فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی پارچه پارادا، همان قیمت دست اول کارخانه است. اگر نکات مهم قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند را نمی دانید؛ مشاورین ما به شما کمک شایانی می نمایند.
یکی از ارزان قیمت ترین پارچه های صنعت نساجی و بازار قماش کشور، پارچه اسپان باند است. این پارچه در عرض و گرماژ متنوع، تهیه و تکمیل و سپس روانه بازارهای فروش پارچه می گردد. یک تفاوت اساسی میان پارچه اسپان باند و سایر پارچه ها وجود داشته، آن هم نداشتن تار و پود در این پارچه هاست. الیافی به نام پلی پروپیلن از اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پارچه یکبار مصرف یا اسپان باند به شمار می رود.
در میان عامیان و بازاریان، پارچه اسپان باند با نام هایی چون پارچه یکبار مصرف، پارچه نبافته اسپان، پارچه لایه سوزنی و پارچه بی بافت، مشهور بوده است. با توجه به اینکه این پارچه از مشخصات و ویژگی های منحصربفردی برخوردار بوده و از طرفی قیمت ارزان و مناسبی هم دارد، شاهد بازار پرتقاضا برای آن هستیم.
آیا می دانید که در درجه اول پارچه اسپان باند چه مصارفی دارد؟ قیمت پارچه اسپان باند به چه فاکتورهایی وابسته بوده است؟ چگونه می توان بدون هیچ واسطه ای، بهترین پارچه اسپان باند بازار را با قیمت ارزانتر، سفارش عمده داد؟

تولید پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ گوناگون

خرید پارچه اسپان باند سه لایه

پارچه اسپان باند از جمله پارچه های موجود در صنعت پارچه های بی بافت بوده است. این پارچه هیچگونه تار و پودی نداشته و از الیاف پرس، با استفاده از دستگاهی بنام اکسترودر؛ تولید می گردد.
دستگاه تولید پارچه اسپان باند با مکانیزم خاص خود، این پارچه را تولید کرده و سپس به صورت رولی، روانه بازارهای فروش می نماید. این پارچه دارای عرض ها و گرماژ یا وزن های متنوع است که عبارتند از:

  1. عرض های پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  2. گرماژ پارچه اسپان باند: از ۸ گرم الی ۳۸۰ گرم

البته در این میان، شاهد عرضه پارچه های اسپان باند برش خورده با عرض های پایین تر مانند ۱۷ و ۱۹ سانتی متری هم هستیم. این عرض های برش خورده عمدتا مناسب تولید انواع ماسک، عرضه شده که در دوران شیوع ویروس کرونا، از میزان تقاضای بالایی برخوردار بوده اند.
گرانولی به نام پلی پروپیلن، اصلی ترین ماده اولیه در تولید پارچه یکبار مصرف یا پارچه سوزنی اسپان باند به شمار می رود. این پارچه الیافی نرم و کششی داشته، مقاومت خوبی در برابر ساییدگی و کشش دارد. همچنین این پارچه در برابر نفوذ مایعات هم مقاوم بوده و به همین سبب در تولیدات بیمارستانی، از مصارف خوبی برخوردار بوده است. اگر چه مکانیزم تولیدی پارچه اسپان باند با پیشرفت تکنولوژی، می تواند به گونه ای باشد که این پارچه، به شکل آبدوست یا هیدروفیل هم تولید گردد.
یکی دیگر از ویژگی هایی که در تولید پارچه اسپان باند در نظر گرفته شده، قابلیت چاپ بر روی این پارچه است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از تولیدی های صنایع گوناگون، از این پارچه جهت تبلیغات خود استفاده کنند. مانند تولید انواع ساک های تبلیغاتی که امروزه می توانند در برندینگ یک مجموعه، نقش فزاینده ای داشته باشند.

چرا پارچه اسپان باند پرتقاضاست؟

با مطالعه قسمت قبل و آگاهی از نحوه تولید و برخی از ویژگی های منحصربفرد پارچه اسپان باند، می توانیم به پاسخ این سوال برسیم. چرا پارچه اسپان باند پرتقاضا نباشد؟
پارچه ای که با ارزانترین قیمت ممکن، تولید شده و با دارا بودن ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد، قابلیت استفاده در صنایع گوناگون را دارد، چرا پرتقاضا نباشد؟
به همین سبب در حال حاضر شاهد آن هستیم که بسیاری از صنایع تولید لباس و منسوجات بیمارستانی، صنایع کشاورزی، راه و عمران، تولید انواع چرم مصنوعی، تولید کنندگان فعال در حوزه روکش و صندلی خودرو و غیره، به دنبال خرید عمده پارچه بی بافت یا سورنی اسپان باند هستند.
از جمله دیگر ویژگی های خوب پارچه های یکبار مصرف بی بافت، می توان به تنوع رنگی بالای این پارچه ها اشاره کرد. این امر منجر شده تا تولید کنندگان با سلایق گوناگون، بتوانند در انتخاب رنگبندی مورد نظر خود، دست باز داشته باشند.
با توجه به اینکه پارچه اسپان باند به شکل آنتی باکتریال و استریل تولید می گردد، صنعت پزشکی و بهداشتی، اصلی ترین مصرف کننده این پارچه به شمار آمده است. هم اکنون شاهد آن هستیم که کارگاه های تولید کننده منسوجات پزشکی، بیمارستانی و بهداشتی، از عرض و گرماژ متنوع پارچه های یکبار مصرف، به خوبی استفاده می نمایند.
پارچه اسپان باند مصرفی در تولیدات پزشکی و بهداشتی، عمدتا در عرض گرماژ ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ گرمی با همان عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری؛ کاربرد داشته است. در این میان با توجه به نوع محصولی که قرار است تولید گردد، گرماژ و عرض مناسب، انتخاب می شود. به عنوان مثال جهت تولید لباس فرم برای بیماران، برای آنکه این پارچه بدن نما نباشد، از گرماژ بالاتر استفاده می کنند.
اگر چه پارچه اسپان باند دارای قیمت ارزانتری نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار بوده، اما یک سری فاکتورها می توانند در تعیین قیمت نهایی این پارچه موثر باشند. یکی از این فاکتورها، وزن و عرض این پارچه بوده است. پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی یکی از مدل های ارزان قیمت اسپان باند است که می تواند مصارف خوب و ویژه ای را دارا باشد.

پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی و مصارف آن

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ متنوع، می تواند کاربرد ویژه خود را دارا باشد. پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی علاوه بر مصارف ویژه ای که می تواند در صنایع دیگر داشته باشد، در صنعت پزشکی و تولید منسوجات بیمارستانی، کاربرد مناسبی دارد.
در حال حاضر تولید انواع رو تختی و رو بالشی های یکبار مصرف برای بیمارستان ها، تولید انواع گان، ماسک و کلاه یکبار مصرف بیمارستانی، می تواند با گرماژ ۳۰ گرمی پارچه اسپان باند به انجام برسد.
از جمله رنگبندی های مناسب مصارف بیمارستانی، می توان به رنگ هایی چون آبی، سفید، سبز و صورتی اشاره کرد. به عنوان مثال در تولید انواع گان بیمارستانی، عمدتا از رنگ آبی استفاده می کنند. تولید انواع لباس فرم برای بیماران خانم، با رنگ صورتی و تولید البسه مربوط به اتاق جراحی، با طیف رنگی سبز به انجام می رسد.
آنتی باکتریال یا استریل بودن، عدم پس دادن رنگ و عدم ایجاد حساسیت های پوستی، از جمله مشخصات و ویژگی های اصلی اسپان باند پزشکی به شمار می آید.
با توجه به اینکه اغلب کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، به دنبال تولیدات با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تری هستند، قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار، برای آنها اهمیت ویژه دارد.
چرا که این تولیدی ها قصد دارند تا با افزایش قدرت خرید خود، نیاز پارچه ای خود را در تناژ بالا و با ارزانترین قیمت ممکن تأمین نموده باشند. اما آیا می دانید که قیمت پارچه علاوه بر مشخصات فنی، می تواند به دیگر فاکتورها هم وابسته باشد؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی و فاکتورهای موثر بر آن

قیمت همواره مبحثی مهم در بازار فروش هر محصولی، اعم از پارچه محسوب می گردد. چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی امروزی حاکم بر جامعه، تولید کنندگان در حوزه های مختلف، قصد دارند تا با کمترین قیمت تمام شده، محصولات خود را تولید کرده و روانه بازار نمایند. چه بسا که تولیدی های زیادی بوده که در تأمین نیاز اولیه ای خود، انتخاب اشتباه داشته و به هیچ وجه از حاشیه سود خوبی هم بهره مند نشده اند.
قیمت پارچه اسپان باند هم برای تولیدی های گوناگونی که مصرف کننده این پارچه هستند، مهم است. نرخ قیمت پارچه سوزنی اسپان باند می تواند به فاکتورهای گوناگونی وابسته باشد. در درجه اول بحث کیفیت مطرح است. در واقع هر کارخانه ای که توانسته باشد با بکارگیری مواد اولیه مرغوب، بهترین کیفیت از این پارچه را تولید کرده باشد، قطعا پارچه ای با کیفیت بالا و گرانتر را روانه بازار قماش کشور می نماید.
فاکتور مهم بعدی، بحث گرماژ و عرض پارچه اسپان باند است. هر چه عرض یا گرماژ پارچه بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی از قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرمی، ارزانتر است. البته فاکتور رنگ هم می تواند در قیمت پارچه های بی بافت، تأثیرگذار باشد.
جدای از تمامی فاکتورهای فنی در تعیین نرخ قیمت پارچه های اسپان باند معمولی و بیمارستانی، فاکتورهایی هستند که می توانند به طور غیر مستقیم در تغییرات قیمت، نقش داشته باشند.
یکی از این فاکتورهای مهم، بحث وجود واسطه هاست. واسطه هایی که میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه یکبار مصرف قرار داشته و اجازه خرید پارچه با قیمت دست اول کارخانه را نمی دهند. در واقع این واسطه ها، به فکر سود و منفعت خود بوده و منفعت خریداران را در نظر نمی گیرند. بنظر شما چاره کار کجاست؟ چگونه می توان خرید عمده پارچه اسپان باند با عرض و گرماژ متنوع را بدون هیچ واسطه ای انجام داد؟

نکات مهم قبل از خرید عمده پارچه یکبار مصرف

با توجه به اینکه شما به عنوان تولید کننده، نیاز پارچه ای به صورت عمده دارید، بایستی در هنگام خرید عمده پارچه یکبار مصرف، نکات مهمی را بدانید. چرا که در صورت انتخاب نادرست، شما می مانید و حجم بالایی از پارچه خریداری شده که ممکن است هیچ زمان، مورد نیاز شما نباشد. چه بسا بوده اند مراکز تازه تأسیسی که ندانسته، خرید تناژ بالا از پارچه ای را انجام داده و با ضررهای سنگین مالی مواجه شده اند.
با توجه به اینکه متأسفانه در بازار قماش کشور، هستند مراکز فروشی که به هیچ وجه دو اصل قیمت و کیفیت را، متناسب با هم ارائه نمی دهند، دغدغه ها و نگرانی های قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند، برای خریداران، دو چندان شده است. کارگاه های تولید کننده انواع منسوجات در زمینه های مختلف، به مرکز فروشی برای تأمین نیاز پارچه ای خود احتیاج دارند که خرید مطمئن از قیمت و کیفیت را رقم بزند.
به همین سبب نکته مهم قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند، این است که از هر مرکز فروشی، خرید صورت نگیرید. در طرف مقابل، بایستی مراکز فروشی برای تأمین نیاز پارچه ای انتخاب گردند که:

  • تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان پارچه و مصرف کنندگان را حذف نموده باشند.
  • قیمت دست اول کارخانه را ارائه دهند.
  • مشاوره های رایگان قبل از خرید، جهت خریدی آگاهانه را به مشتریان ارائه نمایند.
  • لیست قیمت روز پارچه را به مشتریان اطلاع رسانی کنند.
  • کالیته رنگی پارچه را به شکل رایگان برای مشتریان ارسال کنند.
  • جهت خرید آسان، امکان خرید اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای مشتریان در سراسر کشور، فراهم آورند.

در دنیای تجارت الکترونیکی امروزه، بنظر می رسد که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از مرکز فروشی که تمامی ویژگی های فوق را دارد، روشی هوشمندانه و کاملا اقتصادی تلقی می گردد. اما چگونه همچین مرکز فروش اینترنتی را پیدا کنیم؟

مرجع فروش اینترنتی بهترین پارچه نبافته اسپان باند

کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند

اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی یا برای سایر مصارف هستیم، حتما دغدغه هایی دارید. اینکه چگونه می توان بدون رویت پارچه، خریدی مطمئن از کیفیت آن داشت!
این موضوع ارتباط مستقیمی با مرکز ارائه دهنده پارچه اسپان باند دارد. اگر این مرکز فروش مستقیما با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در ارتباط بوده و تمامی واسطه ها را حذف کرده باشد، قطعا می تواند خرید پارچه اسپان باند با قیمت دست اول و کیفیت تضمینی را برای شما رقم بزند.
خوشبختانه در حال حاضر گروه بازرگانی پارچه پارادا، یکی از اولین و معتبرترین مراکز عرضه آنلاین پارچه های اسپان باند به شمار می آید. این مجموعه با هدف دسترسی هر چه آسان تر خریداران انواع پارچه اسپان باند، خرید اینترنتی و مستقیم از درب کارخانه را برای آنان فراهم می آورد.

قیمت پارچه اسپان باند عرضه شده در این مجموعه، همان قیمت درب کارخانجات معتبر تولید کننده بوده است. شما می توانید در تناژ بالا، پارچه ی مورد نظر خود را در عرض و گرماژ متنوع، سفارش دهید. کالیته رنگی پارچه، به آدرس شما، رایگان ارسال می گردد تا انتخاب درست تری داشته باشید.
همچنین مشاورین ما به صورت آنلاین از طریق پیارم رسان واتساپ، در خدمت شما عزیزان بوده تا به سوالات شما، قبل از خرید، پاسخ بدهند. در اینصورت شما می توانید به شکل کاملا مطمئن، خرید خود را ثبت نمایید.
این مجموعه نمایندگی پارچه اسپان باند بیمارستانی با گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرم و عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ گرمی بوده است. در حال حاضر بسیاری از کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، با ما در ارتباط بوده و از مشتریان ثابت و همیشگی هستند. شما می توانید بهترین قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی را به خاطر پرتقاضا بودنش؛ از مجموعه ما خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران + قیمت باورنکردنی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل داشتن رابطه مستقیم با کارخانجات تولید کننده …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ