فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان از طریق نمایندگی هایی انجام می گردد که توجه ویژه ای به رضایتمندی مشتریان خود داشته و همواره تلاش می کنند این ضریب را به طرز قابل توجهی افزایش داده و زیاد کنند تا همیشه بر تعداد مراجعه کنندگانشان افزوده گردد و آمار فروش زیادی را داشته باشند.
براساس سفارش خریداران، عرضه محصولات و کالاهای متنوع از سوی فروشگاه های موجود انجام می شود.
هر چه تقاضا برای خرید یک کالایی زیاد باشد، نمایندگی های بیشتر و متعددتری فروش آن محصول خاص و مورد تقاضا را انجام می دهند.
هر چه هم درخواست برای خرید کمتر باشد، تعداد مراکز فروش آن محصول خاص پاببن تر آمده و تعداد فروشگاه های کمتری، وظیفه عرضه را انجام می دهند.

بعضی از سازمان ها بالاخص ارگان های دولتی همیشه و حتی در روزهای تعطیل مشغول به فعالیت بوده و کارکنان آن ها موظفند تحت هر شرایط آب و هوایی و اقتصادی در سرکار حاضر شده و به ایفای وظیفه خود بپردازند.
حتی برای برخی مشاغل خاص، نوع خصوصی آن سازمان نیز تعطیلی را در ایام مختلف تجربه نکرده و همواره در سر کار خود حاضر شده و وظیفه خود را تحت هر شغلی ایفا می کنند.
یک مرکز بهداشتی و درمانی را در نظر بگیرید که یک کلینیک کوچک یا بزرگ بوده و به آن در نهایت بیمارستان گفته می شود.
این بیمارستان در تمامی زمان ها، چه نوع خصوصی و چه نوع دولتی اش به افرادی که تحت عنوان بیمار به آن مراجعه می کنند، به خدمت پرداخته و آن ها را پذیرش می کنند.
ممکن است برخی از اعمال سخت مانند جراحی های فوق تخصصی قلب یا مغز در برخی روزها در این مراکز درمانی صورت بپذیرد، ولیکن در تمامی روزهای هفته بیماران پذیرش شده و تحت درمان قرار می گیرند.
حال انجام اعمال سخت و پیچیده بسته به صلاحدید متخصصان و پزشکان معالج، اجتمال دارد چند روزی عقب و جلو بیافتد و جا به جا گردد.

کلیه بیمارستان ها و مراکزی که مراجعه کنندگان را تحت درمان با بیمه یا بصورت خصوصی قرار می دهند، برای انجام همه اعمال خود از درمانی گرفته تا تشخیصی و زیبایی نیاز به وسایل و امکاناتی دارند که با استفاده از آن، رعایت هر چه تمام بهداشت شده و سلامت بیماران ارتقا پیدا می کند. یکی از این وسایل لباس هایی است که توسط واحد خیاط خانه دوخته گشته و در اختیار افراد قرار می گیرد، چنانچه ممکن است لباس ها و وسایل را خود کارمندانشان مورد پوشش قرار دهند یا توسط بیماران و مراجعه کنندگان یا همراهانشان مورد پوشش قرار گیرد.
لباس ها و وسایل مصرفی در مراکز درمانی، لازمه دوخته و آماده شدنش استفاده از انواع پارچه می باشد که تحت عنوان پارچه بیمارستانی، ملقب گشته است.

اگر لباس ها و وسایل مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی بصورت یکبار مصرف باشد و در تایم کوتاه زیر ۱ روز مورد استفاده قرار گیرد از پارچه متفاوت یا البسه هایی دوخته می گردد که زمان استفاده ش طولانی بوده و حداقل بمدت ۱ یا ۲ روز مورد کاربرد قرار میگیرد.

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی توسط نمایندگی ها صورت می پذیرد تا در نهایت توسط واحد خیاط خانه یا تولیدی های برنده در مزایدات، تبدیل به البسه و وسایلی گردد که زمان کاربردشان بسیار کوتاه و زیر ۲۴ ساعت باشد، این در جالی است که برای استفاده مجدد نیاز به شارج این قبیل لباس ها حتما بوده و شست و شو در مورد این منسوجات، معنی ای نداشته و کاملا با شست و شو، غیرقابل استفاده خواهند شد.

جال که پارچه های اسپان باند تنها ۱ بار مورد مصرف قرار می گیرند در زمانی که از آن ها، البسه و وسایل کاربردی دوخته گردد چرا بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف به این میزان تمایل دارند، از این پارچه استفاده کنند و آن را جایگزین منسوجات دیگر ننمایند؟

فروش پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

در سطح کشور چند سالی است که کارخانجات متعددی تولید پارچه های یکبار مصرف را انجام می دهند تا آن دسته ار بیمارستان هایی که تصمیم گرفته اند البسه مورد نیازشان را از این پارچه تولید نمایند، بخاطر تامین نشدن به سراغ پارچه های دیگری نروند.

لازمه تولید پارچه های اسپان باند با بهترین کیفیت، رعایت شاخصه های بسیار زیادی است که یکی از مهم ترین این عوامل، استفاده از مواد اولیه مرغوب در زمان تولید است، موادی که کوچکترین ناخالصی نداشته و صد در صد از گرانول های خالص باشند.

امروزه بصورت مستقیم فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی پس از تولید در کارخانجات از طریق مراکز رسمی انجام می گردد.
این نمایندگی ها اغلب در شهرهایی هستند که صنایع تولید کننده در آن موجود است یا به احتمال قوی در تهران هم وجود دارند.
در ذیل به برخی از شهرها که دارای نمایندگی های رسمی فروش کارخانجات هستند اشاره خواهد شد:

  • مشهد
  • یزد
  • اصفهان
  • تهران
  • همدان
  • تبریز
  • کلاردشت

فروش پارچه اسپان باند

مرکز رسمی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه تهران

بافتینه از جمله شرکت های تولید کننده بحساب می آید که برای اولین بار در کشور، تولید پارچه های یکبار مصرف را انجام داد.
کارخانه بافتینه به خوبی نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی را در زمینه خرید پارچه های یکبار مصرف متوجه شد و بهمین دلیل در مساحتی بسیار وسیع به تولید پرداخت.
صنایع بافتینه با توجه به بهره گیری از ماشن آلات مدرن توانسته علاوه بر تولید پارچه های یکبار مصرف، تولید اسپان لس و ملت بلون را هم انجام دهد.

مرکز رسمی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید کارخانه بزرگ بافتینه هم در شهر همدان است و هم در تهران.
مشتریان زیادی هر روزه به این نمایندگی برای خرید تولیدات بافتینه مراجعه کرده و از طریق دفتر فروش، پارچه های مورد نیاز خود را سفارش می دهند.

فروش پارچه اسپان باند

قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی

باتوجه به این که کلیه وسایل و لباس های دوخته شده از پارچه های اسپان باند در خیاط خانه و تولیدی ها، بصورت یکبار مورد کاربرد قرار می گیرند، اما علاوه بر بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز از این منسوجات در صنایع دیگر استفاده می گردد.
علت کاربرد زیاد پارچه های یکبار مصرف در هر بخشی، تنها در قیمت مناسب و ارزان آن است.
جدا از قیمت خوب، دوزنده ها در زمان دوخت پارچه های یکبار مصرف اذیت نشده و در مدت زمان کم،قادر به برش هستند.

رنج قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید کارخانجات مختلفی که در شهرهای گوناگون هستند، وابسته به قیمت مواد اولیه می باشد.
مواد اولیه برای تولید پارچه های یکبار مصرف از بورس خریداری شده و بصورت مستقیم در برخی زمان ها از پالایشگاه ها نیز تهیه می گردد.
بالا و پایین شدن قیمت مواد اولیه و شاخص بورس موجب کم و زیاد شدن قیمت فروش پارچه های یکبار مصرف شده و آن را تحت شعاع قرار می دهد.

فروش پارچه اسپان باند

مراکز فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید از مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت مستقیم، بازدهی و نتیجه فوق العاده خوبی برای خریداران دارد.

با مراجعه به مراکز فروش مستقیم و رسمی کارخانجات تولید کننده، امکان خرید بی واسطه یا قیمت هر چه تمام شده کمتر و ارزان تر از مابقی نمایندگی ها وجود داشته و این روش بسیار مناسب برای خریدهایی است که حجم بالایی داشته و حتی برای صادرات هم کاربرد ویژه ای دارند.
در کنار مراکز فروش مستقیم سنتی، امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز باتوجه به نیاز مشتریان و خریداران تولیدات کارخانه های مختلف را عرضه می دارند، البته با قیمت مناسب تا در زمینه خرید کوچکترین کمبودی حس نشده و باید و شاید، تامین نیاز خریداران با استفاده از تولیدات داخلی رفع و رجوع گردد.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ