فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید پارچه اسپان باند با قیمت فروش ارزان

مرکز خرید پارچه اسپان باند با قیمت فروش ارزان

مرکز خرید پارچه اسپان باند امکان عرضه این پارچه ها را با قیمت فروش ارزان تر به وجود آورده است. با انتخاب این مرکز خرید برای تهیه انواع مختلف پارچه اسپان باند موجب تهیه این محصول با کیفیت بالا می باشید.

پارچه اسپان باند  با چه ویژگی هایی تولید می شود؟

پارچه های اسپان باند جزء منسوجات نبافته عصر حاضر است که به دلیل ویژگی های خاص آن موارد استفاده گسترده پیدا کرده است.

معمولاً مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند را به گرانول های به دست آمده از پالایشگاه‌ های پتروشیمی تشکیل می ‌دهند.

 که گرانول هایی مانند پلی پروپیلن،دپلی اتیلن، پلی آمید و پلی استر دارای دمای ویسکوزیته ذوب بالا هستند تشکیل مورد استفاده قرار می ‌گیرند

پارچه های اسپان باند معمولا موارد استفاده صنعتی و پزشکی دارند که برای یافتن ویژگی های پارچه های اسپان باند می توان به غلظت استفاده از گرانول در روند تولید آن ها توجه کرد.

هر چه میزان استفاده از گرانول در تولید این پارچه ها کمتر باشد در نتیجه پارچه ها بیشتر مناسب برای استفاده در مصارف پزشکی هستند.

همچنین با بررسی خواص و ویژگی ‌های گرانول های به کار برده شده می‌ توان به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه های یکبار مصرف نیز پی برد و شباهت پارچه های تولید شده به خصوصیات مواد اولیه و دستگاه های تولید شده ارتباط پیدا می کند.

در اینجا به طور کلی با برخی از ویژگی‌ هایی که پارچه های اسپان باند تولید می شوند آشنا می شویم از جمله:

  • پارچه های اسپان باند کاملا انعطاف پذیر هستند و خاصیت ارتجاعی خوبی دارند.
  • در دسته پارچه هایی با مقاومت بالا و کاملا سبک قرار می گیرند.
  • امکان تولید این پارچه ها به صورت کاملاً آنتی باکتریال و استریل شده وجود دارد.
  • در دو نوع آبدوست و آبگریز تولید می شود که نوع آب دوست جاذب خوبی برای رطوبت می باشد و نوع آب گریز به هیچ عنوان آب را از خود عبور نمی دهد.
  • دارای الیاف نرم و بافت لطیف است.
  • به گونه‌ ای تولید می شود که برای مصرف کنندگان ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند.
  • تنوع بالایی در طرح، رنگ و عرض پارچه های اسپان باند وجود دارد.
  • این پارچه در گرماژ های مختلف تولید می شود.
  • امکان تولید این پارچه ها به صورت چند لایه موجب مصارف بیشتر برای این پارچه می گردد.

 

نام های دیگر پارچه اسپان باند در بازار فروش

اسپان باند در گروه پارچه‌ های بدون بافت قرار می گیرد که در روند تولید آنها از هیچ‌ گونه الیاف تار و پود و نخ استفاده نمی شود.

برای تولید پارچه های اسپان باند معمولاً از حرارت بالا و فشار زیاد استفاده کرده و الیاف را به صورت خام در کنار یکدیگر قرار می دهند.

پس همان طور که گفته شد پارچه های اسپان باند به دلیل نحوه تهیه که با وسیله مکانیکی، شیمیایی و یا حلال ها در هم تنیده می شوند، تشکیل وب و پیوند های خاص را می دهند در نتیجه به راحتی این پارچه ها بدون هیچ گونه بافتی بر روی آن ها تولید می شود.

توجه به نوع بافت و تهیه پارچه اسپان باند در بازار فروش نام های متنوعی بر روی این پارچه می گذارند که برخی از این نام ها عبارتند از:

  • پارچه های یکبار مصرف
  • پارچه های نبافته
  • پارچه های لایه سوزنی
  • پارچه بی بافت
  • پارچه نبافته سوزنی

با توجه به تنوع اسامی این پارچه در بازارهای فروش خوب است که با برخی از آنها آشنا شوید، زیرافروشندگان این پارچه را با نام های مختلف عرضه می کنند.

مرکز خرید پارچه اسپان باند

 

پارچه یکبار مصرف مناسب مصارف بیمارستانی

پارچه های اسپان باند ای که بیشترین کاربرد آنها در مصارف پزشکی است و معمولاً در بازار به نام پارچه های یکبار مصرف یا پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی شناخته می‌شوند

تولیدکنندگان این پارچه ها در کارخانجات هر روزه حجم انبوهی از انواع مختلف پارچه های اسپان باند بیمارستانی را تولید کرده و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند.

زیرا این پارچه ها در حال حاضر موارد استفاده و کاربرد های گسترده ای را در بیمارستان ها دارند و بدون استفاده از این پارچه انجام بسیاری از عملیات ها امکان پذیر نیست.

معمولاً برای تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی از بهترین نوع مواد اولیه استفاده می‌ شود تا به راحتی پرسنل کادر درمان و همچنین بیماران و جراحان بتوانند از این پارچه ها بدون نگرانی استفاده کنند.

مهم ترین خصوصیاتی که در روند تولید پارچه های اسپان باند مورد توجه است و خاصیت ضد حساسیت بودن این پارچه و سازگاری آن با پوست های مختلف می باشد.

نکته مهم دیگر آنتی باکتریال بودن این پارچه ها است که دیگر نیاز به استفاده از دستگاه های اتوکلاو نیست.

با بررسی دقیق ویژگی های پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در می یابیم که این پارچه ها باید مشخصات خاصی را در بر داشته باشند از جمله:

  • قابلیت تنفس در این پارچه ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند زیرا ساعت های طولانی افراد از این پارچه ها استفاده می نمایند.
  • الیاف نرم و لطیف این پارچه به دلیل ارتباط مستقیم با پوست مورد توجه است.
  • نوع مناسب پارچه ها مطابق با کارکرد در بخش‌ های مختلف بیمارستانی مانند هیدروفیل یا واترپروف بودن این پارچه اهمیت پیدا می ‌کند.
  • لازم است تا این پارچه ها قابلیت چاپ داشته باشند که به راحتی بتوان نوشته و لوگوی خاص بیمارستان ‌ها را بر روی آنها چاپ کرد.
  • سبک بودن و خنک بودن پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی اهمیت زیادی دارد.

با توجه به بررسی ویژگی‌ های خاص پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در می یابیم که این پارچه در بخش‌های مختلف مرکز درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برخی از مصارف و کاربردهای پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را در اینجا به اختصار بیان می کنیم از جمله:

  • برای تولید لباس بیماران خانم به صورت روپوش و شلوار
  • تولید لباس بیماران آقا به صورت پیراهن و شلوار
  • برای تولید انواع گان جراحی مناسب برای بیمار و پزشکان و دستیاران آنها
  • به عنوان زیرانداز و روانداز در بخش‌ های مختلف بیمارستانی و به خصوص بخش های عفونی
  • تولید روکش کفش و کلاه جراحی و موارد مختلف دیگر
  • برای تولید انواع ماسک پرستاری ماسک های جراحی و فیلتر دار

 

پارچه اسپان باند گرماژ ۴۰ آبی و صورتی

پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ گرماژ تولید می شوند و معمولا از گرماژ ۸ گرم تا گرماژ ۳۸۰ گرم این پارچه قابل دسترسی هستند.

اما پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم به رنگ های آبی و صورتی بیشترین مورد استفاده و کاربرد را در تولید لباس بیمار آقا و خانم دارد.

برای تولید لباس بیماران در بخش های بستری کمتر از ۴۸ ساعت و همچنین بخش های ارتوپدی و ام آر آی معمولا از پارچه های اسپان باند استفاده می شود.

از رنگ آبی آن برای تولید لباس بیمار آقا و از رنگ صورتی برای تولید لباس بیمار خانم استفاده می‌ کنند. 

 گرماژ ۴۰ به دلیل اینکه ضخامت مناسبی دارند به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد و از لحاظ رعایت مسائل اخلاقی به‌ خصوص برای بیماران خانم مورد اهمیت است.

مناسب ترین عرض برای تولید لباس بیمار عرض ۱۶۰ سانتی متر است که این لباس ها معمولاً به شکل آزاد تولید می‌ شود تا بیماران در آن احساس راحتی داشته باشند.

از آنجا که بیمار رنج بیماری را به همراه دارد و توان نگهداری از البسه های سنگین را بر روی بدن خود ندارد و ترجیح می دهند تا از پارچه های کاملا سبک اما دارای پوشش مناسب استفاده کنند.

 پارچه های اسپان باند به دلیل قابلیت تنفس و ویژگی های خاص تولید شده در آنها جزء بهترین گزینه ها قرار می گیرد.

 

پارچه یکبار مصرف چگونه به بازار عرضه می گردد؟

با توجه به اینکه پارچه های یکبار مصرف موارد استفاده گسترده ای در بخش‌ های مختلف جامعه و به خصوص مراکز درمانی دارند، دسترسی به این پارچه ها در حال حاضر باید به راحتی امکان پذیر باشد

مراکز تولیدی زیادی در حیطه دوخت و دوز منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها فعالیت می کنند، که این مراکز ترجیح می‌ دهند تا پارچه های خود را با قیمت های مناسب تر تهیه نمایند.

برای افرادی که قصد خرید عمده این پارچه‌ ها را دارند این سوال پیش می آید که پارچه یکبار مصرف چگونه به بازار عرضه می گردد؟

کارخانجات تولیدی برای عرضه پارچه های خود به بازارهای فروش راه کارهای مناسبی را در نظر گرفته اند که در این راهکارها حذف واسطه ها در اولویت قرار دارد.

به طور کلی پارچه های اسپان باند به دو روش به بازار عرضه می گردند از جمله:

  1. روش حضوری در روش حضوری کارخانجات به شکل مستقیم پارچه های خود را عرضه می کنند اما برای شهرهای خاصی که کارخانه های تولیدی در آن حضور ندارند و نیاز مبرم به استفاده از این پارچه احساس می‌شود، کارخانجات تلاش کرده ‌اند تا با ایجاد نمایندگی های پخش در شهرهای مختلف این نیاز استفاده را تامین کنند.
  2. روش آنلاین یا اینترنتی یکی از روش‌ های مناسب است که اغلب کارخانجات تلاش می کنند تا با استفاده از این روش ها محصولات خود را به بازارهای فروش ارائه دهند. استفاده از این روش برای عرضه محصولات و مزایای بسیار زیادی برای خریدار و فروشنده دارد.

مرکز خرید پارچه اسپان باند

مقایسه پارچه های اسپان باند و فلامنت

پارچه های اسپان باند و پارچه های فلامنت هردو از پارچه های مناسب برای استفاده در محیط های بیمارستانی می باشند.

اما با توجه به نوع تولید و ویژگی ‌های خاص هر پارچه تفاوت‌ هایی با یکدیگر پیدا می‌ کنند. در اینجا با برخی از تفاوت های آنها به طور کلی آشنا می شوید.

با بررسی دقیق پارچه های اسپان باند و پارچه های فلامنت در می یابیم که این پارچه ها در روند تولید در کارخانجات با یکدیگر تفاوت‌ های عمده ‌ای دارند از جمله:

  • برای تولید پارچه های اسپان باند از هیچ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی کنند و با کمک گرفتن از فشار و حرارت این پارچه‌ ها را تولید می نماید اما در پارچه های فلامنت به شکل بافت سنتی، الیاف تار و پود استفاده شده و این پارچه ها تولید می‌شوند.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ عرض و گرماژ وجود دارد اما در پارچه های فیلامنت عرض و گرماژهای تعریف شده وجود دارد.
  • روند تولید پارچه های اسپان باند با سرعت بسیار بالایی صورت می پذیرد در حالی که روند تولید پارچه‌ های فلامنت این گونه نیست.
  • به راحتی می ‌توان پس از هر بار استفاده از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را دور انداخت اما پارچه های فلامنت قابلیت شستشو و استریل مجدد را دارند.

 

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

استفاده از پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف بسیار گسترده است و در حال حاضر رو به افزایش می باشد

برای تمامی صاحبان صنایع مراکز تولید منسوجات بیمارستانی و همه افرادی که در حجم های عمده پارچه های اسپان باند نیاز دارند قیمت این پارچه اهمیت پیدا می‌ کند.

خوب است بدانید که فاکتورهای مهمی وجود دارد که بر قیمت پارچه های اسپان باند در بازار ایران تاثیرگذار هستند.

با بررسی دقیق این فاکتورها به راحتی می توانید قیمت پارچه های اسپان باند در بازار ایران را مشخص کنید و بدون هیچ گونه شکی این پارچه ها را با قیمت های مناسب تهیه نمایید.

در اینجا به برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند اشاره می‌ کنید از جمله:

  • مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید و کیفیت این مواد
  • دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و خاص مورد استفاده در کارخانجات
  • استفاده از مهندسین متخصص و ماهر در کارخانجات برای ایجاد ترکیبات مناسب
  • وجود آزمایشگاه های تشخیص کیفیت در کارخانجات برای تعیین سطح کیفی پارچه قبل از ورود به بازار
  • ضخامت پارچه های اسپان باند و همچنین عرض این پارچه ها
  • وجود تنوع بالا در رنگ بندی های این پارچه و موارد استفاده از برخی رنگ بندی های خاص

مرکز خرید پارچه  اسپان باند یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت گذاری این محصولات در بازار ایران است. که هر چه این مراکز خرید بدون واسطه تر انتخاب شوند امکان دسترسی به پارچه با قیمت ارزان‌ تر به وجود می آید.

مرکز خرید پارچه اسپان باند

مرکز خرید پارچه اسپان باند با قیمت روز

تهیه پارچه های اسپان باند با قیمت های ارزان و اقتصادی می‌ تواند نقش تاثیر گذاری را در حجم خرید آنها داشته باشد.

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت ها لحظه به لحظه در حال تغییرات می باشد، انتخاب مرکز خرید پارچه اسپان باند با قیمت روز و مناسب مورد توجه قرار می گیرد.

با انتخاب این مرکز خرید پارچه اسپان باند به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم پارچه ها از کارخانجات تولید کننده می توانید این پارچه را با قیمت روز و کاملا مقرون به صرفه تهیه کنید.

 

نکته مهمی که در مورد این مرکز خرید وجود دارد ارائه محصولات مختلف به شکل آنلاین می باشد که امکان دسترسی به تنوع بالا را برای همه مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

با ایجاد فروش اینترنتی این مرکز خرید موجب شده تا بسیاری از هزینه‌ های حمل و نقل، جابجایی و صرف زمان برای دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها حذف شده و پارچه با قیمت نهایی کاملا مناسب و مقرون به صرفه به دست خریداران برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ