فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند سه لایه | بازرگانی پارادا

خرید پارچه اسپان باند سه لایه | بازرگانی پارادا

خرید پارچه اسپان باند سه لایه از بازرگانی پارادا با قیمت مناسبی همراه می گردد، چرا که این مجموعه شرایط خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را نیز فراهم کرده و با فروش عمده پارچه اسپان باند مناسب ترین قیمت موجود در بازار را ارائه می‌ دهد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه با داشتن ویژگی های منحصر به فرد مانند خصوصیات مکانیکی مطلوب، قابلیت تولید به دو صورت آب گریز و آب دوست و همچنین امکان تولید آن در رنگ بندی های مختلف موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد.
در شرایط حال حاضر خرید پارچه اسپان باند سه لایه در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی از استقبال بالایی برخوردار است. چرا که به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا استفاده از ماسک برای همه مردم توصیه می شود.
برای به دست آوردن مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی باید به سراغ مرکز فروش عمده پارچه اسپان باند بروید. البته انتخاب مراکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند نیز تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها و قیمت مناسب تر این پارچه دارد.

معرفی پارچه های اسپان باند به طور کامل

پارچه های اسپان باند در کارخانجات نساجی با کمک دستگاه های مخصوص تولید می شوند و با داشتن مشخصات و ویژگی ‌های خاص توانسته نیاز بسیاری از صنایع را تأمین نماید. چرا که این پارچه ها در تنوع بالا به صورت پارچه‌ های آبگریز و آبدوست تولید می گردند.
مهمترین علت تولید پارچه های اسپان باند به دوصورت هیدروفیل و واترپروف غلظت گرانول های به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها است. با توجه به ویژگی های هر گرانول و پلیمری که برای تولید در نظر می ‌گیرند ویژگی های پارچه نهایی نیز تغییر می یابد.
معمولاً پارچه های اسپان باند را با گرماژی بین ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید کرده و از هر گرماژ برای صنعت خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال در صنعت پزشکی از پارچه های اسپان باند با گرماژ ۱۵ گرم تا گرماژ ۶۰ گرم بیشترین استفاده را می برند.
در کارخانجات تولید پارچه اسپان باند این پارچه ها را به شیوه های مختلف به صورت یک لایه تا چند لایه تولید می کنند. معمولاً تعداد لایه های پارچه های یکبار مصرف را با علامت S در کنار آن مشخص می نمایند.
در حال حاضر پارچه های اسپان باند یکبار مصرف در چند لایه پرطرفدار تولید می ‌شوند که به شرح ذیل می باشد:

  • پارچه اسپان باند یک لایه که با علامت S مشخص می گردد.
  • پارچه اسپان باند دو لایه که با علامت ۲S مشخص می شود.
  • پارچه اسپان باند سه لایه را با علامت ۳S مشخص می کنند.

پارچه های ۳ لایه و چهار لایه و پنج لایه به دو صورت تولید می شوند که در استفاده های مختلف می توان از نمونه های مناسب به کار برد. معمولاً در بین دو لایه پارچه اسپان باند یک لایه از پارچه ملت بلون که لطافت بیشتری دارد قرار می دهند، تا مقاومت این پارچه را افزایش داده و در چنین شرایطی این پارچه را با نام SMS معرفی می کنند.
نمونه ای از پارچه های SMS که در بین آنها از یک لایه ملت بلون به کار می برند، بیشتر در صنعت پزشکی استفاده می شود. چرا که این پارچه از ویژگی ‌ها و مشخصات خاصی برخوردار است:

  • این پارچه در برابر کشیدگی و پارگی مقاومت بالایی دارد.
  • در برابر نفوذ آب و رطوبت کاملا مقاوم است.
  • قابلیت انعطاف پذیری این پارچه به قدری بوده که به راحتی می توان آن را شکل و فرم داد.
  • در برخی از موارد پارچه ها قابلیت شستشو دارند.
  • در گروه پارچه های کاملاً آنتی باکتریال قرار می گیرند.
  • این پارچه ها از تنفس پذیری بالایی برخوردار است.

کاربرد پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه

خرید پارچه اسپان باند سه لایه

پارچه های اسپان باند را با ذوب پلیمرهای مختلف به دست آمده از پالایشگاه ها تولید می کنند، سرعت تولید این پارچه به دلیل وجود دستگاه های خاص نسبت به پارچه های سنتی بالاتر است.
پارچه های اسپان باند که مصارف بیمارستانی داشته، را با یک لایه ملت بلون تولید می کنند، تا این پارچه در برابر تنظیم نفوذ هوا، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی کاملا مقاوم گردد. ویژگی خاص این پارچه این است که قابلیت سفارش و تولید در انواع رنگ های مختلف را دارد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه را که به نام پارچه SMS نیز می شناسند، برای مصارف خاصی در بیمارستان ها تهیه می ‌کنند که در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای این پارچه می پردازیم:

برای تولید انواع ماسک

معمولا برای تولید ماسک های پزشکی، پرستاری و حتی آب ماسک ‌های فیلتر‌دار نیز از پارچه های اسپان باند سه لایه استفاده می کنند. چرا که این پارچه ها در برابر نفوذ میکروب و باکتری مقاومت بالایی داشته و به دلیل قابلیت تنفس پذیری شرایط مناسبی را برای افراد به وجود می آورد.

برای تولید انواع گان جراحی

معمولاً از پارچه های سه لایه برای تولید گان جراحی مناسب برای پزشک و بیمار نیز استفاده می ‌کنند. زیرا این پارچه ها علاوه بر انعطاف‌پذیری می ‌تواند از بدن بیمار و پزشک در برابر انواع عفونت و باکتری های موجود در اتاق عمل محافظت نماید.

برای تولید انواع لباس ایزوله

برای ورود به بخش های خاصی از بیمارستان ها مانند بخش های عفونی یا بخش بیماران کرونایی لازم است که لباس های مخصوص ایزوله استفاده شود. برای دوخت چنین لباس هایی از پارچه های اسپان باند سه لایه و حتی گاهی اوقات از اسپان باندهای پنج لایه نیز به کار می برند.

با فراهم آمدن شرایط خرید پارچه اسپان باند سه لایه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه موجب می شود تا تمامی مراکز که به این پارچه در حجم عمده نیاز دارند، بتوانند با قیمتی مقرون به صرفه آن را تهیه نمایند. چرا که در حال حاضر نه تنها پارچه های اسپان باند سه لایه در مصارف پزشکی، بلکه در مصارف و صنایع مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟

خرید پارچه اسپان باند عمده

پارچه اسپان باند بیمارستانی جزء پارچه های پراستقبال بوده که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد تقریباً جایگزین پارچه های بافت سنتی شده است. زیرا این پارچه در تنوع بالا از لحاظ آبدوست بودن و آبگریز بودن تولید می ‌شود و در هر محیط از بیمارستان می ‌توان متناسب با شرایط از این پارچه ها به کار برد.
از پارچه های اسپان باند تقریباً در تمامی بخش های بیمارستان از لباس بیمار گرفته، تا ملحفه و ماسک، گان و شان جراحی استفاده می کنند. به همین جهت به عنوان اولین متریال تولیدی های فعال در زمینه منسوجات بیمارستانی محسوب می گردد.
معمولاً خریداران ترجیح می دهند تا به دنبال یافتن مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی باشند، تا با کاهش هزینه ‌های مواد اولیه بتوانند تا حد زیادی هزینه‌ های خود را نیز کاهش دهند.
برخی از عوامل فنی که در پروسه تولید پارچه های اسپان باند در کارخانه رخ می دهد، می تواند بر قیمت این پارچه تأثیر مستقیم بگذارند. همچنین پس از پایان تولید و در پروسه توزیع پارچه در بازار نیز برخی از عوامل اقتصادی دیگر بر قیمت نهایی این پارچه مؤثر است.
در ادامه به برخی از عوامل مهمی که به شکل مستقیم بر قیمت‌ گذاری این پارچه ها تأثیر دارند می پردازیم:

نوع مواد اولیه

از پلیمرهای مختلف برای تولید پارچه های اسپان باند استفاده می کنند که هر پلیمر با توجه به ویژگی ‌های خاص قیمت متفاوتی دارد و به همین دلیل پارچه های اسپان باند با چندین قیمت در بازار ارائه می گردند.

ضخامت و گرماژ پارچه

پارچه های اسپان باند در چندین ضخامت و گرماژ متنوع تولید می شوند که هرچه ضخامت بیشتر بوده، در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می ‌یابد.

تنوع در رنگ بندی

پارچه های اسپان باند در چندین تنوع رنگ بندی تولید شده که برای برخی از رنگ های خاص چندین مرحله پروژه و رنگرزی را تکرار می کنند؛ به همین جهت داشتن تنوع بالا و کالیته کامل رنگ بندی می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد.

کارخانجات برند

کارخانجات زیادی در حوزه تولید پارچه اسپان باند فعالیت دارند، در صورتی که این پارچه ها را از کارخانه های برند و مطرح تهیه نمایید، ضمن اطمینان از کیفیت بالای این پارچه می توانید برای چندمین بار نیز با همان کیفیت پارچه ها را سفارش دهید. چرا که یک الگوی مشخص و منظم برای تولیدات خود در نظر می گیرند.

حجم تقاضا برای خرید

پارچه اسپان باند جزء پارچه های پرطرفداری است که معمولاً تولید کنندگان به میزان زیاد آن را تهیه می ‌کنند. هر چه تعداد طاقه های درخواستی بیشتر باشد، امکان تهیه این پارچه با قیمت ارزان ‌تر مهیا می گردد.

نحوه خرید حضوری و غیرحضوری

شرایط مختلفی برای خرید پارچه اسپان وجود دارد که با انتخاب مراکز عرضه و فروش حضوری یا سایت های معتبر آنلاین می توانید قیمت های مناسب تری را به دست آورید.

نوسانات موجود در بازار

از آنجایی که از پارچه های اسپان باند در بازارهای صادراتی نیز استقبال زیادی می شود، در نتیجه نوسانات بازار ارز و تغییرات نرخ دلار می تواند در قیمت این پارچه در بازار تأثیر مستقیم بگذارد.

خرید پارچه اسپان باند سه لایه با بررسی چنین دلایلی با انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر با قیمت مناسب امکان پذیر می گردد. به همین سبب لازم است با اطلاعات و آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش و خرید این پارچه ‌ها نمایید.

بیشترین مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند در حال حاضر به دلیل شناخت هر چه بیشتر مشخصات و ویژگی ‌های خاص این پارچه در تمامی صنایع از استقبال خوبی برخوردار است. بیشترین موارد کاربرد این پارچه در صنعت پزشکی بوده که گاهی اوقات آن را در بازار به نام پارچه یکبار مصرف پزشکی نیز می شناسند. افزایش استقبال از این پارچه و بالاتر رفتن حجم خرید و فروش آن موجب شده تا خریداران عمده با انتخاب روش های خاص هزینه های نهایی خود را کاهش دهند.
در سال های اخیر افراد بیشتری به سمت فضای مجازی و استفاده از گوشی ‌های هوشمند روی آورده ‌اند. به همین سبب بازار خرید و فروش در این فضا از رونق بیشتری برخوردار است. کارخانجات تولید کننده و نمایندگی‌ های معتبر سعی دارند تا با راه اندازی سایت آنلاین جهت فروش پارچه اسپان باند از این بازار عقب نمانند.
چرا که در گذر زمان توجه بیشتری به خرید اینترنتی شده و نبودن در این بازار می تواند تا حد زیادی منجر به ضرر کارخانجات و تولید کنندگان مطرح می‌ شود. به همین سبب اغلب این مراکز به شکل کاملاً حرفه ‌ای در این فضا فعالیت می کنند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند نه تنها برای فروشندگان، بلکه برای خریداران نیز مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد که در صورت شناخت و آگاهی کامل از این مزایا همه خریداران عمده ترجیح می ‌دهند تا بدین صورت محصول مورد نظر خود را بخرند.
در اینجا به برخی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می ‌پردازیم:

  • بدون نیاز به صرف وقت و هزینه اضافی برای گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش یا طی کردن مسافت طولانی برای دسترسی به کارخانجات تولید کننده می توان پارچه‌ ها را از اقصی نقاط کشور سفارش داد.
  • با بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه در سایت های فروشنده می توان متناسب ترین نوع پارچه را با توجه به کاربری مورد نظر انتخاب نمود.
  • در سایت های فروشنده مشاوران زبده وجود دارند که با بررسی نیاز خریدار می توانند بهترین پیشنهادها را ارائه دهند.
  • پس از ثبت سفارش و تهیه پارچه مورد نظر در کمترین روز کاری، پارچه ها به آدرس خریدار ارسال می گردد.

به دلیل امکان ارسال پارچه های خریداری شده از درب کارخانجات تولید کننده هزینه‌ های حمل و نقل و جابجایی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و در نهایت از هزینه های خریدار نیز کم می شود.

فروش عمده پارچه اسپان باند با قیمت درب کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند

استقبال زیادی که از پارچه های اسپان باند و مصارف مختلف می‌ شود، موجب شده تا مراکز متعددی اقدام به عرضه و فروش این پارچه نمایند. در حال حاضر پیدا کردن مراکز عرضه و فروشی که واسطه ‌ها را از میان برداشته و به شکل مستقیم پارچه ها را ارائه دهند، تأثیر زیادی بر کاهش هزینه ‌ها دارند.
این مجموعه فروش عمده پارچه اسپان باند با امکان ارسال پارچه‌ ها از درب کارخانه تولید کننده موجب شده تا پارچه با قیمت درب کارخانه به دست مصرف کننده برسد. چرا که با این روش ارسال از ورود واسطه ‌ها به معاملات پارچه اسپان باند جلوگیری می ‌کنند.
به دلیل نوع استفاده پارچه اسپان باند سه لایه که بیشتر برای منسوجات مختلف در محیط بیمارستانی کاربرد دارد، لازم است که این پارچه با کیفیت بالا و کاملا آنتی‌باکتریال تهیه شود. به همین سبب انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر تأثیر زیادی در تهیه این پارچه ها با کیفیت مناسب می گذارد.

در صورت نیاز به خرید پارچه اسپان باند سه لایه با کیفیت بالا و قیمت مناسب با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. چرا که تمامی پارچه های ارائه شده در این مجموعه فروش از برترین برندهای موجود در بازار عرضه می گردد.
به این مطلب، امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ