فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه سوزنی اسپان باند | بهترین نمایندگی پارچه اسپان باند

پارچه سوزنی اسپان باند | بهترین نمایندگی پارچه اسپان باند

پارچه سوزنی اسپان باند ارزان قیمت مناسب مصارف بیمارستانی و دیگر صنایع، با بهترین قیمتی که فکرش را می کنید از طریق نمایندگی معتبر این پارچه، امکان خرید از درب کارخانه را دارد.
حتما شما هم که الان در این صفحه از مقاله سایت ما هستید، یا تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی بوده یا اینکه مدیر یک مرکز درمانی یا بیمارستانی می باشید. هدف شما این است که پارچه ای ارزان قیمت و البته با کیفیت مناسب و مرغوب را از یک مرکز فروش معتبر، خریداری کنید.
هر دو دسته خریداران پارچه بیمارستانی، به پارچه ای نیاز دارید که بتواند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی، کاهش هزینه های این مراکز را هم به دنبال داشته باشد. بنظر می رسد که پارچه های اسپان باند، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این هدف شما می باشند.
پارچه سوزنی اسپان باند یکی از پارچه های ارزان قیمت در صنعت نساجی پارچه به شمار می آید که امروزه علاوه بر کاربردهای مفید و گوناگون در دیگر صنایع، مناسب تولیدات بیمارستانی نیز بوده است.
چقدر با پارچه های اسپان باند آشنایی دارید؟ آیا از کاربرد و مصارف این پارچه چیزی می دانید؟ چه فاکتورهایی در تعیین نرخ قیمت پارچه اسپان باند نقش داشته اند؟ آیا بهترین نمایندگی پخش عمده این پارچه را می شناسید؟

پارچه سوزنی اسپان باند چیست؟

پارچه سوزنی اسپان باند

در درجه اول بهتر است کمی بیشتر با انواع پارچه سوزنی اسپان باند آشنا شویم. تولید پارچه های اسپان باند از گرانولی به نام پلی پروپیلن یا به اختصار pp بوده که چون ماده ای ارزان قیمت است، سبب شده تا قیمت نهایی پارچه های اسپان باند هم ارزان قیمت تر گردد. در واقع وقتی می گوییم پارچه اسپان باند نوعی پارچه ارزان قیمت بوده، مقصودمان کیفیت پایین این پارچه نیست!
به سبب آنکه پارچه های اسپان باند تار و پودی نداشته و از الیاف پرس تهیه و تکمیل می گردند، این پارچه ها را با نام پارچه سوزنی، پارچه بی بافت یا پارچه نبافته نیز در بازار، می شناسند.
در کارخانجات تولید پارچه اسپان باند سوزنی در ایران، این پارچه ها را با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و با وزن یا گرماژهای ۸ الی ۳۸۰ گرمی، تولید می نمایند. نحوه عرضه پارچه های اسپان باند به بازار، به شکل رولی یا طاقه ای می باشد.
یکی از خصوصیات مهم پارچه های یکبار مصرف اسپان باند؛ تولید این پارچه ها در متنوع ترین طیف رنگبندی می باشد. این موضوع یکی دیگر از دلایلی است که شاهد کاربردهای زیادی از پارچه های اسپان باند باشیم.
تولید پارچه اسپان باند نبافته با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در بالاترین و بهترین کیفیت به انجام می رسد. دستگاهی به نام اکسترودر، دستگاهی بوده که در خط تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت مواد اولیه بکار گرفته شده در تولید پارچه های اسپان باند، ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب، همه و همه در کیفیت نهایی پارچه نقش فزاینده ای دارند. در واقع تمایز کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند نیز در همین فاکتورها بوده است.
در کشور ما، شهرهایی چون تهران، اصفهان، یزد، ملایر و رشت، کارخانجات فعالی در حوزه تولید و پخش عمده انواع پارچه های اسپان باند با ضخامت های گوناگون دارند. پارچه های اسپان باند به شکل عرض برش خورده و عمدتا مناسب تولید ماسک نیز عرضه می گردند. پارچه اسپان باند مناسب ماسک، عمدتا چند لایه بوده و همراه با لایه ملت بلون عرضه می گردد.

کاربردهای پارچه اسپان باند کدام است؟

کاربرد پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند را می توان با خصوصیات متفاوتی تولید کرد. در واقع بجز عرض ها و گرماژهای متنوع و طیف رنگی گوناگون از این پارچه؛ شاهد تولید پارچه های بی بافت یا سوزنی، با مشخصات ذیل نیز هستیم:

  • این پارچه ها می توانند به شکل آبدوست یا آب گریز تولید شوند.
  • تولید پارچه های اسپان باند به شکل آنتی باکتریال و آنتی یو وی هم انجام می گیرد.
  • این پارچه ها قابلیت چاپ انواع طرح ها رو بر روی خود دارند.
  • قابلیت کشسانی خوبی داشته و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارند.
  • این پارچه ها در ضخامت های گوناگونی چون تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید می شوند.

تمامی این مشخصات خاص و ویژه از انواع پارچه های اسپان باند سبب شده تا شاهد کاربردهای متنوعی از این پارچه ها باشیم. در واقع بسیاری از صنایع امروزی هستند که از انواع پارچه های اسپان باند با رنگ، عرض و گرماژ متنوع، به خوبی استفاده می نمایند.
از جمله مهم ترین صنایع مصرف کننده پارچه های اسپان باند، می توان به این صنایع اشاره داشت:

صنعت پزشکی و بهداشتی

به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از اصلی ترین مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند در میان صنایع امروزی، صنعت پزشکی و بهداشتی است. دلیل اصلی آن هم یکبار مصرف بودن البسه و منسوجات تولیدی به سبب رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی می باشد. در حال حاضر در تولیدات بیمارستانی و بهداشتی، از پارچه اسپان باند با عرض ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرمی و در طیف رنگی سفید، آبی و صورتی، بیشترین استفاده را می برند.
مصارف پارچه اسپان باند در صنعت بهداشتی و پزشکی عبارتند از:

  1. تولید انواع دستمال های مرطوب
  2. رویه بهداشتی تمامی نوار و پدهای بهداشتی بانوان
  3. تولید انواع زیر انداز مخصوص بیماران و سالمندان
  4. تولید ماسک های بهداشتی چند لایه
  5. دوخت لباس فرم برای بیماران
  6. گان و شان بیمارستانی
  7. کلاه یکبار مصرف برای جراحان
  8. کاورهای کفش برای مراکز درمانی و بهداشتی و خصوصا بخش های مراقبت ویژه

صنعت تولید انواع ساک های تبلیغاتی

یکی دیگر از صنایعی که به خوبی از پارچه های اسپان باند استفاده نموده اند، می توان به صنعت تولید انواع ساک های تبلیغاتی اشاره کرد. به جهت آنکه پارچه های اسپان باند قابلیت های چاپ داشته، تولید انواع ساک های تبلیغاتی برای فروشگاه های لباس، کفش و غیره، جهت درج تبلیغات، لوگو و شماره تماس یا هر طرح دیگر، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. پارچه های اسپان باند با گرماژ پایین در طیف رنگی متنوع، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی به شمار می آیند.

صنعت بسته بندی و کاور

امروزه جهت بسته بندی مواد غذایی، میوه، برنج، حبوبات، کیف، کفش، کاور کت و شلوار، جلد سی دی و بسیاری دیگر از موارد، از انواع پارچه های اسپان باند به خوبی استفاده می کنند.

ناگفته نماند که سه مورد فوق، جز مهم ترین صنایع مصرف کننده از پارچه های بی بافت اسپان باند بودند. در حالی که صنایع دیگری چون راه و ساختمان سازی، صنعت کشاورزی، تولید انواع چرم مصنوعی، تولید روکش صندلی خودرو و غیره نیز از دیگر مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند، معرف حضور هستند.

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند سوزنی

قیمت پارچه اسپان باند

اگر چه قیمت پارچه اسپان باند سوزنی با توجه به قیمت ارزان مواد اولیه بکار رفته در تولید این پارچه، قیمت کاملا ارزان و اقتصادی بوده، اما عوامل و فاکتورهایی هستند که در تعیین نرخ قیمت این پارچه نفش فزاینده ای دارند.
برای کارگاه های تولید کننده که مصرف کننده پارچه های اسپان باند هستند، جهت انجام تمامی مراحل تولید یک محصول با قیمت تمام شده ارزان و مقرون به صرفه تر، مهم است که نیاز پارچه ای خود را با چه نرخ قیمتی خریداری می کنند. این موضوع خصوصا برای تولیدی های تازه تأسیس از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است، چرا که می خواهند در همان ابتدای مسیر ورود خود به این حرفه، حاشیه سود بهتری را نیز بهره مند گردند.
قیمت پارچه اسپان باند به فاکتورهای گوناگونی وابسته بوده که از جمله مهم ترین این فاکتورها، می توان به این موارد اشاره داشت:

کیفیت پارچه

در درجه اول، این کیفیت پارچه اسپان باند است که می تواند در تعیین قیمت آن نقش مهمی داشته باشد. بکارگیری مواد اولیه مرغوب و درجه یک و داشتن یک سری از خصوصیاتی همچون آنتی یو وی و آنتی باکتریال بودن، می توانند در قیمت پارچه های اسپان باند، نقش مهمی را ایفا کرده باشند. کیفیت طاقه پیچی یا رول پارچه و به خصوص کیفیت رنگ پارچه اسپان باند، از دیگر مواردی هستند که در قیمت نهایی این پارچه دخیل بوده اند.

عرض و گرماژ پارچه

هر چقدر عرض و گرماژ پارچه اسپان باند بیشتر باشد، طبیعی است که قیمت این پارچه گرانتر می باشد. پس پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم، قیمت کمتری نسبت به پارچه اسپان باند ۶۰ گرمی دارد. همچنین پارچه اسپان باند با عرض ۱۰۰ سانتی متر، قیمت کمتری از پارچه اسپان باند با عرض ۱۲۰ سانتی متری خواهد داشت.

خرید حضوری یا اینترنتی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی شیوه خرید پارچه نیز می تواند در لیست قیمت پارچه، نقش مهمی را ایفا کند. شما می توانید به دو شکل خرید پارچه سوزنی اسپان باند را در بازارهای امروزی انجام دهید:

  1. راه اول، خرید به شکل حضوری و مراجعه به بازارهای فروش و بنکداران پارچه است. این شیوه می تواند ضمن اینکه کلی از زمان شما را گرفته و هزینه اضافی برایتان می تراشد، شما را با واسطه های بازار نیز مواجه گرداند. وجود واسطه و دلال پارچه، می تواند هم بر کیفیت و هم بر قیمت پارچه اسپان باند، تأثیر جدی برجای بگذارد.
  2. راه دوم اما که در دنیای تجارت الکترونیک امروزی، به هوشمندانه ترین و اقتصادی ترین شیوه خرید معرفی شده، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می باشد. خرید اینترنتی این پارچه بایستی از مراکز فروشی صورت بگیرد که مستقیما با تولید کنندگان معتبر پارچه اسپان باند در ارتباط بوده و خرید با قیمت دست اول کارخانه را برای شما خریداران رقم می زنند.

با این جود بنظر می رسد که قیمت پارچه اسپان باند با خرید به شیوه مستقیم از درب کارخانجات معتبر و از طریق نمایندگی های فروش این کارخانجات، می تواند همان قیمت خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه تر برای مشتریان تلقی گردد.

میزان حجم خرید پارچه

آخرین فاکتوری که می تواند در قیمت پارچه اسپان باند نقش داشته باشد، میزان حجم یا تناژ خریداری شده از این پارچه می باشد. خرید عمده و متراژ بالا از انواع پارچه اسپان باند، می تواند خریدی کاملا اقتصادی تر را برای کارگاه های تولید کننده و مصرفی از این پارچه، به همراه آورده باشد. چرا که دیگر نگران کم آوردن عرض پارچه هنگام برش نیستند و مجبور به خرید مجدد یک رول یا طاقه پارچه اضافی نمی باشند.

پارچه سوزنی و دوخت لباس بیماران

پارچه اسپان باند لباس بیمار

حتما می دانید که بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان ها، بایستی در کمال آسایش و راحتی، استراحت کرده تا مراحل درمان آنها به خوبی صورت بگیرد. در این میان راحتی لباس بیماران، تأثیر بسزایی در روند درمان آنها داشته است. پارچه ای که در تولید لباس فرم بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، باید سبک، نرم و لطیف بوده و به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نگردد.
در این میان یکی از پارچه های پرفروش جهت دوخت لباس بیماران، پارچه سوزنی اسپان باند است. این پارچه با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۴۰، ۴۸، ۵۰ و ۶۰ گرمی با دو رنگبندی آبی و صورتی، می تواند در دوخت لباس بیماران، بکار گرفته شود.
شایان ذکر است که لباس های یکبار مصرف مناسب بیماران، تنها قابلیت استفاده در مدت زمان ۴۸ ساعت را داشته و پس از آن این لباس ها بایستی تعویض گردند. مزیت استفاده از لباس یکبار مصرف بیمارستانی، رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش هزینه های بیمارستانی بوده است. چرا که دیگر نیازی به هزینه خرید مواد شوینده و ضد عفونی کننده وجود نداشته است. همچنین پارچه های یکبار مصرف قابلیت تجزیه پذیری داشته و می توانند مجدد مورد استفاده قرار بگیرند.

نمایندگی فروش عمده بهترین پارچه سوزنی بیمارستانی

اگر شما هم قصد دارید تا بهترین پارچه سوزنی اسپان باند بیمارستانی را با قیمت دست اول کارخانه خریداری کنید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای نمایید.

فروش مستقیم پارچه سوزنی بیمارستانی هم اکنون از طریق شرکت بازرگانی پارچه پارادا به انجام می رسد. شما می توانید با دریافت جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند و پس از دریافت مشاوره رایگان با مشاورین فروش باتجربه ما، خرید اینترنتی و آسان خود را به ثبت برسانید.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ