فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به عوامل زیادی بستگی دارد که در متن زیر پیرامون آن بحث خواهد شد. بنظر شما این پارچه چه مشخصات و کاربردهایی دارد؟

نقش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بیمارستان های دولتی و خصوصی کشور

جالب است بدانید که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی یکی از پر استفاده ترین پارچه ها در حوزه های مربوط به بهداشت و درمان و سایر مراکز وابسته به آن مانند انواع درمانگاه ها، مراکز بهداشت، دندانپزشکی ها، مراکز سونوگرافی و رادیولوژی و هم چنین سایر بخش های عکسبرداری مانند MRI می باشد.
مصارف پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به حدی زیاد است، که امروزه اکثر تولیدی های پارچه بیمارستانی تنها یک نوع خاص از آن به نام پارچه اسپان باند را تولید کرده و روانه بازار خواهند کرد.
اکثر تولیدی های دوخت و دوز لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، تمایل دارند که به صورت عمده پارچه های یکبار مصرف خود را از این مراکز تولیدی گرفته و به کار خود مشغول شوند.
این تولیدی ها هم چنین می دانند که از سایر پارچه های موجود در بازار مانند تترون و ترگال و کجراه می توان انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی را تولید کنند، ولی به علت مصرف کم این لباس ها در بیمارستان و هم چنین یکبار مصرف بودن، به سراغ پارچه های اسپان باند می روند.
پارچه های اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی، از ارزان ترین پارچه های موجود در بازار هستند، که با داشتن قابلیت های زیاد یکی از بهترین پوشش ها برای بیماران و کادر درمان در بخش های مختلف بیمارستان مانند بخش بستری و اتاق عمل می باشند.
نقش پارچه یکبارمصرف بیمارستانی بخاطر ویژگی های خاص پارچه اسپان باند است، که باعث شده است امروزه تمامی وسایل مربوط به بیماران و پوشش های خاص بیمارستانی از این جنس باشد.

جنس پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند که در زمینه های پزشکی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد، از نوعی الیاف سوزنی نبافته و بدون تاروپود بوده که در حین ضد آب بودن، می تواند آب دوست نیز باشد.
از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به خوبی می توان پوشش های خاصی مانند گان و یا شان را تولید نمود.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی چه تفاوتی با هم دارند؟

گان لباس سر همی و بلندی است که جراحان در اتاق عمل، هنگام جراحی مورد استفاده قرار می دهند. این پارچه معمولا به رنگ سبز و یا آبی است.
دیگر پرسنل موجود در اناق عمل مانند نیروهای متخصص هوشبری و دستیاران پزشکان موظفند در هنگام جراحی این لباس را بپوشند.
و اما شان اتاق عمل به لباسی گفته خواهد شد که بیماران در هنگام عمل های طولانی و یا حتی عمل های سرپایی که مدت زمان کمتری را به خود اختصاص می دهند باید بپوشند.
این شان ها مدل های زیادی دارند، که هر کدام باید به خوبی بتواند بدن بیمار را در برابر آلودگی ها و میکروب ها حفظ کند، تا مشکلات عفونی خاص پیش نیاید.
لباس جراحان را می توان استریل نمود و چند مرتبه پوشید ولی بیماران تنها باید یکبار از لباس خود استفاده کنند و سریعاً توسط پرستاران بخش بستری باید تعویض گردند.

رنگ های لباس یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند

رنگ های این لباس معمولا به صورت آبی، سبز، صورتی و سفید وجود دارند. رنگ این لباس ها برای خانم ها و آقایان بیمار در بخش بستری با یکدیگر فرق دارد.
به عنوان مثال بیماران مرد در بیمارستان باید رنگ آبی آن را بپوشند، این لباس هم چنین به شکل پیراهن و شلوار است.
ولی بیماران خانم در بیمارستان باید لباس های سکبار مصرف صورتی را بپوشند. تولید کنندگان این لباس، به علت حفظ شئونات اسلامی آن را به صورت مانتو و یا شلوار دوخت خواهند داد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

نمایندگی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در نمایندگی های موجود در سطح کشور ایران با قیمت های متفاوت و متغیری انجام می گیرد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، یکی از پارچه های موزد نیاز هر تولیدی می باشد که طرف قرار داد با واحد بهداشت و درمان است.
اگز به حجم خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نیز نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که خرید این پارچه را اغلب بالای ۱۰۰۰۰ متر و ۲۰۰۰۰ متر انجام می دهند.
خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اگر به صورت محدود و یکی دو طاقه انجام شود، به خاطر این است که یا می خواهند کیفیت پارچه خریداری شده را مورد تست قرار دهند و یا می خواهند تازه اقدام به شروع همکاری با بیمارستان ها نمایند.
در این نمایندگی می توان تمامی مدل های پارچه اسپان باند را با رنگ بندی های خاص خود ببینید.
نمایندگی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، می تواند سایر پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده در صنعت را نیز در انبار خود نگهداری کرده و به موقع به داخل بازار بفرستد.
افرادی که در این نمایندگی در حال فعالیت هستند می توانند به شما راهنمایی های لازم در خصوص حفظ و نگهداری پارچه را داده و مزایای آن را متذکر شوند.
این نمایندگی ها می توانند به شکل مراکز اینترنتی، نمایندگی های اختصاصی شرکت های تولید کننده، سایت های فروشگاهی و فروشگاه های موجود در شهرهای مختلف فعالیت کرده و مشتریان خود را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

تفاوت های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و صنعتی

جالب است بدانید که رنگ های بکار رفته شده در پارچه اسپان باند صنعتی متنوع تر و گسترده تر از رنگ های این پارچه در حوزه پزشکی و درمان است.
هم چنین این پارچه دارای ضخامت بیشتری است، چرا که می توان از آن وسایلی مانند ساک های تبلیغاتی، کاورهای لباس تهیه نمود. هم چنین برای بسته بندی بعضی از وسایل خاص مربوط به بخش کشاورزی مانند کود و سم می توان از این پارچه استفاده کرد.
پس بهتر است که تولید کنندگان اسپان باند صنعتی برای تولیدات خود ضخامت های بیشتری را در نظر بگیرند تا جنسی که از آن پارچه تولید خواهد شد، مقاومت و دوام کافی و لازم را داشته باشد و سریعاً پاره نشود.
از دیگر تفاوت های این دو پارچه می توان به وزن و گرماژ آن ها اشاره کرد.
گرماژ یک پارچه یعنی اینکه در یک متر طول از پارچه مورد نظر چه مقدار عرض وجود دارد. به عبارت دیگر گرماژ همان تراکم پارچه را معین خواهد کرد.
هر چقدر که پارچه متراکم تر باشد گرماژ و وزن بیشتری دارد.
رنگ های پارچه ی یکبار مصرف صنعتی همانند جعبه های یک مداد رنگی بزرگ متنوع و جذاب است و طیف زیادی را شامل خواهد شد.
ولی پارچه های یکبار مصرف ییمارستانی این طیف رنگ را ندارند و در رنگ های کمتری تولید می گردند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

چه صنایع دیگری از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می کنند؟

موضوع جالب در مورد پارچه یکبار مصرف بیمارستانی این است که تنها محدوده کاربرد این پارچه، دوخت البسه ها و لباس های بیمارستانی و هم چنین لوازم مصرفی مورد استفاده در این جور محیط ها نمی باشد.
هر جایی را که فکر کنید از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در آن محدوده فعالیت استفاده می شود و نقش موثر خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.
از پارچه یکبار مصرف اسپان باند استفاده های زیادی در سایر صنایع مانند خودروسازی، کشاورزی، راه سازی، عمران، ساختمان سازی، بسته بندی، کالای خواب، صنعت آرایشی و بهداشت، دستمال های خانگی و پوشک های کودکان و بزرگسالان می شود.
این پارچه پر استفاده صنعتی را هم چنین برای دوخت وسایلی مانند روانداز، زیرانداز و دستکش های یکبار مصرف بکار می گیرند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در نمایندگی ها و مراکزی که فروشش را انجام می دهند، بیش از حد متفاوت می باشد.
دلیل اصلی این موضوع، متفاوت بودن اول گرماژ پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و سپس عرض است.
قیمت این پارچه تحت تاثیر نوسانات موجود در بازار و قیمت ارزهای خارجی مانند یورو و دلار است، به طور کلی هر چقدر ارزهای خارجی گران تر شوند، قیمت های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نیز افزایش می یاید.
شما می توانید با خرید پارچه یکبار مصرف مورد نیاز خود، از مراکز اینترنتی معتبر به مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کرده چرا که فروش از این مراکز به صورت عمده است و با قیمت پایین ترین نسبت به سایر مراکز انجام خواهد شد.
قیمت این پارچه به عوامل زیادی بستگی دارد که آن ها عبارتند از:

  • نوع مواد اولیه بکار رفته شده در تولید
  • کیفیت مواد اولیه بکار رفته شده در ساخت لباس
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته صمنعتی و دستگاه های برش و تزریق این پارچه
  • وجود نیروهای متخصص و بامهارت در ساخت این پارچه
  • عبور موفق از آزمایش های لازم که کارشناسان و ناظران کیفی در تولیدی های این پارچه انجام می دهند
  • هزینه های مربوط به نقل و انتقال پارچه از مراکز تولید به عمده فروشی های بزرگ در شهرهای کوچک و بزرگ
  • هزینه های جانبی مربوط به نگهداری این پارچه مانند اجاره بها و پول پیش
  • هزینه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات محصول برای فروش بیشتر و جلب رضایت مشتریان
  • و سایر هزینه های مربوط به بسته بندی پارچه و طاقه بندی آن

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

همانطور که می دانید امروزه خرید کردن به صورت اینترنتی از روش های رایج خرید است که مزایای زیادی برای مشتری یا مصرف کننده به همراه دارد.
با خرید از این مراکز می توانید جنس مورد نظر خود را سریعا تحویل گرفته و سپس هزینه آن را بپردازید.
کیفیت پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده باید به حدی خوب و بالا باشد که مشتری خودبخود به خرید ترغیب کرده و بخواهد که تامین کالای مورد نظر خود را به مراکز اینترنتی مهم بسپارد.
هم چنین با این روش خرید شما می توانید به راحتی قیمت ها را با هم مقایسه کرده و پس از نتیجه گیری نهایی نسبت به خرید چیزی که می خواهید اقدام کنید.
خرید کردن به صورت مجازی و آنلاین به شما آزادی عمل و وقت بیشتری خواهد داد تا به خوبی بتوانید، زمان خود را مدیریت کرده و بیهوده در بازار به دنبال جنس مورد نظر خود نگردید.
هم چنین شما می توانید با این روش خرید، از راهنمایی های کارشناسان بهره برده و هرگاه در خصوص استفاده از پارچه به ابهام برخوردید، نکات گفته شده را بخاطر آورید.

ویژگی های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و لباس های یکبار مصرف دوخته شده با آن عبارتست از:

  • عبور آزادانه هوا از لابلای آن و خنک نگهداشتن فرد بیمار
  • تعرق کمتر در فصول گرم سال و در نهایت راحتی بیشتر برای مصرف کننده
  • نرمی و لطافت زیاد
  • سبکی و دوام بالا
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و رنگ های مصنوعی خطرساز برای بدن بیمار
  • رنگ ثابت یکپارچه
  • آنتی یو وی بودن
  • آب دوست بودن مانند پوشک های کودکان و ایزی لایف بزرگسالان
  • آب گریز بودن مانند لباس های بیمارانی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرند.
  • ضد ویروس
  • ضد میکروب و دافع آلودگی های موجود در محیط
  • نازکی پارچه و احساس رضایت در پوشیدن آن
  • عایق بودن پارچه در برابر رطوبت محیط
  • سازگار با تمامی پوست ها و عدم ایجاد حساسیت های پوستی مانند خارش و قرمز شدن پوست بدن
  • دارا بودن استحکام کافی
  • ایزوله بودن به صورت صددرصد به طوری که در شرایط موجود جهانی و ویروس کرونا، اکثر پزشکان و پرستاران، در بخش های مراقبت ویژه، از آن استفاده می کنند

پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف بیمارستانی با داشتن ویژگی هایی مانند عرض، وزن و گرماژ متفاوت از سایر پارچه های موجود در بازار برای دوخت لباس بیماران مناسب تر هستند و دلیل آن هم تولید بالای محصول و یکبار مصرف بودن آن است.
این پارچه در بیمارستان نیازی به شستوشو و صرف هزینه های اضافی برای شوینده ها نداشته، از این رو استفاده از آن ها هم به صرفه تر است و هم از لحاظ قیمتی خیلی ارزان تر می باشد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق پارچه یکبار مصرف توانسته است، ظرفیت های بالقوه خود را برای تولید نشان داده و جز برترین ها در جهان باشد. این پارچه های باکیفیت و مناسب به حدی خوب تولید خواهند شد که به اکثر کشورهای آسیایی از جمله ترکیه، عراق و گرجستان ارسال می شوند.
یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی این پارچه صنایع نساجی و تولید پارچه اصفهان است، که توانسته است حجم زیادی از محصولات خود را برای صادرات در نظر بگیرد.
تولید کنندگان عمده پارچه یکبار مصرف در شهرهایی مانند بروجرد، یزد، تبریز، تهران، اصفهان، شیراز، ساری، کرج و اراک در حال فعالیت هستند. همه این مراکز دارای دستگاه های صنعتی پیشرفته برای ساخت پارچه اسپان پلی پروپیلنی می باشند.
امروزه با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان تولید این پارچه و صادرات آن اهمیت زیادی پیدا کرده است، به گونه ای که میزان تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای بخش درمان و پرستاران حوزه مراقبت های عفونی، نسبت به گذشته تا ده ها برابر افزایش پیدا کرده است.
یکی از پارچه های یکبار مصرف خوب برای تولید انواع ماسک ها در شرایط کنونی جامعه جهانی پارچه ملت بلون است که می تواند از ورود هر گونه ویروس و عامل بیماری زا به فرد پیشگیری کند.
این پارچه که جز پارچه های اسپان باند یکبار مصرف است، دوام بیشتری دارد و طرز ساخت آن به گونه ای است که کاملا فرد را ایزولاسیون می کند.

ما را با دادن امتیاز خشنود سازید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.89 (9 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروشگاه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب

فروشگاه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در چه صورتی امکان عرضه این پارچه های بی بافت …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ