فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه | عرضه مستقیم پارچه فلامنت

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه | عرضه مستقیم پارچه فلامنت

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه در مرکز عرضه مستقیم انواع پارچه فلامنت و سایر پارچه های بیمارستانی، قیمتی ارزان است و مستقیما از درب کارخانجات تولیدی به فروش می رسد و با استقبال زیادی مواجه می باشد.
یکی از انواع پارچه های مصرفی جهت تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه فلامنت است.
آیا می دانید که چگونه امکان آن هست تا بهترین پارچه فلامنت بیمارستانی را با قیمت درب کارخانه، بی هیچ واسطه ای خریداری کنید؟
قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی در طرح های ساده و چهارخانه چه تفاوتی داشته است و کدام مراکز و مراجع فروش، قیمت واقعی را عرضه می دارند؟
در اینجا به این سوال که ذهن درصد بالایی از مشتریان را به خود مشغول کرده، پاسخ خواهیم داد و در آخر خریدی تضمین شده را برای این مشتریان در نظر خواهیم گرفت.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

انواع پارچه فلامنت موجود در بازار

همانطور که متوجه شدید یکی از انواع پارچه هایی که در تولیدات بیمارستانی کاربرد خوب و مناسبی دارد، پارچه فلامنت است.
در ابتدا باید گفت که امروزه توسط کارخانجات تولید کننده پارچه فلامنت، انواع پارچه ذیل تولید و به دست مشتریان می رسد:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت ورزشی

هر دو پارچه فلامنت را می توان جزو پرفروش ترین پارچه هایی معرفی کرد که امروزه توسط بنکداران پارچه و یا پارچه سراها به فروش می رسند.
آن چه که پیرامون این پارچه ها مهم است، قیمت آن بوده که متأسفانه با وجود تبلیغات سو در بازار و حضور واسطه ها یا دلالان اقتصادی، ممکن است انتظار خرید ارزان این پارچه کمی دور از انتظار بنظر رسد.
شایان ذکر است که اگر یک نمایندگی فروش بتواند مستقیما با تولید کنندگان پارچه فلامنت در ارتباط باشد، قطع به یقین خریدی آسان و کاملا اقتصادی را برای مشتریانش رقم خواهد زد.
پارچه فلامنت ورزشی غالبا جهت تولید انواع البسه ورزشی در فصول گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر است و می تواند در کالیته رنگی متنوع با گرماژ سبک و متغییر بین ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی به عرضه رسد.
اما از آنجا که تولیدات منسوجات و البسه بیمارستانی یک پروسه مهم و در راستای استفاده در محیط های بهداشتی و درمانی است، پارچه های فلامنت بیمارستانی بایستی به طور خاص و ویژه تری تولید و به عرضه رسیده باشند.
در واقع این مهم است که از کجا و با چه قیمت و چه کیفیتی انواع پارچه فلامنت بیمارستانی را خریداری می نمایید.
در ادامه این مطلب کمی بیشتر پیرامون انواع پارچه فلامنت بیمارستانی و چگونگی خرید آن با ارزان ترین قیمت ممکن در بازارهای امروزی آشنا خواهیم شد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

پارچه فلامنت بیمارستانی و مصارف آن

پارچه فلامنتی که در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد، در انواع ذیل به عرضه می رسد:

  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

همانطور که مشخص است پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی تنها از الیاف فلامنت تولید شده و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی علاوه بر الیاف فلامنت، دارای الیاف طبیعی پنبه نیز می باشد.
طبیعی است که از نظر نرمی و لطافت و یا انعطاف پذیری، پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی درصد بیشتری را نسبت به فلامنت فلامنت داشته باشد.
این پارچه ها دارای عرض یک و نیم متر و گرماژ سبک هستند و به صورت ساده یا طرح دار تولید شده و گاها با نام پارچه های یکبار مصرف هم به فروش می رسند.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه یکی از پرفروش ترین طرح های پارچه فلامنت طرح دار است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه البسه فرم بیماران باشد.
این پارچه به هیچ وجه حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند و می تواند آسایش و راحتی را برای بیماران به وجود بیاورد.
پس همانطور که متوجه شدید از مهم ترین مصارف پارچه فلامنت بیمارستانی این است که آن را در تهیه البسه فرم بیماران زن و مرد در رنگبندی های متناسب با سیاست های بیمارستان ها استفاده می کنند.
به طور کلی رنگ آبی مخصوص البسه فرم بیماران مرد و رنگ صورتی برای البسه فرم بیماران زن مورد استفاده ارگان های خصوصی و دولتی بیمارستان ها قرار می گیرد.
اگر چه این کیفیت پارچه فلامنت بیمارستانی برای کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی مهم بوده، اما نمی توان از نقش فزاینده ی قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی در انتخاب آن چشم پوشی کرد.
چرا که اغلب کارگاه های تولیدی می خواهند تا با کمترین قیمت تولیدی تمام شده، منسوجات خود را با مناسب ترین قیمت به فروش رسانده و قدرت فروش بالایی را هم کسب کنند.
اما به جرئت می توان گفت که هنوز هم چگونگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه، در شرایط کنونی جامعه ما، مبهم بوده و به خصوص تولیدی های تازه کار و تازه تأسیس از سردرگمی بیشتری هم برخوردار بوده اند.
در اینجاست که نقش یک نمایندگی معتبر فروش مستقیم که با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی در ارتباط است، به چشم می آید.

چگونگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی ارزان

بله متأسفانه در حال حاضر شرایط بازارهای خرید و فروش پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی در بازارهای حقیقی چندان رونق خوبی ندارد، چرا که این بازارها به شدت اسیر دست واسطه ها و دلالان اقتصادی شده اند.
این موضوع نگرانی اغلب کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی را در پی داشته است.
چرا که اگر نتوانند از این شرایط موجود، انتخابی درست داشته باشند، ممکن است اسیر دست این واسطه ها شده و هزینه های گزافی را بابت خرید پارچه های مصرفی خود بپردازند.
نگرانی این کارگاه های تولیدی کاملا درست و بجا بوده، چرا که آن ها می دانند اگر در انتخاب خود اشتباه کرده باشند، ممکن است خسارات سنگین مالی را متحمل گردند.
پس این موضوغ سبب شده تا چگونگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی ارزان، تبدیل به رازی شود که شاید درصد کمی از مشتریان آن را می دانند و به آن عمل می کنند.
آیا می دانید که خرید اینترنتی پارچه فلامنت بیمارستانی در این شرایط موجود جامعه ما، بهترین، اقتصادی ترین و امن ترین شیوه خرید است؟

در این روزهایی که حتی بیرون رفتن و گشتن در بازارهای خرید و فروش پارچه ممکن است شما را با انواع و اقسام ویروس مانند ویروس کرونا مواجهه گرداند، بهتر نیست در هر کجایی که هستید بمانید و سفارش خود را به شکل اینترنتی و آنلاین ثبت نمایید؟
برای این کار شما تنها به یک رایانه و اینترنت احتیاج داشته و می توانید تمامی سفارشات خود را بدون هیچ اتلاف وقت و هزینه ی اضافی، ثبت نمایید.
این کار برای شما مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • امکان دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید برای آنکه خریدی آگاهانه داشته باشید.
  • شما می توانید خرید خود را مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی انجام دهید.
  • کالیته رنگی پارچه سفارشی شما، رایگان در هر کجایی که هستید به دستتان می رسد.
  • تمامی سفارشات با قیمت درب کارخانه برای شما ثبت می گردد و هیچگونه افزایش قیمت وجود ندارد.

بنظر شما آیا شناخت نمایندگی هایی فروشی که این چنین مزایایی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند، مهم نیست و نمی تواند خریداران و متقاضیان را به خریدی آسان، ارزان و کاملا مطمئن نزدیک کرده باشد؟
چقدر برای شما مهم است که بهترین کیفیت و قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه و ساده را، در کمترین زمان ممکن سفارش خرید عمده و حتی در تناژهای بالا داده باشید؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

عرضه مناسب ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

همانطور که در خطوط فوق بیان شد، یکی از طرح های پرفروش و مصرفی پارچه فلامنت بیمارستانی، پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه است.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه غالبا در رنگبندی آبی و صورتی به فروش می رسد و اصلی ترین گزینه ارزان قیمت برای تهیه البسه فرم بیماران می باشد.
این پارچه به هیچ وجه حساسیت پوستی برای بیماران به وجود نمی آورد و می تواند در راحتی و آسایش آنها نقش فزاینده ای را ایفا کند.
عرضه مناسب ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه یعنی اینکه شما خریداران بتوانید خرید این پارچه را با قیمت درب کارخانه انجام دهید.
چه بهتر که شما بتوانید از طریق مراکز رسمی و منابع اصلی فروش اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی، سفارش خود را به ثبت برسانید.
قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه اگر چه نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی مانند تترون و ترگال ارزان تر است، اما به فاکتورهایی هم بستگی دارد، از جمله:

  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان حجم سفارش پارچه

طبیعی است که هر چه گرماژ این پارچه بیشتر باشد، قیمت بالاتری داشته و در حوزه کیفیت هم همین طور است.
با توجه به اینکه رنگبندی آبی و صورتی پارچه فلامنت بیمارستانی پرفروش است، می تواند قیمت بیشتری را هم برای این رنگ ها در نظر گرفت.
سفارش خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی هم یکی دیگر از دغدغه های اصلی برای خریداران بوده، چرا که ممکن است کیفیت خرید جزئی را با خود به همراه نداشته باشد.
درست است که با خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی می توانید ارزان تر و مقرون به صرفه تر خرید کنید، اما آیا می دانید که ملاک قیمت ارزان نیست و شما باید توانسته باشید تا کیفیت خوب و مرغوبی را از این پارچه خریداری نمایید؟
در این مجموعه فروش آنلاین پارچه بیمارستانی، انواع پارچه های بیمارستانی تولید جدید امکان خرید عمده با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده داشته اند.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

سفارش خرید عمده پارچه های بیمارستانی تولید جدید

پارچه های بیمارستانی مناسب مراکز درمانی و بهداشتی، نقش جدی در جلوگیری از شیوع آلودگی ها، میکروب ها، عفونت ها و … داشته اند.
همین امر سبب شده تا کارخانجات تولید کننده پارچه بیمارستانی؛ در تولیدات خود تمامی استانداردها را رعایت کرده باشند.
پارچه های بیمارستانی تولید جدید از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده اند و می توانند در کالیته رنگبندی متنوع به شکل طاقه ای، عدلی و رولی به عرضه برسند.
سفارشات پارچه های بیمارستانی غالبا به شکل عمده و در حجم های زیاد است و این موضوع مهم است که خریداران بتوانند با کیفیت خوبی این حجم از سفارشات را به ثبت برسانند.
سفارش خرید عمده پارچه های بیمارستانی از طریق این مجموعه، می تواند به خوبی و به شکل تضمین شده انجام گردد.
در این نمایندگی و منبع اصلی فروش پارچه های بیمارستانی، تمامی پارچه های ذیل قابلیت خرید به صورت عمده دارند:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه ترگال بیمارستانی
  3. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  4. پارچه ملحفه ای بیمارستانی

شایان ذکر است که تمامی پارچه های فوق، تولید جدید کارخانجات بوده و با پیشرفته ترین تجهیزات، ماشین آلات و نیروی کاری متعهد تولید و به عرضه می رسند.
پارچه تترون بیمارستانی دارای عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متری بوده و گرماژهای متغییر بین ۱۰۰ گرم تا حتی ۳۸۰ گرمی دارد.
همانند پارچه فلامنت بیمارستانی، آن دسته از کارگاه های تولیدی که بودجه بیشتری را دریافت کرده، می توانند از پارچه تترون بیمارستانی برای تهیه البسه فرم بیماران استفاده نمایند.
این پارچه سبک وزن است، نرمی زیر دست دارد، از لطافت و ظرافت بالایی برخوردار بوده و می تواند برای البسه بیماران کهنسال که نیاز به آسایش و راحتی بیشتری دارند، مناسب ترین گزینه باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی هم عرض یک و نیم متر داشته و با گرماژ ۲۴۰ یا ۲۸۰ گرمی عرضه می شود که علاوه بر کاربرد در تهیه روپوش پزشکی و پرستاری، می تواند در تهیه البسه فرم بیماران کاربرد داشته باشد.
البته غالبا بیمارستان های خصوصی که بودجه زیادی را شامل می گردند، توانسته اند به خوبی سفارش تولید انواع البسه بیماران را با استفاده از پارچه های ترگال و تترون بیمارستانی داده باشند.
در ارگان های دولتی بیمارستانی، پارچه اسپان باند بیمارستانی و پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی، از مهم ترین گزینه ها برای این تولیدات به شمار می آیند که قیمت ارزان داشته و توجیه اقتصادی دارند.
پارچه اسپان باند یا همان یکبار مصرف بیمارستانی هم در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم، می تواند در تهیه البسه بیمارانی که به مدت کمتر از ۲ روز بستری هستند گزینه خوبی از نظر بهداشتی باشد.

اگر هنوز هم تردید دارید که چگونه می توانید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه و ساده و سایر پارچه های بیمارستانی را با قیمت خوب و ارزان خریداری کنید، این مجموعه کمک شایانی به شما خواهد کرد و تا تحویل پارچه همراه شما خواهد بود.
کافیست همین حالا در کمترین زمان ممکن، خرید اینترنتی خود را ثبت کرده و سفارشات خود را در هر جایی که مایل هستید، تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی بصورت اینترنتی از مراکز اینترنتی، مورد توجه همه متقاضیان در …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ