فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه سوزنی بیمارستانی / فروش پارچه سوزنی بافتینه | تولید کننده برتر در کشور

فروش پارچه سوزنی بافتینه | تولید کننده برتر در کشور

فروش پارچه اسپان باند بافتینه که یکی از تولید کننده های پرآوازه و قدیمی در حوضه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به شمار می آید، در نمایندگی های رسمی اش با قیمت اضلی خود کارخانه و بدون تغییر انجام می گردد، برای دسترسی به فروشگاه های عرضه کننده و خرید از آن، کافیست در هر شهری که هستید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
زمانی که از سوی خریداران، محصولی مورد تقاضا و خرید زیاد واقع می گردد، باید نیاز این سری از مشتریان در داخل برطرف گردد، یعنی بهتر است این اتفاق در داخل بیفتد و نیازی به واردات از سوی کشورهای دیگر نباشد.
در سال هایی که گذشت و پیش روی است، مصرف پارچه های یکبار مصرف به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و از آن برای کاربردهای مختلف، استفاده گشته است.
یکی از نام های متداول پارچه یکبار مصرف، اسپان باند یا پارچه سوزنی است.
علت نامیدن این پارچه پرمصرف به اسپان باند، لایه های فشرده و متراکم و بهم چسبیده خواهد بود که کارخانه های تولید کنند ه براساس نظر هیئت مدیره و میزان مصرف خریداران، آن را مشخص کرده و پروسه تولیدش را اجرایی می کنند.
پارچه سوزنی را بخاطر شکل ظاهری این منسوج به این نام می خوانند، به گونه ای که سطح این محصول دارای حفره های ریز می باشد.
این حفره ها و سوراخ ها در گرماژهای پایین، خیلی کم به چشم می آید و قابل مشاهده است اگر دقت لازمه را داشته باشید، اما در اوزان بالای این پارچه این حفره ها به وضوح قابل رویت است و حتی بدون دقت هم می توان، مشاهد ه اش نمود.

چه اسپان باند را با نام پارچه سوزنی بشناسند و چه با نام پارچه بی بافت و یا هر چیز دیگری، ویژگی مشخص و بارزش محدوده زمان کوتاه وسایل اماده گشته از ان خواهد بود که ان را ملقب می کند به پارچه های یکبار مصرف.

فروش پارچه سوزنی بافتینه

پارچه سوزنی بیمارستانی

بیشترین میزان استفاده از پارچه های سوزنی در انواع گرماژهایی که از سوی کارخانجات مورد تولید قرار می گیرد، کاربرد بیمارستانی داشته و به ان پارچه اسپان باند بیمارستانی یا پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می گویند.
البته محدوده مصرف این پارچه در حوضه بهداشت و درمان، وزن های به خصوصی را می طلبد و مراکز بهداشتی از گرماژهای بخصوصی، عمدتا استفاده خواهند کرد.
وزن هایی که در خطوط ذیل به اختصار و کوتاه به ان اشاره می گردد:

  • وزن ۱۷
  • گرماژ ۲۰
  • وزن ۲۵
  • گرماژ ۳۰
  • وزن ۳۵
  • گرماژ ۳۸
  • وزن ۴۰ گرم
  • گرماژ ۵۰

حالا برخی از کارخانجات، بعضی از وزن ها را در محدوده اوزان بالا نیز مورد تولید قرار می دهند، متلا بافتینه اسپان باند را در وزن ۳۵ عرضه نکرده و تولیدش را در گرماژ ۳۴ انجام می دهد، یا گرماژهای کمتر از ۱۷ را نیز در پروسه تولید خود تعریف می کند.

ان چیزی که مهم است مجدوده مصرف پارچه سوزنی می باشد.
دقت داشته باشید تاثیر ۱ یا ۲ گرم بالاتر یا پایین تر مهم نبوده و به چشم نمی آید.

گرماژ انواع منسوجات بی بافت

فروش پارچه سوزنی بافتینه

منسوجات بی بافت را اگر بخواهید براساس تعداد لایه تولید شده در کارخانجات تقسیم بندی و تفکیک نمود، به چند گروه، مجزا خواهد شد:

  1. اسپان باند تک لایه
  2. اسپان باند دو لایه
  3. یکبار مصرف ۳ لایه
  4. پارچه سوزنی ۵ لایه

مشخص است که با افزایش تعداد لایه ها، باید انتظار داشتن ضخامت و تراکم بالا را از این پارچه ها داشت و با کاهش تعداد لایه های پرس شده، وزن تقلیل پیدا می کند و کم می گردد.

هر گرماژی از اسپان باندها را می توان با تعداد لایه های دلخواه از مواد اولیه تولید کرد، اما وزن های پایین تر از ۲۵ گرم را عموما با پرس یک لایه فشرده از گرانول به دستگاه ها و ماشین آلات بدست می آورند.

وزن و گرماژ انواع منسوجات بی بافت در یک تعریف ساده بدین معناست که پارچه های سوزنی را در ابعاد یک متر مربع از نظر واحد وزن مورد ارزیابی قرار می دهند و براساس این شاخصه، با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند.

عمده فروشی محصولات بافتینه

فروش پارچه سوزنی بافتینه

در واقع عمده فروشی های محصولات بافتینه که به پارچه اختصاص دارد، شامل پارچه های سوزنی با وزن های مختلف و اسپان لس و ملت بلون عمدتا می باشد.
عمده فروشی در سال های اخیر به فضای مجازی و سایت ها و شبکه های اجتماعی بسط پیدا کرده و در این فضا، نمایندگی های زیادی فروش را انجام می دهند.

قیمت عمده پارچه های تولید کارخانه های ذیل را می توان از عمده فروشی ها به راحتی استعلام نمود و براساس رنج آن، حجم خرید را برنامه ریزی کرد:

  • بهبود یزد
  • کارخانه اسپان باند کلاردشت
  • شرکت مه بافت
  • پارچه بادران یزد
  • اسپان باند اصفهان

و هر پارچه دیگری که مورد مصرف و توجه خریداران بوده و از سوی آن ها، تقاضا می گردد.

قیمت عمده پارچه سوزنی بافتینه

در واقع قیمت پارچه سوزنی بافتینه به نسبت محصولات سایر شرکت ها پایین تر بوده و همین عامل، سبب افزایش حجم خرید مشتریان و تمایل به خرید گشته است.

در وجه دیگر هم قیمت پارچه سوزنی از سایر پارچه ها مانند ترگال یا کجراه و تترون پایین تر بوده و شرکت ها و تولیدی ها با داشتن سرمایه اندک و ناچیز، می توانند در عرصه خرید و فروشش وارد شده و سفارشات خود را به آسانی تحویل دهند.

تولیدی ها و اشخاصی که سر و کار و نیازشان با خرید پارچه های سوزنی می باشد، خوب می دانند حجم خرید را می توانند نسبت به زمانی که قصد تهیه سایر پارچه ها را دارند افزایش داده و به دلیل تایم کمتر در زمان کمتری، سفارشات را تحویل دهند.

عوامل تاثیر گذار قیمت پارچه های یکبار مصرف

عوامل تاثیر گذار قیمت پارچه های یکبار مصرف

قیمت پارچه های یکبار مصرف را می توان تاثیر و نشات گرفته از گرماژ این محصول بیشتر دانست، همان چیزی که موجب افزایش و کاهش تعداد لایه ها گشته و سپس رنگ، عرض، حجم خرید و روش فروش در نمایندگی ها که اگر با واسطه باشد سبب افزایش این رنج و اگر بی واسطه باشد، موجب کاهش قیمت می گردد.
روش خرید عمده هم یکی از روش های موثر بر روی کاهش قیمت است، به گونه ای که در خرید و فروش های عمده و در حجم زیاد شاهد کم شدن قیمت ها اغلب هستید و در معاملات، مشاهده می شود که نمی توان تخفیف های خوب را درخواست نمود و مشاهده کرد.

کارخانجات پارچه سوزنی در ایران

فروش پارچه سوزنی بافتینه

کارخانجات تولید که خودشان در نمایندگی های طرف قرارداد فروش پارچه سوزنی را انجام می دهند، به چند منطقه اختصاص پیدا کرده و مشمول صنایع و شرکت هایی می گردد که در شهرهای تهران، اصفهان، یزد و مشهد واقع شده اند.

قطب تولید پارچه سوزنی، شهر همدان و سپس تهران است، به گونه ای که در این ۲ شهر، کارخانجات متعددی قرار دارد که هر یک بصورت انحصاری و جدا از هم، با برندهای اختصاصی و مخصوص بخود تولید را انجام داده و روانه بازارها می نمایند.

مابقی کارخانجات تولید کننده در شهرهای دیگر واقع گشته اند، هم چون مشهد و یزد اما به دلیل رقابت شدید و تنگاتنگی که بین کارخانجات همدان و تهران وجود دارد، هر یک از آن ها می کوشند عملکرد بهتری را از خود نشان داده و از دیگری پیشی بگیرند و بر تعداد مشتریانشان اضافه کنند.

تولید را بیشتر بصورت ساده اما با رنگ های مختلف دارند، اما پارچه سوزنی طرح دار هم در برخی کارخانجات مورد تولید قرار گرفته و به چرخه فروش وارد گشته است.

پروسه تولید را در تمامی کارخانجات، مهندسان تولید مورد بررسی قرار می دهند و اپراتورها موظفند در ساعت هایی که شیفت هستند بر روی این تولید، نظارت داشته و کاملا هوشیار باشند.
رعایت دقیق تمامی مسائل فنی و خرید مواد اولیه مرغوب در نهایت منجر به تولید پارچه های یکبار مصرف باکیفیت می گردد که همه خریداران از ان راضی بوده و حتی زمانی که سفارشات مهم را همانند البسه و وسایل بیمارستانی اماده می کنند، دل نگرانی نداشته و خیالشان آسوده باشد.

قیمت خرید پارچه اسپان باند

فروش پارچه سوزنی بافتینه

پارچه اسپان باند که تولید شرکت های متعددی است دارای قیمت های خرید مختلف می باشد.
پروسه تولید و استفاده از مواد با ضریب خلوص متفاوت باعث متغیر بودن رنج در شرکت های تولید کننده گشته و سبب شده باتوجه به کیفتشان، قیمت را مشخص و تعیین نمایند.
محدوده قیمت فروش پارچه سوزنی را کارخانه های تولید کننده مشخص نموده و بصورت لیستی واضح و شفاف در اختیار خریداران قرار می دهند.
برای پیگیری از قیمت دقیق می توان مراجعه ای به نمایندگی های فروش رسمی داشت.

فروش پارچه سوزنی بافتینه و بهبود یزد و بادران و سایر شرکت ها در نمایندگی های واقع در شهری که کارخانجات در آن واقع گشته، انجام شده در حالی که اغلب تولید کنندگان در تهران هم نمایندگی رسمی فروش داشته و عرضه ان را انجام می دهند.

نمایندگی های فروش پارچه های یکبار مصرف فعال عمل کرده و محصولات خود را به سایر مراکز عرضه می کنند تا در تیررس خریداران باشد و بتوانند ان را مورد خرید قرار دهند.

شماره تماس شرکت بافتینه ملایر

یکی از روش هایی که متداول بوده و متقاضیان برای خریدهای خود امروزه مناسب می دانند، تماس با نمایندگی های رسمی فروش می باشد.
با این تماس می توان اطلاعات دقیق و درستی راجع به قیمت های فروش بدست آورد، هم چنین توضیحات تکمیلی را از کارشناسان پرسید.

برای برقراری تماس با دفتر فروش شرکت بافتینه ملایر، به اطلاعات تماس مندرج در این خبر مراجعه کرده و یا از طریق راه های دیگر مانند شماره تلگرام یا ایمیل ارتباط بگیرید.
امروزه هر فردی دارای گوشی و وسایل هوشمند مانند رایانه و تبلیت و دیگر ابزار هستند و در آن ها، برنامه هایی را همانند تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نصب کرده اند و حتی برای خریدهای خود به وفور استفاده می نمایند.

فروش پارچه سوزنی بافتینه در نمایندگی ها بصورت عمده انجام می گردد و حتما باید مراجعه کنندگان خرید این پارچه ها را در تعداد طاقه های بالا انجام دهند، اما در این مرکز جتی عرضه بصورت طاقه ای نیز صورت می پذیرد و به صورت تک رول هم برای خریداران هر گرماژی از پارچه های سوزنی مورد ارسال قرار خواهد گرفت.

مرکز فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بافتینه

فروش پارچه سوزنی بافتینه

حفظ زمان و صرفه جویی در آن در حال حاضر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و حتی خریداران ترجیح می دهند برای خریدهای ضروری خود بدون مراجعه به نمایندگی های فروش این کار را انجام دهند و در سمت مقابل زمان خود را برای صرف کارهای ضروری تر در نظر بگیرند.

رقابت بسیار زیادی در بازار فروش پارچه سوزنی برقرار می باشد و برای این که مراکز این مسابقه را برنده باشند، اقدام به دایر نمودن فروشگاه های اینترنی کرده اند و حتی بصورت آنلاین به مشتریان محصولات مدنظرشان را می فروشند.

کارخانه بافتینه که از قدیمی ترین و پیشتازترین کارخانه های تولید یکبار مصرف در ایران محسوب می گردد، اقدام به تاسیس نمایندگی اینرنتی برای فروش محصولات خود نموده و این کار را چندین سال پیش آغاز کرده، این در حالی است که نمایندگی فروش اصلی اش در تهران و ملایر قرار دارد.

توزیع پارچه سوزنی ارزان قیمت

رقبت و تمایل مراجعه و رفتن به مراکزی که در ان فروشنده های منصف فعالیت می کنند برای همه وجود دارد.
مشکلات اقتصادی همه افراد را وادار نموده که بخواهند محصول مورد نیازشان را از فروشنده های منصف خریداری کرده و تهیه نمایند.
پولی که از این مورد صرفه جوی و جمع می گردد صرف امور دیگر شده و به نوعی اشخاص در زندگی خود شاهد جهش و پیشرفت های اقتصادی خواهند بود.

برای این که فروشنده ها نبض بازارها را در دست بگیرند باید توزیع کالاهایی که در اختیارشان است با ارزان ترین قیمت انجام دهند.
پارچه سوزنی هم که مصرفش برای تهیه وسایل و مصارف گوناگون و متعدد رقم بالایی می باشد، خریداران را هر چه بیشتر جذب فروشنده های منصف می کند.

توزیع پارچه سوزنی ارزان قیمت در نمایندگی های فروش رسمی با مشخصات مورد نظر انجام گشته و برای خریداران در هر شهری که هستند، صورت می پذیرد.

عده ای از گرماژ پارچه های یکبار مصرف به دور رول ها در متراژ زیاد و بالای هزار متر پیچیده می گردد و بخاطر همین مسئله، طاقه کاملش وزن بالایی پیدا می کند و فقط باربری ها نه اتوبوس و تعاونی، ارسال را انجام می دهند و به دست خریداران می رسانند.
به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه سوزنی بیمارستانی

قیمت پارچه سوزنی بیمارستانی در بازار ایران

قیمت پارچه سوزنی بیمارستانی در بازار ایران، چه نرخی دارد؟ پارچه سوزنی بیمارستانی را با …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ