فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی ساده و طرح دار

فروش پارچه تترون بیمارستانی ساده و طرح دار

فروش پارچه تترون بیمارستانی نقش بسیار بزرگی در رونق بازار پارچه ایفا می کند. تترون بیمارستانی طرح دار و ساده توانست است نظر مثبت خریداران و منتقدان را به خود جلب کند.
بدون شک اگر به دنبال پارچه ای با جنس نرم، خنک و خوش رنگ هستید که در عین داشتن قیمتی مناسب، کیفیت بالایی داشته باشد تترون انتخاب مناسبی برای شما می باشد.
بیش از ۱۵۸۰ رنگ از این پارچه موجود می باشد که به جرأت می توان گفت تترون از پر تنوع ترین پارچه های رنگی موجود در بازار می باشد.
تترون تولیدی های داخلی با کیفیت بسیار بالایی که دارند و همین طور قیمت بسیار مناسب، گزینه خوبی برای بیمارستان با این مصرف پارچه می باشند.
جنس تترون تماما از نوعی پلی استر می باشد. برخلاف تصور عموم ترکیبی از پلی استر و ابریشم های مصنوعی نیست.
سالانه حجم انبوهی از این پارچه در تولیدی های داخلی بافته و توسط باربری ها به سراسر کشور ارسال می گردد.
خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی از سایر تترون ها در بازار بیشتر می باشد. بنابراین تولید آن نیز بسیار زیاد است.
قیمت پایین، رنگ بندی شاد و وزن پارچه ویژگی هایی است که تترون بیمارستانی را از تترون معمولی جدا می کند.
آیا می دانید تمامی مراحل بافت پارچه با بهترین دستگاه ها در کشور صورت می گیرد؟

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مدل های پارچه تترون تولیدی

طرفداران زیاد پارچه ی تترون موجب شدهتا تولید کننده ها این پارچه را در طرح های متفاوتی تولید کنند که هرکدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید تترون کار بسیار پیچیده و سختی است اما با وجود پیشرفتی که تولیدی های داخلی در بافت و تولید پارچه داشته اند؛ تمام مراحل بافت این پارچه را به درستی و با دقت هر چه تمام تر انجام می دهند. در ادامه به تعدادی از مدل های تترون پرداخته می شود:

  • تترون پیراهنی: این پارچه که از عرض ۱۵۰ سانتی متری برخودار است برای پیراهن بسیار مورد توجه خریداران است. تترون به دلیل لطافتی که در بافت دارد برای پیراهن، پارچه ای مناسب است. رنگ مشکی این پارچه از پر فروش ترین رنگ های موجود در بازار است.
  • تترون طرحدار: نوع طرحدار تترون نیز در بازار موجود می باشد که برای پیراهن هم کاربرد دارد و معمولا طرح های راه راه و چهار خانه ی آن طرفداران بیشتر و همچنین فروش بیشتری نیز دارند.
  • تترون بیمارستانی: تترون به دلیل جنس مناسبی که دارد بسیار مورد توجه بیمارستان ها می باشد. تترون هایی که با طیف رنگی بیمارستانی تولید می شوند را اصطلاحا تترون بیمارستانی می گویند. بیمارستان ها و مراکز درمانی معمولا از عرض های متفاوت این پارچه برای کاربرد های گوناگون استفاده می کنند.
  • تترون چاپی: تترون هایی در بازار موجود هستند که دارای طرح های چاپی کودکانه می باشند و برای لباس بیماران کودک کاربرد دارند.
  • تترون های خارجی: با وجود این که تولیدی های داخلی در تولید تترون به خود کفایی کامل رسیده اند و تترونی با کیفیت راهی بازار می کنند اما متاسفانه بازار شاهد واردات تترون های خارجی نیز می باشد.
تترون های ژاپنی و چینی، تترون هایی هستند که هنوز واردات آن ها انجام می گیرد. این که کیفیت پارچه تولید شده در داخل چیزی کمتر از تترون های خارجی ندارد و همچنین قیمت مناسب تری از همتای خارجی خود دارد موجب شده تا فروش تترون تولید داخل بسیار بیشتر از نوع خارجی آن باشد.

پارچه تترون بیمارستانی و مصارف آن

تترون بافتی از نوعی پلی استر دارد که ویسکوز- پلی استر برای تار پارچه و فلامنت برای پود آن مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی مراحل بافت تترون در تولیدی های داخل صورت می گیرد. بدین گونه که اول نخ ها را ریسیده و بعد کنار هم می بافتند. با کنار هم بافته شدن نخ ها، پارچه ی تولید شد را اصطلاحا پارچه خام می نامند. پارچه ی خام را به مراکز رنگرزی برده و بعد از رنگ پذیری، پارچه طاقه پیچی شده و آماده ی ارسال به بازار می شود.
تترون به دلیل جنس لطیف، خنکی و توانایی جذب عرق بدن برای مصارف بیمارستان بسیار مناسب است.
این پارچه از تنوع رنگی بالایی برخودار است که تولیدی های داخلی ۴۰ –  ۹۰ رنگ از آن را تولید می کنند.
رنگ های سفید، سبز، صورتی و آبی تترون در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده زیادی دارند.
از رنگ سفید آن برای روپوش های بیمارستانی و آزمایشگاهی استفاده می شود.
رنگ سبز تترون برای لباس ها و موارد اتاق عمل کاربرد دارد.
برای لباس بیماران مرد از رنگ آبی و لباس بیماران خانم از رنگ صورتی این پارچه استفاده می کنند.
برای بیمارستان ها بسیار مهم است که لباس بیمار بدن نما نباشد تا بیماران عزیز در لباس خود احساس راحتی کنند. به همین دلیل هنگام خرید پارچه به تراکم بافت و رنگ آن باید دقت فراوانی شود. رنگ صورتی آن برای بدن نما نبودن، هرچه پر رنگ تر باشد بهتر و مورد مناسب تری است.
در بیمارستان ملحفه ها و روتختی ها را نیز از تترون بیمارستانی تهیه می کنند. که همین مصرف بالای بیمارستان ها موجب شده تا بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگترین مشتریان این پارچه در بازار باشند.
در بیمارستان ها و مراکز درمانی این که پارچه ی مصرفی در برابر مواد ضد عفونی کننده و شستشو های فراوانی که استفاده می شود، دوام داشته باشد حائز اهمیت می باشد.
تترون، با کیفیت بالایی که دارد در برابر این موارد از مقاومت خوبی برخودار است به همین دلیل به پارچه ی محبوب بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی تبدیل شده است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

عرض ها و گرماژهای مختلف پارچه تترون بیمارستانی

تترون بیمارستانی در عرض ها و وزن های متفاوتی تولید می شود که هر کدام بنا به نیاز مورد نظر، کاربرد دارد.
گرماژ یا وزن، میزان وزن یک متر از پارچه در عرض آن می باشد. به عنوان مثال زمانی که گفته می شود گرماژ پارچه با عرض ۱۸۰ سانتی متر ۱۹۰ گرم است منظور وزن یک متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتی متر است که ۱۹۰ گرم وزن یا گرماژ دارد.
تترون های بیمارستانی موجود در بازار غالبا از گرماژ بین ۱۵۰ گرم تا ۱۸۰ گرم برخودار هستند.
گرماژ یا همان وزن پارچه ارتباط مستقیمی با تراکم بافت پارچه دارد. هرچه تراکم بافت تترون بالاتر باشد طبیعی است که وزن بیشتری نیز داشته باشد.
همان طور که اشاره شد تترون در عرض های مختلفی در بازار موجود می باشد که در ادامه به چند عرض و کاربرد های آن اشاره خواهد شد:

  1. عرض ۹۰ سانتی متر: این عرض در بیمارستان ها برای لباس بیماران نوزاد و مقنعه پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. عرض ۱۵۰ سانتی متر: یکی از پر فروش ترین پارچه های بازار عرض ۱۵۰ سانتی متر تترون می باشد. به دلیل کاربرد های فراروان که دارد تا این حد دارای طرفدار می باشد. از این عرض برای لباس بیماران بزرگسال و همین طور پیراهن ها استفاده می شود.
  3. عرض ۱۸۰ سانتی متر: این عرض مناسب روپوش های بیمارستانی و آزمایشگاهی می باشد و به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. عرض ۲ متر: خیاطان از این عرض برای روپوش های بلند آزمایشکاهی و همچنین ملحفه و رو تختی ها استفاده می کنند.
  5. عرض ۳ متر: تترون با عرض ۳ متر برای انواع ملحفه ها و رو تختی ها مورد استفاده می باشد. برش زدن پارچه با عرض ۳ متر برای دوزندگان راحت تر از سایر عرض هاست به همین دلیل عرض ۳ متر این پارچه محبوبیت خاصی نزد خیاطان دارد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی در ایران

اولین راه برای خرید تترون بیمارستانی بازار های حضوری است.
می توانید با مراجعه به بازار های حضوری و گشتن میان مغازه ها تترون خود را تهیه کنید.
اما اگر وقتی برای رفت و آمد به بازار های حضوری ندارید و گشتن میان مغازه ها شما را در خرید سردرگم می کند می توانید با پیدا کردن مراکز فروش معتبر تترون و مشاوره گرفتن قبل از خرید محصول مورد نظر خودتان را به راحت ترین روش ممکن سفارش و خریداری کنید.
با پیشرفت شایانی که امروزه ارتباطات کرده است نمایندگی و مراکز فروش، همه روزه و در هرجایی به راحتی در دسترس عموم قرار دارد.
می توانید در هر مکانی و با هر سلیقه ای که هستید با خرید از مراکز فروش معتبر خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.
قیمت تترون موجود در بازار بستگی به رنگ پارچه ی مورد نظر دارد. وزن پارچه هم یکی دیگر از عواملی است که روی قیمت فروش کالا مؤثر می باشد.
هرچه پارچه وزن بیشتری داشته باشد و رنگ آن نیز پر رنگ تر باشد از قیمت بالاتری نیز برخودار است.
فروش پارچه تترون بیمارستانی رونق بسیاری به بازار فروش پارچه داده است.
همچنین با کیفیتی که تترون تولیدی داخلی دارد موجب شده تا ایران حتی از صادر کنندگان این پارچه به کشورهای همسایه نیز باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین راه خرید عمده پارچه های تترون بیمارستانی

واسطه هایی که میان گروه تولید کننده و مصرف کننده ها قرار می گیرند باعث افزایش قیمت محصول می شوند. برای این که خریدی به صرفه و با قیمت واقعی داشته باشید بهتر است دست این گروه از افراد سود جو را کوتاه کنید.
می توان با مراجعه به مراکز فروش مستقیم محصول را با قیمت کارخانه و کیفیت واقعی سفارش، تهیه و از استفاده آن لذت برد.
از آن جایی که بیمارستان ها و مراکز های درمانی و بهداشتی مصرف بالایی در پارچه دارند، خرید به صورت عمده برایشان به صرفه تر و راحت تر می باشد.
غالبا مراکز فروش برای خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند؛ امکانات ویژه و تخفیفات خوبی در نظر می گیرند.
بسیاری از افراد برای خرید از مراکز فروش مستقیم نگران هستند تا کالای خریداری شده، محصول مورد نظر آن ها نباشد و از خرید مأیوس شوند. مراکز فروش مستقیم معتبر برای این مشکل راه حلی در نظر گرفته تا خریداران بتوانند با آرامش خیال از خرید خود لذت ببرند.
به همین منظور این مراکز مشاورانی در دسترس خریداران قرار داده تا قبل از خرید با مشورت بتوانند محصول مورد نظر خود برای کاربردی که نیاز دارند شناسایی و سفارش دهند.
این مراکز سفارشات را در اولین فرصت ممکن برای مشتریان ارسال و امکان پیگیری سفارش را نیز برای آن ها فراهم آورده است.
معمولا نمایندگی ها برای خریداران عمده کالیته رنگ ارسال می کنند تا خریداران بتوانند با دقت رنگ دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهند.
فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده برای راحتی حال خریداران به صورت عدل انجام می گیرد. عدل پیچی بدین صورت است که با توجه به نظر کارخانه تعدادی طاقه ی پارچه را در گونی بسته بندی می کنند. معمولا عدل ها متراژی برابر با ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر دارند.
پارچه باید با کیفیت رنگرزی شده باشد؛ بنابراین هنگام خرید به این که رنگ پارچه در تمامی سطح آن یکدست باشد توجه کنید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

سفارش مستقیم پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

همان طور که اشاره شد؛ با دست به دست شدن پارچه ی موجود در بازار بین واسطه ها قیمت کالا افزایش می یابد؛ که این افزایش قیمت، کاذب بوده و به معنای قیمت واقعی محصول نمی باشد.
مراکز فروش معتبر با حذف این دلالان محصول مورد نظر خریداران را مستقیم از کارخانه ارسال و به دست مصرف کننده می رسانند. ا خرید از این مراکز محصول مستقیما از شرکت برای خریدار ارسال می شود درواقع مسئول ارسال پارچه، خود شرکت می باشد.
بدیهی است که با خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیم می توان محصول مورد نظر خود را با قیمت کارخانه و کیفیت واقعی تهیه کرد.
فروش بالای پارچه تترون بیمارستانی در بازار موجب شده تا افراد سود جو برای منفعت بیشتر خود کالا های بی کیفیت ارزان قیمت زیادی وارد بازار کنند.
توجه داشته باشید که هر قیمت ارزان موجود در بازار به معنای قیمت درب کارخانه نمی باشد. بنابراین با پیدا کردن مراکز فروش مستقیم و معتبر محصول با کیفیت را به قیمت کارخانه خریداری کنید.
زندگی های پر مشغله ی امروزی گاهی امکان صرف وقت زیاد برای مراجعه به بازار را از خریداران سلب می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از وقت کم، شلوغی بازار ها و رفت و آمد سخت به بازار ها ناراضی هستید؛ لازم نیست که دیگر نگران باشید.

می توان با خرید از مراکز فروش مستقیم و معتبر با صرف کمترین هزینه و وقت خریدی مطمئن داشت. با این کار نه تنها دست دلالان از خرید کوتاه بلکه ترافیک های سنگین طاقت فرسا و هزینه های بالای سوخت هم از خرید شما حذف خواهند شد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

کارخانه های موجود در اصفهان که فعال هستند، توانسته اند تولید پارچه تترون بیمارستانی و …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ