فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار فروش پارچه اسپان باند تهران + قیمت باورنکردنی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران + قیمت باورنکردنی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل داشتن رابطه مستقیم با کارخانجات تولید کننده مطرح این پارچه ها را با قیمت باورنکردنی به دست مصرف‌ کننده نهایی می رساند. در صورت نیاز به خرید عمده پارچه اسپان باند بدون نگرانی قیمت پارچه اسپان باند با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.
فروش عمده اسپان باند در تهران به دلیل محل قرارگیری بازار این شهر و وجود مشتریان از سایر استان ها در حجم های زیاد صورت می‌ گیرد. به همین دلیل باید نیاز بازار تهران به پارچه اسپان باند توسط کارخانجات مطرح تأمین گردد.
بازار فروش پارچه اسپان باند تهران با عرضه تنوع بالای این پارچه ها از لحاظ عرض و ضخامت و همچنین کالیته رنگ بندی موجب شده تا همه مصرف ‌کنندگان با هر سطح بودجه و نیاز بتوانند خرید مناسبی از این بازار انجام دهند.
خرید عمده پارچه اسپان باند در صورتی که از مراکز فروشنده مستقیم و بدون واسطه انجام شود برای خریداران و مراکز تولیدی از لحاظ اقتصادی به صرفه است. پس انتخاب مراکز فروش پارچه اسپان باند اصفهان که محصولات خود را از کارخانجات به شکل مستقیم تهیه می کنند، تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

پارچه های اسپان باند در حال حاضر جزء پارچه های پراستفاده بوده که در صنایع مختلف کاربرد دارند و قبل از پرداختن به کارخانجات تولید کننده این پارچه ها، نیاز است که به طور کامل این پارچه شناسایی شود.
پارچه یکبار مصرف را در بازار به نام پارچه های اسپان باند، بی بافت، نبافته، لایه سوزنی و نام های دیگر شناخته می ‌شود. این پارچه از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ‌های نفتی با سرعت بالا و هزینه مناسب تولید می گردد.
معمولاً این پارچه بر خلاف پارچه ‌های بافت سنتی که از الیاف تار و پود تشکیل شده‌ اند هیچ فرایند بافتی نداشته و از کنار هم قرار گرفتن الیاف پلیمری و پرس آنها توسط دستگاه های مخصوص تولید می گردد.
بدون شک مصارف گسترده و متنوع تر این پارچه موجب ایجاد چالش های زیادی در بازار فروش پارچه اسپان باند تهران می گردد که با توجه کردن کارخانجات تولید کننده به حجم استقبال مصرف ‌کنندگان لازم است که به طور مرتب نیاز بازار تأمین شود.
کارخانجات زیادی در زمینه تولید پارچه اسپان باند در حال فعالیت هستند که بخش عمده‌ ای از این کارخانجات در شهر اصفهان، تهران، در بخش شمالی کشور و همچنین در شیراز حضور دارند.
در شرایط حال حاضر که اصل بازارهای فروش بر اساس کیفیت محصولات بنا نهاده شده؛ اغلب کارخانجات سعی می کنند تا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در کنار تکنولوژی های پیشرفته و به روز پارچه های با کیفیتی را به بازار ارائه دهند.
در کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند از عرض ۱۰۰ سانتی ‌متر، ۱۲۰ سانتی متر، ۱۶۰ سانتیمتر و گاهی مواقع تا عرض ۴ متر هم تولید می گردد. به همین سبب در صورت نیاز به تهیه پارچه اسپان باند با عرض خاص می توانید سفارش تولید آن را به کارخانجات بدهید.
در زمینه گرماژ هم کارخانجات این پارچه ها را در تنوع بسیار بالا از گرماژ ۸ گرم تا گرماژ ۴۰۰ گرم تولید می کنند به همین سبب در هر شرایطی با توجه به نیاز مصرف کننده می توان پارچه مورد نظر را تهیه نمود.

مهمترین مصارف پارچه یکبار مصرف برای مرکز درمانی

پارچه اسپان باند در دو ویژگی آب گریز و آب دوست تولید می شود که از هر دو پارچه می توان در صنعت پزشکی استفاده های زیادی کرد. به همین دلیل یکی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های یکبار مصرف بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.
پارچه های یکبار مصرف به دلیل مسائل بهداشتی و همچنین از لحاظ مسائل اقتصادی برای مراکز درمانی اهمیت ویژه پیدا می ‌کنند. زیرا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از تحمیل شدن هزینه بیش از حد بر بخش بهداشت و درمان هم جلوگیری می نمایند.
به خصوص در شرایط حال حاضر که ویروس کرونا به صورت هم گیر تمامی مردم جهان را درگیر کرده؛ نیاز است که در محیط های بهداشتی و درمانی به شکل ویژه تری به رعایت بهداشت دقت شود. به همین دلیل استفاده از انواع پارچه یکبار مصرف با ضخامت ها و ویژگی های متفاوت افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد های پارچه اسپان باند برای مراکز درمانی به شرح ذیل است:

  • در روند تولید انواع ماسک جراحی و ماسک پرستاری و به طور کلی ماسک برای استفاده عموم مردم کاربرد دارد.
  • از این پارچه ها با گرماژهای مناسب که بدن نمایی نداشته، برای تولید لباس بیماران زن و مرد استفاده می‌ کنند.
  • به عنوان مناسب ترین پارچه برای تولید گان و شان جراحی مورد استفاده در اتاق های عمل است.
  • برای تولید انواع ملحفه یکبار مصرف و زیرانداز در اتاق های جراحی سرپایی کاربرد دارد.
  • در تولید انواع کلاه مخصوص بیماران و پزشکان و همچنین تولید دمپایی های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد تنها بخشی از مصارف پارچه های اسپان باند در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها است. در واقع از این پارچه استفاده های متعدد دیگری مانند تولید انواع پوشک نوزادان، رویه نوار بهداشتی بانوان، پدهای روزانه، انواع دستمال های مرطوب و بسیاری از موارد دیگر می‌ گردد.

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران چگونه است؟

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند جزء پارچه های پراستفاده بوده که در سراسر کشور و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. به همین سبب حجم خرید و فروش این پارچه در بازارهای بزرگ بسیار بالا است.
تهران یکی از شهرهای بسیار شلوغ است که روزانه حجم معاملات زیادی در بازارهای آن صورت می ‌گیرد. در حال حاضر بازار فروش پارچه اسپان باند تهران جزء شلوغ ترین بازارهای پارچه بوده؛ چرا که باید پاسخگوی تمامی مشتریانی که از اقصی نقاط کشور به این بازار مراجعه می ‌کنند، باشد.
فعالیت بالای بازار فروش پارچه اسپان باند تهران موجب شده تا اغلب کارخانجات برند و مطرح در این بازار برای خود نمایندگی های معتبری در نظر بگیرند، تا بتوانند محصولات خود را به مشتریان بیشتری عرضه کنند. به همین دلیل در این بازار به آسانی می توانید به تنوع بالای پارچه های یکبار مصرف از لحاظ ضخامت و رنگ بندی، گرماژ و همچنین کیفیت و نوع مواد اولیه دست پیدا کنید.
از ویژگی‌ های خاص این بازارهای عرضه و فروش می توان به امکان ارسال پارچه ها ی خریداری شده به اقصی نقاط کشور در مدت زمان کوتاه اشاره کرد. زیرا خریداران پس از انتخاب و ثبت سفارشات خود می ‌توانند این پارچه ‌ها را در بسته بندی های کاملاً بهداشتی در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

شناخت مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند در تهران

تهران به دلیل شرایط خاص اقتصادی و حجم زیاد جمعیت جزء بازارهای مهم عرضه پارچه های اسپان باند قرار می ‌گیرد. به همین دلیل است که حجم زیادی از این پارچه در بازار ارائه می گردد، تا مشتریان در صورت نیاز بتوانند با خیال راحت به این پارچه ها دست پیدا کنند.
شناخت مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند در تهران به مشتریان کمک می‌ کند تا بدون افتادن در دام دلالان و واسطه ها، از مراکز عرضه و فروش مستقیم، پارچه های مد نظر خود را تهیه کنند. بدین ترتیب با پرداخت هزینه مقرون به صرفه می توانند پارچه های با کیفیت بالا را بخرند.
در ادامه به معرفی معتبرترین مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند در تهران می پردازیم که با خیال راحت بتوانید در هنگام مراجعه به بازار فروش، پارچه اسپان باند تهران این پارچه ها را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر تهیه نمایید:

  1. شناخت نمایندگی ‌های معتبر کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند یک راه حل مهم و اصولی است که بدون حضور واسطه ها می توانید معاملات خود را انجام دهید.
  2. مراجعه به عمده فروشی ها و بنکداری های حاضر در بازار بزرگ تهران هم یک راه حل دیگر برای خریدهای مستقیم و ارزان قیمت است. چرا که این مراکز به دلیل حفظ اعتبار خود در بین خریداران از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری می کنند.

قیمت پارچه اسپان باند در بازار و عوامل موثر بر آن

قیمت پارچه اسپان باند

در حال حاضر که موارد استفاده و کاربردهای پارچه اسپان باند بسیار گسترده بوده، در هنگام خرید عمده پارچه اسپان باند مسئله مهم قیمت این پارچه در بازار است. چرا که قیمت برای مراکز تولید کننده که به پارچه اسپان باند به عنوان ماده اولیه نیاز دارند، اهمیت می یابد.
در واقع تفاوت قیمت ‌های ناچیز هم می تواند به شکل موثری در هزینه های نهایی مراکز تولیدی تأثیر بگذارد؛ چرا که در اغلب مواقع مراکز تولیدی به حجم عمده از این پارچه ها نیاز پیدا می کنند.
معمولاً پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ نوع پلیمرهایی که در روند تولید مورد استفاده قرار می گیرند یا نحوه قرارگیری الیاف در کنار یکدیگر و بسیاری از موارد دیگر تولید می‌ شود. به همین دلیل ممکن است که این پارچه ها را با قیمت های متفاوتی در بازار مشاهده کنید.
این تفاوت قیمت ها در بازار موجب سردرگمی خریداران شده و نمی توانند به خوبی تشخیص دهند که دلیل تفاوت قیمت این پارچه ها با یکدیگر چیست؟ به همین سبب ممکن است به دلیل نا آگاهی پارچه های اسپان باند را با قیمت های بالاتری تهیه کنند.
معمولاً عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت پارچه اسپان باند تأثیر می گذارد، در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین عامل ها می پردازیم:

کیفیت مواد اولیه

کیفیت مواد اولیه و پلیمرهایی که برای تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند، هرچقدر که بالاتر باشد در نتیجه پارچه‌ های بهتری تولید می گردد.

نوع پلیمر مورد استفاده

در روند تولید پارچه های اسپان باند پلیمرهای مختلفی مانند پلی اتیلن، پلی استر، پلی آمید و موارد دیگر کاربرد دارند که هر کدام از این پلیمرها ویژگی های متفاوتی داشته و قیمت های مختلفی برای پارچه ایجاد می کند.

تجهیزات و ماشین آلات تولید

تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در روند تولید پارچه های اسپان باند در کیفیت نهایی این پارچه ها تأثیر می گذارند. چرا که هر کدام از این تجهیزات به شیوه خاصی عمل می نمایند.

ویژگی های پارچه اسپان باند

ویژگی های پارچه های اسپان باند از قبیل رنگ بندی، ضخامت، عرض پارچه و مواردی از این قبیل هرکدام می تواند به شکل مجزا بر قیمت گذاری تأثیر داشته باشد.

به غیر از مواردی که در اینجا ذکر شد؛ بازار فروش پارچه اسپان باند تهران هم جزء عامل هایی است که می تواند بر قیمت فروش تأثیر بگذارد. چرا که در این بازارها هرچقدر واسطه های کمتری در معاملات دخالت کنند، در نتیجه از افزایش قیمت های بی جهت جلوگیری می شود. به همین سبب انتخاب بازار های مطمئن که با کمترین واسطه در حال فعالیت بوده ‌اند، کمک زیادی به خرید مقرون به صرفه می کند.

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند اصفهان

در حال حاضر کارخانجات زیادی در حوزه تولید پارچه اسپان باند در شهرهای مختلف در حال فعالیت بوده اند؛ اما کارخانجات حاضر در اصفهان به دلیل تمرکز صنعت نساجی کشور از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و در بین مصرف کنندگان طرفداران بیشتری دارند.
بازار فروش پارچه اسپان باند تهران سعی در عرضه و فروش بیشتر پارچه های تولید شده در اصفهان را دارد. چرا که این پارچه ها از لحاظ کیفیت، کاملا تضمین شده بوده و در تنوع بالایی تولید می گردند.
فروش پارچه اسپان باند اصفهان توسط این مرکز در بهترین شرایط ممکن صورت می گیرد؛ چرا که با تمامی کارخانجات برند و مطرح بدون حضور هیچ واسطه ای ارتباط دارند. زیرا تمامی تلاش خود را می کند که پارچه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده نهایی برسد.
در صورتی که نیاز به تهیه ی تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض، گرماژ، رنگ بندی و همچنین نوع پلیمر مورد استفاده دارید، با خیال راحت با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کافی، سفارشات خود را ثبت نمایید.

در واقع با ثبت سفارش خود در این مجموعه، تجربه یک خرید شگفت انگیز را برای خود بدست می‌ آورید. چرا که ضمن دریافت محصول مرغوب و با کیفیت قیمت مقرون به صرفه ای هم پرداخت می‌ کنید.
به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ