فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / راهنمای خرید پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

راهنمای خرید پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

راهنمای خرید پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت در این مرکز خرید می تواند در انتخاب مناسب ترین نوع پارچه با قیمت ارزان‌ تر به خریداران کمک زیادی کند.

تولید پارچه اسپان باند با ویژگی های مختلف

پارچه های اسپان باند محصولات تولید شده عصر حاضر هستند که بدون نیاز به الیاف تار و پود تولید می شوند.
معمولاً این پارچه ها در ویژگی های خاصی به دلیل نحوه تولید و مواد اولیه مورد استفاده، وجود دارند که موارد استفاده و کاربرد آنها را گسترده کرده است.
در حال حاضر کارخانجات نساجی با به روز کردن خطوط تولیدی پارچه های اسپان باند و اضافه کردن دستگاه‌ های پیشرفته مطابق با استانداردهای بین‌ المللی تلاش می‌کنند تا پارچه های اسپان باند را قابل رقابت با پارچه ‌های وارداتی تولید کنند تا حد زیادی نیز در این زمینه موفق عمل کرده‌ اند.
خوب است تا با برخی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد پارچه‌ های اسپان باند آشنا شوید که عبارتند از:

  • پارچه های اسپان باند در دو ویژگی آب دوست و آبگریز تولید می شوند که نوع آبدوست آن به صورت هیدروفیل می باشد و می تواند حجم زیادی از آب را در خود نگه دارد.
  • نوع آبگریز آن به صورت واترپروف است و هیچ‌ گونه نم و رطوبتی را از خود عبور نمی دهد.
  • به دلیل نحوه تهیه و مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها از الیاف نرم و لطیفی برخوردار هستند.
  • معمولاً در دسته پارچه‌ های سبک و نازک قرار می ‌گیرد.
  • اما با تنوع گرماژ به راحتی برای هر کاربردی می توان از آن استفاده کرد.
  • مهم ترین ویژگی که مدنظر است آنتی باکتریال بودن این پارچه ها می باشد ،که موارد استفاده از این پارچه در مصارف بهداشتی و پزشکی را گسترده می کند.
  • در برابر حرارت و آتش مقاومت خوبی دارد و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب می توان از آن استفاده کرد.
  • همچنین این پارچه ها در برابر اشعه uv خورشید مقاومت بالایی دارند و دچار پوسیدگی نمی ‌شوند.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه موجب شده تا مقاومت این پارچه در برابر نفوذ هر نوع ویروس، میکروب و باکتری بیشتر شود.

نکته مهمی که در مورد ویژگی‌ های پارچه های اسپان باند مورد توجه است خاصیت چاپ پذیری این پارچه ها می باشد.
از دو روش چاپ فلکسو و چاپ سیلک می‌ توان بر روی این پارچه ها استفاده کرد.
نکته قابل توجه در مورد انتخاب این روش ‌های چاپ این است که چاپ فلکسو برای پارچه های اسپان باند در حجم های عمده کاملا مقرون به صرفه می باشد.
اما چاپ سیلک از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و هزینه های بالاتری نیز دارد و بیشتر در متراژهای کم از آن استفاده می شود.
در حال حاضر کارخانجات متعددی اقدام به تولید پارچه های اسپان باند کرده اند زیرا تولید این پارچه ها از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
به دلیل اینکه مواد اولیه پارچه در کشور ما به وفور یافت می ‌شود و همچنین سرعت تولید این پارچه ها بسیار بالا است، می ‌تواند صرفه اقتصادی خوبی برای کارخانه ها داشته باشد.
به دلیل تعدد کارخانجات تولیدی در رقابت با یکدیگر تلاش می‌ کنند تا این پارچه ‌ها را در بالاترین سطح کیفیت به بازار ارائه نمایند.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند را می دانید؟

با بررسی دقیق پارچه های اسپان باند در یافتیم که این پارچه از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار است. به همین سبب توانسته است در صنایع مختلف ورود پیدا کند.
پارچه های اسپان باند در حال حاضر به قدری در صنایع مختلف کاربرد دارند که به هیچ عنوان نمی توان آنها را از این صنایع حذف کرد.
خوب است تا با بررسی برخی از مهم ترین کاربردهای پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف به اهمیت این پارچه پی ببریم.
در اینجا برخی از بیشترین موارد استفاده از پارچه های اسپان باند را به اختصار بیان می کنیم از جمله:

  1. در صنعت فیلتر سازی و فیلتراسیون به عنوان فیلتر مناسب موتور های اتومبیل، فیلتر در بخش سوخت خودرو و همچنین فیلترهای مناسب برای دستگاه های تهویه مطبوع هوا و دستگاه های نوشابه سازی و تصفیه آب و حتی فیلتر جاروبرقی و دستگاه قهوه ساز مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. در صنعت توریست و گردشگری به عنوان یک پارچه پرکاربرد در هتل ها برای ملحفه و روبالشی، دمپایی های یکبار مصرف، انواع پرده، کفپوش و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. همچنین به عنوان دستمال های مرطوب در سفر ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. در صنعت پزشکی برای تولید روپوش پزشکی، گان و شان جراحی، لباس های بیمار در بخش‌ های مختلف بستری و سرپایی و همچنین تولید لباس های ایزوله به عنوان ملحفه و زیرانداز و بسیاری از موارد دیگر می توان از پارچه های اسپان باند استفاده نمود.
  4. در بخش راه و ساختمان به عنوان یک عایق مناسب حرارتی و همچنین برای تولید قالب های بتنی به عنوان تثبیت کننده خاک در جاده سازی و در راه آهن و ساخت سد نیز از این پارچه به راحتی استفاده می کنند.
  5. در صنعت کشاورزی و باغداری برای محافظت از بذر گیاهان، همچنین کنترل ریشه علف های هرز در ساخت گلخانه ها به عنوان یک سایبان مناسب و در پرورش قارچ و همچنین به عنوان پارچه مناسب برای بسته بندی محصولات باغی و جابجایی کودهای مناسب کشاورزی به کار می رود.
  6. در بخش بهداشتی و مراقبت های شخصی از این پارچه ها به عنوان دستمال های مرطوب برای کودکان، دستمال های مرطوب ضد باکتری و همچنین دستمال های بهداشتی و تولید پوشک برای نوزادان و بسیاری از لوازم بهداشتی بانوان کاربرد دارد.
  7. در صنعت بسته بندی برای بسته بندی انواع مواد غذایی خشک مانند برنج، قند، شکر، چای، حبوبات و همچنین بسته بندی لوازم و پوشاک مختلف به کار می‌رود.
  8. در صنعت تولید کاور و روکش های مختلف برای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی و همچنین دوخت کاور کت و شلوارهای مجلسی مورد استفاده است.
  9. در صنعت تولید کالای خواب و مبلمان سازی به عنوان روانداز و زیرانداز، محافظ لحاف و تشک و در بخش‌ هایی از مبلمان سازی برای تولید کلاف ها و سرهم کردن آنها با یکدیگر از این پارچه استفاده می کنند.

قابل ذکر است که ذکر تمامی موارد و مصارف پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف در این مطلب نمی گنجد و خوب است بدانید که در صنایعی مانند تولید قطعات الکترونیکی ریخته ‌گری صنایع نظامی صنعت بنر و پوستر و بسیاری از موارد دیگر کاربردهای گسترده ‌ای دارد.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

توجیه اقتصادی پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

با بررسی دقیق ویژگی‌ های پارچه های اسپان باند نبافته در یافتیم که این پارچه ها نقش تاثیرگذاری را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارند.
از آنجا که محیط های بیمارستانی آلودگی های مختلفی دارد و لازم است تا هرگونه منسوجی که در این محیط مورد استفاده قرار می ‌گیرد به خوبی مورد شستشو قرار گرفته و پس از آن توسط دستگاه اتوکلاو کاملا استریل شود، تا از انتقال انواع ویروس و باکتری عفونت به افراد دیگر جلوگیری گردد.
در حال حاضر به دلیل وجود پارچه های یکبار مصرف بسیاری از مشکلات بیمارستان ها حل شده و دیگر نیاز به گذراندن این پروسه طولانی برای استفاده از البسه ها در محیط های بیمارستانی نمی باشد.
استفاده از پارچه های یکبار مصرف نقش تاثیر گذاری در اقتصاد مراکز درمانی دارد. زیرا این پارچه ها به صورت یکبار مصرف هستند و دیگر نیاز به شستشو ندارند.
به همین سبب در موارد و مصارف زیادی می تواند صرفه جویی کنند از جمله:

  • حذف شستشوی لباس ها و منسوجات در مصرف آب صرفه جویی می کند.
  • همچنین دیگر نیاز به تهیه پودر و مواد شوینده در حجم های عمده نمی باشد.
  • استفاده نکردن از دستگاه اتوکلاو می ‌تواند در مصرف برق صرفه جویی کند.
  • همچنین حذف نیروی کار برای شستشوی این لوازم نقش تاثیر گذاری در اقتصاد مراکز درمانی و بیمارستانی دارد.

نکته قابل توجه این است که پارچه های اسپان باند از لحاظ قیمت بسیار مناسب ‌تر از سایر منسوجات بافت سنتی هستند و سرعت تولید آنها نیز بالاتر می باشد.
به همین سبب استفاده از منسوجات یکبار مصرف اسپان باند بسیار اقتصادی تر از تهیه پارچه ‌های تار و پودی است.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

چگونه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزانتر بخریم؟

همه ما می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند از لحاظ هزینه بسیار مناسب‌ تر از سایر پارچه های بیمارستانی است.
به همین دلیل استفاده از پارچه های یکبار مصرف پزشکی افزایش زیادی پیدا کرده و در بازار حجم قابل قبولی از خرید و فروش را به خود اختصاص داده است. اما تمامی مراکز تولید منسوجات بیمارستانی ترجیح می دهند تا این پارچه ها را با قیمت های ارزانتر تهیه کنند تا بتوانند محصول تولیدی خود را با راندمان بالایی به بازار عرضه نمایند.
توصیه مناسبی که می‌ توان به این خریداران کرد این است که به دنبال مرکز عرضه مستقیم و بدون واسطه برای تهیه محصول مورد نظر خود در بازار باشید.
با کمک گرفتن از راهنمای خرید پارچه اسپان باند از مراکز معتبر می توانید این محصول را با قیمت های مناسب تر و کیفیت بالاتر مطابق نیاز خود تهیه کنید. در اینجا به چند روش دسترسی به این مراکز را بیان می‌ کنیم از جمله:

  • انتخاب کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم و بدون واسطه
  • مراجعه به نمایندگی های پخش در شهرهای مختلف
  • انتخاب سایت های آنلاین عرضه پارچه های یکبار مصرف
  • مراجعه به بنکداری ها و عمده فروشی های بازار های بزرگ در شهر های مختلف

مهمترین توصیه که به خریداران می‌ شود این است که از هر روشی که تمایل دارند می توانند برای خرید خود استفاده کنند.
اما در هنگام خرید به واسطه ها و دلالان توجه خاصی داشته باشند که این افراد موجب افزایش قیمت های بی دلیل می شوند و در دام این افراد گرفتار نگردند.

لیست قیمت به روز پارچه اسپان باند را از کجا استعلام کنیم؟

برای دریافت لیست قیمت پارچه های اسپان باند به شکل مناسب و اقتصادی می توانید از طریق کارخانجات و مراکز پخش معتبر اقدام نمایید.
اما قبل از دریافت لیست قیمت پارچه های اسپان باند خوب است تا با برخی از دلایل تغییرات قیمتی این پارچه ها آشنا شوید.
که پس از دریافت لیست قیمت های مختلف می توانید با بررسی مناسب بهترین قیمت و کیفیت را تهیه کنید.
در اینجا برخی از عوامل تاثیرگذار را به اختصار بیان می کنیم از جمله:

  1. کیفیت مواد اولیه
  2. نوع مواد اولیه
  3. روش ها و مراحل تولید پارچه
  4. ضخامت و گرماژ پارچه
  5. تنوع در رنگ بندی
  6. نحوه عرضه پارچه ها
  7. نوسانات موجود در بازار

با بررسی این عوامل بهترین توصیه به خریداران عمده پارچه های اسپان باند این است که حتماً لیست قیمت این پارچه‌ ها را از مراکز معتبر مانند سایت های آنلاین و یا نمایندگی های پخش دریافت کنید.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند بصورت اینترنتی

راه های زیادی برای خرید پارچه های اسپان باند وجود دارد که انتخاب هر روش ممکن است با مزایا و معایبی همراه شود.
اما یکی از اقتصادی ترین و بهترین روش ها برای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی خرید از طریق سایت های اینترنتی می باشد.
خرید اینترنتی پارچه های اسپان باند مزایای بسیار زیادی برای خریدار در پی دارد که با بررسی هر کدام از این مزایا به راحتی می توانید بهترین تصمیم را برای خرید محصول مورد نظر خود به شکل اینترنتی بگیرید.
یکی از بهترین مزایایی که سفارش اینترنتی پارچه های اسپان باند در تناژهای بالا در پی دارد استفاده از راهنمای خرید پارچه اسپان باند است که مشاوران موجود در این سایت ها در اختیار خریدار می گذارند.
در صورتی که به تازگی وارد دنیای پارچه های اسپان باند شده اید و در مورد گرماژ، نوع رنگ، و نوع کیفیت پارچه ها اطلاعات کافی را ندارید می توانید با کمک گرفتن از راهنمای خرید پارچه اسپان باند که در سایت های آنلاین به شکل رایگان ارائه می گردد، مناسب ترین انتخاب ها را انجام دهید.
به طور کلی چند مزیت مناسب و خوب خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را ذکر می کنیم از جمله:

  1. دسترسی به قیمت خرید پارچه های اسپان باند به صورت دست اول
  2. خرید در کوتاه ‌ترین زمان ممکن
  3. دریافت سفارشات خریداری شده در کمترین روزکاری با کیفیت تضمین شده
  4. استفاده از راهنمای خرید پارچه اسپان باند به شکل کاملاً رایگان جهت خرید آگاهانه

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف با تناژ بالا

به خریداران عمده پارچه یکبار مصرف با تناژهای بالا توصیه می ‌شود تا قبل از اقدام به هر تصمیمی از راهنمای خرید پارچه اسپان باند استفاده کرده و مناسب ترین نوع پارچه مطابق با نیاز خود را انتخاب نمایند.
زیرا در خریدهای عمده حجم انبوهی از پارچه تهیه شده و باید مبالغ زیادی صرف شود، که با انتخاب آگاهانه می توانید از لحاظ اقتصادی صرفه‌جویی کنید.
انتخاب این مرکز فروش برای تهیه پارچه های اسپان باند در حجم های عمده می‌ تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید پارچه های اسپان باند باشد.
در صورتی که قصد تهیه پارچه های اسپان باند بیمارستانی را دارید و دغدغه و نگرانی از کیفیت این محصول برای شما به وجود آمده است با انتخاب این مرکز فروش و تهیه محصول مورد نظر خود می توانید اطمینان کافی را به دست بیاورید.

این مرکز فروش با شناخت کافی انواع مختلف پارچه های اسپان باند و کارخانجات مطرح تولید کننده در این زمینه تلاش می‌ کند تا بهترین های موجود در بازار را ارائه دهد. به همین جهت تمامی محصولات خود را به شکل تضمینی از لحاظ کیفیت و قیمت ارائه می ‌کند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ