنین نمایندگی فروشی، دیگر دغدغه ای برای کارگاه ها و واحدهای تولیدی کنه کار و تازه کار باقی نمی ماند و آن ها می توانند با خیال راحت، بهترین خرید عمده پارچه اسپان باند را از این طریق تجربه کنند.

خرید عمده پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی همراه با کاهش هزینه های تولیدی بوده و خریداران می توانند تولیدات کاملا مقرون به صرفه ای را در خط تولید خود داشته باشند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پارچه اسپان باند

لیست قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت در زمان فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیست مرتبی در اختیار مراجعه کنندگان …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ