فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | خرید آنلاین بهترین پارچه بیمارستانی

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | خرید آنلاین بهترین پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی مناسب تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، در مرکز خرید آنلاین بهترین پارچه های بیمارستانی، همان قیمت درب کارخانه است و می تواند تولیدات اقتصادی تر را برای تولیدی ها رقم بزند.
امروزه در صنعت تولید انواع پوشاک و لباس مخصوص حوزه های گوناگون از جمله انواع لباس کاری و خصوصا لباس های بیمارستانی، پارچه های مصرفی نقش فزاینده ای داشته اند.
انتخاب صحیح پارچه مصرفی در هر یک از تولیدات این مراکز تولیدی می تواند ضمن بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی، قدرت فروش خیلی خوب و بالایی را برای آنان رقم زده باشد.
در حال حاضر در صنعت نساجی ایران، پارچه ترگال به عنوان یکی از پارچه های پرفروش و مصرفی به شمار می آید که توانسته از استفاده ها و کاربردهای خیلی خوب و بجایی در تولید انواع البسه و سایر منسوجات برخوردار بوده باشد.
در اینجا اگر چه قصد داریم تا بهترین پارچه ترگال بیمارستانی را برای خرید شما در نظر گرفته و برایتان ارسال کنیم، اما بد نیست تا شما هم با آگاهی قبلی و شناخت کامل نسبت به پارچه ترگال تولیدی و عرضه شده در این نمایندگی فروش، خریدی آگاهانه را تجربه نمایید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال ساده و کجراه

شایان ذکر است که همواره شناخت جنس و کیفیت و یا نحوه تولید یک پارچه قبل از آن که مورد خریداری واقع گردد، از اهمیت جدی برای خریداران برخوردار می باشد.
به همین سبب است که اگر شما بتوانید در مورد پارچه ترگال اطلاعات خوبی قبل از خرید بدست بیاورید، قطعا خریدی کاملا تضمین شده و مطمئن از نظر کیفیت و حتی قیمت نصیبتان خواهد شد.
پارچه ترگال نوعی پارچه تخت بافت تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که نخ پود آن از الیاف فلامنت می باشد و آن را با نام پارچه ای مستحکم، ضخیم و با تراکم بافت بسیار بالا می شناسند.
در کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، دو آلبوم از این پارچه تولید و سپس روانه بازارهای فروش پارچه می گردد که تنها تفاوت آن ها در وزن و ضخامتشان بوده است.
دو آلبوم پارچه ترگال عبارتند از:

  • پارچه ترگال ساده با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم
  • پارچه ترگال کجراه با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرم

پارچه ترگال ساده همانطور که از نامش پیداست دارای بافت ساده و مربعی بوده و در مقابل پارچه ترگال کجراه، بافتی کجراه داشته و با توجه به وزن بیشتری که دارد، قیمت بالاتری را هم دارا بوده است.
ناگفته نماند که با توجه ضخامت خوبی که پارچه کجراه داشته، این پارچه با نام پارچه لباس کاری هم مشهور بوده و در بازارهای پارچه با این نام هم خرید و فروش می گردد.

 

بیشتر بخوانید: پارچه بیمارستانی ترگال

موارد مصرفی پارچه ترگال

گفتنی است که پارچه ترگال به واسطه دارا بودن خصوصیاتی منحصربفرد نسبت به سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی، از موارد مصرفی خیلی زیادی هم برخوردار می باشد.
قبل از آنکه با هم دیگر موارد مصرفی پارچه ترگال را بشماریم، اجازه دهید از خصوصیات یک پارچه ترگال خوب مطالبی را عنوان کرده باشیم:

  1. پارچه های ترگال به هیچ وجه گوله و تل نمی گردند.
  2. این پارچه ها قابل شست و شوی چندین باره بوده و به همین سبب با ویژگی آبژاول تولید می گردند تا در صورت شست و شوی زیاد و ضد عفونی شدن، کیفیت رنگ و بافت خود را از دست ندهند.
  3. پارچه ترگال خوب دارای آهار مناسب است و این یعنی از مقاومت خوبی در برابر پارگی برخوردار می باشد.
  4. عدم جذب مایعات مختلف از دیگر مشخصه های اصلی پارچه های ترگال خوب و درجه یک به شمار می آید.
  5. ثبات در رنگ و ثبات سایشی و کششی از مشخصات جدای ناپذیر پارچه های ترگال می باشند.

با توجه به این ویژگی ها، از جمله موارد مصرفی انواع پارچه ترگال می توان این موارد را نام برد:

  • تولید انواع روپوش و لباس فرم برای مدارس دخترانه و پسرانه
  • تولید انواع مانتو مجلسی و به خصوص مانتوهای رسمی و اداری
  • تولید شلوار و لباس فرم اداری مخصوص آقایان
  • تولید لباس کاری مصرفی در پالایشگاه ها، پمپ های بنزین، جوشکاری ها، کارگاه های گوناگون، لباس کارمندان شهرداری، لباس کارکنان رستوران ها و فروشگاه ها
  • تولید انواع لباس بیمارستانی

در حال حاضر به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از مهم ترین مصارفی که از پارچه های ترگال نام برده شده، استفاده از آن در مصارف بیمارستانی بوده است.
آیا از مصرف پارچه ترگال برای بیمارستان ها چیزی می دانید؟
پارچه ترگالی که در دیگر مصارف کاربرد داشته با پارچه ترگال بیمارستانی چه تفاوتی داشته است؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید: پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

مصرف پارچه ترگال برای بیمارستان ها

همانطور که متوجه شدید پارچه ترگال امروزه در مصارف بیمارستانی بیشترین کاربرد را دارد و اغلب تناژ تولیدی کارخانجات نساجی پارچه ترگال، به تولید پارچه ترگال بیمارستانی برای مصارف بیمارستان ها ختم می گردد.
تولید پارچه ترگال بیمارستانی به طور خاص و ویژه تری در کارخانجات نساجی پارچه ترگال به انجام می رسد، چرا که می دانید بیمارستان ها بایستی عاری از هر گونه میکروب و آلودگی باشند و تمامی البسه و منسوجات بیمارستانی بایستی شسته و یا ضد عفونی گردند.
به همین سبب است که بایستی تولید پارچه ترگال بیمارستانی با مشخصات و ویژگی های منحصربفردتری انجام شده باشد تا مصارف خوب و مناسبی از آن گردد.
شایان ذکر است که پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی، از همان الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده اما رنگرزی آن به شکل خمی یا راکتیو و ترموزول می باشد.
با توجه به اینکه پارچه های ترگال قابل شست و شو و استفاده چندین باره با وجود خاصیت ضد آبژاول بودنش می باشد؛ می توان مصارف ذیل را برای این پارچه در نظر داشت:

  1. روپوش فرم پرستاران و پزشکان
  2. لباس حراست و خدمه بیمارستان ها
  3. لباس های سبز اتاق عملی
  4. لباس فرم بیمار
  5. انواع ملحفه بیمارستانی
  6. تولید انواع پرده

تاگفته نماند که این زوزها توسط کارخانجات تولیدی پارچه ترگال شاهد تولید انواع پارچه طرح ترگال بیمارستانی نیز بوده ایم که در مصارف بیمارستانی نیز کاربرد خیلی خوبی داشته اند.

رنگبندی کالیته پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی یکی از پارچه های مصرفی در بیمارستان هاست که در طیف رنگی بسیار متنوعی در رنگبندی کالیته خود روانه بازارهای فروش می گردد.
اما با توجه به سیاست بیمارستان ها، همواره رنگبندی های خاصی در کالیته پارچه ترگال بیمارستانی از فروش بیشتری برخوردار بوده و طبیعی است که قیمت بیشتری داشته باشند.
در رنگبندی کالیته پارچه ترگال بیمارستانی، این طیف رنگی از بیشترین میزان تولید و البته نرخ فروش برخوردار هستند:

  • آبی آسمانی
  • سفید
  • سبز
  • شیری

به عنوان مثال پارچه ترگال سفید بیمارستانی مناسب روپوش پزشکان و پرستاران، ترگال آبی مناسب لباس بیماران و یا لباس فرم پرستاران، ترگال سبز که مشهور به پارچه سبز اتاق عملی است مناسب البسه اتاق عمل می باشند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

مقصود از پارچه ترگال بیمارستانی ضد آبژاول چیست؟

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی در تولید این پارچه ها در نظر داشته اند، ویژگی ضد آبژاول بودن این پارچه می باشد.
آبژاول همان وایتکس است که در اغلب بیمارستان ها جهت شست و شو و ضد عفونی کردن پارچه های ترگال بیمارستانی، از این ماده استفاده می کنند.
پس برای آنکه پارچه ترگال بیمارستانی به زودی زود کیفیت بافت و رنگ خود را از دست نداده باشد، بایستی با ویژگی ضد آبژاول تولید و سپس روانه بازارهای فروش پارچه شده باشد.
یکی از ملاک هایی که اغلب کارگاه های تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی در هنگام خرید پارچه ترگال بیمارستانی بایستی مد نظر داشته باشند؛ همین ویژگی ضد آبژاول بودن این پارچه می باشد.
اما آیا می دانید که در کدام یک از کارخانجات نساجی پارچه ترگال، کیفیت خوبی از پارچه ترگال بیمارستانی ضد آبژاول تولید شده و با قیمت مناسبی عرضه می گردد؟
آیا می دانید که لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در کارخانه ها با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می گردد و چه قیمت خریدی برای خریداران، قیمت خری اقتصادی و مقرون به صرفه تر تلقی می شود؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی تولید کدام شهر است؟

تا اینجا از اهمیت کیفیت پارچه ترگال بیمارستانی و تولید آن به شکل ضد آبژاول آگاهی پیدا کرده اید و اگر بخواهید این پارچه را با تمامی ویژگی های خوبی که داشته خریداری کنید، باید بهترین تولید کنندگان آن را در کشور شناسایی کرده باشید.
امروزه با فاصله می توان ادعا داشت که شهر اصفهان یکی از رکورد داران در تولید انواع پارچه ترگال به خصوص پارچه ترگال بیمارستانی است که توانسته کیفیت بسیار خوبی از این پارچه را تولید و به بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی ارائه نماید.
در کارخانجات نساجی اصفهان، از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و البته از انواع مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده و این موضوع دلیل اصلی در کیفیت بالای پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان می باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی در انواع ترگال ساده بیمارستانی با گرماژ ۲۴۰ گرم و ترگال کجراه بیمارستانی با گرماژ ۲۸۰ گرم موجود بوده و به دو صورت عدلی و طاقه ای قابلیت فروش و عرضه به بازارهای پارچه فروشی را داشته است.
آنچه که برای خریداران پارچه ترگال بیمارستانی اهمیت دارد این است که چگونه می توانند بهترین کیفیت پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان را با بهترین لیست قیمت که همان لیست قیمت درب کارخانجات معتبر است، خریداری نمایند؟

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازار

پارچه ترگال بیمارستانی نسبت به پارچه های ترگالی که در تهیه و تولید سایر البسه و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری دارند.
اما متأسفانه امروزه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، واسطه ها و دلالان پارچه سبب شده تا لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازارهای موجود، قیمتی واقعی تباشد.
باید گفت که به طور کلی لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازار، با توجه به فاکتورهای ذیل تعیین می گردد:

  1. گرماژ یا وزن پارچه
  2. رنگ پارچه
  3. کیفیت پارچه

واضح است که پارچه ترگال بیمارستانی گرماژ ۲۴۰، قیمت کمتری نسبت به پارچه ترگال بیمارستانی کجراه گرماژ ۲۸۰ گرم داشته است.
برخی از رنگبندی ها در کالیته پارچه ترگال بیمارستانی که بیشترین میزان تقاضا را در میان تولیدی ها و دوزندگان البسه بیمارستانی دارند، مشمول قیمت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها می گردند.
اما آیا می دانید که لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در کدام مراکز فروش، همان قیمت واقعی درب کارخانه است؟
در واقع فاکتورهایی که در تعیین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی نقش جدی دارند، در کارخانجات بررسی شده و همانجا قیمت گذاری می گردند، اما معلوم نیست که با عرضه این پارچه ها به بازارهای پارچه فروشی، چقدر نوسان و تغییر شامل حال این قیمت ها خواهد شد.
به همین سبب اغلب مشتریان تنها از نمایندگی های فروشی خرید می کنند که به دور از تمامی واسطه ها و نوسانات قیمتی در بازار، قیمت درب کارخانه را ارائه می دهند.
خوشبختانه این مجموعه با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی، مناسب ترین لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی که همان قیمت درب کارخانه است را به تمامی مشتریان خود عرضه می کند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

ارسال پارچه ترگال بیمارستانی به سراسر کشور

در نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، شاهد عرضه مستقیم انواع پارچه ترگال بیمارستانی تولید اصفهان و سایر کارخانجات معتبر در کشور به تمامی مشتریان هستیم.
امکان ثبت سفارش خرید آنلاین پارچه ترگال بیمارستانی از طریق سایت های معتبر اینترنتی؛ ارسال پارچه ترگال بیمارستانی به سراسر کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم آورده است.
حتما می دانید که هم اکنون امکان خرید عمده پارچه ترگال بیمارستانی کیفیت خوب در هر شهری امکان پذیر نیست که دلیل آن می تواند کمبود مراکز فروش این پارچه بوده باشد.
در اینجاست که خرید اینترنتی و غیر حضوری پارچه ترگال بیمارستانی می تواند کمک شایانی را به هر خریداری در سراسر کشور کرده باشد.
شما خریدارانی که می خواهید مقرون به صرفه ترین شیوه خرید پارچه ترگال بیمارستانی را انجام دهید، می توانید همین حالا در هر شهری که هستید سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کمترین روز کاری تحویل بگیرید.

یکی از مهم ترین مزایای خرید از این مرکز فروش، تضمین کیفیت پارچه ترگال بیمارستانی در خرید به صورت عمده می باشد که ممکن است در هیچ یک از نمایندگی ها و مراکز فروش پارچه بیمارستانی این تضمین وجود نداشته باشد. ارسال پارچه ترگال بیمارستانی به سراسر کشور به شکل طاقه ای و عدلی در کالیته رنگی متنوع از طریق این مجموعه انجام می پذیرد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی

فروش اینترنتی انواع پارچه ترگال بیمارستانی

فروش انواع پارچه ترگال بیمارستانی بصورت اینترنتی در سایتی که پیش روی دارید، با کیفیت …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ