فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند لمینت بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند لمینت بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند به طور روز افزون در سراسر جهان در حال انجام می باشد. پارچه های لمینت شده ی بیمارستانی خصوصا در این روزهای مبارزه با کرونا بسیار کاربردی و مناسب می باشند.
پارچه اسپان باند برخلاف دیگر پارچه ها به صورت تار و پود بافته شده از نخ نمی باشد. بلکه این پارچه از گروه منسوجات بی بافت می باشد و با دستگاه مخصوصی که الیاف را پرس می کند به وجود می آید.
جنس اسپان باند از پروپیلن تشکیل شده و با نام هایی چون یکبار مصرف، بی بافت، نبافته و بدون بافت نیز شناخته می شوند.
امروزه از این پارچه در موارد بسیاری استفاده می شود. به طوری بیش از ۱۶۰ مورد مصرفی در صنایع دارد. برای نمونه می توان به صنعت خودرو سازی، دامپزشکی، پزشکی و کشاورزی اشاره کرد.
جلوگیری از انتقال باکتری ها و میکروب ها برای بیمارستان امری حیاتی می باشد. همین دلیل موجب شده تا از پارچه های یکبار مصرف استفاده زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی صورت گیرد.
پایین بودن قیمت تمام شده ی پارچه های بدون بافت یکی دیگر از دلایل محبوب شدن این پارچه برای مراکز بهداشتی می باشد. با پیشرفت روز افزون صنعت نساجی، تولیدی های داخلی زیادی این پارچه را با کیفیت بالا تولید و به دست مصرف کننده می رسانند.
با توجه به موارد مصرفی بیشماری که این پارچه در زندگی های روزمره دارد و جایی که برای خود در صنعت باز کرده است حذف و نادیده گرفتن آن تقریبا محال می باشد.
آیا می دانید که پارچه های یکبار مصرف محصول مدرنی نبوده و سابقه ای بسیار طولانی دارد؟

پارچه اسپان باند و نحوه تولید آن

همان طور که گفته شد این پارچه تماما از پلی پروپیلن تشکیل شده که به همین دلیل در صنعت به آن PP نیز اطلاق می کنند. امروزه این پارچه در عرض ها و وزن های متفاوتی تولید و در بازار موجود می باشند.
مراحل تولید این پارچه توسط دوخت حرارتی به اختصار در ادامه شرح داده شده است:

  1. وارد کردن مواد اولیه به دستگاهی به نام اکسترودر
  2. ذوب شدن مواد
  3. وارد شدن مواد ذوب شده به مجموعه ای از سوزن هایی که شبیه به سرنگ می باشند.
  4. خارج شدن مواد به صورت الیاف با فشار وارد شده از سوی اکسترودر
  5. سرد شدن و کشیده شدن مواد و تشکیل لایه های اسپان باند.

پارچه های یکبار مصرف علاوه بر ویژگی های عمومی می توانند خاصیت هایی مانند آب گریز یا آب دوست بودن، آنتی باکتریالی، آنتی یووی و… را نیز داشته باشند.
پارچه های اسپان باند به دلیل همین خصوصیات منحصر به فرد و همچنین کاربرد های فراوانی که دارند باعث رونق چشمگیری در بازار پارچه شده است.
نوعی جدید از مدل دوخت وجود دارد که در این مدل بدون استفاده از نخ و سوزن و با ایجاد فشار و حرارت عمل دوخت صورت می گیرد. این مدل دوخت برای پارچه های بدون بافت بسیار کاربردی می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند لیمنت شده چیست؟

در مراکز درمانی از پارچه اسپان باند برای لباس بیماران، تهیه گان های جراحی و اتاق عمل، کاور کفش ها و کلاه های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
زمانی که اسپان باند را با یک لایه از پلاستیک پوشش بدهند به آن اسپان باند لمینت، اطلاق می شود. برای تولید این گونه پارچه ها از اسپان باند هایی که وزن بیشتر از ۴۰ گرم دارند استفاده می شود.
اگر از وزن های پایین تر از ۴۰ گرم استفاده شود زمان لمینت بافت اسپان باند از بین خواهد رفت. اسپان باند های لمینت شده می توانند نفوذ ناپذیری صد در صدی داشته باشند که این بسیار نکته ی مهمی می باشد.
برای مصارف بیمارستانی از پارچه های یکبار مصرفی که بین ۱۰ تا ۹۰ گرم وزن دارد بیشتر استفاده می شود. اسپان باند های لمینت شده که معمولا وزن ۴۰ گرم به بالا دارند در واقع همان اسپان باند می باشد که با یک لایه از مواد پلاستیکی پوشیده شده است و از نفوذ میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند.
امروز که تمامی جهانیان در حال درگیری با ویروس کرونا می باشند استفاده از اسپان باند های لمینت شده برای لباس پرستاران و پزشکان و کلیه کادر درمانی که در ساعات زیادی در معرض این ویروس می باشند از بهترین گزینه ها می باشد. چندی از موارد مصرفی پارچه ی لمینت شده شامل موارد زیر می باشد:

  1. لباس پرستاران
  2. لباس های ایزوله
  3. زیر انداز اتاق عمل بیماران
  4. در بسته بندی

کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه یکبار مصرف در ایران

به دلیل مصرف بسیار بالای این پارچه کارخانجات نساجی زیادی در داخل به تولید این پارچه روی آورده اند، تا جایی که حتی به کشور های همسایه صادارت نیز دارند.
شهر های بزرگی چون تهران، مشهد، همدان، اصفهان، تبریز و یزد از باکیفیت ترین پارچه های اسپان باند را تولید و به بازار فروش عرضه می کنند.
ویژگی هایی که اسپان باند ها را از همدیگر متمایز می کند عبارتند از:

  • گرماژ یا وزن
  • متراژ
  • ضخامت
  • عرض

همه روزه حجم انبوهی از این پارچه های بی بافت از تولیدی ها بارگیری شده و برای مصارف گوناگون به دست مصرف کنندگان می رسد.
با استفاده از ماشین آلات و ابزار های به روز دنیا تولیدی های داخلی از نظر کیفیتی، کار تولید شده با نوع خارجی خود برابری کرده و رقیبی سر سخت برای تولیدات خارجی می باشند.

در تهیه لباس های بیمارستانی باید به جنس و الیاف پارچه ی به کار برده شده توجه بسیاری کرد. این که بیمار در لباس خود احساس آرامش و راحتی داشته باشد بسیار مهم می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

چگونگی خرید بدون دغدغه پارچه های اسپان باند

تولیدی های فراوانی به دلیل مصرف زیاد و همچنین کاربرد های فراوان آن به تولید این پارچه روی آورده و همه روزه این پارچه را به بازار برای فروش ارسال می کنند.
برای تهیه پارچه مورد نیاز می توان با مراجعه به بازار محصول را خریدارای کرد.
اما اگر دغدغه خریدی بدون ماندن در ترافیک های سنگین و همچنین رفتن به بازار های شلوغ و پر هیاهو را دارید می توانید به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
عرض های زیادی که این پارچه دارد اجازه ی استفاده از الگو های متفاوت بر روی آن را به راحتی برای دوزندگان فراهم می کند. با توجه به مصارف بسیار زیاد این پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیاری از تولیدی های البسه های بیمارستانی سالیانه حجم انبوهی از این پارچه خریداری می کنند.
می توان ادعا کرد بزرگترین مشتریان اسپان باند ها بیمارستان ها می باشند که رنگ های سبز، صورتی و آبی آن در این مراکز بیشترین مصرف را دارد.
به دلیل همین مصرف زیاد پارچه افراد سود جو برای سود بیشتر میان تولید کننده و مصرف کنندگان قرار گرفته و پارچه را با هزینه های کاذب به دست مشریان می رسانند.
هنگام خرید مراقب این گونه افراد باشید. حتی این افراد پارچه بی کیفیت ارزان قیمت را به عنوان پارچه های اصل به مشتریان می دهند.
اسپان باند ها با توجه به نوع و همچنین وزن و عرض قیمت متفاوتی نیز دارند. فروشگاه های آنلاین این پارچه ها را با توجه مدل مورد نیاز با قیمت روز در اختیار مصرف کنندگان می گذارد.
طبیعتا هر چه عرض و وزن پارچه بیشتر باشد قیمت تمام شده و ارائه شده برای پارچه نیز بالاتر خواهد بود.
با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید قیمت روز کارخانه را از این نمایندگی ها استعلام کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.
این پارچه به دلیل تنوع زیادی که دارد لیست قیمتی آن نیز متفاوت می باشد بنابراین با خرید از نمایندگی های معتبر از خرید خود مطمئن شوید.
قیمت مناسب و پایین پارچه های یکبار مصرف از مهم ترین دلیل این چنین کاربرد و مصرف بالای آن می باشد. به خصوص برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که مصرف پارچه بسیار بالایی دارند این کالا مقرون به صرفه می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

سفارش خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت

مواد اولیه ای که در ساخت پارچه به کار می رود برای کیفیت پارچه بدست آمده بسیار مهم می باشد. کارخانجات داخلی با استفاده از متریال مرغوب اسپان باند های با کیفیتی تولید و روانه ی بازار فروش می کنند.
همه روزه مقدار زیادی از پارچه برای تولیدی های لباس های بیمارستانی ارسال می شود. نمایندگی های معتبر موجود مستقیما این پارچه را از کارخانه برای مشتریان عمده خود ارسال می کنند.
در واقع در این گونه خرید پارچه اسپان باند خود شرکت مسئولیت ارسال کالا را برای مصرف کننده بر عهده دارد. بنابراین با خرید از نمایندگی ها کالای اصل و با کیفیت واقعی می توان تهیه کرد.
این نمایندگی ها با ارسال مستقیم و حذف واسطه های موجود بخشی از هزینه های کاذب موجود در بازار را کم کرده و کالا را با قیمت کارخانه برای خریداران ارسال می کند.
کالا های ارزانی که در بازار وجود دارند را با کالا با قیمت کارخانه اشتباه نگیرید. برای اینکه در دام این گونه افراد سودجو گرفتار نشوید بهتر است از نمایندگی های معتبر و فروشگاه های آنلاین خرید کرده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.
پارچه های یکبار مصرف به دلیل قیمت بسیار مناسب و همچنین خاصیت های آنتی باکتریالی، از انتقال باکتری ها و میکروب ها جلوگیری کرده و با توجه به کیفیتی که دارد پارچه مصرفی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی می باشد.
این که بیمار در لباس خود راحت بوده و همچنین لباس برایش حساسیت های پوستی ایجاد نکند اهمیت ویژه ای دارد. بیماران باید از دغدغه ی لباس راحت دور بوده و در آرامش کامل سلامتی خود را بدست بیاورند.

از وزن های ۳۰ تا ۶۰ گرم در بیمارستان ها بیشترین استفاده می شود. همچنین مهم است که لباس بیمار از الیاف های مرغوب و سبک تهیه شده باشد.
بدن نما نبودن البسه ی بیماران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت می باشد. هر چه ضخامت اسپان باند ها بیشتر باشد و کیفیت چاپ روی آن بالا تر باشد برای این امر گزینه ی بهتری می باشد.
لباس های تولید شده از اسپان باند ها به دلیل آنتی باکتریال و همچنین یکبار مصرف بودن برای پزشکان نیز کاربردی و مناسب می باشد.
مراکز زیادی اقدام به خرید و فروش پارچه های یکبار مصرف کرده اند. با پیدا کردن مراکز معتبر و خرید از این نمایندگی ها از کیفیت خرید خود مطمئن خواهید بود.
در این میان هرگز از افراد کلاه بردار غافل نشوید.

خرید پارچه اسپان باند

نمایندگی رسمی فروش اینترنتی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

هر جایی که باشید مراکز فروش معتبر اسپان باند به راحتی در دسترس شما بوده و می توانید با خرید پارچه اسپان باند از این فروشگاه ها خرید خود را از نظر کیفیت و قیمت واقعی تضمین کنید.
بهترین گزینه برای خرید پارچه یکبار مصرف خرید مستقیم از نمایندگی معتبر می باشد که سفارش را در کمترین زمان ممکن به دست خریداران می رساند. همچنین این مراکز امکان پیگیری سفارشات برای مشتریان فراهم کرده تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند.
اسپان باند ها در بازار به صورت رولی به فروش می رسند. متراژ هر رول با توجه به تولیدی در نظر گرفته می شود. اشاره شد که از این پارچه ها عرض های بسیار متفاوتی وجود دارد.
در میان تنوع بالای عرض برای این پارچه، اسپان باند های ۱۲۰ سانتی متری و ۱۶۰ سانتی متری از آن پرفروش بوده و طرفداران بیشتری دارد.
حجم انبوهی از این پارچه ی تولید شده در داخل همه روزه توسط باربری ها به سراسر کشور ارسال و به دست مصرف کنندگان می رسد.
همان طور که اشاره شد برای تهیه اسپان باند می توان به بازار های حضوری مراجعه کرد اما به دلیل وجود دلالان بسیار هنگام خرید به قیمت و کیفیت کالای خریداری شده دقت کنید.
افراد منفعت طلب بسیاری به دلیل مصرف و تقاضای زیاد برای پارچه ی یکبار مصرف کالاهای بی کیفیت و یا گران قیمت را راهی بازار می کنند.
با خرید از نمایندگی ها و مستقیم کارخانه امتیاز خرید محصول مورد نظر با کیفیت واقعی و همچنین قیمت کارخانه به خود خواهید داد.
این مراکز فروش سفارشات را در کمترین زمان و در هر حجمی که باشد برای خریداران ارسال کرده و رضایت را به آن ها پیشکش می کند. همچنین امکانات رفاهی دیگر و ویژه ای نیز برای مشتریان خود در نظر دارند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در تصمیم گیری مردد شده و همیشه نگران هستن که محصول خریداری شده برای کاربرد مورد نظرشان مناسب نباشد با خرید از نمایندگی های معتبر میتوان قبل از خرید با مشورت گرفتن از مشاوران این سایت ها کالای مورد نیاز را به درستی انتخاب کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ