فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / سایت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

سایت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت را بدون هیچ واسطه ای از سایت فروش مستقیم انواع پارچه بیمارستانی، در حجم و تناژهای بالا خرید کنید.
در بازارهای خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، این پارچه های ارزان قیمت هستند که همیشه از نرخ فروش بالایی برخوردار می باشند.
اما اینکه چگونه می توان قیمت واقعی از پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت را خریداری کرد، دغدغه ی عمده خریداران عمده و کلی می باشد.
تناژهای بالا از انواع پارچه های ارزان قیمت اسپان باند، برای خیلی از واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، خریدی اقتصادی تر محسوب می گردد.
امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، شاهد بازار داغ خرید و فروش انواع پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف هستیم.
بازار فروش پارچه اسپان باند در این شرایط، می تواند پای دلالان و عرضه کنندگان ناشناخته به بازار پارچه را بازتر نموده باشد.
به این صورت که این عرضه کنندگان می خواهند تا پارچه های خود را با قیمت بالاتری به تولیدی های مصرفی از پارچه های اسپان باند، بفروشند.
در این میان تولیدی های منسوجات یکبار مصرف که طرف قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستانی هستند؛ از آنجا که مجبورند نیاز پارچه ای خود و نیاز بیمارستان ها را تأمین کنند؛ گاها تن به خرید اجباری پارچه های اسپان باند با قیمت بیشتر می دهند.
به نظر می رسد که در نهایت؛ علاوه بر آنکه تولیدی های منسوجات بیمارستانی چندان سودی نمی کنند؛ مصرف کنندگان این منسوجات هم دچار ضرر می گردند و بایستی فکری به حال اقتصاد خود و خرید منسوجات مورد نیاز خود نموده باشند.
آیا می دانید که در چنین شرایطی، بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی آن هم با قیمت ارزان و کیفیت خوب چیست؟
در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه اسپان باند و کارخانجاتی که بهترین کیفیت از این پارچه را تولید می کنند؛ می توان راهکاری موثر در خرید آسان و ارزان تر از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در شزایطی که تقاضا از این پارچه زیاد است؛ معرفی نمود.
سایت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی این رسالت را داشته تا کیفیت و قیمتی در خور مشتریان را روانه بازارهای فروش نماید.
پس با خرید از این سایت های فروش آنلاین انواع پارچه بیمارستانی، دغدغه ی شما کم و کمتر می گردد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

برترین کارخانه پارچه های بدون بافت

تولید پارچه اسپان باند در حال حاضر به دلیل استقبال بسیار بالایی که از این پارچه در بازارهای عرضه و فروش شده توسط کارخانجات متعددی صورت می پذیرد.
پلیمرهای زیادی برای تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می ‌گیرند، که این پلیمرها با داشتن برخی از خواص و ویژگی ها مانند داشتن دمای ویسکوزیته ذوب بالا انتخاب می ‌شوند.
برخی از پلیمرهای پرکاربرد که در روند تولید پارچه اسپان باند مورد استفاده هستند، شامل پلیمر پلی استر، پلیمر پلی اتیلن، پلیمر پلی پروپیلن و پلیمر پلی آمید می باشد.
استفاده از هر کدام از این پلیمرها در کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند منجر، به وجود آمدن پارچه‌ هایی با ویژگی های منحصر به فرد می شود.
در کارخانجات، پارچه ‌ها را متناسب با استفاده‌ ای که در زمینه‌ های مختلف دارند در ابعاد، رنگ ها و گرماژ‌های متفاوت تولید می کنند، تا خریداران بتوانند به آسانی در بین این تنوع بالا، پارچه مورد نظر خود را تهیه نمایند.
استقبال بالایی که از پارچه های اسپان باند شده، بسیاری از کارخانجات را بر آن داشته که با اضافه کردن یک خط تولید در گروه تولیدکنندگان این پارچه قرار بگیرند.
در حال حاضر کارخانه پارچه های بدون بافت در شهرهای مختلفی وجود دارد که محصولات تولید شده در هر کارخانه، با توجه به شیوه کار و استفاده از مواد اولیه، ااز مشخصات خاصی برخوردار هستند.
در این میان مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند، برای تهیه این پارچه ها ممکن است دچار سردرگمی شوند، که تولیدات کدام کارخانه بهتر و باکیفیت تر است.
برای کمک کردن به خریداران و رفع چالش های فکری آنها، قصد داریم، تا به معرفی ویژگی های برترین کارخانه پارچه های بدون بافت بپردازیم:

  • استفاده از افراد کاملا متخصص در صنعت نساجی و در واقع مهندسین نساجی، کمک زیادی به ترکیبات درست و اصولی مواد اولیه می کند.
  • کارخانجات مطرح، معمولاً به روزترین دستگاه ها و ماشین آلات را استفاده کرده تا بتوانند پا به پای بازارهای پر رقابت بین المللی حرکت کنند.
  • مواد اولیه خود را به شکل مستقیم و بدون واسطه تهیه کرده تا هم از کیفیت بالای آن و هم از قیمت پرداختی مطمئن باشند.
  • با استفاده از آزمایشگاه های مجهز و به روز در محیط کارخانه، روند تولید این پارچه ها و ترکیبات آنها را به ‌طور مرتب مورد آنالیز قرار می دهند.

انتخاب کارخانجاتی که چنین مشخصات و ویژگی هایی را داشته باشند می ‌توانند، خیال خریدار را از کیفیت محصول نهایی راحت کرده و با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

تولید انواع پارچه اسپان باند در ایران

یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین پارچه هایی که امروزه در صنعت نساجی ایران، مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرد، پارچه اسپان باند نبافته است.
از آن جهت به پارچه اسپان باند، نبافته می گوییم که این پارچه از هیچ گونه الیافی در تار و پود خود تشکیل نشده و تنها الیاف تشکیل دهنده آن، الیاف پرس است.
پارچه اسپان باند نبافته و بی بافت، از گرانولی به نام پلی پروپیلن یا pp و با استفاده از دستگاه های مخصوصی چون دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند و دستگاه اکسترودر، تولید و به بازار پارچه عرضه می گردد.
این پارچه در میان عامیان و بازاریان، تحت نام های ذیل نیز شناخته شده و مورد خرید و فروش قرار می گیرد که عبارتند از:

  • پارچه یکبار مصرف
  • پارچه بی بافت و نبافته
  • پارچه لایه سوزنی

در کارخانجات مختلفی که به تولید پارچه یکبار مصرف مشغولند، بکارگیری مواد اولیه متفاوت، ماشین آلات مدرن و مجهز، رنگرزی خوب و غیره، می تواند تفاوت در کیفیت این پارچه ها را رقم زده باشد.
اما غالبا مشخصات پارچه اسپان باند تولیدی از نظر عرض و گرماژ، در کارخانجات مختلف، یکی بوده است که عبارتند از:

  • عرض پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ پارچه اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم

این پارچه در متنوع ترین طیف رنگی خود شده و همین تنوع در طیف رنگی سبب شده تا این پارچه در بسیاری از صنایع گوناگون، از خواهان زیادی برخوردار باشد.
از دیگر مشخصه های پارچه های اسپان باند که در حین تولید در نظر گرفته می شوند می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. آب دوست یا آب گریز بودن
  2. آنتی باکتریال بودن
  3. آنتی یو وی بودن
  4. قابلیت چاپ طرح های گوناگون و غیره

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

کدام کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند را می شناسید؟

شایان ذکر است که یکی از مهم ترین گام هایی که خریداران پارچه اسپان باند بایستی قبل از خرید با آن آشنا شده باشند، کارخانجات معتبر تولید کننده انواع پارچه اسپان باند می باشد.
این موضوع می تواند سبب آن شود که خریداران از نظر کیفیت پارچه، حداقل خیالشان راحت باشد.
موضوعی که شاید در حال حاضر تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی خریداران پارچه اسپان باند شده نیز، همین است.
یعنی خریداران نگران از بابت کیفیت پارچه های اسپان باند هستند و در درجه بعدی قیمت پارچه اسپان باند در بازاز مطرح می باشد.
کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف اسپان باند؛ در شهرهای گوناگونی از کشور ما فعالیت دارند که عبارتند از:

  1. تهران
  2. اصفهان
  3. رشت
  4. شیراز
  5. مشهد

در واقع در هر یک از این شهرها شاهد فروش خوب انواع پارچه اسپان باند بوده ایم که در آن صنایع گوناگون اقدام به خرید عمده این پارچه می نمایند.
از جمله معتبرترین برندهایی که به تولید پارچه اسپان باند در ایران می پردازند، می توان به این دو کارخانه اشاره ویژه تری داشت:

  • کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر
  • کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

در این کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند شاهد آن بوده ایم که از مواد اولیه درجه یک و ماشین آلات پیشرفته بهره گرفته شده تا بهترین کیفیت از انواع پارچه اسپان باند، روانه بازارهای فروش شده باشند.
پارچه های اسپان باند حریر بافت و شرکت بافتینه، در انواع تک لایه و چند لایه یا ترکیبی با ملت بلون تولید شده و می توانند خصوصا در صنعت پزشکی و بهداشتی، بیشترین مورد مصرفی را دارا بوده باشند.
آنتی باکتریال بودن، لطافت، ضد آب یا واتر پروف بودن و آنتی یو وی بودن، از جمله مشخصه هایی هستند که توسط کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند از برندهای حریر بافت امیر و بافتینه، در نظر گرفته می شوند.
در حال حاضر از جمله پر و پا قرص تری مشتریان خرید عمده پارچه های اسپان باند این کارخانجات، تولیدی های انواع لباس و منسوجات بیمارستانی هستند.
اما آیا می دانید که تنها صنعت پزشکی و بهداشتی، مصرف کننده پارچه یکبار مصرف نبوده و هم اکنون صنایع دیگر نیز از انواع پارچه بی بافت اسپان باند استفاده های خوبی به عمل آورده اند؟

پارچه های اسپان باند چه مصارفی دارند؟

هنگامی که می خواهیم از مصارف پارچه اسپان باند در صنایع امروزی صحبت کنیم، یعنی در واقع می خواهیم به بازار هدف این پارچه اشاره کنیم.
پارچه های اسپان باند بی بافتی که از الیاف پرس تشکیل شده و دارای مشخصه هایی که در خطوط فوق ذکر شد، بوده اند، می توانند مصارف بسیار زیادی را در صنایع گوناگون داشته باشند.
از جمله بازار هدف و صنایعی که خواهان خرید عمده و در حجم یا تناژ بالا از انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند هستند، می توان به این موارد اشاره داشت:

  • صنعت کشاورزی: بسته بندی کود، پوشش گلخانه، آبیاری و جلوگیری از مصرف زیاد آب، پوشش زمین های زراعی، دامداری و مرغداری، پرورش قارچ، جلوگیری از سرمازدگی زمین و محصولات و غیره
  • صنعت خودروسازی: تزئینات داخلی خودرو، صداگیری، خطوط رنگ، روکش صندلی و کاور خودرو و …
  • محیط زیست: زیر انداز قفس کبوتران و حیوانات خانگی، رفع آلودگی نفتی در دریاها
  • صنعت بسته بندی و کاور: بسته بندی میوه، برنج، چای، کیف، کفش، اسکناس، ساک تبلیغاتی، کاور کت و شلوار، روش مبل و لوازم خانگی
  • صنعت فیلترسازی: فیلترهای دقیق، فیلتر مایعات مانند صنعت نوشابه سازی، فیلترهای صنعتی، صنعت شیر و دامداری و غیره

اگر چه در تمامی این صنایع، پارچه اسپان باند به عنوان یک پارچه لطیف اما با دوام و البته ارزان قیمت، اهمیت فوق العاده ای داشته، اما به جرئت می توان گفت که پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی، مصارف خاص و ویژه تری را دارد.
از جمله مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند پزشکی در صنعت بیمارستانی و بهداشتی، این موارد را نام برده اند:

  • انواع لایه های هیدروفیل
  • دستمال خیس و دستمال مرطوب
  • رویه پدهای بهداشتی
  • ساک وسایل
  • لباس بیمارستانی مخصوص بیماران
  • گان و شان بیمارستانی
  • لباس مخصوص جراحان
  • کلاه و ماسک جراحی
  • انواع ماسک های بهداشتی
  • رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  • انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باندی که برای مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی عرضه شده و در طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی روانه بازارهای فروش می گردد.
آیا می دانید که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی دارای چه مشخصاتی است؟
قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی با توجه به بازارهای امروزی و شیوع ویروس کرونا، چه نرخی در بازار شهرهای گوناگون دارد؟
از طریق کدام یک از مراکز فروش پارچه می توان ارزان ترین و باکیفیت ترین پارچه اسپان باند را سفارش خرید داد؟
پیشنهاد می کنیم هنوز هم تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده تا در نهایت خریدی تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را تجربه نموده باشید.

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

انواع پارچه اسپان بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند با توجه به خصوصیات و مشخصاتی که در کارخانجات تولیدی برای آن در نظر گرفته شده، می تواند از مصارف ویژه برای تولید منسوجات و البسه بیمارستانی برخوردار باشد.
ویزگی هایی مانند آنتی باکتریال بودن، لطافت، رنگبندی متنوع، عدم جذب تعریق، قابلیت کشسانی خوب، دوام بالا، عدم بدن نما بودن، عدم پس دادن رنگ و ایجاد حساسیت های پوستی، سبب شده تا پارچه اسپان باند، مصارف ویژه ای در بیمارستان ها داشته باشد.
در واقع می توان گفت که در درجه اول، یکبار مصرف بودن منسوجاتی که از پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید شده، از منظر مسائل بهداشتی، اهمیت خیلی زیادی خصوصا در مواقعی که یک ویروس شیوع پیدا می کند، دارا بوده هست.
از طرف دیگر انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان در کاهش هزینه های بیمارستان های دولتی و خصوصی نقش فزاینده ای را ایفا می نمایند.
بله پارچه های اسپان باند بیمارستانی با قیمت تمام شده تولیدی خیلی کمتری تولید شده و این موضوع می تواند در تولیدات هر چه ارزان تر و مقرون به صرفه تر کارگاه ها و واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، نقش جدی داشته باشد.
خیلی از خریداران وقتی صحبت از قیمت ارزان پارچه اسپان باند بیمارستانی مشود، تصور می کنند که ممکن است کیفیت پایینی از این پارچه ها به عرضه می رسند.
اما باید گفت که قیمت ارزان مواد اولیه در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، نرخ قیمتی این پارچه را ارزان تر از هر پارچه ی دیگر در صنعت نساجی به مشتریان معرفی نموده است.
این پارچه ها در کارخانجات نساجی با کیفیتی ویژه و در تنوع رنگبندی های بالا، تولید و با مشخصات خاصی در کالیته رنگی به فروش می رسند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی به سبب آنکه هیچگونه تار و پودی نداشته، در دسته منسوجات بی بافت قرار دارد و با نام های ذیل در میان عامه و بازاریان مشهور است:

این پارچه در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژ ۳۰ تا ۶۰ گرم، مصارف ذیل را دارد:

  • لباس فرم بیماران
  • رو تختی و روباشی
  • روپوش فرم پرستاران و پزشکان
  • روپوش مخصوص بخش های مراقبت ویژه بیمارستان
  • شان و گان بیمارستانی
  • لباس و شلوار جراحان
  • ماسک، کلاه، کاور کفش یکبار مصرف مخصوص اتاق های جراحی و ..

از کجا پارچه اسپان باند بیمارستانی قیمت مناسب بخرم؟
آیا می دانید که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از طریق کدام مراکز فروش در نمایندگی های آنلاین پارچه فروشی، خریدی مطمئن و با بهترین کیفیت تلقی می گردد؟
آیا اصلا یک سایت معتبر فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان را می شناسید که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی را هم ارائه می نمایند؟

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

 

عوامل موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند

 

موارد استفاده و کاربردهای گوناگون پارچه های اسپان باند، سبب شده تا استقبال از این پارچه در بازارهای عرضه و فروش بسیار زیاد باشد
هرگاه که از یک پارچه و یا محصولی در بازار استفاده های زیادی شود، به طور حتم واسطه ها در آن حضور پیدا کرده و سبب افزایش قیمت های ناگهانی و بی دلیل می شوند.
عوامل بسیار زیادی وجود دارد، که می تواند بر قیمت پارچه های اسپان باند، تاثیر بگذارند، برخی از این عوامل به صورت فنی هستند و در کارخانجات و پروسه تولید این پارچه ها اتفاق می افتد.
اما برخی از عوامل دیگر نیز در پروسه توزیع پارچه اسپان باند از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بر تغییرات قیمت این پارچه تاثیر می گذارند، که این عوامل را به نام عوامل اقتصادی می ‌شناسند.
پارچه اسپان باند که در کارخانجات مختلف تولید می شود، دارای مشخصات و ویژگی‌ های خاصی است، که هر کدام از این مشخصات عامل موثری بر قیمت این محصول نیز به شمار می آیند، که در اینجا به برخی از مهم ترین عوامل اشاره می کنیم:

  • ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند
  • تنوع در رنگ بندی پارچه های اسپان باند و وجود رنگ های خاص
  • نوع مواد اولیه در جهت تولید پارچه اسپان باند
  • کارخانجات برند و مطرح تولید کننده پارچه اسپان باند
  • حجم سفارش برای خرید پارچه اسپان باند
  • نحوه خرید به صورت حضوری و آنلاین
  • نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز
  • میزان تقاضا برای تهیه پارچه در بازار

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

سایت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

همانطور که مستحضر هستید رعایت مسائل بهداشتی در جامعه و خصوصا در مراکز درمانی و بیمارستان ها؛ با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، سبب شده تا توجه به پوشش افراد و کادر درمانی، بیشتر گردد.
استفاده از پارچه های یکبار مصرف، اسپان باند، لمینت و …، در تولیدات بیمارستانی، می تواند کمک شایانی به رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های گوناگون نموده باشد.
ماسک اولین ابزاری است که فروش آن در بازارهای امروزی، بسیار کانون توجهات را به خود جلب کرده و اگر با انواع پارچه اسپان باند چند لایه تولید گردد، بهداشتی تر و مناسب تر می باشد.
و دیگر منسوجات بیمارستانی مانند گان، کلاه، ماسک، کاور کفش و انواع لباس های ایزوله بیمارستانی که همه و همه با پارچه اسپان باند یکبار مصرف تولید می گردند و به جد در شرایط امروزی، مورد نیاز مراکز درمانی هستند.
میزان تقاضای زیاد از خرید پارچه اسپان باند پزشکی در بازار، این مشکل را پیش می آورد که ممکن است تولیدی های که نیاز به پارچه اسپان باند دارند، با قیمت های گران و یا کمبود پارچه در بازار مواجه شده باشند.
متأسفانه دلالان و واسطه گری ها در بازار خرید و فروش پارچه های یکبار مصرف، منجر به آن شده تا نه تنها نوسان در قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی رخنه کند، بلکه شاهد برخی پارچه های بی کیفیت موجود در بازار نیز هستیم.
با توجه به این شرایط، دو راهکار کلی پیش روی خریداران انواع پارچه اسپان باند برای خرید نیاز پارچه ایشان می باشد:

  1. مراجعه به بازارهای عمده فروشی پارچه و خرید پارچه اسپان باند از این مراکز
  2. مراجعه به سایت های فروش اینترنتی پارچه اسپان باند که مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی ارتباط دارند

اگر به دنبال قیمت رقابتی و دست اول کارخانه از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی هستید، کافیست به سایت فروش آنلاین انواع پارچه بیمارستانی مراجعه کنید.
خریدی آسان، مطمئن و اقتصادی در انتظار شما مشتریان است. شما می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن بدون آنکه هزینه اضافی جهت رفت و آمد کرده باشید، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را از طریق این مجموعه انجام دهید.

بی شک با خرید پارچه اسپان باند به صورت عمده و در حجم بالا، قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه تر برای تمامی تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، به ارمغان خواهد آمد.
به سایت ما امتیاز دهید و ما را خشنوید سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.88 (8 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ