فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه طرح دار بیمارستانی / فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار و چاپی

فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار و چاپی

مراکز و شرکت های متعددی اقدام به تولید و فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار کرده اند. چرا که از این پارچه برای دوخت انواع البسه بیمارستانی، روبالشتی و ملحفه های بیمارستان استفاده می شود و از تقاضای زیادی از سوی تولیدکنندگان و تاجران برخوردار است. از این رو، قصد داریم تا در این مقاله از پارادا، شما را با نحوه خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار، بدون واسطه از مرکزی مطمئن، آشنا کنیم. پس حتما تا انتهای مطالب، ما را همراهی نمایید.

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی چیست؟

پارچه که ای که برای دوخت لباس و ملحفه های بیماران استفاده می شود، باید کاملا سیف و بدون حساسیت زایی پوستی باشند. همچنین، نباید جنس آن خشن و زبر باشد و بیمار را اذیت کند. از این رو از پارچه های خاصی جهت تولید این لباس ها استفاده می شود که پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، یکی از آنها است. این پارچه علاوه بر کیفیت خوب و دوام بالایی که دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده و جایگزین مناسب و به صرفه پارچه های دیگر از جمله پارچه تترون شده است. این پارچه از زیر دست بسیار لطیفی برخوردار بوده و با وزن سبکی که دارد، موجب اذیت شدن بیماران نخواهد شد. این پارچه از ترکیب دو الیاف پنبه و فلامنت تشکیل شده که درصد هر کدام از الیاف ها می تواند در نمونه های دیگر، متفاوت باشد. همانطور که از نام این پارچه مشخص است، طرح دار بوده و یکی از پرفروش ترین و بهترین طرح های این پارچه، چهارخانه و راه راه می باشد. به دلیل کیفیت و کارایی بالای این پارچه، اکثر بیمارستانها از پارچه فلامنت طرح دار برای تهیه البسه و ملحفه های بیماران خود استفاده می کنند.

بررسی کاربردهای پارچه فلامنت پنبه طرح دار و چاپی بیمارستانی

از کاربرد های پارچه فلامنت پنبه طرح دار در بیمارستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید و دوخت انواع روتختی بیمارستانی
  • دوخت روبالشتی های بیمارستان
  • دوخت انواع لباس های بیماران
  • دوخت روپوش جراحی پزشکان

بررسی کاربردهای پارچه فلامنت پنبه طرح دار در بیمارستان

جدیدترین قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار ۱۴۰۲

همانطور که ابتدای مقاله گفته شد، تقاضای پارچه فلامنت پنبه طرح دار بسیار بالا بوده و میزان تولید این پارچه به طور روز افزونی رو به افزایش است. به این ترتیب، انواع مختلفی از این پارچه را در بازار مشاهده خواهید کرد که از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی، قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار، وابسته به کیفیت این پارچه است و هر چقدر که کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین میزان و حجم خرید، نحوه خرید، طرح و رنگ پارچه، برند پارچه و غیره بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهند بود.

راهنمای خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار با قیمتی ارزان

شما به عنوان تولید کننده و صادر کننده پارچه، باید دقت و توجه بسیاری را در خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار داشته باشید تا پارچه ای با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کرده و رضایت بسیاری را به خود اختصاص دهید.. پس اگر می خواهید این پارچه را در کیفیتی عالی و قیمتی ارزان تهیه نمایید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید و هنگام خرید، بر اساس همین عوامل پیش بروید.

  • بافت این پارچه باید نرم و لطیف باشد.
  • این پارچه باید سبک وزن باشد و احساس خنکی و راحتی را منتقل کند.
  • از کشسانی خوبی برخوردار باشد.
  • این پارچه به هیچ عنوان حساسیت زا نمی باشد. در غیر این صورت، باید به کیفیت و اصالت آن شک کنید.
  • رنگ پس نمی دهد و دچار رنگ پریدگی نیز نمی شود.
  • دوام خوبی دارد و به زودی پاره و نخ کش نخواهد شد.
  • از مرکزی خرید خود را انجام دهید که پارچه ها را بدون واسطه و با قیمتی ارزانتر از بازار به دست شما برساند.

اگر به این مقادیر توجه داشته باشید، می توانید پارچه مورد نظر خود را با کیفیتی اعلا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

بهترین مرکز فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار و چاپی

توجه به نکات مهم قبل از خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار و چاپی یک طرف، انتخاب بهترین مرکز فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار هم یک طرف قضیه است. در واقع، شما هر چقدر هم پارچه شناس خوبی باشید و بدانید که بهترین پارچه فلامنت بیمارستانی از چه خصوصیاتی برخوردار است، اما از مرکزی نامناسب خرید خود را انجام دهید، دچار زیان خواهید شد. پس قبل از هر چیزی، به دنبال عرضه ای کننده ای باشید که بتواند محصول مورد نظر شما را در بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت عرضه نماید. همچنین، واقعا توانایی فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار داشته باشد. با کارخانجات تولید پارچه در ارتباط باشد و بتواند پارچه ها را بدون هیچگونه واسطه ای در اختیار شما قرار دهد. تنها در این صورت است که می توانید آنچه را که می خواهید تهیه نمایید.

بهترین مرکز فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید اینترنتی ارزان و مطمئن پارچه فلامنت طرح دار عمده

راه و روش های متعددی هستند که شما می توانید از طریق آنها، اقدام به خرید پارچه فلامنت طرح دار عمده کنید. یکی از رایج ترین راههای خرید و فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، خرید اینترنتی و آنلاین است. خرید آنلاین می تواند مزایای بسیاری داشته باشد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. اما با این حال، برای این منظور باید سایتی معتبر و مطمئنی را انتخاب نمایید تا بهترین خدمات را در اسرع وقت به شما ارائه دهد. مجموعه پارادا، امکان خرید اینترنتی ارزان و مطمئن پارچه را به صورت عمده برای شما فراهم آورده است و شما می توانید هر پارچه ای را که می خواهید، در بهترین کیفیت به صورت انبوه از این مرکز خریداری نمایید. شرکت ما، ارتباط مستقیمی با نساجی ها و کارخانجات تولیدی پارچه داشته و تمامی محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه تامین می کند. از این رو، قیمت پارچه ها در این مرکز در مقایسه با بازار، بسیار ارزانتر و به صرفه تر خواهد بود. پس این فرصت طلائی را از دست ندهید و سریعا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی بصورت اینترنتی از مراکز اینترنتی، مورد توجه همه متقاضیان در …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ