فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / پارچه کجراه سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه کجراه سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه کجراه سبز بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرم مخصوص تولید البسه ضد آبژاول اتاق عمل، با قیمت رقابتی و کیفیت تضمین شده از طریق این مجموعه، آماده ثبت سفارش خرید عمده می باشد.
بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله ارگان هایی هستند که در تمامی ایام سال، به یک سری البسه و منسوجات نیاز داشته تا رعایت بهداشتی در این مراکز انجام گرفته شده باشد.
از جمله مصارف انواع پارچه در بیمارستان ها، می توان این موارد را نام برد:

  • لباس بیماران خردسال و بزرگسال
  • روپوش پزشکان
  • لباس پرسنل اتاق عمل
  • لباس پرستاران
  • لباس خدمه بیمارستان
  • لباس حراست
  • انواع ملحفه، رو تختی و رو بالشی
  • ماسک های پزشکی
  • کلاه و کاور کفش یکبار مصرف
  • انواع دمپایی یکبار مصرف و بسیاری از موارد دیگر

در حال حاضر توسط واحدهای تولیدی و دوزندگان انواع البسه و منسوجات فوق، از پارچه های گوناگونی استفاده شده است که انتخاب پارچه می تواند با توجه به فاکتورهای گوناگونی انجام گیرد.
در اینجا ضمن دسته بندی انواع پارچه های بیمارستانی مصرفی، شما را با یکی دیگر از مناسب ترین و پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی، یعنی پارچه کجراه سبز بیمارستانی آشنا کرده و راه خرید آسان را برای شما در نظر گرفته ایم.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

دسته بندی انواع پارچه های بیمارستانی

لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از ورود میکروب و میکرو ارگانیسم ها به مراکز درمانی، این امر را ایجاب می کند تا برای بخش های گوناگون بیمارستانی از البسه و منسوجات خاص و کاملا بهداشتی استفاده گردد.
در همین راستا تولید کنندگان البسه و منسوجات خاص بیمارستان ها، از دو دسته پارچه استفاده می کنند:

  1. پارچه هایی که ضد آبژاول بوده و قابلیت شست و شو دارند. یعنی البسه یا منسوجات تولیدی از این پارچه ها، می توانند چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند.
  2. پارچه هایی که یکبار مصرف هستند. این پارچه ها آنتی باکتریال بوده و البسه یا منسوجات تولیدی از آنها، فقط یکبار مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر چه خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می تواند از نظر اقتصادی برای بیمارستان ها به صرفه تر باشد، اما در یک سری مصارف خاص، امکان استفاده حجم زیادی از پارچه های یکبار مصرف وجود ندارد.

یکی از مصرفی ترین و باکیفیت ترین پارچه های بیمارستانی ضد آبژاول، پارچه ترگال بیمارستانی است. این پارچه با توجه به کیفیتی که داشته، قیمت قابل قبولی هم دارد و می تواند البسه و منسوجات کاملا باکیفیت و بادوام بالایی را برای بیمارستان ها به ارمغان آورده باشد.
در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه ترگال بیمارستانی آشنا خواهیم شد.

آشنایی بیشتر با انواع پارچه ترگال بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید در میان دسته بندی پارچه های قابل شست و شو و ضد آبژاول، پارچه ترگال بیمارستانی وجود داشته که مصارف گوناگونی در مراکز درمانی و بیمارستان ها دارد.
باید گفت که پارچه ترگال از الیاف پلی استر ویسکوز به شکل تخت بافت در سالن های ریسندگی و بافندگی، تکمیل شده و پس از رنگرزی طاقه بندی و روانه بازارهای فروش می گردد.
این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانتی متری است که در دو آلبوم ذیل با دو وزن متفاوت خرید و فروش می شود:

  • پارچه ترگال بیمارستانی ساده با گرماژ ۲۴۰ گرم
  • پارچه کجراه بیمارستانی با گرماژ ۲۸۰ گرم
جنس این پارچه ها نشان از آن دارد که کاملا ضخیم، پایدار و با دوام هستند و نوع رنگرزی آن ها نشان می دهد که در اثر شست و شو با آب و مواد ضد عفونی کننده، به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهند.
از پارچه های ترگال بیمارستانی، می توان موارد مصرفی ذیل را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها دید:

  1. روپوش پزشکان
  2. لباس پرسنل اتاق عمل
  3. لباس پرستاران بخش های گوناگون
  4. لباس بیماران (خصوصا برای بیمارستان های خصوصی)
  5. انواع ملحفه بیمارستانی

اگر چه در کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، شاهد تنوع رنگی بسیار زیاد از این پارچه بوده ایم، اما غالبا رنگبندی پارچه های ترگال برای مصارف بیمارستانی، در طیف ذیل قرار داشته است:

  • سفید
  • سبز
  • شیری
  • آبی

در حقیقیت این طیف رنگی در کالیته پارچه ترگال، از پرفروش ترین رنگ هایی بوده که مورد علاقه مراکز درمانی جهت تهیه و دوخت هر یک از البسه و منسوجات ذکر شده در خطوط فوق، می باشد.
این نکته را هم باید اشاره کرد که پارچه کجراه بیمارستانی به سبب دارا بودن ضخامت و پایداری یا تراکم بافت بیشتر، می تواند استفاده بیشتری را در برخی از مصارف مانند دوخت البسه مخصوص اتاق عمل داشته باشد.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل

قبل از آنکه در مورد پارچه کجراه سبز بیمارستانی صحبت کنیم، باید بگوییم که در اتاق های جراحی، نیاز به پارچه جهت تولید انواع البسه ذیل بوده است:

  1. گان و شان مخصوص اتاق عمل
  2. ماسک و کلاه
  3. کاور کفش

در این میان غالبا به سبب مسائل بهداشتی، کاور کفش، ماسک و کلاه پزشکان، پرستاران و … در اتاق عمل، از جنس پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بوده است.
اما در مورد پارچه گان و شان مخصوص اتاق عمل، این انتخاب می تواند به پارچه یکبار مصرف یا پارچه کجراه سبز بیمارستانی ختم گردد.
همانطور که می دانید، گان همان روپوش یا لباس مخصوص جراحان، متخصصین بیهوشی و پرستاران داخل اتاق جراحی بوده و شان، همان روپوش یا لباسی است که شخصی که مورد عمل جراحی قرار می گیرد، می پوشد.
پارچه کجراه سبز بیمارستانی مشهور به پارچه سبز اتاق عملی بوده که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرمی، به شکل ضد آبژاول تولید شده و یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت گان بیمارستانی هست.
این پارچه به سبب مقاومت بالایی که در برابر آب و مواد ضد عفونی کننده مانند وایتکس و یا حتی دستگاه های اتوکلاو دارد، می تواند بیمارستان ها را حداقل برای چندین سال از تهیه و خرید انواع گان، آسوده خاطر نگه داشته باشد.
در واقع مراکز درمانی با خرید یک محصول باکیفیت ولو با کمی هزینه بیشتر، می توانند برای چندین و چند سال، از خرید اضافی، دست کشیده و به نوعی در اقتصاد بیمارستان ها، راهکاری هوشمندانه را پیدا نمایند.
اما تمامی این موارد منوط به آن بوده که کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی که با بیمارستان ها طرف قرارداد هستند، از بهترین جنس و کیفیت بافت پارچه های کجراه بیمارستانی استفاده کرده باشند.
امروزه در بازارهای تبلیغاتی و به خصوص با وجود دلالان پارچه، بازار خرید و فروش پارچه هایی مانند پارچه کجراه سبز بیمارستانی می تواند نا امن شده و خریداران در آن دچار سردرگمی هم بگردند!
پس مهم ترین گام این است که قبل از خرید، با ویژگی های کیفیت مرغوب و درجه یک پارچه کجراه بیمارستانی آشنا شده و در درجه بعدی حتما آن را از نمایندگی های معتبر و رسمی فروش بخواهید.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

یک پارچه کجراه بیمارستانی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از گام های مهم قبل از خرید مطمئن از کیفیت یک پارچه، آشنایی با ویژگی های خوب آن پارچه بوده است.
به خصوص در بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی این گام از اهمیت جدی تری برخوردار بوده، به سبب آنکه دلالان و واسطه ها گاها اجازه نمی دهند کیفیت خوب پارچه بیمارستانی در این بازارها خرید و فروش گردد.
اگر چه به طور کلی شناخت جنس درجه یک و خوب از پارچه بیمارستانی به طور تخصصی کار یک خریدار عادی نبوده و کارشناسان این حوزه تقدم نظر دارند، اما شناخت برخی ویژگی ها می تواند کمک شایانی هنگام خرید پارچه بیمارستانی به خریداران کرده باشد.
پارچه کجراه بیمارستانی که غالبا با رنگ سفید یا سبز در بازار خرید و فروش می گردد، از پارچه های مصرفی در دوخت البسه اتاق عمل و روپوش پزشکان بوده هست.
این موضوع سبب شده تا کارخانجات تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی، این پارچه را با کیفیت واقعی و درجه یک روانه بازارهای فروش نموده باشند.
یک پارچه کجراه بیمارستانی خوب از مشخصات و ویژگی های ذیل برخوردار بوده است:

  • به هیچ وجه تل و گوله نمی گردد.
  • تراکم بافت و ضخامت عالی دارد.
  • از آهار مناسب برخوردار بوده و مقاومت خیلی خوبی در برابر پارگی داشته است.
  • ثبات در رنگ و ثبات سایشی و کششی دارد.
  • عدم جذب مایعات از ویژگی های کلیدی پارچه کجراه بیمارستانی درجه ۱ می باشد.

همانطور که ملاحظه می کنید این ویژگی ها سبب می گردند تا انتخاب پارچه کجراه بیمارستانی برای مصارفی چون روپوش پزشکی و گان مخصوص اتاق عمل، بهترین و مناسب ترین انتخاب بوده است.
در حال حاضر با توجه به اینکه مهم است تا کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی بتوانند کیفیت درجه یک و مرغوب از پارچه کجراه بیمارستانی را خریداری کنند، بنظر شما بهترین راهکار موجود چیست؟

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

چگونگی خرید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی

کارگاه ها یا دوزندگان انواع لباس بیمارستانی همواره به دنبال آن بوده که برای تولیدات خود، از بهترین کیفیت و جنس پارچه استفاده کنند.
در درجه ی بعدی این قیمت پارچه مصرفی این مراکز تولیدی بوده که می تواند اهمیت داشته باشد.
در واقع به طور کلی می توان گفت که درصد بالایی از خریداران پارچه بیمارستانی به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این پارچه ها هستند.
چرا که با خرید کیفیت خوب یک پارچه بیمارستانی می توانند تولیدات مرغوب تر داشته و با خرید ارزان تر آن پارچه ها می توانند قیمت تمام شده تولیدی کاملا اقتصادی تر را برای خود رقم زده باشند.
به اصطلاح می توان گفت که اگر شما خریداران بتوانید نمایندگی ها و مراکز فروشی را پیدا کنید که قیمت رقابتی و کیفیت تضمین شده از پارچه بیمارستانی را عرضه می کنند، می توانید انتظار خریدی متفاوت را داشته باشید.
برای آنکه بهترین پارچه کجراه بیمارستانی را خرید کنید که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت باورنکردنی و بسیار مقرون به صرفه دارد، می توانید مراکز فروش را انتخاب کنید که:

  1. با کارخانجات بزرگ تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی ارتباط مستقیم دارند.
  2. تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و خریداران پارچه را حذف نموده اند.
  3. مشاوره های لازم قبل از خرید را به مشتریان می دهند تا عرض و گرماژ درستی از پارچه را خرید کنند.
  4. نمونه های عدلی واقعی را برای مشتریان خود ارسال می نمایند.
  5. تا زمان رسیدن سفارشات به دست مشتریان، پیگیر بوده و پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

امروزه با گشتن در بازارهای حضوری خرید و فروش پارچه بیمارستانی، به قدری سردرگمی و دست و پنجه نرم کردن با واسطه ها وجود داشته که شاید درصد کمی از مشتریان از کیفیت و قیمتی که پارچه را خریداری کرده، راضی بوده اند.
آیا می دانید که با فراهم آمدن امکان سفارش خرید اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی، تا چه حد خریداران می توانند خریدی آسان، ارزان و کاملا اقتصادی تر تجربه کرده باشند؟
البته اگر و تنها اگر که از نمایندگی هایی خرید کنند که ویژگی ها و مشخصات فوق را دارا هستند.

با خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی از مراجع رسمی فروش، بی شک تولیدات با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری را هم خواهید داشت.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

عرضه مستقیم پارچه کجراه بیمارستانی از درب کارخانه

بدون تردید عرضه مستقیم پارچه کجراه بیمارستانی از درب کارخانه است که می تواند کیفیت و قیمت واقعی از این پارچه را برای مشتریان در بر داشته باشد.
خوشبختانه می توان ادعا داشت که گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته با حذف تمامی واسطه ها و امکان خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی، مشتریانی پر و پا قرص از سرتاسر کشور دارا باشد.
این مجموعه با کارخانجات بزرگ و تأیید شده در تولید انواع پارچه بیمارستانی خصوصا در اصفهان، ارتباط مستقیم داشته و توانسته است تا خریداران خود را از نظر کیفیت و قیمت پارچه های عرضه شده، راضی نگه داشته باشد.
کارخانجاتی چون تک، مهنام، فدک، آیدین بافت و غیره، از مجموعه کارخانجات معتبری بوده که توانسته اند از طریق این نمایندگی فروش، بهترین کیفیت و قیمت پارچه کجراه بیمارستانی را به بازارهای موجود، تزریق نمایند.

شایان ذکر است که پارچه های کجراه بیمارستانی با رنگبندی آبی، سفید و سبز، با گرماژ ۲۸۰ گرم به دو صورت طاقه ای و عدلی، آماده ثبت سفارش خرید عمده از درب کارخانجات بزرگ تولیدی می باشد.
مشورت با مشاورین باتجربه در این حوزه، می تواند در انتخاب نوع و کیفیت پارچه کجراه بیمارستانی برای شما به عنوان تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، نقش فزاینده ای را ایفا نماید.
چرا برای یکبار هم که شد، تجربه خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی را از طریق این مجموعه به واقعیت نمی پیوندید؟

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

خرید آنلاین پارچه کجراه بیمارستانی سفید

خرید پارچه کجراه بیمارستانی رنگی و سفید از طریق درگاه های آنلاین فروشگاه های اینترنتی …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ