فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی | خرید پارچه یکبار مصرف اسپان باند ارزان

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی | خرید پارچه یکبار مصرف اسپان باند ارزان

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی در نمایندگی رسمی خرید و فروش انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند، با قیمتی ارزان تر از سایر بازارهای موجود، به شکل عمده امکان ارسال به سراسر کشور را از طریق این مجموعه دارد.
بیمارستان ها بایستی عاری از هر گونه باکتری، آلودگی و میکروب بوده و در تمامی بخش های آن باید نکات و موازین بهداشتی رعایت شده باشد.
به همین سبب است که در بخش های گوناگون بیمارستان ها، پوشش خاصی حاکم بوده و طور خودمانی تر می توان گفت که لباس های داخل بیمارستان با لباس های بیرون از بیمارستان متفاوت می باشد.
یعنی در واقع از پرسنل، حراست، کارکنان، خدمه، پرشکان و پرستاران گرفته تا بیماران، بایستی با لباس های مخصوصی که بیمارستان ها تهیه کرده، در این محیط ها رفت و آمد داشته باشند.
طبیعی است که بجز انواع البسه بیمارستانی، در بیمارستان ها از سایر منسوجات نیز استفاده می گردد که آن ها هم بایستی به طور خاص تولید شده باشند، مانند انواع رو تختی، رو بالشی، ملحفه، پرده و غیره که هر یک می توانند به نوعی مستعد باکتری و انواع میکروب ها بوده باشند.
برای تولید تمامی البسه و منسوجاتی که ذکر شد، به انواع پارچه منسوب به پارچه بیمارستانی احتیاج است که بایستی دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفردی برخوردار گردند.
آیا می دانید که در درجه اول چه پارچه هایی مناسب استفاده های پزشکی و بیمارستانی بوده و امروزه از کدام پارچه ها بیشترین استفاده را در این حوزه می نمایند؟

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

همانطور که متوجه شدید، از آن جا که بیمارستان ها مشغول به کار درمان افراد، مراجعه کنندگان و بیماران مختلفی هستند، بایستی از هر گونه آلودگی و وسایل و منسوجات غیر استریل و بهداشتی، مبرا باشند.
به همین سبب با توجه به سیاست بیمارستان ها این موضوع مهم بوده که در بخش های گوناگون بیمارستانی، از لباس و منسوجات خاص و کاملا استریل و بهداشتی استفاده گردد.
پارچه های بیمارستانی که برای تولیدات البسه و منسوجات بیمارستانی استفاده می شوند بایستی دارای مشخصات و ویژگی های خاصی باشند.
به عنوان مثال پارچه ای که در تولید البسه بیماران استفاده می شود، باید این ویژگی ها را داشته باشند:

  • نرمی زیر دست
  • لطافت و ظرافت بالا
  • خنکی و سبکی وزن
  • عدم بدن نما بودن
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی

یا مثلا پارچه هایی که برای تولید روپوش پزشکان و پرستاران استفاده می گردند، باید ویژگی های ذیل را شامل گردند:

  • عدم جذب مایعات
  • آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی
  • ضد آبژاول
  • ثبات در رنگ و کیفیت بافت
  • عدم تل و گوله شدن

اگر تمامی این ویژگی ها را کنار بگذاریم، به طور کلی پارچه هایی که در مصارف و تولیدات بیمارستانی استفاده شده، در دو دسته طبقه بندی و عرضه می گردند:

  1. پارچه های ضد آبژاول و قابل شست و شو و استریل با دستگاه اتوکلاو
  2. پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

در واقع در برخی از مصارف مانند روپوش پزشکان و پرستاران، گاها البسه اتاق عمل، لباس حراست، پرسنل، خدمه و کارکنان بیمارستان ها را از جنس پارچه های ضد آبژاول و قابل شست و شو تولید می کنند.
و در مصارفی که اهمیت بهداشتی و استریل بودن بیشتر بوده و باید به شکل یکبار مصرف، مورد استفاده قرار بگیرند، از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده به عمل می آورند.
در این مطلب می خواهیم کمی ببشتر در مورد پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، مصارف آنها و چگونگی خرید این پارچه ها با قیمت ارزان تر، بیشتر موضوعاتی را بیان کنیم.

پارچه یکبار مصرف و مصارف بیمارستانی آن

پارچه های یکبار مصرف یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت نساجی پارچه هستند که امروزه به دلیل دارا بودن ویژگی های خوب، در صنایع مختلف کاربرد مناسبی داشته اند.

پارچه یکبار مصرف از هیچ گونه تار و پودی تشکیل نشده و در دسته پارچه های بی بافت جای می گیرد که از الیاف پرس تهیه شده و در مواد اولیه خود دارای گرانولی با نام پلی پروپیلن می باشد.
این پارچه در کارخانجات ایران با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید شده و با متنوع ترین طیف رنگی در کالیته کارخانجات گوناگون، روانه بازارهای پارچه فروشی می گردد.
در این کارخانه های تولیدی پارچه یکبار مصرف، این پارچه را با نام های پارچه نبافته، پارچه سورنی و پارچه اسپان باند نیز شناخته و در میان عامه و بازاریان عرضه می نمایند.
از ویژگی های منحصربفرد تولیدی پارچه یکبار مصرف نبافته، می توان این موارد را نام برد:

  1. آنتی باکتریال و آنتی یو وی است.
  2. نرمی زیر دست دارد.
  3. به هیچ وجه رنگ نمی دهد.
  4. یا به شکل آب دوست و یا به شکل آب گریز تولید می گردد.
  5. دارای قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون بوده است.

این خصوصیات خوب پارچه های یکبار مصرف تولیدی، سبب شده تا علاوه بر صنعت پزشکی، از آن در صنایعی مانند بسته بندی و کاور، تولید چرم مصنوعی، صنعت کشاورزی و … استفاده به عمل بیاید.
اما به جرئت می توان ادعا کرد که پارچه های یکبار مصرف به سبب مسائل بهداشتی و قیمت ارزانی که داشته، از مصرفی ترین پارچه ها در حوزه تولیدات منسوجات و البسه بیمارستانی به شمار می آیند.
در تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی و پزشکی، پارچه های یکبار مصرف اسپان باند با همان عرض ها اما با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم، غالبا مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرند.
مصارف مختلف پارچه یکبار مصرف نبافته در تولیدات بیمارستانی عبارتند از:

  1. تهیه انواع گان و شان مخصوص اتاق های عمل (پارچه گان یکبار مصرف مخصوص روپوش جراحان، پرستاران، متخصصین بیهوشی و …، پارچه شان یکبار مصرف مناسب انواع روپوش مخصوص بیمارانی که به صورت سرپایی یا طولانی مدت مورد عمل جراحی قرار می گیرند)
  2. لباس بیمار (مخصوص بیمارانی که به مدت کمتر از دو روز بستری می باشند)
  3. انواع ماسک، کلاه یکبار مصرف و کاور کفش مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه
  4. انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی برای بخش های بستری
  5. انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  6. تهیه ساک وسایل
البته جدای از مصارف بیمارستانی پارچه های یکبار مصرف، می توان به مصارف بهداشتی این پارچه مانند تولید انواع دستمال مرطوب، رویه بهداشتی نوار بهداشتی و پوشک و … اشاره داشت.

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ماسک یکبار مصرف برای تولیدی ها

در میان تمامی پارچه هایی که برای تولید انواع ماسک بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه یکبار مصرف پزشکی یکی از بهترین ها و مناسب ترین پارچه هاست.
این پارچه با دارا بودن چند لایه و ویژگی آنتی باکتریال بودن و از همه مهم ترین یکبار مصرف بودن، می تواند گزینه کاملا ویژه ای برای تولید ماسک های بیمارستانی مانند N95 انواع ماسک های مخصوص مصارف عمومی باشد.
پارچه یکبار ماسک یکبار مصرف در عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم؛ با رنگبندی سفید و آبی، می تواند بیشترین استفاده را برای تولیدی های انواع ماسک شامل گردد.
امروزه متأسفانه با شیوع بیماری های واگیردار و پاندمی در جهان، شاهد آن هستیم که کارگاه های تولیدی زیادی در تکاپوی تولید انواع ماسک خصوصا برای مراکز بیمارستانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری ها قرار داشته، بوده اند.
این موضوع سبب شده تا گاها بازارهای کشور با کمبود پارچه اسپان باند برای تولید ماسک مواجه گردد و می تواند این کارگاه های تولیدی را مجبور به استفاده از پارچه های دیگر مانند تترون، ترگال، تریکو و … گردانیده باشد.
در این میان کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند برای ماسک بایستی توانسته باشند تا با بالاتر بردن تناژ تولیدی خود، پاسخگوی نیاز مشتریان و خریداران این پارچه باشند.
این شرایط می تواند متأسفانه پای دلالان و واسطه گری های زیادی را به بازار فروش پارچه یکبار مصرف برای ماسک نیز باز کرده باشد.
به خاظر همین موضوع ممکن است که پارچه ی یکبار مصرفی که قیمتی ارزان تر از سایر پارچه ها را داشته، حالا با قیمتی گزاف تر ارائه گردد و نگرانی برای خریداران را دو چندان نماید.
آیا می دانید که چطور و از طریق کدام نمایندگی های فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار می توان قیمت ارزان تر ار این پارچه را با کیفیت خوبی خریداری نمود؟

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

چگونه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان تر بخرم؟

پارچه های یکبار مصرف به طور کلی با قیمت تمام شده کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای تولید شده و به همین سبب با قیمت ارزانی به بازارهای فروش پارچه عرضه گردیده اند.
اما در شرایطی که ممکن است میزان تقاضا از این پارچه زیاد بوده، گاها دیده شده که برخی از افراد سودجو و واسطه ها در بازار، این پارچه را با قیمتی غیر منصفانه و غیر واقعی به فروش می رسانند که می تواند به ضرر مشتریان باشد.
مشتریان خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از آنجا که غالبا به طور عمده و در حجم های زیاد این پارچه را می خرند، خواهان آن بوده تا نیاز پارچه ای خود را با قیمت واقعی و حتی قیمت ارزان تری هم خریداری نمایند.
بنظر می رسد که تنها راهکار خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی آن هم با قیمت واقعی و ارزان، خرید از نمایندگی های فروش مستقیمی است که:

  1. با کارخانجات تأیید شده در زمینه تولید پارچه های یکبار مصرف، ارتباط مستقیم دارند.
  2. واسطه گران میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه یکبار مصرف را حذف نموده اند.
  3. مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید، برای خریدی آگاهانه را به تمامی مشتریان خود ارائه می نمایند.

این نمایندگی های فروش، انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت دست اول کارخانه عرضه می کنند که می تواند برای خریداران، خرید با زیر قیمت بازار و کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه همراه شده باشد.

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

مراکز فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

حتما می دانید که امروزه در بازارهای حقیقی و حتی مجازی، مراکز فروش گوناگونی موجود بوده که انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را از برندهای گوناگون عرضه می نمایند.
در این مراکز فروش، ممکن است پارچه های یکبار مصرف با درجه کیفی گوناگون و قیمت های متفاوت ارائه شده باشند.
اما اغلب خریداران می خواهند مراکز فروشی را پیدا کنند که قیمت ثابت و دست اول کارخانه را همراه با کیفیت درجه یک از این پارچه عرضه می کنند.
بنظر می رسد که در مراکز فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، شما می توانید خیلی راحت تر و در دسترس پذیرتر، مراکزی را بیابید که خرید با قیمت و کیفیت متناسب با هم را ارائه می دهند.
چرا که غالبا این مراکز فروش به شکل مستقیم با کارخانجات معتبر تولیدی ارتباط داشته و سفارشات مشتریان خود را مستقیما از درب این کارخانجات تولیدی به دست آنان می رسانند.
این موضوع می تواند برای کارگاه های تولیدی البسه یکبار مصرف بیمارستانی که خصوصا با بیمارستان های دولتی کار می کنند؛ مناسب باشد، چون تولیدات با قیمت تمام شده تولیدی کاملا مقرون به صرفه تر را برای آنان رقم خواهد زد.
شایان ذکر است که گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا، از نمایندگی های ویژه فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی است که توانسته تأمین کننده ای جدی برای خریداران گوناگون این پارچه از سراسر کشور باشد.
در این نمایندگی پارچه اسپان باند در بازار آنلاین؛ هر رول پارچه یکبار مصرف اسپان باند با تمامی عرض ها و گرماژهای تولیدی، موجود بوده و در کالیته رنگی آبی، سفید، صورتی و سبز که رنگ های مورد علاقه مراکز درمانی هستند، بیشترین نرخ فروش را دارد.

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

سفارش خرید عمده پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

از مهم ترین راهکارهایی که خریداران پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی می توانند در راستای خرید ارزان تر انجام دهند، خرید عمده این پارچه بوده است.
خرید عمده پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی به صورت رولی و در متنوع ترین رنگ ها، از طریق این مجموعه و در کمترین زمان ممکن قابلیت ثبت سفارش را دارد.
یا خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از طریق این مجموعه در حجم و تناژهای بالا، کارگاه های تولیدی البسه یکبار مصرف بیمارستانی، تولیدات مقرون به صرفه تری داشته و قدرت فروش بالاتری را هم تجربه خواهند کرد.

به خریداران توصیه می گردد تا قبل از خرید پارچه مورد نظر خود در متراژ، عرض و گرماژی که می خواهند، با کارشناسان و متخصصین در این حوزه مشورت کرده و سپس به ثبت سفارش بپردازند. به شما این نوید را می دهیم که در صورت خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد نیاز خود از طریق این سایت، مشتری با ایمان ما می شوید، یعنی با خود مشتری هم می آورید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه یکبار مصرف

نمایندگی خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از سوی نمایندگی های اینترنتی در صورت آشنا نبودن به …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ