فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت درب کارخانه

مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت درب کارخانه

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت درب کارخانه از طریق این مرکز امکان پذیر است. اگر قصد تهیه پارچه های اسپان باند به صورت عمده را دارید همین حالا در کمترین زمان سفارش خود را در این مرکز ثبت کنید.

انواع اسپان باند با ضخامت مختلف

پارچه های اسپان باند جز منسوجات پرکاربرد حال حاضر است که سهم بزرگی از بازار پارچه را به خود اختصاص داده است.
در بازار پارچه های اسپان باند به نامهای دیگری مانند پارچه یکبار مصرف، پارچه نبافته و پارچه های بی بافت نیز مشهور می باشند.
مصارف این پارچه به قدری زیاد است که رد پای آن را در اکثر صنایع می توان پیدا کرد و تقریباً حذف این پارچه و یا جایگزین کردن آن در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.
پارچه اسپان باند در دسته منسوجات بدون بافت قرار می‌ گیرد که امکان تولید این پارچه با ضخامت و وزن مختلف وجود دارد به همین جهت نیز موارد استفاده و کاربرد آن فراوان می باشد.
در فرآیند تولید پارچه های اسپان باند معمولاً از پلیمرهای مختلف استفاده می شود که به این پلیمر ها در دیگ های مخصوص حرارت وارد شده و به صورت کاملا مذاب در می آیند.
مواد مذاب شده توسط سوزنهای سرنگ‌ مانند با کمک فشار اکسترودر بر روی نوار نقاله های خط تولید الیاف فیلامنت قرار می‌ گیرد که این الیاف با کمک نیروی آیرودینامیک کشیده می ‌شود.
کشیده شدن این الیاف موجب تولید الیاف یک دست شده که توسط آنها پارچه های اسپان باند تولید می شوند.
پس از تولید الیاف فیلامنت با کمک دستگاه های فشار و پرس که با استفاده از حرارت و یا مواد مختلف این الیاف به صورت شبکه منظم و یا غیر منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
هر چه این الیاف تراکم بیشتری داشته باشند در نتیجه ضخامت پارچه نیز بیشتر می ‌شود.

به طور معمول امکان تولید پارچه های اسپان باند از گرماژ ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم می باشد منظور از گرماژ و ضخامت پارچه این است که وزن یک متر مربع از پارچه نشان دهنده گرماژ آن است.
خوب است بدانید که تنوع در ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند موجب می‌ شود تا در بخشهای مختلف صنعت بتوان از این پارچه ها به راحتی استفاده کرد.
با بررسی این مطالب در یافتیم که گرماژ پارچه و ضخامت آن رابطه مستقیم با یکدیگر دارند هر چه گرماژ بیشتر، ضخامت پارچه نیز بالاتر می رود.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

مهم ترین مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند

معمولا در روند تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای مختلف استفاده می‌ شود و به همین جهت این پارچه در مشخصات و ویژگی های متنوع تولید می گردد.
وجود تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ ویژگی، کیفیت و همچنین ضخامت و رنگ بندی موجب شده تا موارد استفاده از آن افزایش پیدا کند.
اما به طور کلی برخی از مهمترین مصرف کنندگان پارچه های اسپان باند را با هم بررسی می کنیم از جمله:

  • صنعت پزشکی: یکی از پرکاربردترین صنایع مصرفی پارچه های اسپان باند است که از این پارچه در بخشهای مختلف بیمارستانی برای تولید منسوجات پر کاربرد مانند لباس بیمار، گان و شان جراحی، زیرانداز و روانداز، ماسک و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت کشاورزی: برای تولید قارچ، محافظت از یخ زدگی زمین ها و مزارع در فصل سرما همچنین برای بسته بندی کود و برخی از مواد کشاورزی به کار می رود.
  • در صنعت اتومبیل سازی: برای طراحی داخلی اتومبیل ها و در بخشهای رنگ اتومبیل ها و به عنوان عایق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت راه و ساختمان: در جاده سازی همچنین تولید قالب های پیش ساخته بتنی و محافظت از ساختمان های نیمه ساز و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.
  • در صنعت تولید فیلتر: از پارچه های اسپان برای تولید انواع مختلف فیلتر های صنعتی، فیلتر دستگاه های شیر دوش و همچنین فیلتر دستگاه تصفیه آب و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت بسته بندی: برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند چای، برنج، میوه هایی مانند پرتقال و سیب و همچنین در صنعت بسته بندی پوشاک و کیف و کفش جزء منسوجات پر استفاده است.
  • در صنعت تولید کاور: برای دوخت انواع کاور های کت و شلوار مردانه و لباس های مجلسی و همچنین کاور لوازم الکترونیکی و برقی مختلف از آن استفاده می کنند.
  • در صنعت گردشگری و توریست: از پارچه های اسپان به عنوان ملحفه های یکبار مصرف در هتل ها و مسافر خانه ها و همچنین برای تولید دمپایی های یکبار مصرف و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

کالیته رنگی پارچه اسپان باند

تنوع رنگی پارچه اسپان باند بیش از هر گونه منسوج دیگری در بازار وجود دارد.
در کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند امکان تولید پارچه های رنگی به دو صورت خود رنگ و رنگ شدن پس از تولید کامل پارچه وجود دارد.
پس دلیل تنوع بالای کالیته رنگی پارچه اسپان باند این است که این الیاف رنگ پذیری خوبی دارند و رنگ بر روی این پارچه ها کاملاً ثابت می ماند.
تنوع بالای کالیته رنگی پارچه اسپان باند موجب شده است تا در مصارف مختلف بتوان از این پارچه ها با خیال راحت استفاده کرد.
همانطور که می دانید در بین تنوع بالای رنگبندی چند رنگ این پارچه ها موارد و کاربرد بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد.
برخی از پرطرفدارترین رنگ های کالیته پارچه های اسپان باند عبارتند از: رنگ سفید، آبی، سبز، صورتی، آبی نفتی، مشکی، طوسی، کرم و قهوه ای بیشترین موارد استفاده را دارد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

عرض ها و گرماژهای پارچه یکبار مصرف اسپان باند

معمولاً پارچه های یکبار مصرف اسپان باند جزء مصرفی ترین پارچه ها در حوزه بهداشتی و درمانی می باشد.
پارچه های یکبار مصرف اسپان باند در کارخانجات مختلف تولید می شود که تمامی کارخانجات تلاش می‌ کنند تا این محصول را در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ به بازار عرضه کنند.
پارچه های یکبار مصرف اسپان باند از لحاظ عرض در تنوع بسیار بالایی می باشند.
اما فقط چند عرض آن موارد استفاده بیشتری دارد و تقریباً توسط تمامی کارخانجات این عرض های پرکاربرد تولید می شود.
عرض ۶۰ سانتی متر که مناسب برای زیرانداز های تخت در بخشهای اورژانس می باشد.
عرض ۱۰۰ سانتیمتر که جزء مناسبترین عرض ها برای ملحفه و رو انداز به کار می رود.
عرض ۱۲۰ سانتی متر معمولاً از این عرض بیشتر برای تولید ماسک و برخی از منسوجات بیمارستانی استفاده می شود.
عرض ۱۶۰ سانتی متر که معمولاً بهترین عرض برای دوخت لباس بیمار، گان، شان و مواردی از این قبیل می باشد.
همچنین پارچه های اسپان باند نیز در تنوع گرماژ تولید می‌ شود که تنها چند گرماژ آن موارد استفاده و کاربرد بیشتری دارد.
برخی از موارد گرماژ های پر استفاده از پارچه های اسپان باند عبارتند از: ۳۰ گرم، ۴۰ گرم، ۵۰ گرم، ۶۰ گرم، ۷۰ گرم،۸۰ گرم، ۹۰ گرم می باشد.
که در میان گروه‌ های یاد شده نیز گرماژ ۳۰ تا ۶۰ گرم جزء پر کاربرد ترین ها در مصارف بیمارستانی است.

چگونه اسپان باند درجه یک بخریم؟

در کشور ما به دلیل تعدد کارخانجات تولیدی و همچنین وجود منابع مختلف برای تولید پارچه های اسپان باند این محصول در بازار با کیفیت های متنوع وجود دارد.
با توجه به موارد کاربرد متعدد اسپان باند معمولاً افراد ترجیح می دهند تا نمونه درجه یک آن را تهیه کنند.
اما برای خریداران این دغدغه فکری وجود دارد که چگونه اسپان باند درجه یک بخرم؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که چند راه مطمئن برای دسترسی به کیفیت های درجه یک پارچه اسپان باند وجود دارد.
بهترین راه های خرید پارچه های اسپان باند درجه یک انتخاب مرکز تولیدی معتبر و عرضه مستقیم می باشد که برخی از این مرکز از عبارتند از:

  • خرید از درب کارخانه ها به صورت مستقیم با امکان حذف واسطه ها موجب عرضه پارچه های اسپان با کیفیت بالا و قیمت مناسب می شود.
  • خرید از طریق نمایندگی های معتبر پخش این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولات درجه یک و با کیفیت تهیه می‌ کنند.
  • خرید از طریق سایت های آنلاین معتبر که زیر نظر کارخانجات تولیدی و یا نمایندگی های پخش فعالیت می کنند نیز یکی از راه های دسترسی به محصول با کیفیت بالا می باشد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چیست؟

در حال حاضر به دلیل استفاده متعدد از پارچه اسپان باند مراکز فروش زیادی اقدام به عرضه این محصولات کرده ‌اند.
اما به راحتی نمی‌ توان برای خرید هر مرکز فروشی را انتخاب کرد و باید با بررسی‌ های کامل بهترین و معتبر ترین آنها را انتخاب نمود.
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و سرعت اینترنت افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌ اند تا محصولات خود را در این فضا عرضه کنند.
در حال حاضر برخی از خریداران علاقه زیادی به انتخاب سایت های آنلاین برای تهیه محصولات مورد نظر خود دارند اما هنوز هم وقتی از افراد به صورت سنتی فکر می کنند.
شاید برای خریداران سوال به وجود بیاید که مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چیست.
در پاسخ به این افراد باید گفت که انتخاب یک سایت آنلاین برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می‌ تواند بهترین و کم دردسر ترین روش برای خرید این محصول به شمار بیاید.
به طور کلی مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بسیار زیاد است که برخی از آن را بیان می کنیم.
با صرف کمترین وقت و هزینه می توان با بخش فروش این سایتها ارتباط برقرار کرد.
امکان دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ ضخامت و همچنین رنگ بندی به آسانی می باشد.
ثبت سفارش در خرید اینترنتی در کمترین زمان ممکن با کمک درگاه‌ های امن بانکی امکان پذیر است.
استفاده از راهنمایی های مشاوران حاضر در سایت به صورت کاملاً رایگان این امکان را به وجود می ‌آورد تا با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
امکان ثبت سفارش پارچه اسپان باند در هر میزان که مورد نیاز خریدار باشد.
امکان ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر خریدار صورت می گیرد.
دریافت کالیته رنگی متنوع برای انتخاب رنگهای مناسب و مورد نیاز یکی دیگر از مزایای این خرید است.

لیست قیمت پارچه اسپان باند در ایران

پارچه اسپان باند در ایران در حال حاضر موارد استفاده و کاربرد فراوانی دارد و همچنین به دلیل پیشرفتهای دستگاه های تولید کننده هر روز این پارچه ها با کیفیت و ویژگی های بهتر تولید می شود.
خوب است که قبل از اقدام به تهیه پارچه اسپان باند به طور کامل لیست قیمت این محصول را به دست آورد.
اما نکته مهم قبل از دریافت لیست قیمت محصولات اسپان باند شناسایی تمامی مشخصات و ویژگی های این پارچه است تا بتوان قیمت محصول دریافت شده را با کیفیت آنها مطابقت داد.
روش های مختلفی برای دریافت لیست قیمت پارچه های اسپان وجود دارد اما با انتخاب مراکز معتبر و نمایندگی های پخش می توانید از دریافت لیست قیمتی مناسب بهره مند شوید.
همچنین یک راه آسان دیگر برای دریافت لیست قیمت پارچه های اسپان باند وجود دارد و آن انتخاب سایتهای اینترنتی معتبر می باشد که با صرف کمترین هزینه و زمان می توان به موارد مورد نظر دست پیدا کرد.
اما خوب است بدانید که تغییرات قیمتی پارچه های اسپان باند به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت پارچه های اسپان باند
  • گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند
  • تنوع رنگ بندی این محصول
  • حجم سفارشات برای خرید
  • انتخاب مراکز فروش مستقیم
  • میزان تقاضای برای خرید در بازار
  • تغییرات قیمتی مواد اولیه

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه

برای اکثر تولیدکنندگان و مدیران کسب و کارهای مرتبط با پارچه های اسپان باند تهیه این پارچه با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد.
به طور معمول این کسب و کارها از فروش عمده پارچه های بیمارستانی به قیمت درب کارخانه استقبال زیادی می کنند.
زیرا تهیه پارچه با قیمت مناسب موجب عرضه این محصول با قیمت مناسب تر در بازار شده و استقبال بیشتری از آن می‌ شود در نتیجه سود تولید کنندگان بالاتر می رود.
با انتخاب این مرکز فروش عمده به راحتی می توانید به پارچه های اسپان باند به قیمت درب کارخانه دسترسی پیدا کنید.
زیرا این مرکز فروش با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از درب کارخانجات معتبر، امکان تهیه انواع پارچه اسپان باند برندهای معروف را نیز به وجود آمده است.
در صورتی که تمایل دارید پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید همین حالا با ثبت سفارش خود در این مرکز فروش به هدف نهایی خود نزدیک تر شوید.

می توانید با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس گرفته و از راهنمایی های این افراد به صورت کامل بهره مند شده و با اطلاعات خوب محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از طریق این مرکز فروش نیز وجود دارد. به همین جهت دسترسی به پارچه های اسپان باند با انتخاب این مرکز به راحتی میسر می شود.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ