فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند در ایران

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند در ایران

فروش پارچه اسپان باند در بهترین و بزرگترین مرکز فروش ایران با قیمت های عالی انجام می شود. شما می توانید انواع پارچه اسپان باند ضد آب را از این مراکز خریداری نمایید. آیا می دانید این پارچه از چه نوع مصارفی برخوردار است؟
یکی از داغ ترین بازار های فروش کالا در ایران و کل جهان، بازار فروش پارچه است. پارچه ها دارای بیشترین میزان تنوع بوده و هر خانواده از پارچه ای خود دارای زیر مجموعه های متعدد با ویژگی های مختلف می باشد.
پارچه ای که به جرات می توان گفت بازار این روز ها را قبضه کرده است، پارچه اسپان باند می باشد. می دانید پارچه اسپان باند چیست؟
باید گفت خیلی از افراد به صورت روزانه ممکن است بارها و بارها از این پارچه به شکل های مختلفی استفاده نمایند، اما آنطور که باید و شاید با آن آشنایی ندارند. به همین دلیل لازم دانستیم که پارچه اسپان باند را پارچه بدون بافتی تعریف کنیم که الیاف تشکیل دهنده آن به شکل پرسی تشکیل ورق اسپان باند را داده اند.
جنس الیاف و مواد اولیه ای که در ساختار پارچه اسپان باند استفاده شده، پلی پروپلین بوده که مواد غیر طبیعی و مصنوعی می باشد و آسیبی به محیط زیست نمی زند.

این پارچه ها خصوصیات منحصر به فرد و ویژه ای دارند که یکی از آن ها، ضد آب بودن شان می باشد. در بخش بعد، مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

انواع پارچه اسپان باند ضد آب

اول از هر چیز لازم است بدانید که منظور از پارچه های ضد آب، پارچه هایی می باشد که عملیاتی بر روی آن ها انجام شده تا در برابر آب و رطوبت، میزان مقاومت شان بالا رود.
این پارچه ها هم می توانند از الیاف و مواد اولیه طبیعی تولید شوند و هم از الیاف و مواد اولیه مصنوعی که پارچه اسپان باند ضد آب در زمره پارچه های مصنوعی قرار می گیرد زیرا پلی پروپلین مواد مصرفی در تولید آن است.
پارچه اسپان باند با خاصیت ضد آب بودن، پارچه ای است که سطح آن با موادی که ضد آب هستند پوشش داده شده و ترکیبات متفاوتی از آن روانه بازار فروش شده است.
درست است که در بازار فروش پارچه، نمونه های متنوعی از پارچه های ضد آب با کاربرد های گوناگون دیده می شود، اما اسپان باند جزو پرفروش ترین هاست. چون:

  • در صنایع مختلف کاربرد دارد.
  • از مصارف پزشکی و درمانی برخوردار است.

انواع پارچه اسپان باند ضد آب تولیدی کارخانه های برتر، در ضخامت های گوناگون، عرض های متفاوت، رنگبندی و کالیته رنگ متنوع، با چاپ یا بدون چاپ، با گرماژ و وزن های مختلف و به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه تولید شده و برای رفع نیاز مشتریان در بازار توزیع می شود.
هر کسی پارچه اسپان باند را با توجه به نیازش خریداری کرده و حتی ممکن است بخواهد آن را در ابعاد، ضخامت، تراکم و تعداد لایه دلخواه سفارش دهد. خوبی پارچه های اسپان باند، امکان سفارشی سازی آن هاست.

فروش پارچه اسپان باند

آیا پارچه های اسپان باند قابلیت اتو کردن دارند؟

پارچه های اسپان باند که در بازار فروش با نام های پارچه بی بافت، پارچه نبافته، پارچه بدون بافت، پارچه سوزنی، پارچه یکبار مصرف و غیره شناخته می شود، برای استفاده نیاز به اتو کردن ندارند.
زیرا این پارچه ها، پارچه های نازک و حساسی هستند که با حرارت اتو ممکن است خراب شوند و همچنین اصلاً چروک نمی شوند که نیاز به اتو داشته باشند. زیرا همانطور که می دانید، الیافی که خطوط تولیدی آن ها استفاده شده، الیاف مصنوعی بوده و پارچه های الیاف طبیعی هستند که زود به زود چروک شده و احتیاج به اتو زدن دارند.
البته این مسئله که پارچه های اسپان باند، پارچه های یکبار مصرفی هستند هم خالی از عریضه نیست. البته این بسته به نوع استفاده پارچه اسپان باند دارد. مثلاً پارچه های اسپان باندی که مصارف پزشکی و درمانی دارند، پارچه های یکبار مصرف بوده اما آن هایی که در دوخت و تهیه ساک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه های محکم تر، زمخت تر و دارای طول عمر بیشتری هستند.
پلاستیکی بودن این پارچه ها و جمع شدنش در هنگام اتو هم دلیلی بر بی نیازی اش به اتو کردن می باشد. اما راه حلی برای اتو کردن این پارچه وجود دارد و آن هم استفاده از اتوکلاو می باشد.
این دستگاه با بخار مرطوب کار کرده و علاوه بر از بین بردن چروک ها، پارچه را کاملاً ضد عفونی می کند. زیرا این دستگاه، یک دستگاه استریلیزاسیون می باشد.

آیا می توان پارچه های اسپان باند را شست؟

پارچه های اسپان باند که حاصل پیشرفت تکنولوژی کارخانه های تولید پارچه هستند، از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار می باشند.
یکبار مصرف بودن این پارچه ها سبب شده تا خیلی از افراد استفاده از آن را مقرون به صرفه ندانند. اما اگر بدانید که این پارچه ها چه برتری هایی نسبت به پارچه های معمولی دارند، در خرید آن ها درنگ نخواهید کرد. مثلاً:

  • این پارچه ها نیاز به شست و شو و ضد عفونی کردن ندارند.
  • این پارچه ها هزینه دوخت شان کم است.
  • جا به جایی این پارچه ها کاملاً راحت است.
  • یکبار مصرف بودن آن ها سبب شده تا قابل استفاده برای چندین نفر نباشد.
  • نیاز به تعمیر، نگهداری، رفو و مواردی از این قبیل ندارد.
  • اتو کردن این پارچه ها غیر ممکن می باشد.

با توجه به این موارد می توانید دریابید که چقدر استفاده از پارچه های معمولی دردسر و هزینه به همراه داشته که این هزینه و دردسر ها در استفاده از پارچه های اسپان باند یکبار مصرف به حداقل رسیده است.
همچنین ناگفته نماند که قیمت فروش پارچه اسپان باند در بازار نسبت به قیمت پارچه های معمولی بسیار کمتر است. شاید این مسئله در لحظه اول غیر قابل باور باشد، اما با گرفتن استعلام قیمت پارچه از مراکز فروش مختلف به این حقیقت پی خواهید برد.

فروش پارچه اسپان باند

از مصارف پزشکی پارچه اسپان باند چه می دانید؟

در یکی از بخش ها گفته شد که دلیل پرفروش بودن پارچه اسپان باند، کاربردی بودن آن می باشد. این پارچه هم در کارخانه های صنعتی متعددی کاربرد داشته و هم مصارف پزشکی و درمانی بسیاری دارد.
حال در اینجا قرار است مصارف پزشکی پارچه اسپان باند را به طور کامل و جامع مورد بررسی قرار دهیم. پس اول از هر چیز لازم است کلیاتی را در خصوص پارچه اسپان باندی که مصارف پزشکی دارد بدانید:
این پارچه ها در بازار فروش با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی شناخته می شوند. در بخش هایی از بیمارستان مانند اتاق عمل، بخش های عفونی و غیره که پوشش بیماران، پرستاران و پزشکان بسیار حائز اهمیت می باشد، بیشترین میزان استفاده را دارند.

بد نیست بدانید که پارچه های اسپان باند بیمارستانی که مصرف شان در بیمارستان ها، اورژانس ها و غیره رایج است، دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر می باشند که در این بین، پارچه اسپان باند با عرض برابر ۱۶۰ سانتی متر از بیشترین میزان فروش در بازار برخوردار است.
در رابطه با ضخامت، وزن و گرماژ پارچه های اسپان باند می توان گفت که گرماژی بین ۳۰ تا ۶۰ گرم از وزن های ۱۷ تا ۱۱۰ گرم پارچه اسپان باند، به پارچه های بیمارستانی اختصاص پیدا می کند. ضخامت هم با گرماژ رابطه مستقیمی دارد. هر چه گرماژ بیشتر باشد، پارچه اسپان باند هم ضخیم تر خواهد شد.
حال که درباره پارچه های اسپان باند بیمارستانی اطلاعات کامل به دست آوردید، بد نیست درباره مصارف پزشکی، درمانی و بهداشتی آن هم مطلع شوید:

  1. این پارچه در دوخت فرم بیماران، پرستاران، پزشکان و همچنین ملاقات کنندگان بسیار کاربرد دارد.
  2. پارچه اسپان باند برای دوخت شان و گان جراحی، کلاه، روکش و کاور کفش بسیار کاربردی است.
  3. برای دوخت ملحفه های یکبار مصرف، زیر انداز، رو بالشتی، رو تختی و غیره از پارچه اسپان باند بیمارستانی استفاده می شود.
  4. در بیمارستان ها برای تنظیف و ضد عفونی کردن قسمت های مختلف، اسپان باند های مخصوص تنظیف به کار گرفته می شود.

فروش پارچه اسپان باند

چگونگی خرید پارچه های یکبار مصرف ارزان در بازار امروزی

چیزی که سبب درگیری ذهن خریداران پارچه های یکبار مصرف شده است، چگونگی خرید آن در بازار این روز ها می باشد. شاید با خود بپرسید که چرا نگرانی هایی بابت خرید پارچه اسپان باند یکبار مصرف وجود دارد؟
باید گفت که این روز ها ویروس کرونا جهانی شده و متاسفانه چون این پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای بیشترین میزان مصرف بوده، در زمره پارچه های کمیاب قرار گرفته است. شاید در گذشته میزان تولید پارچه اسپان باند داخلی کمتر از میزان تقاضای بازار بود، اما تفاوت میزان عرضه و تقاضا در حال حاضر بسیار زیاد شده و متاسفانه قیمت ها واقعاً سرسام آور می باشد.
برای همین، خرید پارچه های اسپان باند یکبار مصرف ارزان در بازار امروزی به نوعی غیر ممکن شده است. اما به هر روی، ما راه و روش های خرید و فروش پارچه اسپان باند را به شما عزیزان معرفی کرده و در رابطه با خصوصیات روش های تولید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.
راه و روش های خرید عبارت است از:

خرید حضوری: خرید حضوری، روشی است که از دیرباز پیش روی خریداران قرار گرفته بوده و بسته به نیاز خریدار که ممکن است عمده یا خرد باشد، فرد را به سمت کارخانه های تولیدی و یا نمایندگی های فروش در سطح کشور می کشانده. در این شیوه خرید، هزینه ها و زمان مصرفی بسیار زیاد است. یعنی با انتخاب این شیوه خرید نمی توان اصلاً در هزینه و زمان صرفه جویی کرد. چون:

  1. نیاز به رفت و آمد های بسیاری بوده و هزینه و زمان زیادی صرف این پروسه می شود.
  2. زمان زیادی صرف جستجو و بررسی در بازار فروش پارچه می شود.
  3. هزینه زیادی را باید خرج وسایل نقلیه و حمل و نقل نمود.

فروش پارچه اسپان باند

خرید غیر حضوری: این روش خرید به تازگی در بازار فروش پارچه اسپان باند مرسوم شده است. جالب است بدانید که هنوز آنطور که باید و شاید، خریداران به سمت این روش کشیده نشده و آن را یک روش ریسکی برای خرید می دانند. در صورتیکه اگر فروشگاه اینترنتی و سایت رسمی را جهت خرید پارچه اسپان باند انتخاب کنند، می توانند مطمئن ترین پروسه خرید زندگی شان را تجربه نمایند. این فروشگاه ها به خاطر هزینه و زمان کمی که به خود اختصاص می دهند و دقیقاً عکس روش حضوری هستند، توصیه می کنیم. البته مزیت ها و برتری هایی که این روش نسبت به حضوری دارد هم قابل مذاکره است. مثلاً:
در روش حضوری باید تنها در ساعات کاری مشخص برای ثبت سفارش مراجعه نمود، اما در روش خرید غیر حضوری، محدودیت زمانی برای ثبت سفارش وجود ندارد.
در روش حضوری باید زمان زیادی را صرف رفت و آمد کرد، اما در خرید غیر حضوری، ثبت سفارش تنها با چند کلیک انجام می پذیرد و نیازی به خروج از منزل یا محل کار نیست.
در روش غیر حضوری، کمترین زمان برای مشاهده تمامی مدل ها، رنگ ها، برند ها و غیره کافی می باشد. اما در خرید حضوری زمان زیادی را باید صرف نمود تا بتوان برترین برند های ایرانی را شناخت.
تعداد مزیت ها و برتری های روش خرید غیر حضوری بسیار بیشتر از حضوری است و انتخاب آن عاقلانه تر است.

فروش پارچه اسپان باند

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند به صورت آنلاین

اگر بازار فروش مجازی پارچه را زیر و رو کنید، به تعدادی سایت و مرکز فروش پارچه اسپان باند بر خواهید خورد که فروشنده آنلاین پارچه های مختلف با کیفیت های گوناگون هستند.
بزرگترین مرکز فروش هایی که به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده و دارای نشان اعتماد الکترونیک هستند، مراکز فعال زیر نظر تولید کننده ها می باشند.
این مراکز برای فروش بسیار مطمئن هستند زیرا:

  • قیمت فروش محصولات شان با قیمت فروش محصول درب کارخانه برابری می کند.
  • کیفیت کالا را تضمین می کند.
  • مشاوره های فروش رایگان در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد.
  • گاهی شرایط فروش ویژه برای مشتریان قدیمی فراهم می نماید.
  • هر از گاهی تخفیف های خوبی بر قیمت پارچه های اسپان باند اعمال می کند.
آیا تا به حال از نمایندگی های فروش، به صورت آنلاین و اینترنتی، خرید و فروش پارچه اسپان باند را انجام داده اید؟ آیا از انتخاب شیوه راضی بودید یا نه؟
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ