فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند پزشکی عمده | خرید پارچه اسپان باند از کارخانه

پارچه اسپان باند پزشکی عمده | خرید پارچه اسپان باند از کارخانه

پارچه اسپان باند پزشکی عمده می تواند خریدی کاملا مقرون به صرفه را برای کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی به همراه داشته باشد. خرید اسپان باند از کارخانه را فقط از طریق این مجموعه تجربه نمایید.
شاید شما هم یکی از تولید کنندگان انواع البسه پزشکی و منسوجات بیمارستانی هستید که به دنبال خرید عمده پارچه های اسپان باند یکبار مصرف می باشید. دلیل موضوع هم حتما قیمت ارزان پارچه های اسپان باند که می تواند تولیداتی کاملا اقتصادی و ارزان تر را برای شما رقم بزند.
به عنوان مثال در تولید انواع لباس فرم بیمار، هم می توان از پارچه های تترون استفاده کرد هم از پارچه اسپان باند، که در این میان استفاده از پارچه اسپان باند کاملا مقرون به صرفه تر برای تولیدی ها و بیمارستان ها است.
پارچه اسپان باند پزشکی عمده و در تناژ بالا، تقریبا در تمامی ایام سال، نرخ فروش بالایی دارد. اما اینکه از کدام مراکز فروش و چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت از این پارچه را خریداری کرد، تبدیل به دغدغه و نگرانی برای خریداران شده است.
در ابنجا ضمن معرفی مراحل تولید پارچه های اسپان باند و شناخت بیشتر این پارچه، به چگونگی خرید پارچه اسپان باند پزشکی بصورت عمده، تناژ بالا و با قیمت درب کارخانه، خواهیم پرداخت.

مراحل تولید پارچه های اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

یکی از ابتدایی ترین گام هایی که هر خریدار پارچه بیمارستانی برای تأمین نیاز پارچه ای تولیدات کارگاه خود، باید طی کند، آشنایی با مراحل تولید و کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه می باشد. چرا که این موضوع می تواند در انتخاب بهترین کیفیت پارچه بیمارستانی نقش فزاینده ای را ایفا کرده باشد.
تولید پارچه اسپان باند هم امروزه در کارخانجات گوناگونی، به انجام می رسد که از جمله مهم ترین شهرهای موجود می توان به تهران، اصفهان، یزد، رشت، ملایر و غیره اشاره داشت. وجود کارخانجات فعال تولید کننده پارچه اسپان باند در این شهرها، می تواند تأمین کننده نیاز تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، باشد.
پارچه های اسپان باند را از ماده ای به نام پلی پروپیلن با استفاده از دستگاهی به نام اکسترودر تولید می کنند. هر چه کیفیت ماده اولیه این پارچه مرغوب تر باشد، قطعا می تواند در کیفیت نهایی پارچه نیز تأثیرگذار باشد.
این پارچه ها بدون هیچ گونه تار و پودی تولید می شوند و چون قیمت ماده اولیه این پارچه، کاملا اقتصادی است، پس از مرحله رنگرزی، طاقه ها یا رول پارچه اسپان باند، با قیمت کاملا ارزانتری نسبت به سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی، روانه بازارهای فروش می گردند.
تولید پارچه اسپان باند در متنوع ترین عرض ها، گرماژها و طیف رنگبندی، انجام می گیرد. این پارچه در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و با گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم در بازار وجود دارد. متنوع ترین طیف رنگی این پارچه ها هم عبارتند از آبی، سفید، صورتی، سبز و غیره که می توانند مصارف مخصوص به خود را داشته باشند.
پارچه اسپان باند علاوه بر مصارف ویژه در تولیدات پزشکی و بیمارستانی، امروزه در صنایع بسته بندی و کاور، صنعت فیلترسازی، تولید چرم مصنوعی، راه و عمران و غیره، مصارف زیادی دارد. اما آیا می دانید که مصرفی ترین عرض و گرماژ پارچه های یکبار مصرف کدام اند؟

پرتقاضاترین عرض و گرماژ پارچه های یکبار مصرف کدام اند؟

همانطور که می دانید امروزه به سبب شرایط بهداشتی، البسه و منسوجات یکبار مصرف، یکی از مهم ترین موارد مصرفی در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی خصوصی و دولتی می باشند. این منسوجات تماما با انواع پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف تولید می گردند.
با توجه به اینکه پارچه های اسپان باند پزشکی در متنوع ترین عرض ها و گرماژها تولید شده، اما عرض ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری به همراه گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرمی از این پارچه ها، بیشترین استفاده را در تولیدات بیمارستانی و پرشکی داشته اند.
از جمله مصارف مهم پارچه های اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی، می توان به این مواد اشاره ویژه ای داشت:

  • تولید انواع گان و شان بیمارستانی مناسب اتاق های جراحی با رنگ ویژه سبز
  • تولید انواع لباس فرم بیماران مورد بستری در بخش های مختلف
  • لباس یا گان بیمار مناسب استفاده در بخش های رادیولوژی و غیره
  • انواع رو بالشی، رو تختی و ملحفه های یکبار مصرف
  • انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف برای پزشکان، پرستاران و جراحان

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا در مراکز بهداشتی و درمانی کشور، بیش از پیش نیاز به تولید البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی حس می گردد. این امر سبب شده تا خط تولید پارچه اسپان باند پزشکی در اغلب کارخانجات نساجی، کماکان پرحرارت و داغ به فعالیت خود ادامه داده باشد.
در حال حاضر خریداران پارچه اسپان باند پزشکی عمده هم رو به افزایش بوده و این کارخانجات و مراکز فروش آنها هستند که جهت تأمین نیاز این خریداران، بایستی بهترین کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند را روانه بازار نموده باشند.
اما آیا می دانید که اولا مشخصات یک پارچه بیمارستانی اسپان باند خوب چیست؟ و اینکه چطور می توان پارچه اسپان باند پزشکی عمده را با بهترین قیمت، بدون هیچ واسطه ای خریداری کرد؟

مشخصات یک پارچه بیمارستانی اسپان باند خوب کدام است؟

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

با توجه به اینکه نیاز به پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی همچنان از سوی تولیدی های البسه و منسوجات مصرفی بیمارستان ها، حس می گردد، شاهد حضور واسطه ها و دلالان پارچه در بازار فروش پارچه اسپان بیمارستانی خصوصا در شهرهای بزرگی چون تهران و اصفهان بوده ایم.
دلالان بازار پارچه اسپان باند تنها به فکر منفعت خود بوده و اجازه نمی دهند که دو اصل کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند پزشکی، متناسب با هم به دست خریداران و مشتریان این پارچه برسد.
در اینجاست که در مرحله اول، بهتر است خریداران پارچه اسپان باند بیمارستانی، با مشخصات کیفیت خوب این پارچه آشنا شده و از عوامل موثر بر قیمت آن نیز آگاه باشد.
یک پارچه یکبار مصرف بیمارستانی خوب، در درجه اول بایستی از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید شده باشد. نرمی زیر دست و عدم ایجاد حساسیت پوستی، می تواند نتیجه همین امر باشد.
از طرفی پارچه اسپان باند پزشکی، نباید به هیچ وجه رنگ بدهد و مقاومت پایینی در برابر عواملی چون ساییدگی و کشش داشته باشد. این پارچه باید به صورت آنتی باکتریال و استریل تولید گردد تا منجر به انتقال آلودگی به بیماران نگردد.

چرا پارچه اسپان باند پزشکی عمده؟

شما به عنوان تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، همواره به دنبال خرید نیاز پارچه ای خود با بهترین کیفیت و با کمترین نرخ قیمت هستید. آیا می دانید که راهکار خرید پارچه اسپان پزشکی با قیمت ارزانتر برای شما چیست؟
بنظر می رسد که اگر خریداران پارچه اسپان باند بیمارستانی بتوانند این دو راهکار را هنگام خرید این پارچه در نظر بگیرند، قطعا خریدی اقتصادی تر شامل حال آنان می گردد:

  1. راه اول، خرید پارچه اسپان باند پزشکی عمده است. یعنی اینکه پارچه های یکبار مصرف مورد نیاز خود را به صورت عمده و در تناژ بالایی سفارش دهند. در اینصورت هم دیگر نگران عرض برش و کم آوردن عرض پارچه حین تولید محصولات خود نبوده و هم قیمت کاملا مقرون به صرفه تری را نسبت به خرید جزئی و خرده، پرداخت می نمایند.
  2. راه دوم خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به صورت مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی می باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از طریق مراکز فروشی که ارتباط مستقیم با این کارخانجات معتبر داشته، خرید مستقیم خود را تجربه کنید. به این ترتیب، شما می توانید قیمت دست اول کارخانه را برای خرید عمده پارچه های اسپان باند پزشکی پرداخت نموده باشید.

تصور برخی از خریداران پارچه اسپان باند پزشکی عمده این است که نکند کیفیت این پارچه ها در طاقه یا رول های مختلف، با هم متفاوت باشد. به همین سبب گاها این مشتریان دوست ندارند که خرید به صورت اینترنتی را تجریه کنند.
اما ما به شما می گوییم که خرید آنلاین پارچه بیمارستانی یکبار مصرف را تنها از مراکزی انجام دهید که:

  1. با حذف تمامی واسطه ها و ضمن در ارتباط بودن با کارخانجات معتبر تولیدی، پارچه مورد نیاز شما را مستقیما از درب کارخانه به دست شما می رسانند.
  2. نمونه های عدلی پارچه یا کالیته پارچه را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند.
  3. قیمت دست اول کارخانه را عرضه می کنند.
  4. مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه را به شما ارائه می نمایند.

خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا به عنوان یکی از قطب های فروش عمده پارچه اسپان باند در کشور، توانسته مشتریانی ثابت و باایمان داشته باشد که نه تنها از این مجموعه خرید کرده، بله با خود مشتری هم می آورند. این مجموعه تمامی خصوصیات و ویژگی های ذکر شده در خطوط فوق را دارا می باشد و خریدی مطمئن را برای شما رقم می زند.

قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی و عوامل موثر بر آن

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

جدای از مبحث کیفیت پارچه های اسپان باند، به هیچ وجه نمی توان از بحث قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی گذشت. چرا که اغلب تولیدی های البسه بیمارستانی که طرف قرارداد با بیمارستان ها هستند، با توجه به بودجه بیمارستان ها، می توانند خرید نیاز پارچه ای خود را انجام دهند.
در حقیقت هر چه قیمت خرید پارچه اسپان باند پزشکی عمده در حین خرید، قیمت ارزانتری باشد، قطعا این تولید کنندگان، محصولات خود را با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تری به انجام رسانیده اند.
بحث کیفیت، یکی از اصلی ترین فاکتورهای موثر در قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی به شمار آمده است. در واقع پارچه اسپان باند درجه یک و تولید شده از بهترین مواد اولیه و با دستگاه های پیشرفته، قطعا قیمت بیشتری را خواهد داشت.
در میان متأسفانه هستند خریدارانی که کیفیت را فدای قیمت پایین عرضه شده توسط برخی از مراکز فروش ناشناخته می نمایند. اما شاید نمی دانند که با خرید بی کیفیت ترین پارچه های اسپان باند، قطعا تولیدات مرغوبی نداشته و قدرت فروش آنها هم کاهش پیدا خواهد کرد.
از بحث کیفیت پارچه که بگذریم، به طور کلی می توان فاکتورهای ذیل را در تعیین نرخ قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی موثر دانست که عبارتند از:

  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • تناژ خرید پارچه
  • نحوه خرید (مستقیم یا غیر مستقیم)

در مورد فاکتورهایی مانند عرض و گرماژ پارچه اسپان باند، کاملا مبرهن است که هر چه این مقدار بیشتر باشد، قیمت پارچه اسپان باند هم بالاتر خواهد بود. در مورد رنگ پارچه اسپان باند هم می توان گفت که غالبا طیف رنگی که میزان تقاضای بیشتری داشته، گرانتر است.
تناژ خرید هم برمی گردد به متراژ پارچه اسپان باندی که مورد نیاز شماست. طبیعتا با خرید پارچه اسپان باند پزشکی عمده و در تناژ بالاتر، تخفیف هایی نیز شامل حال شما شده و می توانید خریدی اقتصادی تر داشته باشد.
در مورد نحوه خرید هم اینکه اگر شما بتوانید مراکز فروش مستقیم پارچه بیمارستانی را در بازار پیدا کنید و مستقیما از درب معتبرترین کارخانجات تولیدی، سفارشات خود را تحویل بگیرید، باز هم خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

بزرگترین قطب فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

شرکت پارچه بیمارستانی پارادا به عنوان یکی از قطب های فروش عمده انواع پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف در کشور، با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولیدی، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای شما رقم می زند.
شما می توانید انواع پارچه اسپان باند پزشکی عمده در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرمی با طیف رنگی مد نظر خود، بدون نیاز به مراجعه حضوری، همین حالا سفارش اینترنتی داده باشید.

خرید عمده پارچه اسپان باند از طریق این مجموعه، می تواند تولیداتی مقرون به صرفه تر را برای شما رقم زده باشد. به خصوص اینکه اگر شک و تردیدی در انتخاب گرماژ یا عرض مصرفی پارچه اسپان باند دارید، می توانید آن را با مشاورین ما در میان گذاشته تا بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان بیاورند.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ