فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / قیمت فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی از کارخانه

قیمت فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی از کارخانه

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی اگر بصورت مستقیم توسط کارخانه های تولید کننده صورت بپذیرد، اولین دستاوردش قیمت عرضه شان خواهد بود که ارزان است.
زمانی که می خواهید برای خرید کالاها آن هم محصولاتی اقدام کنید که مصرفی بوده و به همین دلیل حجم معاملات گسترده و وسیعی دارد، بهتر است اطلاعاتی راجع به شاخصه های مهم آن محصول داشته باشید.
انواع پارچه برخوردار از ویژگی گفته شده در بالا است و توسط برخی ادارات و سازمان ها به مقدار زیاد استفاده می گردد.
یکی از این بخش ها که کاربردی ترین اقلامشان پارچه های با جنس های متفاوت خواهد بود، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی هستند که به نوعی مسئول تامین سلامت افراد و مراجعه کنندگانشان می باشند.
انواع پارچه بیمارستانی و اقلام دوخته شده از این پارچه ها توسط بخشی به نام خیاط خانه ها و شرکت های تولیدی که مورد قبولشان است، تبدیل به لباس ها و وسایل مصرفی بیماران و پرسنل خودشان می شود.
در کنار خرید پارچه برای دوخت و دوز، شرکت های برنده و قدرتمند نیاز بیمارستان ها را در زمینه دیگر هم چون باند، دارو، وسایل و خیلی چیزها و موارد دیگر برطرف می کنند.
پارچه را نمی توان هیچگاه از اقلام ضروری و مورد نیاز سازمان های بهداشتی و درمانی حذف نمود و بجایش مثلا عنوان کرد وسیله ای مثل نایلون مورد کاربرد قرار می گیرد.

باتوجه به محدوده مصرفی که آن ها و انتظاراتی که از وسایل دوخته شده و آماده از انواع پارچه ها دارند، منسوجات با جنس های متفاوت برای این کاربرد در نظر گرفته می شود و همیشه سعی گشته است براساس کاربردی که از این لباس ها و وسایل انتظار می رود، تحت نظارت رییس بیمارستان و هیئت مدیره اش پارچه را خریداری کنند.

در مورد انواع اقلامی که در این مراکز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، پارچه را اگر برای کاربردهای خود انتخاب نمایند سعی می کنند آن دسته منسوجاتی را برگزینند که رنج قیمت مناسب و ارزانی داشته و در زمره پارچه های با قیمت بالا و زیاد گنجانده نشود.

از میان همه پارچه هایی که برای مصرف در این محدوده انتخاب می گردد، پارچه یکبار مصرف بیمارستانی گزینه بهتری بوده، بطوری که استقبال خوبی از آن شده و اغلب بیمارستان های دولتی و خصوصی در کشورهای مختلف از آن استفاده می کنند و تمایل دارند پارچه های سوزنی را بجای دیگر پارچه های مصرفی خود، استفاده نمایند.

بنابر سفارشاتی که به تولیدی ها در زمینه دوخت از پارچه اسپان باند می رسد، خرید این پارچه از نمایندگی های فروش انجام شده و در زمان خرید، مشتریان مشخص می نمایند کدام وزن و گرماژ مناسبشان خواهد بود.

در زیر، لیست قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی را برای راحتی خریداران آماده کرده و در انواع گرماژها و رنگ ها و عرض ها در اختیارشان قرار گرفته است، به گونه ای که زمان بروز رسانی قیمت ها تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۰ می باشد.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

کارخانه های تولید کننده عمده پارچه اسپان باند

مواد اولیه و اصلی تولید پارچه های یکبار مصرف، یک فراورده نفتی می شود که با غلظت های مشخص به ماشین آلات، تزریق می گردد.
کارخانه هایی که تولید را انجام می دهند، امروزه در زمینه فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی و صنعتی هم فعالیت عمده ای دارند.
این کارخانه ها در شهرهای مختلف با برندهای متفاوت، پارچه های تولید گشته خود را به بازارها و نمایندگی ها عرضه می دارند:

  • کارخانجاتی که در تهران وجود دارند
  • شرکت های فعال موجود در اصفهان
  • کارخانه شهر ملایر
  • شرکت موجود در شهر تبریز
  • صنایع واقع در مشهد و……

نمونه ای از تولید کننده های عمده هستند.
هر یک از این شرکت ها به سهم خود نقش به سزایی در برطرف کردن نیاز داخل و البته برخی دیگر فعال در زمینه صادرات به کشورهای دور و اطراف هم بوده اند.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند مورد مصرف بیمارستان ها

در ابتدا، لیستی از قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در اختیار خریداران قرار داده شده است.
تولیدی ها و شرکت هایی که طرف قرارداد با بیمارستان ها برای دوخت وسایل مصرفی آن ها هستند از همه گرماژها و وزن های مورد اشاره استفاده نمی کنند.
آن ها بیشتر و بصورت عمده، گرماژهایی را بکار می برند که در خطوط ذیل بدان اشاره می گردد:

  • ۱۷ گرم
  • گرماژ ۲۰
  • وزن ۲۵ گرم
  • گرماژ ۳۰
  • ۳۵ گرم
  • گرماژ ۳۸
  • وزن ۴۰
  • گرماژ ۵۰
  • وزن ۹۰ گرم
وزن های مختلف از پارچه های یکبار مصرف، البته که کاربردهای متفاوتی را دارد، برفرض مثال وزن ۱۷ و ۲۰ از این پارچه را برای دوخت ماسک و کلاه بکار می برند و یا گرماژ ۲۵ و ۳۰ را برای دوخت ملحفه، روتختی و روانداز و از وزن ۳۵ به بالا الی ۵۰، مناسب دوخت لباس و شان و گان می بینند، در حالی که ۹۰ گرم پارچه اسپان باند را برای دوخت کاور استفاده می نمایند.

مشاهده کردید و می بینید که علت متفاوت بودن قیمت پارچه اسپان باند، ابتدا متغیر بودن گرماز است و سپس عرض و در آخر رنگ.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

مرکز فروش مستقیم کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از راه های گوناگون انجام می شود.
برای این که بتوان خرید این پارچه را بصورت مستقیم مشتریان صورت دهند، می توانند یکی از راه های مورد اشاره در ذیل را انتخاب کنند:

  1. کارخانه ها
  2. شرکت ها
  3. نمایندگی های فروش
  4. مراکز عرضه

کارخانه ها پس از این که پارچه های یکبار مصرف را تولید کردند، آن را برای فروش آماده می کنند.
شرکت های زیادی در زمینه فروش فعال هستند، اما پیدا نمودن مرکز فروش مستقیم مهم است.

نمایندگیهای رسمی کارخانجات و سایت ها و مراکز اینترنتی، به فروش مستقیم پارچه خواهند پرداخت و بسیار مناسب برای خرید و فروش های عمده هستند که بهتر است با دخالت نکردن واسطه ها انجام گردد.

فروش پارچه اسپان باند

قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی

برای این که از قیمت پارچه یکبار مصرف اطلاعات درست و صحیحی بدست آورید، بهتر است تماسی با کارشناسان فروش بگیرید.
همان طور که مشاهده کردید در بالا لیست قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی منتشر گشت، اما توضیح داده شد که در تاریخ خاصی بوده و ممکن است خریداران در زمان های دیگری بجز تاریخ مقرر شده این لیست را مشاهده نمایند.

فروشگاه های اینترنتی همیشه در دسترس هستند و بهترین راه برای اطلاع از قیمت روز پارچه های مورد عرضه آن ها، همان ارتباط با کارشناسان است.
این مراکز در برخی زمان ها، آفرهای خوب و ویژه ای را برای مراجعه کنندگان خود در نظر می گیرند و می خواهند با این کار، رضایت همه جانبه شان را جلب کنند.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند | مرجع فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ