فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید از نمایندگی معتبر

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید از نمایندگی معتبر

لیست قیمت پارچه اسپان باند در این نمایندگی معتبر کاملا مطابق با قیمت های درب کارخانه ارائه می‌ شود. با خرید از این نمایندگی می توانید سود قابل ملاحظه ای را به دست آورید.
آیا پارچه های اسپان باند را می شناسید؟ با برترین کارخانجات تولید کننده اسپان باند آشنایی دارید؟ آیا می دانستید که پارچه های اسپان باند در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرما وجود دارد؟ مصارف و کاربردهای خاص پارچه های یکبار مصرف کدامند؟
اگر پاسخ دادن به سوالات بالا برای شما سخت می باشد تا پایان مطالب ما را همراهی کنید تا برای این سوالات و دیگر سوالات ذهنی شما پاسخ های مناسبی را ارائه دهیم.

آشنایی با نحوه تولید پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند جزء مهمترین منسوجات تولید شده در صنعت بافت محسوب می شود که به سبب ویژگی های خاصی که دارد توانسته است بخش بزرگی از بازار منسوجات را به خود اختصاص دهد.
این پارچه در بازار به نام ‌هایی مانند پارچه نبافته، پارچه های یکبار مصرف، پارچه لایه سوزنی و بسیاری از اسم های دیگر شناخته شده است، برای درک بهتر این پارچه می توانید آن را با پارچه های نمدی و موکت در ذهن خود مقایسه کنید.
موارد استفاده و کاربردهای پارچه های اسپان باند به حدی گسترده است که حتماً همه ما در طول روز با این پارچه سر و کار داریم اما ممکن است که برخی از ما نام این پارچه ها را ندانیم و به عنوان یک پارچه معمولی مورد استفاده قرار دهیم.
برای آشنایی بیشتر با نحوه تولید پارچه های اسپان باند خوب است بدانید که در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف نخ به شکل سنتی استفاده نمی شود، بلکه این پارچه ها را از پلیمرهای مختلف که توسط دستگاه های مناسب تولید می‌ کنند که در صنعت به این پارچه‌ ها pp گفته می‌ شود.
برای آشنایی بیشتر با تولید پارچه اسپان باند در اینجا ابتدا دستگاه های مختلفی که برای تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند را با هم بررسی می کنیم و سپس به نحوه تولید این پارچه ها می پردازیم بدین صورت که:

  • دستگاه دوخت پارچه اسپان باند
  • دستگاه های دوخت حرارتی
  • دستگاه های چاپ بر روی پارچه
  • دستگاه اکسترودر
  • دستگاه برش
  • نوار نقاله های متحرک
  • پمپ حرارتی

لیست قیمت پارچه اسپان باند

مواد اولیه مورد استفاده در این پارچه ها، پلیمرهای مختلفی هستند که از پالایشگاه های پتروشیمی به دست می آیند و در تنوع بالا می توان از این پلیمرها مانند پلی استر، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی آمید که معروف ترین آنها می باشند استفاده کرد.
در کارخانجات پس از فراهم آوردن پلیمرهای مناسب آنها را وارد دیگ‌ های بزرگ ذوب می کنند و با هیتر برقی به آن حرارت داده تا این پلیمرها به صورت کاملاً مذاب درآیند.
با کمک دستگاه ‌های فشار این مواد مذاب وارد سوزن ‌های سرنگ‌‌ مانند می‌ شوند که در قسمت بالای دستگاه با کمک اکسترودر به این سوزن ها فشار وارد می کنند.
با فشار به این سوزن مواد مذاب مانند الیاف نازکی خارج می‌ شوند و این الیاف نازک بر روی نوار نقاله های متحرک قرار گرفته و تحت کشش و فشار قرار می‌ گیرند تا کاملاً صاف و یکدست و همچنین نازک تر شوند الیاف به دست آمده را الیاف فیلامنتی می گویند.
با کمک دستگاه های دوخت این الیاف به شکل شبکه ‌‌های عنکبوتی منظم و یا غیر منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از روش های دوخت حرارتی، شیمیایی و آیرودینامیکی به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.
تنظیمات دستگاه ها می تواند به گونه ای اتفاق بیفتد که پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژ های بسیار متنوع به وجود بیایند و به همین جهت می توان به راحتی از این پارچه در صنایع مختلف استفاده کرد.

برترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند کدام اند؟

در حال حاضر در کشور ما کارخانجات بسیار زیادی در حوزه تولید پارچه اسپان باند فعالیت می‌کنند که به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیت بالا تقریباً محصولات تولید شده در کشور کاملاً استاندارد هستند و می‌ توانند با نمونه‌ های خارجی به رقابت برآیند.
در بین تنوع بالای کارخانجات تولیدی چند برند معروف و معتبر وجود دارد که محصولات آنها در بازار به راحتی قابل دسترس می باشد و توسط مراکز فروش از استقبال بیشتری برخوردار هستند مانند: کارخانجات بافتینه، کارخانه حریر بافت امیر،اسپان باند بی بافت تهران و چندین مورد دیگر که جزء مطرح ترین ها محسوب می شوند.
اما نکته مهمی که وجود دارد و دلایلی که این کارخانجات در دسته برترین تولید کنندگان پارچه اسپان باند قرار می‌ گیرند، می توان به اصول کار این کارخانجات توجه کرد.
تمامی کارخانجات برتر از چند قانون مهم پیروی می کنند که عبارتند از:

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تهیه ی آن به شکل مستقیم و بدون واسطه
  2. تهیه دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق استانداردهای بین المللی
  3. حرکت همگام با تغییرات جهانی و به روز کردن دستگاه ها به طور مرتب و دوره‌ ای
  4. استفاده از کادر متخصص و مجرب
  5. احداث آزمایشگاه‌ های ثابت در کارخانجات برای کنترل کیفیت پارچه ها

درصورتی که مدیران مراکز تولیدی به این نکات به طور کامل دقت داشته باشند می توانند بهترین محصولات را تولید و به بازار ارائه دهند. که در کشور ما برخی از کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند تمامی این اصول و را سرلوحه کار خود قرار داده در نتیجه منسوجات آنها در بازار از استقبال بیشتری برخوردار شده و منجر به دریافت سود بالا تر می گردد.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

مهم ترین صنایع مصرفی پارچه های اسپان باند را بشناسید

پارچه های اسپان باند به دلیل موارد استفاده و کاربردهای متعددی که دارند در گروه منسوجات شناخته شده بازار قرار می ‌گیرند.
ویژگی های خاص پارچه های اسپان باند سبب شده تا ردپای این محصول را در تمامی صنایع پیدا کرد و تقریباً پارچه هایی مطابق با این ویژگی ها تولید نشده است که بتواند جایگزین این محصول در کاربردهای خاص شود.
در اینجا به برخی از مهمترین صنایع مصرفی که از پارچه های اسپان باند استفاده های متعدد می کنند اشاره می کنیم از جمله:

  • در صنعت راه و ساختمان: در تولید قالب بندی، دیوارهای کاذب، تثبیت خاک در راه سازی و موارد دیگر
  • در صنعت پزشکی: در بسیاری از بخش های مختلف بیمارستانی و مراکز درمانی
  • در صنعت کشاورزی: برای بسته بندی کود، بسته بندی محصولات برداشت شده و بسیاری از کارهای مختلف
  • در صنایع اتومبیل سازی: به عنوان عایق و تزئینات داخلی
  • در صنایع نظامی: به عنوان کاور های مناسب برای ابزارهای جنگی
  • در صنعت ماکت سازی و دکوراسیون: در بخش های مختلف ساختمان ها
  • در صنعت تولید کالای خواب: مناسب برای انواع ملحفه، متکا

در صنعت بسته بندی و تولید کاور: از تولید کاور برای البسه و بسته بندی پوشاک و مواد غذایی تا لوازم خانگی و صنعتی
در صنعت تولید صافی: برای تولید صافی های صنعتی دستگاه های بزرگ و کوچک و همچنین برخی از لوازم خانگی مانند دستگاه های تصفیه آب، قهوه جوش و موارد

پارچه یکبار مصرف و تولیدات بیمارستانی

یکی از صنایعی که از پارچه های اسپان باند در حجم های عمده استفاده می‌ کند صنعت پزشکی می باشد، که در بخش ‌های مختلف این صنعت از بیمارستان ‌ها تا مرکز درمانی و درمانگاه های کوچک حجم زیادی از این پارچه‌ ها را مورد استفاده قرار می ‌دهند.
پارچه اسپان باند پزشکی جزء مهمترین منسوجاتی است که درحال حاضر در تولیدات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی های زیادی در این پارچه وجود دارد که سبب استفاده متعدد از آن در بخش‌ های مختلف بیمارستانی شده است و یک بار مصرف بودن و آنتی باکتریال بودن این پارچه می‌ تواند جزء اولویت ‌ها در انتخاب این محصول باشد.
خوب است که با برخی از موارد استفاده پارچه یکبار مصرف در تولیدات بیمارستانی آشنا شوید بدین صورت که:

  1. برای تولید البسه بیماران بستری کمتر از ۴۸ ساعت
  2. برای تولید البسه های مناسب در بخش های ارتوپدی و ام آر آی
  3. برای تولید گان و شان جراحی
  4. در تولید و آماده سازی روکش های مناسب کفش های اتاق عمل و همچنین کلاه های محافظ
  5. به ‌عنوان ملحفه و زیرانداز در بخش های خاص بیمارستانی و بخش های عفونی
  6. برای تولید انواع ماسک جراحی، پرستاری و ماسک های فیلتردار
  7. برای تولید لباس های ایزوله خاص برای ورود به بخش های عفونی

لیست قیمت پارچه اسپان باند

پرتقاضاترین عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند کدام اند؟

پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژهای بسیار متنوعی تولید می ‌شوند به همین جهت برای هر صنعتی و کاربردی به راحتی می‌ توان از نمونه های مختلف این پارچه ها استفاده کرد.
در کارخانجات اسپان باند را از گرماژ ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم به راحتی تولید می ‌کنند اما خوب است بدانید که در بین تنوع بالای این گرماژ چند نوع آن، از استقبال بیشتری برخوردار است بدین صورت که:

  1. از گرماژ ۱۷ تا ۲۵ گرم بیشتر برای تولید ملحفه و زیرانداز به کار می‌ برند.
  2. از گرماژ ۲۵ گرم و ۳۵ گرم بیشترین استفاده را برای تولید انواع مختلف ماسک به صورت سه لایه، چهار لایه و حتی در برخی موارد پنج‌ لایه ‏نیز می‌ کنند.
  3. از گرماژ ۳۸ و ۴۰ گرم برای تولید انواع لباس بیمار استفاده می شود.
  4. از گرماژ ۴۰ تا ۵۰ گرم برای تولید انواع گان و شان جراحی به کار می برند.
  5. از گرماژهای ۷۰ و ۸۰ گرم برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی و کاور های مختلف استفاده می شود.

همچنین این پارچه ها در عرض های متنوع زیادی در بازار قابل دسترس می باشد اما چند عرض۱۰۰ سانتی‌ متر ۱۱۰ و ۱۶۰ سانتی متر و همچنین عرض ۸۰ سانتی متر آن بیشترین تقاضا را در بازار دارند.

تنوع رنگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

به دلیل نوع مواد اولیه که در تولید پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد تنوع رنگ این پارچه ها بسیار زیاد است.
به همین جهت به راحتی می توانید پارچه های اسپان باند را در تنوع رنگی بالایی در محیط اطراف خود پیدا کنید زیرا در بین این تنوع رنگی چند رنگ مهم وجود دارد که بیشترین موارد استفاده و کاربرد را در بخش‌ های بیمارستانی به خود اختصاص داده است.
در اینجا به بررسی تنوع رنگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می پردازیم تا شما نیز با دیدن هر کدام از این رنگ ها متوجه کارکرد آنها شوید بدین صورت که:

  • از پارچه های اسپان باند با رنگ آبی پررنگ و سبز تیره برای تولید انواع گان و شان و سایر منسوجات اتاق عمل استفاده می شود.
  • از رنگ‌ های آبی روشن و صورتی و در برخی از موارد لیمویی برای تولید انواع لباس های بیمار در بخش های مختلف استفاده می کنند.
  • از رنگ های سفید، آبی، مشکی، طوسی بیشتر برای تولید ماسک به کار می برند.
  • از رنگ های کرم، قهوه ای و مشکی برای تهیه انواع پرده و کاور استفاده می گردد.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند به چه فاکتورهایی وابسته است؟

با بررسی دقیق پارچه های اسپان باند دریافتیم که موارد استفاده و کاربردهای این پارچه ها بسیار گسترده است.
اما نکته مهم برای تهیه این پارچه در حجم های عمده لیست قیمت پارچه اسپان باند است که باید قبل از اقدام به خرید به دنبال یافتن بهترین لیست قیمتی باشید.
خوب است بدانید که لیست قیمت پارچه اسپان باند به موارد مختلفی بستگی پیدا می کند که با بررسی دقیق این موارد می توانید با خیال آسوده تر قیمت‌ های ارائه شده را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.
در اینجا به چند فاکتور مهم که در ارائه لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف موثر هستند اشاره می کنیم از جمله:

  • گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند
  • عرض و پهنای پارچه های اسپان باند
  • رنگی بودن یا بی رنگ بودن پارچه های اسپان باند و همچنین تنوع در این رنگ ها
  • تعداد لایه های پارچه های اسپان باند
  • تراکم بافت پارچه های اسپان باند

۴ نکته مهم قبل از سفارش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

برای تهیه هر پارچه ای که در بخش‌ های مختلف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد باید دقت بیشتری به خرج داد زیرا رعایت برخی از نکات در این محیط ها اهمیت بیشتری پیدا می کند.
به همین جهت در هنگام تهیه و سفارش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی خوب است تا با تمامی مشخصات و ویژگی های این پارچه ها آشنا بوده و با توجه به این نکات سفارشات خود را ثبت کنید.
در اینجا به ذکر چهار نکته مهم که خوب است قبل از سفارش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به آن توجه داشته باشید اشاره می کنید از جمله:

  • توجه به واترپروف بودن و یا هیدروفیل بودن پارچه های اسپان باند
  • تولید این پارچه ها به صورت کاملاً آنتی باکتریال
  • ضد اشعه uv بودن پارچه های اسپان باند
  • ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند

موارد گفته شده جزء مهمترین نکاتی هستند که با توجه به آنها می توانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید البته در حوزه پارچه های اسپان باند به دلیل گستردگی این محصول نکات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که دقت و توجه به هر کدام از آنها می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند.
یکی دیگر از نکات مهمی که باید مد نظر قرار بگیرد توجه به لیست قیمت پارچه اسپان باند می باشد که نقش تاثیرگذاری در هزینه ‌های بیمارستانی دارد.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

یکی از روش های تهیه پارچه های اسپان باند خرید اینترنتی این پارچه ها از سایت های معتبر می باشد که در حال حاضر از استقبال خوبی برخوردار شده است.
این مجموعه یکی از معتبرترین سایت های اینترنتی است که اقدام به ارائه پارچه های یکبار مصرف در تنوع بالا کرده، که انتخاب این مجموعه برای خرید می تواند موجب اطمینان بیشتر خریداران از لحاظ کیفیت و قیمت های عرضه شده باشد.
اما به طور کلی مزایای خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف از این مجموعه عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ گرماژ، رنگ و همچنین عرض این پارچه ها
  • دسترسی به تنوع بالای برندهای مطرح تولید کننده پارچه های اسپان باند
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز
  • ارسال محصولات خریداری شده مطابق با کالیته های رنگی ارائه شده در سایت
  • ارسال محصولات شما در کمترین روز کاری
  • وجود کارشناسان متبحر و دریافت اطلاعات کافی در مورد انتخاب بهترین محصولات به شکل کاملا رایگان
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ