فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه سوزنی اصفهان + فروش از درب کارخانه + قیمت سال ۱۴۰۱

پارچه سوزنی اصفهان + فروش از درب کارخانه + قیمت سال ۱۴۰۱

پارچه سوزنی اصفهان جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت بوده که این مجموعه با فراهم آوردن امکان فروش از درب کارخانه توانسته است با حذف واسطه ها بهترین قیمت سال۱۴۰۱ را به بازار ارائه دهد.
در روند تولید پارچه سوزنی از هیچگونه دستگاه ریسندگی و بافندگی استفاده نمی شود و تمامی مراحل تولید با کمک دستگاه اکسترودر و دستگاه کلندر طی می گردد.
برای تولید الیاف مورد نیاز جهت بافت پارچه سوزنی اصفهان از پلیمرهایی استفاده می کنند که در دستگاه اکسترودر ذوب شده و به شیوه های خاصی الیافی بسیار نازک و یکدست پدید می آید.
انتخاب کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان برای خرید پارچه اسپان باند در اصفهان موجب می شود تا به تنوع بالایی از این پارچه ها از لحاظ نوع مواد اولیه و کیفیت و ویژگی دست پیدا کنید و در کنار آن مناسب ترین قیمت پارچه سوزنی را در سال ۱۴۰۰ به دست می آورید.

مهمترین مواد اولیه در کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

خرید پارچه اسپان باند سه لایه

منسوجات بی بافت تمامی بخش های زندگی ما را احاطه کرده است و در حقیقت بسیاری از موارد استفاده و کاربردهای این پارچه ها در زندگی روزمره از دید ما مخفی می باشد.
پارچه های اسپان باند به گونه ای تولید می شوند که با قابلیت تنفس مقاوم در برابر آتش مانع حرارت و نور می شوند. البته این پارچه ها به عنوان دافع حشرات نیز مورد توجه بسیاری از صنایع قرار می گیرند.
ممکن است که برای شما این سوال به وجود بیاید که این همه ویژگی متضاد در یک پارچه چگونه قرار می گیرد؟
برای دادن پاسخ مناسب به این سوال، باید بدانید که کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان از پلیمرهای متنوع در روند تولیدات خود استفاده می کند. وجود تنوع مواد اولیه و روش های مختلف برای تولید سبب شده تا هر کدام از پارچه ها با ویژگی خاص تولید گردد.
در این بخش به بررسی مهمترین پلیمرهایی که در کارخانجات نساجی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، تا پارچه های نبافته را به بازار ارائه دهند می پردازیم:

پارچه اسپان باند پلی پروپیلن

پلی پروپیلن جزء مواد اولیه است که بیشترین استفاده و کاربرد را در تولید پارچه های اسپان باندینگ دارد. این پارچه با حداقل میزان مواد اولیه، پوشش دهی زیادی دارد. به همین جهت از لحاظ اقتصادی پارچه‌های مقرون به صرفه تولید می کند، پلی پروپیلن در برابر نور یو وی مقاومت چندانی نداشته، اما برای تولید پارچه های مناسب دوخت البسه بیمارستانی کاربرد دارد.

پارچه اسپان باند پلی استر

پلی استر در لیست پلیمرهای گرانقیمت قرار گرفته و مزایای آن به نسبت پارچه پلی اتیلن بیشتر است. این پارچه از استحکام کششی و پایداری بالایی برخوردار بوده و به راحتی رنگ می شود. قابلیت پوشانندگی پلی استر بسیار بالا بوده و از حجم کم مواد اولیه می توان متراژ زیادی از پارچه اسپان باند را تولید کرد. اما ضایعات به وجود آمده در روند تولید قابلیت بازیافت ندارند.

پارچه اسپان باند پلی اتیلن

پلی اتیلن به عنوان اولین ماده اولیه در صنعت نساجی برای تولید پارچه های یکبار مصرف بوده که در حال حاضر به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی تولید این پارچه ها به وجود آمده، امکان تولید این پارچه با خصوصیاتی بی نظیر فراهم آمده است.

پارچه اسپان باند پلی اورتان

پلی اورتان از پلیمرهای جدیدی است که در این صنعت مورد استفاده قرار گرفته و پارچه هایی با استحکام بسیار بالا و قابلیت بازیافت تولید می کند. مهم ترین خصوصیت این پارچه امکان استفاده از آن برای مصارف پوشاک و کاربردهای متعدد دیگر می توان نام برد.

کاربردهای مهم پارچه سوزنی اصفهان

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه سوزنی اصفهان جزء پارچه های مرغوب و درجه یک موجود در بازار است که هرکدام از خریداران عمده با یکبار تهیه پارچه به مشتری دائم آن تبدیل می شوند. زیرا استفاده از آن در هر شرایط و هر صنعتی خیال مصرف کننده را از لحاظ کیفیت راحت می کند.
پارچه یکبار مصرف موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارد، از آنجا که قیمت پارچه اسپان باند اصفهان به نسبت کیفیت بالای آن مقرون به صرفه تر بوده و به راحتی در همه فضاها می توان از پارچه های یکبار مصرف به عنوان جایگزین پارچه های سنتی استفاده نمود.
در این بخش به بررسی مهمترین موارد استفاده و کاربرد پارچه سوزنی اصفهان در صنایع مختلف می پردازیم:

صنعت پزشکی و بهداشتی

صنعت پزشکی و بهداشتی بسیار گسترده بوده و در کلیه بخش های آن از جمله تهیه لباس مناسب بیماران، اتاق عمل، ملحفه، پوشک بهداشتی نوزاد و دستمال های مرطوب و بسیاری از موارد دیگر از پارچه سوزنی به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند.

صنعت کشاورزی

برای پاسخگویی به تمامی نیازهای صنعت کشاورزی به پارچه، می توان از این نوع متریال استفاده نمود. به جهت بسته بندی انواع کود، میوه های برداشت شده، پوشش زمین های زراعی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.

صنعت راه و ساختمان

در روند تولید کلیه قطعات کاذب، دیوارهای از پیش ساخته شده بتنی، قالب بندی پل ها و بسیاری از موارد دیگر از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند.

فیلتر های صافی

در صنایع مختلف از فیلترها استفاده می کنند که بهترین متریال پارچه یکبار مصرف اسپان باند است. به همین جهت در صنایع بزرگ نوشابه سازی، صنایع شیر و همچنین دستگاه های کوچک خانگی مانند قهوه جوش و دستگاه های تصفیه آب خانگی از پارچه سوزنی به عنوان فیلتر قوی به کار می برند.

صنعت بسته بندی

صنعت بسته بندی در تمامی کشورهای جهان و ایران رشد چشمگیری پیدا کرده و استفاده کردن از پارچه های یکبار مصرف نقش تأثیرگذاری در این پیشرفت ها داشته است. برای بسته بندی کلیه لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم الکترونیک و بسته بندی هر نوع کادو از قبیل کیف و کفش و موارد دیگر کاربرد دارد.

تنوع رنگبندی پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند را از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه های نفتی تولید می کنند که در اغلب مواقع پلیمرها بی رنگ بوده و پس از ذوب شدن هیچگونه رنگی ندارند.
در کارخانه پارچه یکبار مصرف، امکان تولید این پارچه ها در تنوع بالای رنگبندی وجود دارد؛ زیرا پلیمرها قابلیت رنگ پذیری خوبی داشته و می توان هر نوع رنگی را به آنها داد.
اگر پس از ذوب پلیمرها بدون اضافه کردن هیچ رنگی در مرحله مذاب الیاف فیلامنت تولید شود، الیافی کاملاً بی رنگ و مات تولید شده که ظاهر آن شبیه یک لایه لاستیک کلفت است که به این پارچه ها، پارچه های خود رنگ می گویند.
در صورتی که در مرحله ذوب پلیمرها رنگدانه های مخصوص اضافه شود، پارچه های اسپان باند رنگی تولید می گردد. اضافه کردن رنگ ها فقط جنبه زیبایی و تنوع در پارچه را دارد و به هیچ عنوان کاربرد دیگری برای آن در نظر نمی گیرند.
البته می ‌توان این پارچه ها را پس از تولید نهایی نیز به واحد رنگرزی انتقال داده و در آنجا رنگ های مورد نظر را پیاده سازی کرد. کیفیت پارچه های خود رنگ به نسبت پارچه هایی که پس از تولید مورد رنگ آمیزی قرار می ‌گیرند بالاتر است.
در حال حاضر اغلب کارخانجات فعال در صنعت نساجی و تولید پارچه های یکبار مصر،ف چند رنگ پراستفاده تر را تولید می کنند که شامل رنگ سفید، رنگ مشکی، رنگ قهوه ای، رنگ آبی، رنگ صورتی، رنگ زرد، رنگ سبز، رنگ قرمز و رنگ طوسی می شود.

برترین مراکز خرید پارچه پارچه اسپان باند در اصفهان

خرید پارچه اسپان باند عمده

پارچه اسپان باند جزء پارچه های پراستفاده است که خریداران زیادی دارد و همه تولیدکنندگان و صنایع مهم از این پارچه در حجم عمده استفاده می کنند.
در شهر اصفهان که به قطب صنعت نساجی کشور شهرت دارد، کارخانجات متعددی در حوزه تولید پارچه های سوزنی فعالیت می کنند. به همین جهت تنوع بالای این پارچه در بازار سبب شده تا خریداران برای تهیه محصول مورد نیاز خود به این بازارها مراجعه نمایند.
در هنگام ثبت سفارش و خرید پارچه اسپان باند در اصفهان توجه کردن به برخی از ویژگی ‌های مراکز عرضه و فروش کمک می ‌کند تا خریدی مقرون به صرفه انجام دهید.
برخی از ویژگی های برترین مراکز خرید پارچه سوزنی اصفهان شامل موارد ذیل است:

تنوع محصول

پارچه های اسپان باند از لحاظ مشخصات و ویژگی در تنوع بالایی تولید می گردد؛ ارائه همه محصولات به صورت یکجا در این مجموعه ها موجب می شود تا خریداران بدون گشت و گذارهای اضافی بتوانند همه پارچه های مد نظر خود را تهیه کنند.

تنوع رنگ بندی

ارائه پارچه های سوزنی متنوع از لحاظ رنگ بندی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که برای تولید برخی از لوازم نیاز به رنگ های متعدد است.

برندهای مختلف

ارائه پارچه های اسپان باند از کارخانجات متعدد و برندهای معتبر موجب شده هر نوع پارچه‌ ای که نیاز است توسط خریدار انتخاب گردد، زیرا گسترده یک پارچه های اسپان باند بسیار زیاد بوده و همه آنها در یک کارخانه قابلیت تولید ندارد.

امکان ارسال به اقصی نقاط کشور

معمولا پارچه های اسپان باند در حجم های زیاد خریداری می شود و فراهم بودن شرایط ارسال به اقصی نقاط کشور در خریدهای حضوری یا خریدهای غیرحضوری از ویژگی‌ های خاص این مراکز محسوب می شود.

قیمت های مناسب

در این مراکز به دلیل نبود واسطه و ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده، قیمت ها مطابق درب کارخانه ارائه می گردد.

بررسی لیست قیمت پارچه سوزنی در بازار

با توجه به وجود تورم و نابسامان بودن بازارهای مختلف، هر ساله کلیه تولیدات داخل کشور و حتی محصولات وارداتی در ابتدای سال جدید با افزایش نرخ روبرو می شوند.
قیمت پارچه سوزنی اصفهان برای خریداران عمده که به پارچه اسپان باند به عنوان ماده اولیه نگاه می کنند، اهمیت زیادی پیدا می کند.
خریداران در مراجعه به بازارهای عرضه و فروش با انواع مختلف پارچه روبرو می گردند که ممکن است دچار دغدغه و سردرگمی شوند که کدام پارچه برای مصارف آنها مناسب تر است.
البته به دست آوردن لیست قیمت پارچه سوزنی در بازار نیز جزء دغدغه‌ های اصلی خریداران قرار می گیرد. زیرا نمی دانند کدام لیست ها مطابق قیمت درب کارخانه بوده و می ‌توانند به آن‌ ها اعتماد کرده و سفارشات عمده خود را تهیه کنند.
در این بخش به بررسی لیست نرخ پارچه سوزنی در بازار می پردازیم، تا به شکل بهتری بتوانید در هنگام تهیه این پارچه ها خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی، در کنار به دست آوردن کیفیت مد نظر انجام دهید:

مواد اولیه

برای تولید پارچه های سوزنی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که هزینه های مربوط به هر کدام از این پلیمرها متغیر است.

عرض پارچه

پارچه های اسپان باند در عرض های متنوع تولید می شود که هر کدام از عرض ها بر اساس میزان مواد اولیه به کار برده شده و وقت صرف شده برای تولید آنها ارزش گذاری می شود.

گرماژ پارچه

گرماژ پارچه های اسپان باند هر چقدر که بیشتر باشد، در نتیجه مواد اولیه بیشتر در روند تولید آن استفاده می کنند و تاثیر مواد اولیه بر حسب نوع آن بر روی این پارچه ها مشخص می گردد.

ویژگی پارچه

پارچه اسپان باند را در دو ویژگی کلی واتر پروف و هیدروفیل تولید می کنند که شیوه تولید هر کدام از این پارچه ها و نوع مواد اولیه آنها متفاوت است.

چند لایه بودن پارچه

برای برخی از مصارف نیاز است که پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه تولید شود، برحسب تعداد لایه ها ارزش پارچه اسپان باند نیز تغییر پیدا می کند. زیرا برای تولید پارچه های چند لایه باید میزان انرژی و وقت بیشتری صرف گردد.

فروش پارچه سوزنی با امکان ارسال از درب کارخانه

کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند

پارچه سوزنی در صنایع متعددی از صنعت بیمارستانی گرفته، تا صنایع بسته بندی و دوخت کاور های مختلف و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. به همین جهت معمولاً پارچه ها در حجم عمده خریداری می شود.
فروش پارچه سوزنی اصفهان در این مجموعه با فراهم آوردن امکان ارسال از درب کارخانه به اقصا نقاط کشور سبب شده تا تمامی مراکز تولیدی به دنبال راه های ارتباطی مختلف با این مجموعه باشند، زیرا می توانند پارچه های مرغوب و با کیفیت را در کنار قیمت مناسب تهیه کنند.
داشتن ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده مطرح موجب می ‌شود تا این پارچه ها با قیمت بسیار خوبی به دست مصرف کننده نهایی برسند، زیرا با نرخ درب کارخانه ارائه می گردد.
در واقع این مراکز فروش با در نظر گرفتن سود کمتر در کنار فروش بیشتر سعی داشته تا مشتریان خود را برای همیشه حفظ کند. با در نظر گرفتن شرایط بازار مقرون به صرفه ترین قیمت سال ۱۴۰۱ را برای پارچه های خود در نظر می گیرند.

در صورت نیاز به تهیه پارچه یکبار مصرف قبل از ثبت سفارش خود به شکل حضوری یا از طریق سایت آنلاین با کارشناسان متبحر این مجموعه تماس برقرار کنید. چرا که پارچه های یکبار مصرف در تنوع بالایی از لحاظ عرض، گرماژ، ضخامت، رنگ بندی، نوع مواد اولیه و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. شناخت مشخصات و ویژگی ها و تشخیص مناسب ترین نوع پارچه با توجه به کارایی آن اهمیت زیادی پیدا می
کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران + قیمت باورنکردنی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل داشتن رابطه مستقیم با کارخانجات تولید کننده …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ