فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت رول اسپان باند + خرید انواع گرماژ + تضمین کیفیت

قیمت رول اسپان باند + خرید انواع گرماژ + تضمین کیفیت

قیمت رول پارچه اسپان باند با توجه به گرماژ، رنگ بندی و عرض پارچه تعیین می شود. برای خرید انواع گرماژ اسپان باند در کنار تضمین کیفیت، این مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی را انتخاب کنید.
آیا با پارچه اسپان باند آشنایی دارید؟
منظور از گرماژ انواع اسپان باند چیست؟
عوامل موثر بر قیمت رول پارچه اسپان باند کدامند؟
پارچه اسپان باند جزء کاربردی ترین منسوجات در صنایع مختلف است که در تمامی بخش ها، از این پارچه ها دیده می شود. به همین جهت کارخانجات زیادی در داخل کشور با تولید و ارائه این پارچه ها به بازار نیاز مصرف کننده را تأمین می کنند.
انتخاب مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی که به شکل مستقیم با کارخانجات همکاری داشته، کمک می کند تا به بهترین قیمت پارچه اسپان باند دست پیدا کنید. پس در انتخاب مراکز خرید خود دقت کافی را داشته باشید.

پارچه های اسپان باند و مشخصات آنها

پارچه اسپان باند پزشکی عمده

پارچه های اسپان باند جزء پارچه های پرکاربرد در صنعت نساجی قرار می گیرند که به دلیل شیوه بافت خاص و داشتن ویژگی های فوق العاده جایگاه متفاوتی در این صنعت دارند. در سال های اخیر استفاده از این پارچه ها به حدی افزایش پیدا کرده که توانسته، بسیاری از منسوجات را از صنایع مختلف حذف کند.
پارچه های اسپان باند از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ها تولید می شود. معمولاً در روند تولید آنها از هیچگونه الیاف طبیعی مانند پنبه یا پشم به کار نمی رود و فقط از الیاف فیلامنت به دست آمده از دستگاه های اکسترودر، برای تولید این پارچه استفاده می کنند.
الیاف فیلامنتی که توسط دستگاه ‌های اکسترودر تولید می ‌شود، به شیوه خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته و پس از اتصال توسط دستگاه های پرس مخصوص با شیوه های متفاوت، پارچه هایی با ضخامت یکسان در تمام طول طاقه تولید می شود. هر چقدر کیفیت دستگاه ها و تکنولوژی های مورد استفاده در خطوط تولید بیشتر باشد، در نتیجه پارچه های اسپان باند مرغوب و با کیفیت بالاتر تولید می گردد.
این پارچه ها در کارخانجات در چندین عرض و گرماژ متفاوت تولید می شود، معمولاً کارخانجات دستگاه های خود را بر روی تولید چند عرض و گرماژ تنظیم می کنند. چرا که با نیاز سنجی بازار سعی دارند گرماژهای پرکاربردتر در بازار را، تولید و ارائه دهند.
این پارچه ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند،به همین سبب در فضاهای مختلف به آسانی می توان آنها را مورد استفاده قرارداد. در این بخش به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند اشاره می کنیم:

رنگ پذیری بالا

امکان تولید این پارچه ها در تنوع رنگبندی وجود دارند چرا که پلیمرهای مورد استفاده، قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته و به آسانی به رنگ دلخواه در می آیند. رنگبندی های پرطرفدار در بازار را می توان در رنگ سفید، قرمز، آبی، صورتی، سبز، مشکی و طوسی پیدا کرد.

نرمی و لطافت

شیوه بافت این پارچه ها به گونه ای است که الیاف تار و پود در هم تنیده نمی شوند و فقط در کنار هم قرار می ‌گیرند، به همین سبب این پارچه ها بسیار نرم و لطیف است.

قابلیت کشسانی

برخوردار بودن از قابلیت کشسانی بالا موجب شده تا بدون نگرانی از آسیب دیدگی پارچه ها در شرایط کشش و سایش مورد استفاده قرار بگیرند.

آنتی باکتریال

این پارچه ها را از ذوب پلیمرها تولید می‌ کنند، به همین سبب پارچه‌ کاملا آنتی باکتریال بوده و نیازی به استفاده از دستگاه اتوکلاو قبل از کاربرد آنها ندارند.

آبدوست و آبگریز

پارچه های اسپان باند را می توانند به دو صورت آبدوست و آبگریز تولید کنند که به وجود آمدن هر کدام از این ویژگی ها در پارچه با توجه به نوع پلیمر و شیوه اتصال الیاف به یکدیگر است.

قیمت پارچه

از ویژگی های منحصر به فرد این منسوجات کمتر بودن قیمت رول پارچه اسپان باند به نسبت سایر پارچه های بافت سنتی است.

انواع گرماژ اسپان باند در مصارف بیمارستانی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

در شرایط حال حاضر جامعه ما و تمام دنیا به دلیل شیوع بیماری های ویروسی، لازم است که به طور مرتب منسوجات مورد شستشو قرار بگیرند تا از انتقال ویروس به دیگر افراد جلوگیری شود. به همین سبب پس از شستشو نیاز است که تمامی منسوجات و البسه پرکاربرد در این محیط ها، توسط دستگاه های اتوکلاو ضدعفونی گردد.
جایگزین کردن پارچه های اسپان باند به جای منسوجات سنتی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ های بیمارستانی داشته و البته از انتقال ویروس و باکتری به دیگر افراد نیز به خوبی جلوگیری می کند. زیرا این پارچه ها پس از استفاده نیازی به شستشو ندارد و به راحتی دور انداخته می ‌شوند.
برای استفاده بهتر در محیط بیمارستان، نیاز است که در هر بخش از پارچه های اسپان باند با ضخامت های مختلف یا عرض و رنگبندی مناسب استفاده شود. شناخت انواع گرماژ اسپان باند در مصارف بیمارستانی کمک می کند مراکز تولیدی در هنگام خرید انتخاب های بهتری انجام دهند.
منظور از گرماژ پارچه اسپان باند چیست؟ اگر برای شما هم این سوال وجود دارد، باید بگوییم که گرماژ به میزان وزن پارچه در یک متر مربع می گویند. در پارچه های اسپان باند گرماژها در تنوع بسیار بالایی بوده و از ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم در کارخانجات بر اساس برنامه های مشخص شده تولید می گردد.
بررسی انواع گرماژ اسپان باند در مصارف بیمارستانی:

گرماژ ۱۷ گرم تا ۲۵ گرم

از این گرماژ بیشتر برای ملحفه و روتختی به خصوص در بخش تزریقات، اتاق های معاینه و اورژانس استفاده می کنند.

گرماژ ۲۵ گرم تا ۳۵ گرم

از گرماژ ۲۵ گرم تا ۳۵ گرم در روند تولید انواع ماسک پرستاری، ماسک جراحی و ماسک های فیلتردار استفاده می کنند که در صورت لزوم از این پارچه ها به صورت چند لایه برای تولید ماسک ها به کار می برند.

گرماژ ۴۰ گرم تا ۵۰ گرم

از این گرماژ بیشتر برای تولید البسه بیماران در بخش های بستری موقت و سرپایی به کار می ‌برند. معمولا از گرماژهای بالاتر برای دوخت لباس بانوان استفاده می شود که بدن نمایی ندارند.

گرماژ ۳۸ گرم

از این گرماژ بیشتر برای تولید انواع گان و شان جراحی که در اتاق عمل کاربرد دارد، استفاده می کنند. به دلیل انعطاف پذیری و تولید این پارچه به صورت سه لایه، جزء بهترین متریال ها در این بخش محسوب می شود.

گرماژ ۵۰ تا ۶۰ گرم

از این گرماژها جهت تولید انواع کاور، مناسب دستگاه های حساس بیمارستانی و به خصوص دستگاه های پرکاربرد در اتاق ‌های عمل به کار می برند.

گرماژ ۹۰ گرم

۹۰گرماژ گرم جزء پارچه های ضخیم است که از آن برای تولید کاور جسد استفاده می شود. به خصوص در زمان شیوع بیماری ‌های ویروسی نیاز است که حتما از کاورهای یکبار مصرف برای جلوگیری از انتقال بیماری به افراد حمل کننده و سایر افراد دیگر استفاده نمایند.

قیمت رول پارچه اسپان باند چگونه مشخص می شود؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند
قیمت رول اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پارچه های متنوع است که از لحاظ رنگبندی، نوع مواد اولیه، گرماژ و موارد مختلف دیگر تولید می ‌شود. به همین سبب در هنگام مراجعه به بازار با یک قیمت واحد برای این پارچه ها روبرو نمی شوید.
پارچه هم مانند سایر لوازم دیگر در بازار دچار تغییر قیمت و نوسان می شود، پس شناخت عوامل موثر بر نرخ این محصول در بازار کمک می کند تا انتخاب های بهتری انجام دهید. در واقع شناخت مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه که شما را از دست واسطه ها در امان می دارد، یک راه حل بسیار کاربردی در هنگام خرید است.
پارچه های اسپان باند را در کارخانه به صورت رول آماده سازی کرده و به بازار ارائه می دهند. قیمت رول پارچه اسپان باند به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها به صورت مجزا می پردازیم:

وزن رول پارچه اسپان باند

وزن رول پارچه اسپان باند جزء موارد بسیار مهم در قیمت ‌گذاری است، هر چقدر که وزن آنها افزایش پیدا کند، در نتیجه هزینه نیز با افزایش روبرو می گردد.

گرماژ پارچه

معمولا گرماژ جزء عامل های بسیار مهم در هزینه های مربوط به پارچه است. ارتباط مستقیم هم در متراژ رول ها دارد.

متراژ هر رول

متراژ هر رول از پارچه اسپان باند که به بازار ارائه می گردد، یکسان نبوده و با توجه به عوامل زیادی تغییر پیدا می کند.

عرض هر رول پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند با توجه به نیاز بازار در چندین عرض مختلف تولید می شود که هر چقدر عرض رول ها بیشتر باشد، در نتیجه هزینه های آنها نیز با افزایش روبرو می گردد.

برند تولید کننده

برند تولید کننده جزء موارد بسیار مهمی است که در کیفیت پارچه ها تأثیر می گذارند، هرچقدر یک برند در بین خریداران و فروشندگان محبوبیت بالاتری داشته، در نتیجه حجم استقبال از آن نیز افزایش پیدا می کند.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

در حال حاضر که تعداد کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور افزایش پیدا کرده، این پارچه را در تنوع بالایی از لحاظ کیفیت و ویژگی در بازار مشاهده می کنید. شناخت مشخصات و ویژگی های این پارچه ها کمک می کند تا در هنگام نیاز بتوانید بهترین نوع پارچه را بخرید.
با دریافت راهنمای خرید پارچه اسپان باند خریداران عمده در می یابند که چه نوع پارچه ای را با چه ویژگی باید برای مصارف خود انتخاب کنند. چرا که انتخاب درست پارچه ها تأثیر زیادی در دریافت نتایج بهتر و ارائه آنها به بازار دارد.
حضور کارشناسان متبحر در مراکز عرضه و فروش مستقیم که با کارخانجات همکاری دارند، موجب می شود تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات و آگاهی از این افراد کمک گرفته و بهترین انتخاب ها را انجام دهید.
در این بخش به چند مورد مهم در هنگام خرید پارچه اسپان باند اشاره می کنیم:

قیمت پارچه

قیمت پارچه اسپان باند جزء موارد بسیار مهمی است که در خریدهای عمده باید به آن توجه کرد. زیرا ضمن تأثیر داشتن در کیفیت پارچه ها در نرخ نهایی ارائه آنها به بازار هم تأثیر می گذارد.

کیفیت پارچه

کیفیت بافت پارچه ها و تراکم مناسب آن ها جزء موارد پراهمیت است که شناخت نکات مهم برای تشخیص این ویژگی توسط افراد کاملاً حرفه ‌ای میسر می گردد.

رنگ بندی های مناسب

رنگ بندی های پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی وجود دارد که انتخاب رنگ های مناسب برای هر کاربردی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

انتخاب مرکز فروش

یکی از نکات مهم در هنگام تهیه پارچه های یکبار مصرف انتخاب مراکز عرضه و فروش است که هرچقدر حضور واسطه ها در این معاملات کمتر باشد، امکان دسترسی به پارچه های اصلی با کیفیت بالا فراهم می گردد.

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

پارچه یکبار مصرف جزء مهمترین منسوجات در محیط بیمارستان ها است که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر حجم به کار گیری این پارچه ها به حدی زیاد است که برخی از کارخانجات تمرکز ویژه ‌ای بر تولیدات پرکاربرد در این محیط ها گذاشته اند.
فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه توسط این مجموعه صورت می‌ گیرد تا خریداران عمده بتوانند ضمن دریافت کیفیت بالا، قیمت های مقرون به صرفه هم برای این پارچه ها بپردازند.
از آنجا که این پارچه به شکل مستقیم با پوست بدن انسان و بیماران در ارتباط بوده، باید پارچه های کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال تولید گردد که از تمام جهات استاندارد است. پس انتخاب مراکز معتبر برای تهیه پارچه ها تأثیر زیادی در داشتن کیفیت بالا دارد.
تمامی منسوجاتی که در این مجموعه ارائه می گردد، از کارخانجات برند و مطرح تولید کننده در کشور است. به همین سبب با خیال راحت و بدون دغدغه و نگرانی می توانید هر نوع پارچه ‌ای را ثبت سفارش کنید.

قیمت رول پارچه اسپان باند جزء مهم ترین دغدغه های خریداران عمده به شمار می‌ آید. در این مجموعه به دلیل ارسال از درب کارخانه تا حد زیادی جلوی افزایش هزینه ‌های بی جهت گرفته می شود. جهت ثبت سفارش و خرید آگاهانه بهتر است با کارشناسان حرفه ای مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا تجربه یک خرید مقرون به صرفه را به دست آورید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران + قیمت باورنکردنی

بازار فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل داشتن رابطه مستقیم با کارخانجات تولید کننده …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ