فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / خرید پارچه ترگال بیمارستانی با ارزانترین قیمت

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با ارزانترین قیمت

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با ارزانترین قیمت از کجا ممکن است؟ آیا برای اینکه بتوانید پروسه خرید را با موفقیت پیش ببرید، نیاز به آشنایی با مشخصات پارچه ترگال دارید؟ تا به حال از سایت های فروشنده اقدام به خرید کرده اید؟
پارچه ترگال همانند خیلی از پارچه های دیگر موجود در بازار، موارد استفاده متعددی داشته است. این پارچه در ایران با کیفیت های مختلفی تولید شده و هر کیفیتی از آن در بازار با قیمت متفاوتی به فروش می رسد.
اما در برخی جاها، افراد بنا به شرایط خاصی قادر خواهند بود تا خرید پارچه ترگال را با ارزانترین قیمت ممکن و بالاترین سطح کیفیت انجام دهند.
پس نمی شود گفت همیشه و در همه حال، قیمت نشان دهنده کیفیت است. البته این مسئله که کیفیت خوب پارچه ترگال را باید با قیمت بالاتری خریداری کرد، با خرید پارچه ترگال ارزان قیمت در تخفیف فروشندگان متفاوت می باشد.

پارچه ترگال درجه یک و مشخصات آن

پارچه ترگال جزو آن دست از پارچه هایی است که خود دارای دو زیر مجموعه می باشد:

  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه

در بازار به منظور راحتی بیشتر، از پارچه ترگال ساده با نام پارچه ترگال یاد شده و ترگال کجراه در بازار پارچه کجراه نامیده می شود.
این دو زیر مجموعه از پارچه های ترگال، در موارد متعددی با یکدیگر فرق می کنند که اصلی ترین آن ها نوع بافت پارچه می باشد.
پارچه ترگال ساده، پارچه ای تخت بافت بوده که تار و پود آن به شکل ساده ای در هم تنیده شده است. اما در پارچه ترگال کجراه، تار در حالت عادی قرار گرفته و این تنیده شدن پود به تار است که با پارچه ترگال ساده تفاوت می کند.
در کل، این پارچه، پارچه ای است تولید شده از الیاف مصنوعی. اما جالب است بدانید که الیاف تولیدی آن به گونه ای انتخاب می شود که بعدها به محیط زیست آسیب نرساند.
پارچه ترگال مرغوب و خوب در داخل کشور ایران، توسط کارخانه های اختصاصی در اصفهان و یزد بافته می شود. جدای از اینکه پارچه های ترگال تولیدی اصفهان و یزد پاسخگوی نیاز بازار هستند، به بازار پارچه کشورهای خارجی هم راه پیدا می کنند.
به منظور شناخت بیشتر این پارچه، آگاهی در مورد مشخصات آن بی لطف نخواهد بود. پس به مواردی که در زیر ذکر شده توجه فرمایید:

  • این پارچه از کیفیت رنگ بالایی برخوردار است.
  • در هنگام شستشو رنگ نداده و خود تغییر رنگ نمی دهد.
  • مقاومت سایشی و کششی این پارچه بسیار بالاست.
  • میزان استحکام این پارچه فوق العاده است.
  • اصلاً بدن نما نیست.
  • میزان تراکم بافت استانداردی دارد.
  • در تنوع رنگ بالایی قابل خریداری می باشد.
  • چروک نشده و در صورت نیاز، اتو زدن آن بسیار آسان است.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

مصارف پارچه ترگال بیمارستانی چیست؟

پارچه ترگال را جدای از نوع بافت، می توان از روی موارد مصرف و کاربرد هم به زیر دسته های متعددی تقسیم بندی کرد. این زیر دسته ها عبارتند از:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی
  2. پارچه ترگال فرم مدرسه
  3. پارچه ترگال مخصوص لباس کار
  4. پارچه ترگال مانتو و پیراهن زنانه

در میان این پارچه های ترگال که از روی کاربرد دسته بندی شده اند، پارچه ترگال بیمارستانی از بیشترین میزان فروش و متقاضی برخوردار است. این پارچه همانطور که از نامش مشخص است، پارچه مناسبی برای استفاده های بیمارستانی می باشد. برای همین است که بیمارستان ها و مراکز درمانی، خریدار عمده پارچه ترگال بیمارستانی بوده تا بتوانند چنین مصارفی داشته باشند:

  • تهیه فرم لباس بیماران
  • دوخت فرم لباس پرستاران و پزشکان
  • تهیه لباس یونیفرم پرسنلی نظیر خدمات
  • دوخت رو تختی
  • دوخت رو بالشتی
  • دوخت رو انداز و زیر انداز مخصوص بیمار و همراه
  • تهیه پرده اتاق بیماران
  • تهیه برخی از تجهیزات اتاق عمل
  • و غیره.

پارچه ترگال بیمارستانی بر اساس سفارش خریداران تولید می شود. یعنی پارچه ترگال در بازار امکان سفارشی سازی داشته و کارخانه می تواند آن را با توجه به نیاز و سلیقه مشتری تهیه نماید.
اما ویژگی اصلی که پارچه ترگال بیمارستانی باید داشته باشد و عدم این ویژگی نشان دهنده کم کیفیتی آن خواهد بود، ضد آب ژاول بودن است. یعنی اینکه پارچه ترگال از نظر بافت و رنگ باید آنقدر باکیفیت بوده باشد که استفاده مکرر از آب ژاول که نوعی گندزدای بیمارستانی است بر آن تاثیر منفی نداشته باشد.
به بیان ساده تر، شست و شوی مکرر، ضد عفونی مداوم و همچنین اتو زدن چیزهای دوخته شده از پارچه ترگال، سبب سست شدن بافت پارچه و همچنین تغییر رنگ آن نشود.
جالب است بدانید که پارچه ترگال تنها با عرض ۱۵۰ سانتی متر روانه بازار فروش می شود و مانند دیگر پارچه ها و منسوجات در عرض های مختلف ۹۰ سانت، ۱۲۰ سانت، ۲ متر یا ۳ متر به بازار راه پیدا نخواهد کرد.

گرماژ پارچه ترگال بیمارستانی بر حسب موارد مصرف متفاوت است. مثلاً گرماژ پارچه ای که مناسب برای دوخت یونیفرم بیماران می باشد، پایین تر از گرماژ پارچه ترگالی است که مناسب برای دوخت ملحفه، رو انداز و یا زیر انداز می باشد.
همانطور که گفته شد، پارچه ترگال متنوع ترین کالیته رنگ را در میان پارچه های موجود در بازار دارد. رنگ های رایج مصرفی از پارچه ترگال در بیمارستان ها به شرح ذیل می باشد:

  • صورتی
  • آبی کمرنگ
  • سبز پسته ای
  • سبز پررنگ
  • آبی کاربنی
  • سفید
  • گلبهی
  • لیمویی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی کجا عرضه می گردد؟

همانطور که گفته شد، پارامترهای زیادی را می توان تاثیرگذار بر قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازار دانست. اما مهم ترین آن ها عبارت است از:

  • سطح کیفیت پارچه ترگال: در کارخانه های تولیدی، کیفیت های مختلف از پارچه ترگال به بازار عرضه شده که با درجه بندی درجه یک، دو و سه به فروش می رسد.
  • نوع الیاف پارچه ترگال: استفاده از الیاف خوب و مرغوب در کارخانه های تولید پارچه ترگال، به بالا بردن سطح کیفیت کمک شایانی خواهد کرد.
  • تراکم بافت پارچه ترگال: هر چه تراکم بافت پارچه ترگال در کارخانه های تولیدی بیشتر باشد، قیمت خرید فروش آن پارچه هم بیشتر خواهد شد.
  • گرماژ و وزن پارچه ترگال: گرماژ که همان وزن پارچه ترگال عرض ۱۵۰ سانتی متر و طول یک متر می باشد، با تراکم رابطه مستقیم دارد. هر چه تراکم بافت بیشتر، وزن پارچه بیشتر و در نتیجه قیمت آن در بازار فروش بالاتر خواهد رفت.

این مواردی که در بالا به عنوان پارامتر تاثیرگذار بر قیمت پارچه ترگال شناخته شد، مواردی است که مرتبط با ساختار خود پارچه است. در بازار اقتصادی هم عوامل و پارامتر های بسیاری وجود دارد که تاثیر فاحشی بر نوسان قیمت خرید پارچه ترگال بیمارستانی می گذارد. این موارد در زیر بیان شده اند:

  1. نحوه خرید: برای کسی که قصد خرید پارچه ترگال را دارد، بایستی راه های مستقیم و بدون واسطه را پیشنهاد کرد. زیرا مراکز فروش واسطه ای در بازار فروش پارچه ترگال، قیمت های نجومی برای فروش اعلام داشته و اینطور در هزینه های خریدار صرفه جویی نخواهد شد. بهترین گزینه برای خریداران، خود کارخانه های تولیدی و نمایندگی فروش آن ها در سراسر ایران است.
  2. مقدار خرید: خرید پارچه ترگال توسط خریداران به دو صورت انجام می شود. یکی عمده و دیگری خرد. همیشه و در همه حال، قیمت خرید عمده پارچه ترگال بسیار کمتر از قیمت خرید خرد آن بوده است. پس اگر مسئول خرید بیمارستان و یا مرکز درمانی هستید، سعی کنید عمده این پارچه را به صورت عدلی تهیه نمایید.
  3. صادرات و واردات: بخشی از پارچه ترگال موجود در بازار فروش، ایرانی بوده و بخش دیگر وارداتی می باشد. زیرا در بازار هنوز هم متقاضی برای خرید پارچه ترگال خارجی وجود دارد. خرید پارچه های ترگال خارجی با اینکه کیفیتی در سطح پارچه های ایرانی دارند، هزینه بر خواهد بود. زیرا نوسان قیمت ارز، تغییر هزینه های گمرک و غیره بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد.
  4. میزان عرضه و تقاضا: همخوانی نداشتن میزان عرضه و تقاضا برای پارچه ترگال در بازار فروش، نوسان و تغییر قیمت این پارچه و دیگر پارچه های مرتبط با آن را به همراه خواهد داشت. افزایش تولید سالانه پارچه ترگال در داخل کشور با مقدار تقاضای ثابت، کاهش قیمت خرید را به دنبال دارد.

ملاک های خریداران برای خرید پارچه بیمارستانی ترگال چیست؟

هر کسی برای خرید پارچه بیمارستانی ترگال ملاک و اولویت هایی دارد. خیلی از افراد به کیفیت و میزان مرغوبیت پارچه ترگال حساس بوده و عده ای دیگر اهمیت چندانی به کیفیت نداده و قیمت فروش پارچه ترگال برایشان حائز اهمیت است.
قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، لازم است موارد مصرف خود را مشخص کرده و ملاک های خریدتان را مورد بررسی قرار دهید.
رفتن و مراجعه کردن به مراکز فروش متعدد در بازار حقیقی و حتی مجازی، کمک شایانی به شما خواهد کرد که راحت تر بتوانید اولویت های خرید را تعیین کرده و اقدام به تهیه پارچه ترگال بیمارستانی کنید.
ناگفته نماند که قبل از مراجعه به مراکز فروش، سطح اطلاعات خود درباره پارچه مورد نظر را بالا ببرید. چرا که ممکن است فروشندگانی به تور شما خورده که سوء استفاده گر بوده و به دنبال این است که بر سر خریدار آماتور کلاه بگذارد.
بالا بردن سطح آگاهی درباره پارچه ترگال و مشخصات آن به شما کمک می کند که در دام چنین فروشندگانی نیفتید. مسلماً اگر با پارچه ترگال و مشخصات آن در بازار فروش آشنا باشید، فروشندگان متوجه آماتور بودن شما نخواهند شد.
از سایت هایی که منابع اطلاعاتی موثق بوده و در زمینه آموزشی فعالیت می کنند می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر کمک بخواهید.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

سایت خرید پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان

در بخش قبلی راجع به سایت های آموزشی انواع پارچه صحبت شد و بیان شد که در صورت نیاز می توانید پارچه ترگال را هم از بازار حقیقی تهیه نمایید و هم از بازار مجازی.
بله درست است. این روزها خرید از سایت های معتبر بسیار رایج شده و برای همین است که با سرچ کوچکی در موتور جستجویی نظیر گوگل، سایت های مربوطه بسیاری به شما عزیزان پیشنهاد می شود.
تا چند سال گذشته که خرید حضوری باب بود و راه دیگری جز مراجعه حضوری به مراکز فروش پارچه جهت خرید پارچه ترگال بیمارستانی وجود نداشت، دردسر ها بیشتر بود و هزینه و زمان زیادی صرف می شد تا خریدار بتواند به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.
تکنولوژی که طی چند سال اخیر پیشرفت کرد و راهکارهای دیگری هم برای خرید پارچه پیشنهاد شد، سایت های فروشنده در بازار مجازی روی کار آمدند. خرید از این سایت ها هیچ دردسری به همراه نداشته و در کمترین زمان و با حداقل هزینه جمع خواهد شد.
البته مدتی است که نظارت بر روی سایت های فروشنده و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده انواع پارچه و دیگر محصولات بیشتر شده. برای همین دیگر سایت نامعتبر و کلاهبردار به تور شما نخواهد خورد. پس از این جهت اصلاً نگران نباشید. سایت خرید پارچه بیمارستانی ترگال تولید اصفهان و یزد به چند دسته تقسیم بندی می شود:

  • سایت هایی که زیر نظر تولید کننده به فعالیت مشغول هستند.
  • سایت هایی که زیر نظر نمایندگی ها به فعالیت خود ادامه می دهند.
  • سایت هایی که واسطه بوده و به عنوان فروشنده مستقیم با برند های مختلف همکاری می کنند.

اگر برای خرید به هر یک از این سایت ها سر بزنید، متوجه می شوید که قیمت پارچه ترگال در این سایت ها با یکدیگر متفاوت می باشد. قیمت پارچه ترگال در سایت زیر نظر کارخانه تولیدی، قیمت دست اول و زیر بازار می باشد. زیرا در این پروسه تولید میان خریدار و فروشنده واسطه ای وجود ندارد و اصطلاحاً واژه تولید به مصرف برای آن بکار گرفته می شود. اما در سایت های واسطه ای، قیمت ها تا حدی با قیمت کارخانه متفاوت است و دلیل آن هم وجود واسطه های میان خریدار و فروشنده بوده که نیاز به سود فروش دارند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

برای اینکه در بازار شلوغ این روزها ترغیب به خرید اینترنتی پارچه ترگال شوید، لازم دانستیم مزایای این روش را برایتان بازگو کنیم:

  1. پروسه خرید اینترنتی کمترین زمان و هزینه را به خود اختصاص می دهد.
  2. برای انجام پروسه خرید اینترنتی نباید در ساعات مشخصی اقدام نمایید.
  3. انجام پروسه خرید اینترنتی نیاز به خروج از منزل یا محل کار نخواهد داشت.
  4. می توانید در پروسه خرید اینترنتی بیشتر و دقیق تر با مشخصات و ویژگی های محصول آشنا شوید.
مجموعه سایت های شرکت پارچه بیمارستانی پارادا به عنوان یکی از برترین سایت های فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی، خریدی مطمئن را برای تمامی مشتریان خود رقم خواهد زد. کافیست یکبار به آن اعتماد کنید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی

فروش اینترنتی انواع پارچه ترگال بیمارستانی

فروش انواع پارچه ترگال بیمارستانی بصورت اینترنتی در سایتی که پیش روی دارید، با کیفیت …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ