فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بورس پارچه اسپان باند ارزان قیمت | پارادا پارچه

بورس پارچه اسپان باند ارزان قیمت | پارادا پارچه

بورس پارچه اسپان باند ارزان قیمت با ارائه پارچه در تنوع بالا و کیفیت مناسب سعی در جلب رضایت مشتری دارد، برای تهیه پارچه اسپان باند از کارشناسان پارچه پرادا در این زمینه کمک بگیرید.

اسپان باند چیست و چگونه تولید می گردد؟

بورس پارچه اسپان باند ارزان

پارچه اسپان باند چیست؟ این سوال ممکن است برای همه افرادی که به خوبی با مشخصات و ویژگی های این پارچه ها آشنایی ندارند به وجود بیاید؛ اما به طور حتم در زندگی روزمره خود حداقل یک بار این پارچه را در مصارف پزشکی و بهداشتی دیده ‌اند.
پارچه اسپان باند یک پارچه بی بافت است که از پلیمرهای مختلف با کمک دستگاه هایی با تکنولوژی های جدید و به روز تولید می گردد.
ماده اولیه پارچه های اسپان باند پلیمرهای مانند: پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن و پلی آمید با بسیاری از پلیمرهای دیگر با دمای ویسکوزیته ذوب بالا می باشد.
پارچه های اسپان باند به مانند پارچه های سنتی از الیاف تار و پود و تنیده شدن آنها در یک دیگر تولید نمی شود، بلکه روش های تولید این پارچه کاملاً متفاوت است و با کمک گرفتن از روش حرارتی، مکانیکی و یا شیمیایی عمل تولید و بافت این پارچه ها صورت می گیرد که در این بخش قصد داریم به طور مختصر آن را مورد بررسی قرار دهیم.
در ابتدا برای اینکه الیاف مورد نیاز در جهت تولید این پارچه را به دست آورند، با کمک گرفتن از دستگاهی به نام اکسترودر پلیمرها را که از پالایشگاه های نفتی با کیفیت بالا تهیه شده است توسط دیگ مخصوص ذوب می کنند.
پس از ذوب پلیمرها و به دست آمدن یک ماده مذاب و روان با استفاده از دستگاه اکسترودر فشار مواد مذاب را وارد سوزن ‌های سرنگ مانند کرده و الیاف فیلامنت به صورت رشته های بسیار باریک از این سوزن ها خارج می شود.
الیاف فیلامنت را بر روی نوار نقاله های متحرک زمان می دهند تا حرارت آنها کم شود، سپس تحت کشش قرار گرفته و کاملا نازک و یکدست می گردد.
در این مرحله الیاف مورد نیاز برای تولید پارچه اسپان باند آماده هستند، این الیاف را با کمک دستگاه های مخصوص به صورت لانه عنکبوتی و یا با نظم های مشخص شده و در کنار یکدیگر قرار می دهند، در جهت اتصال این الیاف به یکدیگر سه شیوه وجود دارد:

  1. شیوه حرارتی: در این شیوه با حرارت دادن سطح الیاف کمی ذوب شده و با کمک انرژی مکانیکی و سوزن های مخصوص الیاف ذوب شده را به یکدیگر اتصال می دهند.
  2. شیوه مکانیکی: در این شیوه از ابتدا با کمک گرفتن از فشار و نیروی مکانیکی الیاف را در کنار یکدیگر پرس می کنند.
  3. شیوه شیمیایی: در این شیوه که به دو صورت ممکن است اتفاق بیفتد با اسپری کردن ماده شیمیایی چسب مانند سعی می ‌کنند الیاف را به یکدیگر بچسبانند و یا اینکه الیاف را از ابتدا درون این ماده غوطه ور کرده و با کنار هم قرار گرفتن به شکل های مختلف منجر به تولید پارچه های اسپان باند می‌ شوند.

نکته مهم این است که با کمک گرفتن از دستگاه ‌های پیشرفته و به روز امکان تولید پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالا از لحاظ نوع گرماژ و ضخامت و همچنین عرض پارچه های اسپان باند وجود دارد.
امکان تولید پارچه اسپان باند به صورت یک لایه و چند لایه نیز وجود دارد که بیشتر این پارچه های اسپان باند چند لایه را برای تولید ماسک و گان و شان جراحی مورد استفاده قرار می دهند.
پارچه های اسپان باند را از گرماژ ۱۰ گرم تا گرما ۴۰۰ گرم به راحتی می توان در بازار به دست آورد و همچنین عرض این پارچه نیز از ۶۰ سانت شروع شده و تا سه متر به راحتی قابل دسترس می باشد.
نکته مهم این است که امکان سفارشی سازی پارچه های اسپان باند نیز وجود دارد؛ اما برای قبول کردن سفارشات توسط کارخانجات باید حجم سفارش بالا باشد زیرا تغییر دادن خطوط تولید برای کارخانجات تولید کننده هزینه ‌بر است.

چرا پارچه اسپان باند مصارف زیادی دارد؟

بورس پارچه اسپان باند ارزان

پارچه های اسپان باند به دلیل ویژگی های خارق العاده ای که دارند توانسته اند سهم زیادی از بازار منسوجات داخل کشور را به خود اختصاص دهند.
تقریباً در تمامی صنایع ردپای پارچه های اسپان باند دیده می شود و در حال حاضر توانستند که نیاز اغلب بخش های صنعتی و پزشکی را تامین کنند.
چرا پارچه اسپان باند مصارف زیادی دارد؟
این جزء سوالاتی است که برای همه افراد ممکن است به وجود بیاید که چرا در بین منسوجات متنوعی که در صنایع نساجی تولید می شود، اغلب از پارچه اسپان باند در جهت تامین نیازهای مختلف استفاده می کنند.
دلایل زیادی وجود دارد که از پارچه اسپان باند در جهت برطرف کردن نیاز بسیاری از صنایع به کار می برند در اینجا به چند دلیل مهم آن اشاره می کنیم:

  • ارزان بودن قیمت پارچه اسپان باند به دلیل وجود مواد اولیه آنها در داخل کشور
  • سرعت بالا در روند تولید الیاف مورد استفاده برای بافت پارچه اسپان باند
  • سرعت بالا و آسان بودن بافت پارچه های اسپان باند
  • امکان تولید این پارچه ها در دو کیفیت واترپروف و هیدروفیل
  • دسترسی به تنوع بالای عرض و گرماژ‌های مختلف پارچه های اسپان باند
  • داشتن قابلیت دوخت و برش ابعاد مختلف
  • چاپ پذیری بالای پارچه اسپان باند و وجود این پارچه در تنوع رنگ بندی

هر کدام از دلایلی که در اینجا ذکر شد می تواند یک پاسخ قانع کننده برای این سوال باشد؛ زیرا چاپ پذیری بالای این پارچه کمک می کند تا از آن به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک استفاده گردد و در جهت دوخت ساک های خرید و یا ساک های تبلیغاتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، که به دلیل سبک بودن وزن، افراد ممکن است آن را با خود به شهرهای مختلف حمل و نقل کنند.
پس با کمی دقت در هرکدام از ویژگی ‌ها و مشخصات ذکر شده به راحتی در می ابیم که دلایل محبوبیت این پارچه چیست؟ و چرا بورس پارچه اسپان باند ارزان قیمت می باشد؟

استفاده از پارچه یکبار مصرف در مصارف بیمارستانی

بورس پارچه اسپان باند ارزان

 

در مراکز درمانی و بیمارستانی از منسوجات بسیار زیادی استفاده می‌ کنند تا بتوانند نیاز بخش های مختلف را تامین کند.
یکی از منسوجات پرطرفدار و پر استفاده در مراکز بیمارستانی پارچه های یکبار مصرف می باشند؛ زیرا این پارچه ها می توانند از انتقال بیماری به افراد و یا محیط اطراف جلوگیری کنند.
همچنین به دلیل داشتن هزینه های پایین کمک می کند تا هزینه های بیمارستانی نیز کاهش چشمگیری پیدا نماید.
از پارچه اسپان باند یکبار مصرف در بخش‌های مختلف بیمارستان به راحتی استفاده می ‌شود و تقریباً در بسیاری از بخش ها توانسته است جایگزین منسوجات سنتی گردد.
در اینجا به طور کلی به برخی از موارد استفاده از پارچه یکبار مصرف و ویژگی ‌های آن پارچه ها می پردازیم:

  1. تولید البسه بیمار: در جهت تولید لباس بیماران معمولا از رنگ های آبی و صورتی در مراکز بیمارستانی دولتی و رنگ‌ های دیگر نیز در مراکز خصوصی استفاده می شود، مناسب‌ ترین پارچه اسپان باند پارچه ای با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۵ گرم است تا بدن نما نباشد.
  2. تولید گان و شان جراحی: در جهت تولید گان و شان جراحی از پارچه اسپان باند واترپروف استفاده می ‌شود، تا جلوی نفوذ هرگونه خون و آلودگی به بدن جراح و دستیاران را بگیرد. مناسب ترین پارچه برای تهیه گان و شان جراحی اسپان باند با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژی بین ۳۸ تا ۴۰ گرم می باشد، معمولاً برای تولید این البسه از رنگ سبز و یا آبی تیره استفاده می کنند.
  3. دوخت کلاه و کاور کفش: برای دوخت کلاه و کاور کفش نیز از پارچه هایی با عرض های بالاتر استفاده می شود، تا صرفه اقتصادی داشته باشد و همچنین از گرماژهایی بین ۲۵ گرم تا ۳۰گرم انتخاب می کنند.
  4. زیرانداز های بهداشتی: در جهت تولید زیرانداز از پارچه های اسپان باند با عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر و ۱۰۰ سانتی متر استفاده می‌ شود و مطابق با بخش‌ های مختلف این عرض ها تغییر پیدا می ‌کند؛ اما مناسب‌ ترین گرماژ آن ۲۵ گرم می باشد که بیشتر از رنگ سفید در این حوزه به کار می برند.
  5. تولید انواع ماسک: در جهت تولید انواع ماسک های فیلتردار، ماسک جراحی و ماسک پرستاری از پارچه های اسپان باند به صورت ۳ لایه تا ۵ لایه با داشتن یک یا دو لایه ملت بلون استفاده می شود. از پارچه اسپان باند با گرماژ بین ۲۵ تا ۳۸ گرم بسته به تعداد لایه ‌ها انتخاب می کنند و پرطرفدارترین رنگ ها برای تولید ماسک رنگ های سفید، طوسی، مشکی، آبی و زرد می باشند.

 

قیمت پارچه اسپان باند و عوامل موثر بر آن

بورس پارچه اسپان باند ارزان

 

مصارف پارچه های اسپان باند به حدی زیاد است که تقریباً به ماده اصلی مورد استفاده در مراکز تولیدی تبدیل شده است.
از این پارچه در بخش های مختلف جامعه استفاده می ‌شود، پس اولین مسئله‌ای که پس از بررسی کیفیت پارچه های استاندارد مورد توجه قرار می گیرد؛ قیمت ارائه شده برای این محصول می باشد.
عوامل زیادی می ‌تواند بر قیمت پارچه اسپان باند موثر گردد، که با بررسی هر کدام از این عوامل می توانید تصمیمات بهتری را در هنگام خرید بگیرید.
خوب است بدانید که عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند به دو صورت عوامل فنی و عوامل اقتصادی هستند، که عوامل فنی به شکل مستقیم به اتفاقات درون کارخانجات تولید کننده وابسته است؛ اما عوامل اقتصادی در پروسه توزیع پارچه های اسپان باند از کارخانه تا به دست مصرف کننده نهایی برسد، اتفاق می افتد.
در این بخش قصد داریم تا عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم:

  • نوع پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید پارچه های اسپان باند
  • روش های مختلف تولید پارچه های اسپان باند
  • کارخانجات مطرح و برندهای تولید کننده پارچه اسپان باند
  • عرض ها و گرماژهای متنوع
  • تنوع در رنگ بندی و انتخاب برخی رنگ های خاص
  • حجم سفارش برای خرید
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم
با بررسی این عوامل در می یابیم که بورس پارچه اسپان باند ارزان به طور حتم مراکز عرضه و فروش مستقیم هستند که از کارخانجات محصولات خود را بدون واسطه تامین می کنند. پس برای به دست آوردن مناسب ترین قیمت حتما از این مراکز استفاده کنید.

بورس پارچه اسپان باند ارزان در نمایندگی آنلاین

بورس پارچه اسپان باند ارزان

 

مورد استقبال بودن پارچه یکبار مصرف سبب شده تا مراکز متعددی اقدام به ارائه این پارچه‌ ها نمایند اما همه این مراکز امکان عرضه پارچه باکیفیت بالا و قیمت مناسب را ندارند.
گستره پارچه های یکبار مصرف به حدی زیاد است که دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها در همه مراکز نیز فراهم نمی باشد.
یک راهکار مناسب برای دسترسی به تنوع بالای پارچه ‌ها استفاده از سایت های آنلاین است؛ اما قبل از اقدام به خرید حتما از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان کافی را به دست آورید، تا بتوانید با خیال راحت یک خرید مطمئن را انجام دهید.
فقط برخی از نمایندگی ‌های معتبر امکان ارائه تنوع بالای این پارچه ها را از لحاظ ضخامت، عرض و رنگ بندی دارند.
بورس پارچه اسپان باند ارزان در نمایندگی آنلاین یک راهکار بسیار مناسب در جهت خریدهایی با قیمت های اقتصادی است.
البته توجه داشته باشید که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند علاوه بر اینکه امکان دسترسی به تنوع این پارچه ‌ها را به وجود می ‌آورند، قیمت های بسیار مناسب تری را نیز ارائه می دهد؛ زیرا در خریدهای اینترنتی بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می‌ کند و واسطه ها به شکل کامل حذف می شوند.

مرکز فروش عمده پارچه اسپان باند با کمترین قیمت

بورس پارچه اسپان باند ارزان

 

در بین تنوع بالای مرکز عرضه و فروش پارچه اسپان باند به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای بسیار زیاد بهتر است تا مراکز معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید.
این مرکز فروش عمده پارچه اسپان باند سعی می‌ کند پارچه ها را از کارخانجات برند و مطرح تولید کننده به شکل مستقیم ارائه دهد.
انتخاب این مرکز برای خرید پارچه اسپان باند با کمترین قیمت ممکن در بازار مواجه می شود، و می توانید با صرف هزینه کمتر حجم بیشتری از پارچه اسپان باند را تهیه کنید.
در این مجموعه کالیته رنگ بندی پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی ارائه می گردد و هر خریدار می ‌تواند با بررسی دقیق و اصولی این فعالیت ها اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نماید.
از آنجا که در صورت سفارش عمده پارچه اسپان باند محصول خریداری شده از درب کارخانه برای خریدار ارسال می گردد، هزینه ‌های مربوط به حمل و نقل و جابجایی کاهش پیدا کرده و می توان پارچه اسپان باند را با قیمت درب کارخانه تحویل گرفت.

در صورت نیاز به متراژهای عمده از پارچه های اسپان باند بهترین راه ‌حل تماس با کارشناسان این مجموعه و دریافت مشاوره به صورت رایگان می باشد، که با اطلاعات کامل می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید پارچه اسپان باند کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ