فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / خرید پارچه تترون بیمارستانی مناسب لباس بیمار

خرید پارچه تترون بیمارستانی مناسب لباس بیمار

برای خرید پارچه تترون بیمارستانی که مناسب دوخت لباس بیمار باشد، چه وزن و گرماژی از این پارچه را می بایست انتخاب نمود؟
زمانی که برای خرید پارچه مناسب دوخت لباس بیمار به نمایندگی ها مراجعه شود، مطمئنا کارشناسان فروش اولین پارچه ای را که کاندید می کنند، پارچه تترون بیمارستانی باشد.
در یک صورت هم به سراغ پارچه های بیمارستانی دیگر می روند که به دنبال پارچه بیمارستانی بگردند که مناسب دوخت لباس بیماران باشد، اما قیمتش از قیمت پارچه تترون بیمارستانی پایین تر باشد.
در این زمان است که شما نام انواع پارچه فلامنت بیمارستانی را در اصطلاح از زبانشان می شنوید که خود انواع پارچه فلامنت بیمارستانی را می توان هم به پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی و هم به پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تقسیم بندی نمود.

قیمت انواع پارچه بیمارستانی مناسب لباس بیمار

پارچه تترون بیمارستانی
انواع پارچه بیمارستانی مناسب دوخت لباس بیمار را کارخانه های نساجی با تزریق الیاف متفاوت تولید می کنند که نتیجه اش می شود تولید این پارچه ها با گرماژهای مختلف.
وزن انواع پارچه فلامنت بیمارستانی از گرماژ پارچه تترون بیمارستانی پایین تر است و به همین دلیل می توان حدس زد که قیمت پارچه تترون بیمارستانی مناسب لباس بیمار از قیمت انواع پارچه فلامنت بیمارستانی، بالاتر و بیشتر خواهد بود.
گرماژ مناسب پارچه تترون بیمارستانی زمانی که خیاطان و تولیدی ها این پارچه را کاندید برای دوخت لباس بیمار می کنند، محدوده ای بین ۱۶۰ گرم الی ۱۸۰ گرم را دارد.
می توانند از گرماژ پایین تر از این هم برای دوخت لباس بیمار استفاده کنند، اما در نظر بگیرید زمانی که از گرماژ کمتر از ۱۶۰ پارچه تترون بیمارستانی برای دوخت لباس بیمار استفاده می گردد احتمال این که لباس های دوخته شده بدن نما گردد زیاد می شود.
احتمال این که بیمارستان ها هم لباس های بیمار بدن نما دوخته شده از پارچه تترون بیمارستانی دارای گرماژ پایین را مرجوع کنند صد در صد می باشد.

منبع: پارچه بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید مستقیم پارچه تترون بیمارستانی کارخانه اصفهان

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت مستقیم از کارخانه نساجی اصفهان قابل انجام می باشد، به …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ