فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در ایران

مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در ایران

قیمت پارچه اسپان باند برند بافتینه در ایران، مناسب ترین قیمت ممکن است. همین حالا می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری به محصولات این مجموعه دسترسی پیدا کنید.
پارچه های اسپان باند، پارچه هایی هستند که جدیداً وارد بازار فروش شده اند و آنقدر دارای تنوع بالا و رنگبندی متنوعی هستند که هر کسی متوجه کاربردی بودن این پارچه ها خواهد شد.
بافتینه یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده پارچه های بی بافت یا اسپان باند بوده که توانسته با تولید این پارچه در گرماژهای مختلف و همچنین رنگبندی های گوناگون، بخش عظیمی از نیاز بازار را پاسخگو باشد.
قسمت زیادی از تولیدات پارچه اسپان باند مجموعه بافتینه به خاطر کیفیت خوب و قابل قبولی که دارد، روانه کشورهای مختلف و بازار جهانی می شود که این موفقیت روز افزون شرکت بافتینه را به همراه خواهد داشت.
خیلی ها ممکن است به دنبال خرید پارچه اسپان باند بوده اما اطلاعاتی راجع به آن نداشته باشند. ما اینجا هستیم تا هر آنچه لازم است درباره پارچه اسپان باند بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

داشتن اطلاعات جامع و کامل پیرامون پارچه مورد نظرتان کمک می کند تا خرید موفقی را تجربه نمایید و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها و زمان شما خریداران عزیز.

قیمت پارچه اسپان باند

هر آنچه درباره پارچه اسپان باند باید بدانید

در این تیتر از متن، هر آنچه لازم است درباره پارچه اسپان باند بدانید را بیان می کنیم.
اول از همه، تعریفی کلی از این پارچه در اختیار شما قرار می دهیم. پارچه اسپان باند پارچه ای است از جنس پلی پروپلین که گاهی الیاف گیاهی هم در تولید آن نقش دارد. این پارچه در گرماژ های مختلف تولید شده و دارای متنوع ترین رنگبندی هاست.
اگر بخواهیم پارچه های اسپان باند را دسته بندی کنیم، به لحاظ موارد مصرف، گرماژ، عرض پارچه، طول طاقه، رنگبندی، برند و … می توانیم این کار را انجام دهیم.
ساختار پارچه اسپان باند با دیگر پارچه ها فرق دارد. ممکن است بپرسید تفاوت ساختار پارچه اسپان باند با دیگر منسوجات چیست؟
در پاسخ به شما می گوییم که این پارچه ها هیچ گونه بافتی نداشته و تحت فشار و دمای بالا تولید می شوند. در صورتیکه منسوجات دیگر دارای الیاف بوده که این الیاف به عنوان تار و پود در هم تنیده شده و پارچه هایی نظیر ترگال، تترون و … را به وجود می آورند.

پارچه های اسپان باند جدای از نوع تک لایه، در انواع مختلف دو لایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه هم تولید می شوند و می توان از پارچه اس ام اس و … به عنوان زیر مجموعه های اسپان باند نام برد.
تفاوت دیگری که پارچه اسپان باند با منسوجات عادی دارد، تعداد دفعات مجاز استفاده از آن می باشد. پارچه های معمولی تا زمانی خراب نشده، پاره نشده، کهنه نشده و … قابل استفاده هستند. اما پارچه های اسپان باند یکبار مصرف بوده و بعد از استفاده بار اول دیگر قابل مصرف نخواهند بود و باید دور ریخته شوند.
ممکن است این مسئله باعث نگرانی حامیان محیط زیست باشد. برای راحتی حال و فکر این عزیزان لازم دانستیم بیان کنیم که پارچه های اسپان باند کمترین آسیب را به محیط زیست زده و آلودگی به همراه نخواهند داشت.

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه و محصولات آن

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه که بزرگترین مجموعه تولیدی در ایران می باشد، محصولات متنوعی از پارچه های اسپان باند را روانه بازار فروش داخلی و خارجی کرده است.
عرض های پارچه اسپان باند تولیدی این مجموعه، از ۱۶ گرم آغاز شده و تا ۴۰۰ گرم ادامه دارد. البته بد نیست بدانید که گرماژ پارچه های اسپان باند در حالت استاندارد، از ۲۰ گرم تا بالا به صورت مضربی از ۵ افزایش پیدا می کند.
محصولات تولیدی کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه، دارای رنگبندی بسیار متنوعی هستند و رنگ های پرفروش آن عبارت است از:

  • سفید
  • آبی کمرنگ
  • سبز گمرنگ
  • صورتی
  • گلبهی
  • سبز پسته ای
  • سبز تیره
  • آبی تیره
  • زرد
  • لیمویی
  • کرم یا استخوانی
  • و رنگ های دیگری از این قبیل.

البته شما در هنگام خرید پارچه اسپان باند، باید به این موضوع توجه کنید که موارد مصرف شما چیست. مثلاً برای مصارف بیمارستانی، پارچه هایی از مجموعه تولیدی بافتینه خریداری کنید که رنگ های شاد و کمرنگی داشته باشد.
از ویژگی های محصولات کارخانه بافتینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن زیر دست نرم و لطیف
  2. ضد حساسیت بودن و سازگاری با پوست های مختلف
  3. کیفیت رنگ بالا و داشتن ثبات رنگی
  4. ضد آب بودن
  5. آب دوست بودن
  6. آب گریز بودن
  7. داشتن مقاومت بالا در برابر کشش و سایش
  8. ضد یووی بودن

در خصوص مشخصات دیگر محصولات این مجموعه می توانید با مشاورین آن ها در ارتباط باشید.

چرا پارچه اسپان باند بافتینه بخرم؟

در این متن ما قرار است بهترین ها را به شما خریداران عزیز معرفی کنیم. بهترین در زمینه تولید پارچه اسپان باند، کارخانه بافتینه است.
شاید از بپرسید چرا پارچه اسپان باند بافتینه بهترین بوده و چرا باید پارچه مورد نظرم را از این برند بخرم؟
در پاسخ به این سوال لازم است به کیفیت فوق العاده ای که محصولات بافتینه دارند اشاره کنیم. مرغوب بودن مواد اولیه، پیشرفته بودن تکنولوژی های تولید، رعایت استانداردها در خطوط تولید، به کارگیری پرسنل خبره و باتجربه، همگی باعث شده اند تا کیفیت پارچه هایی که توسط این مجموعه به بازار عرضه می شود، در سطح عالی و جهانی قرار داشته باشد.
یکی دیگر از دلایل که در بخش قبل هم به آن اشاره کلی شد، تنوعی است که محصولات بافتینه دارد. هر زمان هر نوع پارچه اسپان باندی که خریدار باشید را این مجموعه در سریع ترین زمان برای شما موجود خواهد کرد.
قیمت پارچه اسپان باند بافتینه یکی از اصلی ترین دلایلی است که ما خرید محصولاتش را پیشنهاد می کنیم. قیمت پارچه های اسپان باند بافتینه در مقایسه با قیمت محصولات برندهای دیگر، بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر لیست قیمت پارچه های این مجموعه را مشاهده کرده و با لیست قیمت دیگر برندها مقایسه کنید، متوجه تفاوت های فاحش خواهید شد.
مسلماً با بیان این دلایل، اصرار بر خرید پارچه اسپان باند بافتینه توجیه شده باشد و شما ترغیب شده باشید تا از طرق مختلف اقدام به خرید پارچه های اسپان باند مجموعه کنید.

قیمت پارچه اسپان باند

راهنمای خرید بهترین پارچه یکبار مصرف در ایران

حال که قصد خرید بهترین پارچه یکبار مصرف در ایران کرده اید، بهتر است با کمک راهنمای خرید، ساده ترین، کم هزینه ترین و سریع ترین روش ممکن را انتخاب نمایید.
یکی از راه های خرید که خیلی هم میان خریداران عمده طرفدار دارد، خرید مستقیم از کارخانه بافتینه می باشد. این کارخانه به صورت مستقیم تنها پاسخگوی نیاز کسانی است که عمده و کلی این پارچه را خواهان هستند. پس مراجعه به کارخانه، انتخاب خوبی برای خریداران جزئی پارچه اسپان باند نخواهد بود.
روش دیگر، نمایندگی هایی است که در سطح کشور وجود دارند. این نمایندگی ها در صورتی گزینه مناسب برای خرید هستند که زیر مجموعه رسمی کارخانه تولیدی باشند. در غیر این صورت نمی توان آن ها را برای خرید انتخاب کرد. خوشبختانه بافتینه موفق شده در بیشتر شهرهای ایران، نمایندگی فعال ایجاد کرده و از طریق آن ها پاسخگوی نیاز بازار باشند.
روش دیگر، خرید پارچه اسپان باند بافتینه از طریق غیر حضوری است. بد نیست بدانید که خرید غیر حضوری و اینترنتی پارچه اسپان باند از این تولیدی، هم از طریق سایت رسمی بافتینه ممکن است و هم از طریق سایت های متفرقه. اگر می خواهید خیالتان از بابت قیمت و کیفیت محصول راحت باشد، بهتر است سایت رسمی را برای خرید انتخاب کنید و همچنین از خدمات فوق العاده سایت بهره مند شوید. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • مشاوره فروش
  • ارائه لیست قیمت روز
  • دسترسی آسان به لیست محصولات

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروز

تا چند ماه گذشته قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی به خاطر شرایط موجود در بازار با افزایش چشم گیری همراه شده بود. اما خوشبختانه در حال حاضر قیمت ها کاهش پیدا کرده و به ثبات رسیده است.
دلیل افزایش قیمت پارچه اسپان باند در چند ماه گذشته، افزایش میزان تقاضا برای آن و کاهش میزان عرضه بود که کارخانه های تولیدی موفق شدند با رساندن ظرفیت تولید خود به حداکثر میزان ممکن، نیاز بازار را تا جایی که امکان دارد پاسخ دهند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی که پارچه مورد نیاز برای دوخت انواع ماسک های تنفسی، لباس های بیمارستانی، تجهیزات بیمارستانی، کالای خواب بیمارستان و … هستند، این روزها متقاضیان زیادی دارند و کارخانه های تولیدی موظف هستند برای تنظیم قیمت پارچه اسپان باند در بازار، قدرت پاسخ دهی خود به نیاز بازار را افزایش دهند.
البته تاثیر میزان عرضه و تقاضا برای پارچه اسپان باند در بازار بر روی قیمت آن، تنها مختص همین مدت کوتاه بوده و در زمان های گذشته و حال، عوامل دیگری وجود داشتند که قیمت ها را تحت تاثیر خود قرار می دادند. مثل:

  • گران شدن قیمت مواد اولیه
  • بالا رفتن هزینه های انرژی مصرفی
  • افزایش دستمزد نیروهای انسانی
  • نوسان قیمت های دلار
  • افزایش قیمت هزینه های تولید

قیمت پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند بافتینه

در بیشتر شهرهای ایران، نمایندگی پارچه اسپان باند بافتینه وجود دارد. اما این نمایندگی ها تمام شهرهای کشور را پوشش نداده و نمی توانند گزینه انتخابی خوبی برای تمامی خریداران باشند.
مدتی است که شرکت تولیدی بافتینه، فعالیت رسمی خود در فضای مجازی را آغاز نموده است و توانسته با نمایندگی اصلی خود در بازار اینترنتی، پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز بازار باشد.
خوبی این نمایندگی های اینترنتی این است که دسترسی به آن ها در بازار این روزها که اینترنت همگانی شده است، آسان می باشد.
همچنین دیگر مزایایی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • هزینه های خرید شما به حداقل می رسد. خوبی و مزیتی که خرید از نمایندگی اینترنتی بافتینه دارد، کاهش هزینه هاست. اگر شما هزینه ای به ارزش یک واحد برای پروسه خرید در نظر گرفته باشید، با این روش می توانید هزینه ها را به یک چهارم واحد برسانید.
  • زمانی را قرار است شما صرف رفت و آمد به مراکز خرید حضوری کنید و در ترافیک های شهری بمانید، در خرید اینترنتی حذف شده و زمان ارزشمند شما ذخیره می شود. پس به عبارت ساده می توان گفت که خرید از نمایندگی اینترنتی بافتینه، باعث صرفه جویی در زمان شما می شود.
  • اگر قرار باشد در خرید حضوری هزینه مشخصی را بابت خرید هر متر از پارچه صرف کنید، در خرید اینترنتی می توانید نصف آن مبلغ را بپردازید. خوبی نمایندگی رسمی بافتینه این است که پارچه را با قیمت دست اول و درب کارخانه در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • شاید در پروسه خرید حضوری استفاده از مشاوره های فروش کار آسانی نباشد. اما شما در سایت بافتینه می توانید از طریق تلفنی و یا چت باکس از مشاوره های فروش رایگان برخوردار شوید.
  • در خرید حضوری ساعات مشخصی برای ثبت سفارش وجود دارد که این مسئله در خرید اینترنتی کاملاً حذف می شود و شما می توانید در هر زمانی که بخواهید، سفارش خود را در مجموعه بافتینه ثبت نمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

مرکز مشاوره و فروش بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از خدمات فوق العاده ای که مجموعه بافتینه در اختیار شما قرار می دهد، مشاوره های فروش است.
شما اگر در زمره افرادی باشید که به تازگی قصد معامله، خرید، فروش و یا تجارت پارچه اسپان باند بیمارستانی را داشته باشید، بی شک به راهنمایی هایی نیاز دارید که مرکز مشاوره شرکت بافتینه شما را در این امر یاری خواهد رساند.
چون مشاورین بافتینه در زمره مشاورین خوب و برتر کشوری قرار می گیرند، راهنمایی های آن ها سازنده خواهد بود و شما با تکیه به این مشاوره ها، پروسه خرید بدون مشکل و دردسری را پشت سر خواهید گذاشت.
پس از این خدمات، قیمت مناسب و کیفیت عالی غافل نشده و اگر خریدار پارچه اسپان باند بیمارستانی در متراژ بالا هستید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و ما را به دیگر خریداران این پارچه کاربردی معرفی نمایید.

هدف مجموعه بازرگانی پارادا، جلب رضایت مشتریان است و هر از گاهی شما می توانید از تخفیفات استثنایی و قیمت های فوق العاده این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ