فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند از درب کارخانه

فروش پارچه اسپان باند از درب کارخانه

فروش پارچه اسپان باند از درب کارخانه نیز قیمتی کاملا به صرفه تر دارد نسبت به پارچه هایی که از واسطه و یا نمایندگی های بزرگ خریداری کنیم و برای خریداران عمده سود بیشتری دارد.
اگر شما هم تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی بهداشتی و استریل هستید، حتما با نام پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف آشنایی دارید.
آیا می دانید که اولا پارچه اسپان باند تنها در صنعت پزشکی کاربرد نداشته و امروزه صنایع گوناگونی، مخاطبین خرید پارچه اسپان باند هستند؟
دوم اینکه آیا می دانید چه مصارفی مناسب پارچه اسپان باند بوده و چه مشخصاتی برای این پارچه در نظر می گیرند؟
فروش پارچه اسپان باند می تواند بازار داغی را در شهرهای گوناگون به خصوص در شرایط کنونی که ویروس کرونا همه گیر شده، به وجود آورده باشد.

معرفی انواع پارچه اسپان باند

قبل از این که بخواهیم انواع پارچه اسپان باند را برایتان شرح دهیم بیایید کمی درباره خود اسپان باند توضیحاتی بگوییم.

پارچه ی اسپان باند در زمره ی منسوجاتی است که به آن ها بی بافت گفته می شود. پارچه های اسپان باند از جنس پلی پروپلین می باشند و به آن ها یک بار مصرف، بی بافت، نبافته و غیره نیز می گویند.
این پارچه های اسپان باند مانند پارچه های معمولی تار و پودی از انواع الیاف نخ نیستند، بلکه از الیاف پرس تشکیل شده اند. پارچه های اسپان باند دارای ضخامت و وزن و گرماژ های گوناگونی هستند.
اگر به بافت نمد و موکت توجه کنید متوجه خواهید شد که منسوجات بی بافت چگونه هستند.
اگر اطلاعاتی درباره ی پارچه های اسپان باند ندارید و نمی دانید در چه محصولاتی از آن استفاده می شود، قابل توجه است که بگویم روزانه همه ی ما به نوعی با این پارچه ها سر و کار داریم.
مثلا از این پارچه در تولید چای کیسه ای گرفته تا بسته بندی های محصولات کشاورزی و پدهای آرایشی و بهداشتی و محصولات کادر درمان و بیمارستانی.
پارچه های اسپان باند انواع مختلفی دارند که طبق آن در ساخت انواع محصولات به کار برده می شوند.
مهمترین آنها پارچه های اسپان باند ساده و لمینت شده هستند.
پارچه های چند لایه هم وجود دارند که در مورد آنها بیشتر نیز توضیح خواهیم داد.
پارچه های لمینت شده بیشتر در زمینه پزشکی و درمانی استفاده می شوند، در آن یک لایه پلاستیک نرم لمینت می شود که سبب ضد آب شدن این پارچه و آنتی باکتریال و آنتی یووی بودن آن می شود. از این پارچه های اسپان باند لمینت شده در تولید انواع گان، ماسک، ست لباس جراحی و همچنین لباس های ضد کرونا نیز استفاده می شود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، پارچه های اسپان باند فروش بسیار بالاتری نسبت به قبل پیدا کرده اند.

فروش پارچه اسپان باند

مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند چیست؟

فروش پارچه اسپان باند به کارگاه های تولیدی بر اساس نوع نیازشان به این پارچه و هدفشان از تولیدی که از این پارچه دارند صورت می گیرد.
از پارچه های اسپان باند در صنایعی هم چون موارد زیر استفاده می شود:

  1. در صنایع پزشکی و درمانی (تولید انواع دستمال خیس و بهداشتی، کلاه و ماسک، زیر انداز و رو انداز و لباس بیمار، لباس های یک بار مصرف و غیره)
  2. صنایع کشاورزی (تولید انواع بسته بندی انواع کود، پوشش های گلخانه ها، پرورش قارچ، پوشش زمین های زراعتی و غیره)
  3. در صنعت ساختمان ها (تولید انواع کاورها و چادرهای ماشین ها، صداگیری و تزیینات داخلی خودرو و غیره)
  4. محیط زیست (تولید زیر انداز قفس های پرندگان و حیوانات خانگی، محافظت های فیزیکی و رفع آلودگی نفتی دریاها)
  5. صنایع کاور و بسته بندی (تولید انواع بسته بندی انواع مواد غذایی، میوه ها، برنج، سک های تبلیغاتی، لوازم خانگی و روکش مبل، کامپیوتر و لوازم جانبی و غیره)
  6. صافی های صنعتی و سایر مواردی همچون تولید انواع تشک و بالش و لحاف، تراشکاری و قاب سازی، تولید کیسه جارو برقی، صنایع نظامی و غیره.

به دلیل خصوصیات خوبی که این پارچه دارد و پاسخگوی نیازهای اساسی تولید کنندگان نیز می باشد فروش بسیار خوبی داشته و مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار دارد.
کاربردهای پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است به طوری که فقط کافی است یک چرخی در محل زندگی خود بزنید و یا محیط های درمانی و کشاورزی و تولیدی ها و کارخانه های اتومبیل را نگاهی بیندازید تا متوجه استفاده های فراوان از این نوع پارچه شوید.

پارچه اسپان باند چه مصارفی در بیمارستان ها دارد؟

از پارچه های اسپان باند در تولید خیلی از محصولات استفاده می شود.
خیلی از محصولاتی که شاید حتی فکرش را هم نمی کرده ایم که از این نوع پارچه های بی بافت تولید شده باشند.
از پارچه های اسپان باند چند لایه و یا اسپان باند لمینت شده در تولید انواع تجهیزات بیمارستانی و درمانی نیز استفاده می شود.
گرماژی که برای تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی تعیین می شود از ۳۰ گرم تا ۶۰ گرم می باشد که جهت تولید مصارف پزشکی به دست تولید کنندگان منسوجات پزشکی می رسد.
این پارچه های اسپان باند بیمارستانی با کالیته رنگی متنوعی همچون آبی، صورتی و سفید و سبز و رنگ های دیکر وجود دارند و در واقع تولید می شوند.
هر کدام از این رنگ ها در دوخت و تولید یک نوع از تجهیزات پزشکی و درمانی و یا بهتر است این گونه هم بگوییم که در تولید محصولات یک بخش از کادرهای درمانی نقش دارند.
برای مثال بهتر است ذکر کنیم که یادآوری ذهنی کوچکی برای شما پیش بیاید، پارچه های اسپان باند سبز رنگ برای کادر درمان اتاق عمل و جراحی استفاده می شود.
از پارچه های اسپان باند آبی معمولا در تولید گان بهره می برند و از پارچه های اسپان باند سفید نیز در تولید رو انداز و زیر انداز و کلاه و ماسک بیمار استفاده می کنند.
مثلا در تولید انواع لباس ضد کرونایی یا لباس های ایزوله نقس مهمی دارد.
تولید انواع گان، ماسک، زیر انداز و رو اندازهای بیماران، لباس های جراحی و کلاه، لباس های یک بار مصرف و ساک وسایل، رویه های بهداشتی نوار بهداشتی و پوشک و بسیاری موارد از این قبیل

از اسپان باند های لمینت شده برای تولید انواع لباس ضد کرونایی و یا ایزوله استفاده می شود که مهمترین فاکتور آن، این می باشد که اینگونه لباس با خاصیت آنتی باکتریال و آنتی یووی بودن و واترپروف بودن شرایط مناسب تری نسب به پارچه های دیگر برای مقابله با ویروس کرونا و سایر ویروس ها دارد.
از مهم ترین مزایای پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند این است که این نوع پارچه ها دوست دار محیط زیست هستند و زودتر به چرخه ی طبیعت باز می گردند.
دلیل اصلی اینکه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند و به نوعی برخی از مراکز این پارچه را جایگزین پلاستیک می کنند ، همین موضوع بازیافت مجدد آن و ایجاد آسیب کمتر پارچه های اسپان باند به محیط زیست برخلاف پلاستیک است.

فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند تولید تهران

در حال حاضر که ویروس کرونا یا کووید ۱۹ در کل جهان فعال است و تمامی مردم دنیا را درگیر کرده است، پارچه های اسپان باند فروش خوبی دارند.
حال این پارچه ها می خواهند تولید هر شهر و یا هر کارخانه یا تولیدی باشند. مهمترین موضوع کیفیت این پارچه ها است که بتوانند به خوبی پاسخگوی نوع نیاز افراد که به این پارچه ها رجوع کرده اند ، باشند.
همانطور که اطلاع دارید این پارچه های اسپان باند در شهرهایی همچون یزد، اصفهان، تهران، کلاردشت، همدان و ملایر و تبریز تولید می شوند که از معروفیت بیشتری نسبت به شهرهای دیگر برخوردار هستند.
کارخانه های این شهر ها اکثر تولیدات خودشان را به صورت عمده به فروش می رسانند.
معروف ترین این کارخانه ها در شهر کلاردشت هستند که با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها را تولید و در اختیار خریداران و تولید کنندگان قرار می دهد.
کارخانه های کلاردشت نیز پارچه های اسپان باند تولیدی خودشان را نیز برای کشورهای خارجی نیز تولید و صادر می کنند.
در تهران نیز تولیدی ها و کارخانه هایی جهت تولید این نوع پارچه وجود دارند که دارای نمایندگی های مختلفی هستند برای فروش محصولاتشان.
تمامی افرادی که می خواهند پارچه ی اسپان باند خریداری کنند می توانند با مراجعه ی حضوری به درب این کارخانه ها و یا نمایندگی هایشان، پارچه های مورد نظر خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.
راه دیگری که برای خرید پارچه های اسپان باند از تولیدی های تهران است، این می باشد که با مراجعه به سایت های اینترنتی این گونه شرکت ها و کارخانه ها سفارش خود را ثبت نمایند.
اگر تصمیم به خرید پارچه های اسپان باند از تهران دارید، می توانید با مراجعه حضوری به بازار تهران و مشاهده پارچه ها از نزدیک و انتخاب رنگ و ضخامت و یا وزن آن درخواست سفارش خود را بدهید.

فروش پارچه اسپان باند

سفارش کالیته رنگی متنوع پارچه اسپان باند بیمارستانی

در تولید پارچه های اسپان باند انواع مختلفی از رنگ استفاده می شود و پارچه های با رنگ های متنوع تولید می گردد که در مصارف مختلف از آن ها استفاده می شود.
به عنوان مثال می شود گفت از پارچه های اسپان باند با رنگ سبز در تولید انواع لباس های بیمارستانی اتاق عمل و جراحی استفاده می شود.
از پارچه های اسپان باند سفید رنگ برای تولید انواع ماسک و کلاه و لباس های ایزوله یا ضد کرونایی استفاده میکنند.
فروش پارچه اسپان باند بر اساس کالیته رنگی به تولیدی ها و کارخانه ها روش مناسبی برای شناسایی بازار هدف است که بدانیم تولید کدام محصول در کدام دسته صنعت، نیاز بیشتر بازار امروز است.
در هنگام خرید پارچه های اسپان باند، می توانید از کارخانه یا تولیدی یا نمایندگی درخواست کالیته نمایید.
طبق کالیته ای که از کارخانه دریافت می نمایید که در واقع هم جنس پارچه ها را نسان می دهد هم نمونه رنگ آن ها را شامل می شود، می توانید در صورتی که خرید عمده و بسیار زیاد درخواست دارید آن نمونه ها را انواع آزمایشگاه هایی که خودتان به آنها اعتماد دارید ببرید تا با آزمایش بر روی آنها از خالص بودن و کیفیت پارچه ها اطمینان حاصل کنید.
در سفارشاتی با حجم بالا و عمده پیشنهاد می شود حتما این کار آزمایش صورت بگیرد تا با خیالی راحت سفارش خود را ثبت کنید.
در این بین تولیدی هایی هستند که به صورت مستقیم با بیمارستان ها قرارداد کلی می بندد و آن را سفت و محکم می کنند .
این تولیدی ها با خیال راحت کالیته رنگی متنوع از پارچه را سفارش داده و طبق رنگ و نوع استفاده هر رنگ در تولید پوشاک یک بار مصرف و یا محصولات یک بار مصرف دیگر در صنایع پزشکی و درمانی تولیدات خود را انجام می دهند.

فروش پارچه اسپان باند

سایت فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

برای فروش انواع پارچه از جمله پارچه های بیمارستانی نیز سایت های متفاوتی وجود دارند.
در میان این سایت ها، سایت های اصلی کارخانه های تولید موارد اولیه پارچه های اسپان باند تا پارچه های اسپان باند تولید شده و همچنین سایت های تولیدی هایی که از این پارچه ها، محصولات متنوعی تولید کرده اند نیز به چشم می خورد.
فقط کافی است با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه شوید که سایت های زیادی برای فروش پارچه های اسپان باند وجود دارند.
از طریق ارتباط با این سایت ها و تماس با آنها که عمدتا به عنوان دلال و یا واسطه هستند می توانید اطلاعات کامل در رابطه با محصول و قیمت آن بگیرید.
برخی از سایت ها نیز مخصوص خود کارخانه ها و تولیدی ها می باشد که در این صورت شما می توانید به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه اطلاعات لازم و مورد نیازتان را کسب نمایید و در صورت تمایل سفارش خودتان را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید.
برای اینکه بتوانید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمتی ارزان تهیه و خرید کنید باید در سایت اینترنتی بسیار جستجو کنید.
شرایط اصلی خرید ارزان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را رعایت کرده تا بتوانید از خریدتان سود بالایی دریافت کنید. از مهمترین شرایط، این است که پارچه های اسپان باند را به صورت کلی و عمده با تعداد طاقه های زیاد خریداری کنید.
شایان ذکر است که انتخاب خصوصیات دیگر پارچه های اسپان باند درتعیین قیمت نهایی پارچه ها اهمیت به سزایی دارد. خصوصیاتی هم چون وزن و گرماژ و رنگ و همچنین عرض پارچه های یک بار مصرف نیز می تواند تعیین کننده قیمت اصلی باشد.

هم اکنون این مجموعه، با قیمت رقابتی و منصفانه، انواع پارچه اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی را به تمامی مشتریان خود عرضه می کند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی + نکات مهم قبل از خرید

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با عرض مناسب و سفارشی شما خریداران، در نمایندگی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ