فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / لیست قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

لیست قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت در زمان فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیست مرتبی در اختیار مراجعه کنندگان به نمایندگی ها، قرار داده شده و تاریخ به روز رسانی آن نیز آپدیت می گردد تا متقاضیان توانایی بررسی حجم خریدشان را داشته و براساس بودجه ای که در نظر گرفته اند و حجم سفارش های تحویلی، متراژهای مورد نیاز را تهیه نمایند.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ به روز رسانی شده است.

پارچه های سوزنی به دلیل ویژگی های خاص خود، بخش قابل توجهی از نیاز مراکز درمانی را تامین کرده و بصورت تخصصی در این سازمان ها برای دوخت لباس و وسایل کاربردی شان، استفاده خواهد شد.
این که چرا این منسوجات را به نام پارچه سوزنی هم خطاب می نمایند و چه ویژگی هایی دارد که موجب شده مورد استقبال بیمارستان ها قرار گیرد، در خطوط ذیل به آن خواهیم پرداخت.
پارچه اسپان را به نام های مختلفی می خوانند و می شناسند:

  • پارچه سوزنی
  • پارچه یکبار مصرف
  • پارچه بی بافت
  • پارچه نبافت
  • پارچه بدون الیاف
  • نانوون
  • پارچه گرانولی و….

اما این پارچه، در زمان تولید بخاطر استفاده نشدن از الیاف مانند دیگر پارچه ها، بافت مشخصی نداشته و در روی سطح آن نمی توان تار و پود را مشاهده کرد.
آن چیزی که بدیهی است در هنگام دیدن، سوراخ و حفره های بسیار ریز و متراکمی خواهد بود که باعث تشکیل محصولی به نام پارچه سوزنی شده که از دستگاه های بکار رفته در شرکت ها و صنایع بدست آمده و در نهایت مورد کاربرد بخش های زیادی از جمله بیمارستان ها قرار می گیرد.

پارچه های یکبار مصرف زمانی که تبدیل به وسایل مورد استفاده مراکز درمانی می گردد همان طور که از نامش هم پیدا و مشخص است، قاعدتا باید بصورت یک دفعه مورد کاربرد قرار گرفته و این بدان معناست که پس از مصرف باید قاعدتا دور ریخته گردد.
چه بسا مراکزی که متاسفانه رعایت نکرده و وسایل آماده را محددا مورد مصرف قرار می دهند.
مصرف تنها و یک یار از اسپان، جلوی انتقال و انتشار آلودگی ها و میکروب ها را گرفته و موجب می شود هیچ بیماری ای منتشر نشود.
برای بیمارستان ها، محفوظ ماندن از ویروس ها مهم بوده و آن ها همه تلاش خود را برای این کار می کنند و بهمین دلیل و بهداشتی بودن تمام، فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از نمایندگی های عرضه کننده بصورت عمده انجام گشته و در سوی مقابل هم، خریدش زیاد است و بهمان اندازه نیز سفارش دوخت را مراکز درمانی به تولیدی ها و خیاطان برای دوخت از این پارچه می دهند.

موارد استفاده اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند

الیاف اگر در کارخانه های نساجی استفاده گردد منجر به تولید پارچه هایی می گردد که تار و پود داشته و برخوردار از بافت های منسجم و پیوسته می باشد.
حالا که الیاف در تولید اسپان باند استفاده نگشته، ماده ای به نام گرانول را مورد مصرف قرار داده و سطحش حالت بافت تار و پوی نشده و پرس های ریز بوجود می آید که موجب می شود حفره در سطح ایجاد گردد.

همان طور که در خطوط بالایی نیز بدان اشاره گشت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی را برای استفاده در مراکز درمانی فروشگاه ها انجام داده و آن را تبدیل به لباس، ملحفه و روتختی، ماسک و کلاه می کنند.
کیسه و دوخت ساک های تبلیغاتی از دیگر موارد استفاده اش است.
کاربرد در صنعت خودروسازی و کشاورزی هم از دیگر بازه های استفاده اش می باشد.
سقف های کاذب و برای عایق حرارتی ساختمان ها
بسته بندی مواد غذایی
در هتل ها و تفریحگاه ها
سالن های زیبایی و آرایشی
مطب های دندانپزشکی
و هزاران مورد دیگر که فکرش را نمی توانید بکنید.

شرکت پخش پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت فروش پارچه اسپان باند

در راستای فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، مجموعه های بسیار زیادی فعالیت می کنند که عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.
این شرکت ها هم به قیمت محصولات مورد پخش توسط خود اهمیت داده و هم این که پارچه ها باکیفیت و مرغوب باشد و خرید این جور منسوحات را پیشنهاد می دهند.
به این ترتیب می توان در شهرهای مختلف، پخش پارچه یکبار مصرف را انجام داد و پارچه ای عالی را با کیفیت تضمینی با قیمت روز ارائه کرد.

نمایندگی هایی که حجم فروش بالایی دارند، پارچه یکبار مصرف تولید کارخانه هایی را پخش می کنند که مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد و هم چنین بتوان از آن بعنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر استفاده کرد.

هر شهر و در یک جمع بندی کلی تر هر قسمتی از دنیا که دارای مراکز درمانی از قبیل بیمارستان ها باشد، نیاز به وجود شرکت هایی برای پخش این محصولات دارند.
در ایران، شهرهای ذیل از قدرت بالایی برخوردار بوده و در زمینه فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، همیشه ارسالی های زیادی را داشته اند:

  • تهران
  • مشهد
  • همدان
  • یزد
  • اصفهان

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت عمده

رقابت زیادی که در بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی وجود داشته، مراکز را واردار نموده که سعی کنند از خود عملکرد بهتری را نشان دهند و در جذب مشتری از یکدیگر، پیشی بگیرند.
آن دسته از مراکزی در زمینه فروش موفق ترند که بصورت عمده به عرضه پرداخته و برای خود، مشتری ثابت داشته باشند.

صنایع تولید پارچه یکبار مصرف از گرانول خالص پلی پروپیلن استفاده کرده و بر ای تولید یک محصول باکیفیت، هیچ گونه ناخالصی را اضافه نمی دارند، این در حالی است که متاسفانه برخی از کارخانه ها برای عرضه با قیمت پایین تر، اقدام به اضافه کردن کربو هیدرات و دیگر مواد می نمایند که منجر به تولید پارچه ای می گردد که بی کیفیت بوده و استانداردهای لازمه را نمی تواند کسب کند.

مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت اینترنتی

قیمت فروش پارچه اسپان باند

آیا شما هم مثل خیلی ها ترجیح می دهید حتی برای خرید وسایل ضروری به مراکزی مراجعه کنید که در کمترین زمان این کار را برایتان میسر ساخته تا بتوانید وقتتان را برای کارهای ضروری تر صرفه جویی کنید؟

فعالان در حیطه البسه و وسایل مورد استفاده در مراکز درمانی، خیلی راحت برای خرید می توانند به نمایندگی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی مراجعه کنند که بصورت اینترنتی هم به ارائه خدمت پرداخته و تنها محدوده فروشش را به شیوه حضوری بنا نکرده.

سال های زیادی است که تقریبا مصاف نیز با تولید می باشد، بیمارستان ها استقبال خوبی از این منسوج داشته و در مدت های اخیر می خواهند که وسایل مصرفیشان را از این پارچه دوخته و در اختیار افرادی قرار دهند که آن را مورد کاربرد قرار می دهند، همانند بیماران و مراجعه کنندگانشان یا جراحان و پرسنل اتاق عمل.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به قیمت ارزان

قیمت پارچه اسپان باند

مشکلات اقتصادی و اصلا سود بالاتر از جمله دلایلی است که خریداران جذب فروشنده هایی شده اند که منصف بوده و محصولاتش را با قیمت ارزان، عرضه می دارند.

علت تاسیس فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه پارچه یکبار مصرف

علت تاسیس فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه پارچه یکبار مصرف

زمانی که اینترنت فراگیر شده و همه کاربران از آن استفاده کردند، اقدام به تاسیس فروشگاه های اینترنتی، عرضه کنندگان زده و اتفاقا با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شدند، چنانچه نمایندگی های اینترنتی فروش محصولاتی را ابتدا شروع کردند که بازار خوبی داشته و مشتریان زیادی تقاضای خریدش را دارند، همانند اسپان.

نمایندگی ها با این کار، فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی را با قیمت ارزان توانستند از یک سو انجام دهند و از سمت دیگر، نبض بازارها را در دست بگیرند و رضایت آن ها را هر چه بیشتر تامین کنند.

قیمت پارچه بی بافت با بهترین کیفیت

این که الزامیست کیفیت بالا باشد تا فروش خوبی را به ثبت برساند در زمینه همه محصولات جاکم می باشد.
در لست قیمت پارچه بی بافت، مشخص است که بر روی این لیست، گرماژ و رنگ و عرض تاثیر گذار بوده و آن را متاثر می سازد.

  • اسپان باند آکا
  • اسپان باند کلاردشت
  • بافتینه
  • بادران
  • حریربافت

از برندهای تولید کننده هستند که با بهترین کیفیت، مسنوجات بی بافت را عرضه می دارند.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ